abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 2 januari 2010 @ 09:27:52 #201
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_76317023
Beterschap TARA . FC succes met TARA .

Ik ga zo kijken voor een pak . Nog een verlaat kerstcadeautje. Ik wil komend jaar dingen doen als de accountancy tour, ik heb als het goed is veel tijd straks in november en december om dat soort dingen langs te lopen. Maar een goed pak hoort daar toch wel bij, heb wel een pak maar dat is meer een gala pak.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_76317460
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 09:22 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Klinkt alsof ie gewoon ziek is Ach, veel heldere vloeistoffen laten drinken, sapje zo nu en dan. Beschuitje erbij en een paar paracetamollen
Ziek issie zeker
Maar alleen koorts en hoofdpijn vind ik een wazige ziekte
De paracetamol van vanmorgen vroeg helpt nog niet echt.

Hij is alleen bijna nooit ziek In de tijd dat ik hem ken (op een maandje na 7 jaar) heeft hij nog nooit echt koorts gehad en nu ineens zo hoog. Zit me gewoon niet echt lekker, maar ik ben dan ook een overbezorgde muts
pi_76317465
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 09:27 schreef borisz het volgende:
Beterschap TARA . FC succes met TARA .

Ik ga zo kijken voor een pak . Nog een verlaat kerstcadeautje. Ik wil komend jaar dingen doen als de accountancy tour, ik heb als het goed is veel tijd straks in november en december om dat soort dingen langs te lopen. Maar een goed pak hoort daar toch wel bij, heb wel een pak maar dat is meer een gala pak.
Pak is goed Mannen in pak zijn
Krijgen we foto's?
pi_76317624
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 10:22 schreef freecell het volgende:
Ziek issie zeker
Maar alleen koorts en hoofdpijn vind ik een wazige ziekte
De paracetamol van vanmorgen vroeg helpt nog niet echt.
Van paracetamol moet je eigenlijk ook een spiegel opbouwen geloof ik. Maar Isa weet hoe dat precies zit
pi_76318025
zo ik ben er klaar mee, huis aan kant enzo FC laat tara iedere 2 uur paracetamol slikken, wat lein zei, even een spiegel opbouwen. Up is een documentaire over een groep mensen btw, elke 7 jaar krijg je een update hoe het met ze gaat en hoe ze nu in het leven staan. (omschrijf ik t een beetje goed Dude?)
pi_76318288
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 11:01 schreef SeaOfLove het volgende:
zo ik ben er klaar mee, huis aan kant enzo FC laat tara iedere 2 uur paracetamol slikken, wat lein zei, even een spiegel opbouwen. Up is een documentaire over een groep mensen btw, elke 7 jaar krijg je een update hoe het met ze gaat en hoe ze nu in het leven staan. (omschrijf ik t een beetje goed Dude?)
Iedere 2 uur? NEEEEEE!! 4 keer per 24 uur, dus elke 6 uur, twee paracetamol geven.
pi_76318518
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 11:16 schreef Leintjeuh het volgende:

Iedere 2 uur? NEEEEEE!! 4 keer per 24 uur, dus elke 6 uur, twee paracetamol geven.
niet iedere 2 uur nee, arme Tara. Daarbij alleen gebruiken als je de hoofdpijn minder/kwijt wilt hebben, want koorts hoef je heus niet te onderdrukken. En er is een enorme waslijst aan aandoeningen van erg onschuldig tot veel minder onschuldig waarbij je koorts kan krijgen, dus ik zou me niet echt verder bezig houden met speculeren waar dit vandaan komt met de afwezigheid van andere symptomen

Rare zin

En allemaal een goede morgen. Hier sneeuwt het!!

En SoL, ik dacht ook dat het allemaal rond was, je studie Nou ja, dan hoop ik maar dat het zo snel mogelijk allemaal duidelijk en rond is zodat je aan de slag kan

Overigens, Nederlands leren voor Denen, Somaliers en Arabieren is een stuk makkelijker dan Nederlands leren voor een Engelsman. Dat komt niet doordat Engelsen dommer zijn of dat het verschil tussen de twee talen zo groot is. Dat komt omdat elke Nederlander zo graag wil laten zien hoe goed zijn of haar Engels wel niet is en zodra meneer of mevrouw de Engelsman een beetje moeite heeft gaan ze snel over op Engels. Dat schijnt het grootste obstakel te zijn om Nederlands te leren.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zaterdag 2 januari 2010 @ 11:50:48 #208
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_76319165
sneeuw in Utrecht
verder alle dagen goed doorgekomen, was hier lekker rustig met vuurwerk, dus voor de katten iets minder stress
Mooie wereld weer vandaag
En nog even vrij.. pas maandag weer de nacht in.
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
  zaterdag 2 januari 2010 @ 11:53:22 #209
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_76319240
Als je de documentaireserie UP van Michael Apted bedoelt, dan is die geweldig. Die heb ik allemaal gezien.

Oh, en beterschap Tara.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_76320125
SOL, heb je een sms gestuurd, weet alleen niet of het nummer goed is? (zal wel rtoch? )
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_76320180
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 11:16 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

even rekenen: ik ga uit van 8 uur slaap en dat je niks slikt dan. blijft er 16 uur over waar je iedere 2 uur 1 paracetamol slikt van 500mg. Dat komt neer op 4000mg. Jij zegt 4x per dag 1000mg. Is ook 4000mg.
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 2 januari 2010 @ 12:37:47 #212
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_76320558
Pak is geslaagd . Kan hem vrijdag ophalen, broek en jasje moeten ietsjes worden ingekort.
  zaterdag 2 januari 2010 @ 12:46:52 #213
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_76320787
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 12:37 schreef borisz het volgende:
Pak is geslaagd . Kan hem vrijdag ophalen, broek en jasje moeten ietsjes worden ingekort.
Ga je definitief de arbeidsmarkt op dit jaar?

Toch wel een beetje neutraal gekocht hoop ik, als je niet al teveel pakken hebt gaat het anders zo opvallen
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_76320929
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 12:24 schreef SeaOfLove het volgende:
even rekenen: ik ga uit van 8 uur slaap en dat je niks slikt dan. blijft er 16 uur over waar je iedere 2 uur 1 paracetamol slikt van 500mg. Dat komt neer op 4000mg. Jij zegt 4x per dag 1000mg. Is ook 4000mg.
Er moet minstens 3-4 uur tussen doses zitten.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 2 januari 2010 @ 12:54:11 #215
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_76320967
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 12:46 schreef TAV74 het volgende:

[..]

Ga je definitief de arbeidsmarkt op dit jaar?

Toch wel een beetje neutraal gekocht hoop ik, als je niet al teveel pakken hebt gaat het anders zo opvallen
Nee ik mag even studeren de komende jaren . Maar ik heb wel een net pak nodig. Komend jaar wil ik wel langs 'beginnersdagen'. Bijvoorbeeld Aureus onze studievereniging organiseert de accountancy tour langs onder andere de grote vier. Dan is het wel handig als je een pak hebt .
pi_76321011
Beterschap voor Tara!! En FC succes er mee
  zaterdag 2 januari 2010 @ 12:59:20 #217
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_76321131
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 12:54 schreef borisz het volgende:

[..]

Nee ik mag even studeren de komende jaren . Maar ik heb wel een net pak nodig. Komend jaar wil ik wel langs 'beginnersdagen'. Bijvoorbeeld Aureus onze studievereniging organiseert de accountancy tour langs onder andere de grote vier. Dan is het wel handig als je een pak hebt .
Zeker in de accountancy wordt dat wel op prijs gesteld ja . Wat trekt je zo aan in die wereld als ik vragen mag?
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_76321182
Ik laat inderdaad altijd ongeveer 4 uur tussen de doses. Maar goed, doses nummer 1 is behoorlijk werkzaam geweest. Binnen een uur begon hij te zweten en nu is de koorts helemaal weg.
Hij is nog wel erg slap ziek en zielig En hij roept dat ik echo in zn hoofd, dus ik mag niet tegen hem praten.

Met andere woorden: lekker in bed laten liggen, geen zorgen over maken en morgen gaat het vast een stuk beter.
Al verwacht ik wel dat hij weer koorts krijgt als de paracetamol uitgewerkt is.
pi_76321209
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 12:52 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Er moet minstens 3-4 uur tussen doses zitten.
ah oké zo.. Mirjam je hebt als t goed is sms
pi_76321226
Paracetamol dempt ongeveer 1.5-2 graden celcius
pi_76321326
We gaan schaatsen (En Ross heeft nog nooit geschaatst)
En vanavond gaan we gourmetten Vrijwillig! (grappig voor wie me beter kent )
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 2 januari 2010 @ 13:13:01 #222
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_76321600
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 12:59 schreef TAV74 het volgende:

[..]

Zeker in de accountancy wordt dat wel op prijs gesteld ja . Wat trekt je zo aan in die wereld als ik vragen mag?
Cijfertjes . Ben eigenlijk vanaf jongs al aan met cijfertjes. Rekenen op de basisschool was mijn allersterkste kant. Vakken als economie en M&O(middelbare schooleditie) vind ik leukst op de middelbare school. Daarom ging ik ook economie studeren. Voordeel van de VU is dat de basisopleiding erg breed is. Heb met heel veel takken van de sport kennen mogen maken, maar accountancy vakken vind ik het leukst . Daar ben ik dus dit jaar(derde jaar) op verder gegaan .
pi_76321651
schaatze Isa hier was vanochtend sneeuw met de nadruk op WAS!
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 2 januari 2010 @ 13:17:11 #224
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_76321726
Schaats ze Isa , zelf ga ik nooit meer het ijs op. Maar dat heeft een andere reden .
pi_76321802
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 13:01 schreef Isabeau het volgende:
Paracetamol dempt ongeveer 1.5-2 graden celcius
2 in dit geval

Veel plezier met schaatsen!

En waarom in hemelsnaam ga je vrijwillig gourmetten?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')