Ziek issie zekerquote:Op zaterdag 2 januari 2010 09:22 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Klinkt alsof ie gewoon ziek isAch, veel heldere vloeistoffen laten drinken, sapje zo nu en dan. Beschuitje erbij en een paar paracetamollen
Pak is goedquote:Op zaterdag 2 januari 2010 09:27 schreef borisz het volgende:
Beterschap TARA. FC succes met TARA
.
Ik ga zo kijken voor een pak. Nog een verlaat kerstcadeautje. Ik wil komend jaar dingen doen als de accountancy tour, ik heb als het goed is veel tijd straks in november en december om dat soort dingen langs te lopen. Maar een goed pak hoort daar toch wel bij, heb wel een pak maar dat is meer een gala pak.
Van paracetamol moet je eigenlijk ook een spiegel opbouwen geloof ik. Maar Isa weet hoe dat precies zitquote:Op zaterdag 2 januari 2010 10:22 schreef freecell het volgende:
Ziek issie zeker
Maar alleen koorts en hoofdpijn vind ik een wazige ziekte
De paracetamol van vanmorgen vroeg helpt nog niet echt.
Iedere 2 uur? NEEEEEE!! 4 keer per 24 uur, dus elke 6 uur, twee paracetamol geven.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 11:01 schreef SeaOfLove het volgende:
zo ik ben er klaar mee, huis aan kant enzoFC laat tara iedere 2 uur paracetamol slikken, wat lein zei, even een spiegel opbouwen. Up is een documentaire over een groep mensen btw, elke 7 jaar krijg je een update hoe het met ze gaat en hoe ze nu in het leven staan. (omschrijf ik t een beetje goed Dude?)
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 11:16 schreef Leintjeuh het volgende:
Iedere 2 uur? NEEEEEE!! 4 keer per 24 uur, dus elke 6 uur, twee paracetamol geven.
even rekenen: ik ga uit van 8 uur slaap en dat je niks slikt dan. blijft er 16 uur over waar je iedere 2 uur 1 paracetamol slikt van 500mg. Dat komt neer op 4000mg. Jij zegt 4x per dag 1000mg. Is ook 4000mg.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 11:16 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Iedere 2 uur? NEEEEEE!! 4 keer per 24 uur, dus elke 6 uur, twee paracetamol geven.
Ga je definitief de arbeidsmarkt op dit jaar?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 12:37 schreef borisz het volgende:
Pak is geslaagd. Kan hem vrijdag ophalen, broek en jasje moeten ietsjes worden ingekort.
Er moet minstens 3-4 uur tussen doses zitten.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 12:24 schreef SeaOfLove het volgende:
even rekenen: ik ga uit van 8 uur slaap en dat je niks slikt dan. blijft er 16 uur over waar je iedere 2 uur 1 paracetamol slikt van 500mg. Dat komt neer op 4000mg. Jij zegt 4x per dag 1000mg. Is ook 4000mg.
Nee ik mag even studeren de komende jarenquote:Op zaterdag 2 januari 2010 12:46 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ga je definitief de arbeidsmarkt op dit jaar?
Toch wel een beetje neutraal gekocht hoop ik, als je niet al teveel pakken hebt gaat het anders zo opvallen
Zeker in de accountancy wordt dat wel op prijs gesteld jaquote:Op zaterdag 2 januari 2010 12:54 schreef borisz het volgende:
[..]
Nee ik mag even studeren de komende jaren. Maar ik heb wel een net pak nodig. Komend jaar wil ik wel langs 'beginnersdagen'. Bijvoorbeeld Aureus onze studievereniging organiseert de accountancy tour langs onder andere de grote vier. Dan is het wel handig als je een pak hebt
.
ah oké zo.. Mirjam je hebt als t goed is smsquote:Op zaterdag 2 januari 2010 12:52 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Er moet minstens 3-4 uur tussen doses zitten.
Cijfertjesquote:Op zaterdag 2 januari 2010 12:59 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Zeker in de accountancy wordt dat wel op prijs gesteld ja. Wat trekt je zo aan in die wereld als ik vragen mag?
2 in dit gevalquote:Op zaterdag 2 januari 2010 13:01 schreef Isabeau het volgende:
Paracetamol dempt ongeveer 1.5-2 graden celcius
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |