Ja, stormloop Topics van mij ook altijd hè.quote:Op donderdag 31 december 2009 00:54 schreef IkBenGeenKloon. het volgende:
Godverdomme teringlijers, ik wou dat als eerste zeggen ja!!1
Je bedoelt die zatte mensen in de zaal, het spelletje zelf of beiden?quote:
Zó slecht.quote:Op donderdag 31 december 2009 00:55 schreef tonja het volgende:
godver, gemist tering.
Of; TS ?quote:Op donderdag 31 december 2009 00:57 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Je bedoelt die zatte mensen in de zaal, het spelletje zelf of beiden?
Mensen die 'darten' zeggen en eigenlijk 'darts' bedoelen.quote:Op donderdag 31 december 2009 00:53 schreef Mr.Cooper het volgende:
Mensen die darten niet kunnen waarderen.
Klacht. Zie Topic.
Dat maakt niet uit mattie.quote:Op donderdag 31 december 2009 00:59 schreef Lundegaard het volgende:
[..]
Mensen die 'darten' zeggen en eigenlijk 'darts' bedoelen.
Alles, die hele bedoening, is ook niet eens een echte sport, die gasten zijn geen athleten, maar gewoon sjonnies die vroeger van hun ouders niet naar school hoefden, maar naar het dorpscafé mochten. Je reinste pauperij zeg ik je!quote:Op donderdag 31 december 2009 00:57 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Je bedoelt die zatte mensen in de zaal, het spelletje zelf of beiden?
Daar heb je een punt ja.quote:Op donderdag 31 december 2009 01:01 schreef Drinky het volgende:
[..]
Alles, die hele bedoeling, is ook niet eens een echte sport, die gasten zijn geen athleten, maar gewoon sjonnies die vroeger van hun ouders niet naar school hoefden, maar naar het dorpscafé mochten. Je reinste pauperij zeg ik je!
kun je wel fijn 22000 euro mee verdienen dacht ikquote:Op donderdag 31 december 2009 01:01 schreef OPENJEOGEN het volgende:
nou wat een prestatie een 9 darter, dat doe ik met mn ogen dicht
En toch verdienen ze 10x zoveel als jijquote:Op donderdag 31 december 2009 01:01 schreef Drinky het volgende:
[..]
Alles, die hele bedoening, is ook niet eens een echte sport, die gasten zijn geen athleten, maar gewoon sjonnies die vroeger van hun ouders niet naar school hoefden, maar naar het dorpscafé mochten. Je reinste pauperij zeg ik je!
5000 in de maand valt ook meequote:Op donderdag 31 december 2009 01:08 schreef IkBenGeenKloon. het volgende:
[..]
En toch verdienen ze 10x zoveel als jij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 31 december 2009 01:27 schreef luckass het volgende:
Darten
Ben je nou stoer?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
quote:Op donderdag 31 december 2009 01:30 schreef RoBro het volgende:
[..]
die kankerlijers van boogschutters mogen ook meedoen met de olympische spelen
het basisprincipe is hetzelfde als ik jou en mij vergelijk zal ik ook zwaar pwnorazen maar jij bent ook een mens net als ik helaasquote:Op donderdag 31 december 2009 01:59 schreef Neroje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Of
[ afbeelding ]
Ja, vergelijkbaar ja
Nee, want darten vergt geen fysieke inspanning itt boogschietenquote:Op donderdag 31 december 2009 02:05 schreef RoBro het volgende:
[..]
het basisprincipe is hetzelfde als ik jou en mij vergelijk zal ik ook zwaar pwnorazen maar jij bent ook een mens net als ik helaas
minder kracht meer techniek blablaquote:Op donderdag 31 december 2009 02:23 schreef Drinky het volgende:
[..]
Nee, want darten vergt geen fysieke inspanning itt boogschieten
Mens zijnde heb je dezelfde basisdingen, jij schijt, hij schijt, jij loopt, hij lopen etc.. Bij darten vs sport is dat niet het geval
quote:
Nou inderdaad.... het is net of je een aflevering van probleemwijken kijktquote:Op donderdag 31 december 2009 14:37 schreef Lundegaard het volgende:
Interview nà de 9-darter. Geweldig dat publiek.![]()
quote:Op donderdag 31 december 2009 15:46 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Nou inderdaad.... het is net of je een aflevering van probleemwijken kijkt
Ja, 25.000 pond dacht ik.quote:Op donderdag 31 december 2009 17:27 schreef vaarsuvius het volgende:
Win je daar nog iets extra's mee? een auto of zo? of extra geld, zoals bij een 147 in snooker?
Zat er al naar te zoeken...quote:Op donderdag 31 december 2009 18:59 schreef 9611Niels het volgende:
ja, ja, da wordt een negendarter! wat moet ie dan gooien? da staat daar onderin NEE KUT OOH NEE KUT TERING HEY, OCH JONGE ZEG DA'S SUNT! ik had het 'm zo gegund!
Zo, die spuit veelquote:Op donderdag 31 december 2009 19:19 schreef tralalala het volgende:
[..]
Zat er al naar te zoeken...
Daarna gaat kees zijn favoriete film opzetten.![]()
Zo, die gaat er wel erg diep in hey, boah!quote:
dat is na de eerste 9 darter....quote:Op donderdag 31 december 2009 14:37 schreef Lundegaard het volgende:
Interview nà de 9-darter. Geweldig dat publiek.![]()
Dus zij zegt: kan ik jou dan een keertje pijpen?quote:Op donderdag 31 december 2009 19:23 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Zo, die gaat er wel erg diep in hey, boah!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |