en speciaal voor jou nog veel meer liefde samen met rossquote:Op vrijdag 1 januari 2010 22:27 schreef Isabeau het volgende:
Allemaal een gelukkig nieuw jaar gewenst!
Dat dit jaar maar nog meer goede dingen zal brengen dan andere jaren
Nu moet ik dat allemaal vertalen voor hem!quote:Op vrijdag 1 januari 2010 22:30 schreef Duderella het volgende:
Isa, ik wens je een liefdevol jaar, met een fijne man die van je houdt en je op waarde weet te schatten. Want dat heb je verdiend.
En Ross hoef ik geen geluk te wensen, want dat heeft hij al.
Ross, i wish you Isa!quote:Op vrijdag 1 januari 2010 22:36 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nu moet ik dat allemaal vertalen voor hem!
Bedankt meiden
Van een vriendin wiens vriend ook vanuit Engeland naar Nederland is verhuist kreeg ik te horen dat de door gemeentes e.d aangeboden cursussen Nederlands tenenkrommend nutteloos, traag en van een bedenkelijk zeer laag niveau waren. Zeg maar, de Somalische analfabeet moet het ook kunnen volgen... Ze raadde aan te wachten tot de zomer en dan mee te doen aan een universitaire cursus Nederlands voor internationale studenten. Maar hij is al dapper aan het oefenen en iedereen een guhloekig niejaarr aan het wensenquote:Op vrijdag 1 januari 2010 22:39 schreef Duderella het volgende:
Gaat hij op Nederlandse les eigenlijk Isa?
Wat lijkt me het trouwens een moeilijke taal om te leren!
Het schijnt heel erg te helpen als je op alle spullen in huis briefjes doet met de Nederlandse naam. KAST DEUR KOELKAST PLANT etc.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 23:04 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Van een vriendin wiens vriend ook vanuit Engeland naar Nederland is verhuist kreeg ik te horen dat de door gemeentes e.d aangeboden cursussen Nederlands tenenkrommend nutteloos, traag en van een bedenkelijk zeer laag niveau waren. Zeg maar, de Somalische analfabeet moet het ook kunnen volgen... Ze raadde aan te wachten tot de zomer en dan mee te doen aan een universitaire cursus Nederlands voor internationale studenten. Maar hij is al dapper aan het oefenen en iedereen een guhloekig niejaarr aan het wensenEn andere erg Engels klinkende uitdrukkingen...
Krakje een dikke![]()
Ik wens je hetzelfde!quote:Op vrijdag 1 januari 2010 22:17 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
tnxhoop voor jou dat het je lichamelijk wat beter mee zal zitten in 2010
Ik duim allang dat je kan studeren en een toffe baan krijgt in 2010!quote:Op vrijdag 1 januari 2010 23:20 schreef SeaOfLove het volgende:
oh dat lijkt me wel beter isa. zo en nu gaan jullie allemaal duimen voor mij dat ik deze week eindelijk voor elkaar krijg dat studie wordt geregeldben nu al ruim een jaar bezig. ik kijk vooruit. goede tip van dude btw.
tnx, maar ik ben nu zo gedreven om die studie te doen dat mijn lichaam me even niet boeit. heel eigenwijs ben ik bereid om een periode door mijn pijngrens heen te gaan, zolang ik maar kan leren en tegelijkertijd ook nog een toffe mama te zijn.quote:
rond? met een paar instantie's die langs elkaar heen werken? lolz! ik heb groen licht om te doen wat ik graag wil, sta nog nergens ingeschreven. maar dat wil ik dus deze week bereiken als er voor de verandering eens geen van de consulenten ziek zijn of vakantie hebben.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 23:26 schreef Duderella het volgende:
Ik dacht het al rond was SOL. Kan het alsnog niet doorgaan? Dat zou balen zijn, zeker als je er zo lang voor gevochten hebt.
Jij ook en een grotequote:Op vrijdag 1 januari 2010 23:36 schreef Mirjam het volgende:
veel liefs, geluk, gezondheid en geborgenheid voor iedereen in dit nieuwe jaar
Een paar jaar geleden werkte ik met een irakees. Die ging haske vaak naar nederlandse les en vroeg ook hulp aan ons.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 23:47 schreef golfer het volgende:
Freek de Jonge bekeken. Was wel weer leuk. Beter dan ie de afgelopen jaren was.![]()
En over Nederlandse taal leren voor niet-Somaliërs...destijds toen ik met een Deense vrouw ging samenwonen heeft zij via de volksuniversiteit wat cursussen gedaan en die spreek en schrijft nu beter Nederlands dan ik.
Ik vond 'm ook enorm leuk! Deed bij toeval de TV eens aan.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 23:47 schreef golfer het volgende:
Freek de Jonge bekeken. Was wel weer leuk. Beter dan ie de afgelopen jaren was.![]()
En over Nederlandse taal leren voor niet-Somaliërs...destijds toen ik met een Deense vrouw ging samenwonen heeft zij via de volksuniversiteit wat cursussen gedaan en die spreekt en schrijft nu beter Nederlands dan ik.
Heb met een Duitse gehad, die kende in no time meer 5 letterwoorden dan ik omdat ik Lingo op de PC voor haar had gekocht om Nederlands te lerenquote:Op vrijdag 1 januari 2010 23:47 schreef golfer het volgende:
En over Nederlandse taal leren voor niet-Somaliërs...destijds toen ik met een Deense vrouw ging samenwonen heeft zij via de volksuniversiteit wat cursussen gedaan en die spreekt en schrijft nu beter Nederlands dan ik.
Hoe dat zo?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 00:02 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Heb met een Duitse gehad, die kende in no time meer 5 letterwoorden dan ik omdat ik Lingo op de PC voor haar had gekocht om Nederlands te leren![]()
Denk achteraf dat dat Lingo spel doorslaggevend is geweest voor de weinig succesvolle rest van onze relatie trouwens
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 00:02 schreef TAV74 het volgende:
Heb met een Duitse gehad, die kende in no time meer 5 letterwoorden dan ik omdat ik Lingo op de PC voor haar had gekocht om Nederlands te leren![]()
Denk achteraf dat dat Lingo spel doorslaggevend is geweest voor de weinig succesvolle rest van onze relatie trouwens
Vraag je aan Arty ook ff of hij wat briefjes op de koelkast hangt voor de spellingquote:Op zaterdag 2 januari 2010 00:02 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ik vond 'm ook enorm leuk! Deed bij toeval de TV eens aan.
Ik ben inmiddels ein-de-lijk onze miljoen Schotlandfoto's eens aan het inplakken. Moi was het toch.![]()
@ SOL: Mijn o&n was rustig. Lekker met zijn tweeën. Ik cocoon graag met oud en nieuw. Had, zoals elk jaar, een schaal sushi gemaakt en we hadden sake en een glaasje bubbels om middernacht. Geschaterd om Paul de Leeuw, nog even BC gekeken en en rondje gemakt door de buurt. het was zo rustig dat zelfs de poezen zich niet verstopten. Eentje wilde zelfs wel even mee wanelen (maar dat hebben we natuurlijk niet gedaan).
Nou, lang verhaal, maar ze veranderde binnen een jaar van redelijk lief meisje in een Duits borderline monsterquote:Op zaterdag 2 januari 2010 00:04 schreef Duderella het volgende:
[..]
Hoe dat zo?
Ze trok de groene bal maar niet?![]()
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 00:09 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Vraag je aan Arty ook ff of hij wat briefjes op de koelkast hangt voor de spelling
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die Duitse zijn het ergste!quote:Op zaterdag 2 januari 2010 00:09 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Nou, lang verhaal, maar ze veranderde binnen een jaar van redelijk lief meisje in een Duits borderline monsterDaar moet welhaast een traumatische ervaring in het spel geweest zijn
. Ik zap nog steeds in dolle paniek weg als de TV per ongeluk op de zender staat waarop Lingo begint
![]()
Overigens sprak ze wel heel snel erg goed Nederlands. Jammer alleen dat ze dat niet gebruikte om zelf ook eens iets te doen of regelen![]()
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 00:14 schreef Sunnythesun het volgende:en ik mag dus al ruim 5 jaar geen Lingo kijken
Ach gossie. Jij moet lijden onder het trauma van Thijs?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
Was wel een gevalletje Borderline met een flinke dosis Deutsche Grundlichkeit. Alle symptomen in het kwadraatquote:
quote:Maar wat raar. Maar goed dat je er vanaf bent en nu zo'n prettig sunnetje in huis hebt.
Totally borderline.. Die deed bij mij alle alarmbellen heel hard rinkelen iigquote:Op zaterdag 2 januari 2010 00:17 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Was wel een gevalletje Borderline met een flinke dosis Deutsche Grundlichkeit. Alle symptomen in het kwadraat![]()
ik gisterochtend: milou, milou niet doen! maar milou die normaal het liefste boven op mij ligt met haar 30 kilo want dat is wel zo comfortabel voor haar was het niet, er liep gewoon een poezebeest over me heenquote:Op zaterdag 2 januari 2010 02:33 schreef freecell het volgende:
Goedemorgen!
Leuke tip van Dude! Met die briefjes. Zou bij mij werken!
Ik werd net wakker naast een kacheltjeAls in, ik draai me om, voel TARA en dacht in leerste instantie dat hij mijn pittenzak was
Heb jij een tijger?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 07:39 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ik gisterochtend: milou, milou niet doen! maar milou die normaal het liefste boven op mij ligt met haar 30 kilo want dat is wel zo comfortabel voor haar was het niet, er liep gewoon een poezebeest over me heen
Klinkt alsof ie gewoon ziek isquote:Op zaterdag 2 januari 2010 08:57 schreef freecell het volgende:
Heb jij een tijger?
Wat is 'up' ? Maak me enthousiast zou ik zeggen
TARA nog steeds flink koorts en koppijn. Verder heeft hij niks, maar hij is echt een vaatdoek en kan niet helemaal helder nadenken. Ik vind het maar niks.
En hij gooit onze planning nogal in de war
Ziek issie zekerquote:Op zaterdag 2 januari 2010 09:22 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Klinkt alsof ie gewoon ziek isAch, veel heldere vloeistoffen laten drinken, sapje zo nu en dan. Beschuitje erbij en een paar paracetamollen
Pak is goedquote:Op zaterdag 2 januari 2010 09:27 schreef borisz het volgende:
Beterschap TARA. FC succes met TARA
.
Ik ga zo kijken voor een pak. Nog een verlaat kerstcadeautje. Ik wil komend jaar dingen doen als de accountancy tour, ik heb als het goed is veel tijd straks in november en december om dat soort dingen langs te lopen. Maar een goed pak hoort daar toch wel bij, heb wel een pak maar dat is meer een gala pak.
Van paracetamol moet je eigenlijk ook een spiegel opbouwen geloof ik. Maar Isa weet hoe dat precies zitquote:Op zaterdag 2 januari 2010 10:22 schreef freecell het volgende:
Ziek issie zeker
Maar alleen koorts en hoofdpijn vind ik een wazige ziekte
De paracetamol van vanmorgen vroeg helpt nog niet echt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |