Het is zo verslavendquote:Op woensdag 30 december 2009 23:11 schreef DjRex89 het volgende:
Was ook al bezig.. Begon weer te trillen..
quote:
Se begon te trillen mááán.quote:Op woensdag 30 december 2009 23:11 schreef DjRex89 het volgende:
Was ook al bezig.. Begon weer te trillen..
Het is al goedquote:Op woensdag 30 december 2009 23:12 schreef Dzjenn. het volgende:
Ja ik wéét het. Maar ik durf geen nieuwe te openen omdat ik zeker weet dat ik het verkeerd doe.Moet toch eens beter opletten dat ik niet steeds als laatste post.
Of gewoon een nieuwe maken, zo moeilijk is het nietquote:Op woensdag 30 december 2009 23:12 schreef Dzjenn. het volgende:
Ja ik wéét het. Maar ik durf geen nieuwe te openen omdat ik zeker weet dat ik het verkeerd doe.Moet toch eens beter opletten dat ik niet steeds als laatste post.
quote:
Dat was m'n doel, je weet toch.quote:Op woensdag 30 december 2009 23:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ze krijgt het wel weer voor elkaar om een naamtopic te krijgen.
Wie zet dat er dan ook inquote:Op woensdag 30 december 2009 23:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Wat doet het # trouwens achter het nummer?
Copy/paste foutjequote:Op woensdag 30 december 2009 23:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Wat doet het # trouwens achter het nummer?
Dat moet je zelf doenquote:
quote:Op woensdag 30 december 2009 23:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En dat mag topics openen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |