quote:Op donderdag 31 december 2009 10:35 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik heb maar even gemaild dat ze die bon naar MM zn adres moet sturen
Je hebt die bon wel gehad?
Tis een vies vettig werkje, dat gebak in die oliequote:Op donderdag 31 december 2009 10:36 schreef Qwea het volgende:
ooh poepjes... oliebollen bakken, is dat veel pokkewerk? En kan ik het?
Ik zal er wel ff een foto van makenquote:Op donderdag 31 december 2009 10:37 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
Je krijgt er trouwens niet rechtstreeks een gratis pint mee. IJs kopen, bon aan cheque hechten en terugsturen. Toen stond het binnen een week op mijn rekening gleuf ik.
En kijk voor mijn lol even of ze de spelvaut op de cheque hebben aangepast inmiddels.
nou dan maak ik wel alleen appelflappenquote:Op donderdag 31 december 2009 10:37 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Tis een vies vettig werkje, dat gebak in die olie![]()
Ik ga dalijk gewoon in de rij staan bij de bakkerrrrrr
quote:Op donderdag 31 december 2009 10:36 schreef DeZwabber het volgende:
dat zal bestik ga het er zo toch maar op wagen dan [ afbeelding ]
In de oven ja, das geen werkquote:Op donderdag 31 december 2009 10:38 schreef Qwea het volgende:
[..]
nou dan maak ik wel alleen appelflappen
Ruikt lekkerquote:
quote:Op donderdag 31 december 2009 10:38 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik zal er wel ff een foto van maken
En hoe vind je de Very Berry???quote:Op donderdag 31 december 2009 10:39 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ruikt lekkerga het zsm proberen
en vanille proefjes
lekker!!
In de oven iddquote:
Dan zit dr te veel vocht inquote:Op donderdag 31 december 2009 10:41 schreef Qwea het volgende:
[..]
In de oven idd
Maar wel op de bakplaat en niet op het roostermn vorige flappen waren fucking verminkt
Wat ik me afvraag, als de flappen een poosje staan, zeg 4+ uur, dan worden ze vet slap en soppig. Kan ik daar nog wat aan doen?
En hoe haal ik dat eruit dan? Want de vocht zou dan in de appels moeten zittenquote:
quote:Op donderdag 31 december 2009 10:43 schreef Qwea het volgende:
[..]
En hoe haal ik dat eruit dan? Want de vocht zou dan in de appels moeten zitten
Je appelmengsel wat eerder klaar maken en een beetje uit laten lekken voor je t dr in doet?quote:Op donderdag 31 december 2009 10:43 schreef Qwea het volgende:
[..]
En hoe haal ik dat eruit dan? Want de vocht zou dan in de appels moeten zitten
dat zal vast wel toch? denk niet dat er iemand zit te wachten op vuurwerk in zijn pandquote:Op donderdag 31 december 2009 10:45 schreef nokwanda het volgende:
Vuurwerk. Ik heb er zo'n hekel aan. Ben benieuwd wat de poezen hier gaan doen.
Vannacht is er in het pand onder ons een zijruit ingegooid. Hoop dat de eigenaar er een noodvoorziening voor treft. Anders zitten we mooi met de zooi als iemand er vuurwerk in gooit.
Ik moest lachenquote:Op donderdag 31 december 2009 09:30 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik kom iedereen hier in de SC alvast een fijne jaarwisseling wensen en een gelukkig en gezond (Muis, Nies, Strega) 2010!
Tot volgend jaar
Heb hem dicht gehouden (wel even gespiekt maar toen weer dicht gedaan, die paarse bruisbolquote:
tof hequote:Op donderdag 31 december 2009 10:44 schreef Harajuku. het volgende:
Ik ben Na de pauze aan het kijken.
Leuk he die kaartquote:Op donderdag 31 december 2009 10:47 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Heb hem dicht gehouden (wel even gespiekt maar toen weer dicht gedaan, die paarse bruisbol).
En thanks voor je kaart, hij is echt heel mooi gelukt zeg!!Jij natuurlijk ook een gelukkig 2010
Tot volgend jaar en amuseer jequote:Op donderdag 31 december 2009 10:54 schreef nieslief het volgende:
En doei maar weer let op jezelf he deze jaarwisseling. Tot in het nieuwe jaar![]()
Goed dat je het zegt want sommige dingen leken me al flink voor 1 keer.quote:Op donderdag 31 december 2009 10:48 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Leuk he die kaart![]()
![]()
Oeh in de very berry zitten echt lekkere dingen.
En die comforter die daar in zit, daar kun je wel 3 keer mee in bad of zo![]()
Ik ben ook benieuwd wat je van alle proefjes vindt.
Ik hoop echt zooooooo dat iedereen de doos vandaag krijgt
Die baddingen kun je allemaal wel 2 keer mee doen hoor.quote:Op donderdag 31 december 2009 10:56 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Goed dat je het zegt want sommige dingen leken me al flink voor 1 keer.
Ik hoop het ook dat we hem allemaal vandaag hebben, zou wel super zijn.
Ga vanavond in mijn eigen lush spa zitten.
Nu snel weer banken kijken
Moggequote:Op donderdag 31 december 2009 10:57 schreef Greys het volgende:Mogguh allemaal!
D'r wordt hier al flink geknald, maar geen beestje dat er van op kijkt
En het sneeuwt een piepklein beetje!
Snatte neeuw. Hier ook.quote:Op donderdag 31 december 2009 10:57 schreef Greys het volgende:
Mogguh allemaal!
D'r wordt hier al flink geknald, maar geen beestje dat er van op kijkt
En het sneeuwt een piepklein beetje!
ik vind die ouwe kuthumor van em altijd geweldig ("zo heb je 't over friezen, zo heb je 't over dooien")quote:
quote:Op donderdag 31 december 2009 10:57 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Die baddingen kun je allemaal wel 2 keer mee doen hoor.
Je moet trouwens bij elk produkt maar even goed op de site kijken hoe je het precies moet gebruiken.
Behalve bij de zepen, das duidelijk he![]()
Bankkijk ze
Ja ben gister gewoon gegaan!quote:Op donderdag 31 december 2009 10:57 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Mogge![]()
Was je gisteren nog weggegaan en was het leuk?
Oh, dat is raar, ik heb nooit kankerquote:Op donderdag 31 december 2009 10:59 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik vind die ouwe kuthumor van em altijd geweldig ("zo heb je 't over friezen, zo heb je 't over dooien")![]()
maar dit is ook erg gaaf![]()
en die ovation van em willikook![]()
ik zet em nog maar eens aan
Het blijft niet liggen inderdaad! Maar het ziet er wel gezellig uitquote:
Oh fijn dat je wel gewoon gegaan bentquote:Op donderdag 31 december 2009 11:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja ben gister gewoon gegaan!Heerlijk gegourmet met Conleche en Vivi. En
Dean
nog even gezien, da's Viev d'r zoontje. Als ik ooit een kind krijg wil ik er ook zo eentje!
Op de heenweg qua weer nergens last van gehad, op de terugweg na middernacht heb ik onderweg regen, hagel en sneeuw gehad, maar niet teveel. Gewoon wat rustiger gereden, ging goed. Veel strooiers op de weg, dat wel
Oeh, dat Mask of Magnaminty ga ik ook nog eens proberen, dat klinkt echt lekker!
Waren het maar alleen kinderen,quote:Op donderdag 31 december 2009 11:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Het blijft niet liggen inderdaad! Maar het ziet er wel gezellig uit
Ik hoop altijd op een plensbui ergens tussen 3.00 en 6.00 uur vannacht, dan zijn alle vuurwerkdingen die op straat nog liggen en die half verbrand zijn lekker nat en kunnen de kinderen die de dag er na niet proberen aan te steken
Dan ga ik die ooit eens kopen als ik een keer in een winkel van Lush kom!quote:Op donderdag 31 december 2009 11:02 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh fijn dat je wel gewoon gegaan bent![]()
Ik vind Mask of Magnaminty echt geweldig.
En ook echt niet duur, zelfs voor Lush begrippen niet![]()
Ik heb een grote pot besteld es en daar doe ik eeuwig mee
Ja da's ook wel weer zoquote:Op donderdag 31 december 2009 11:02 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Waren het maar alleen kinderen,.
de paar figuren die hier gister voor de deur rotjes liepen af te steken waren al ergens in de veertig minstensquote:Op donderdag 31 december 2009 11:02 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Waren het maar alleen kinderen,.
Die kun je wel gewoon bestellen in de UK, das geen vers maskerquote:Op donderdag 31 december 2009 11:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan ga ik die ooit eens kopen als ik een keer in een winkel van Lush kom!![]()
[..]
Wat voor opleiding ga je doen?quote:Op donderdag 31 december 2009 10:08 schreef DeZwabber het volgende:
als het goed is begint de toelating halverwege januari, maar dat zijn maar een paar uurtjes in de avond
de echte schoolweken beginnen dus na de zomervakantie pas
Ik durfde dat echt niet mên, mij was geleerd dat dat gevaarlijk isquote:Op donderdag 31 december 2009 11:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan ga ik die ooit eens kopen als ik een keer in een winkel van Lush kom!![]()
[..]
Ja da's ook wel weer zoMaar vaak toch die kinders die dan gaan proberen half opgebrand vuurwerk nog aan te steken. Da's echt zó gevaarlijk
(zei de dochter van de brandweerman
).
Vuurwerk haalt de tokkie in men naar bovenquote:Op donderdag 31 december 2009 11:04 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
de paar figuren die hier gister voor de deur rotjes liepen af te steken waren al ergens in de veertig minstens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |