Iedere 2 uur? NEEEEEE!! 4 keer per 24 uur, dus elke 6 uur, twee paracetamol geven.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 11:01 schreef SeaOfLove het volgende:
zo ik ben er klaar mee, huis aan kant enzoFC laat tara iedere 2 uur paracetamol slikken, wat lein zei, even een spiegel opbouwen. Up is een documentaire over een groep mensen btw, elke 7 jaar krijg je een update hoe het met ze gaat en hoe ze nu in het leven staan. (omschrijf ik t een beetje goed Dude?)
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 11:16 schreef Leintjeuh het volgende:
Iedere 2 uur? NEEEEEE!! 4 keer per 24 uur, dus elke 6 uur, twee paracetamol geven.
even rekenen: ik ga uit van 8 uur slaap en dat je niks slikt dan. blijft er 16 uur over waar je iedere 2 uur 1 paracetamol slikt van 500mg. Dat komt neer op 4000mg. Jij zegt 4x per dag 1000mg. Is ook 4000mg.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 11:16 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Iedere 2 uur? NEEEEEE!! 4 keer per 24 uur, dus elke 6 uur, twee paracetamol geven.
Ga je definitief de arbeidsmarkt op dit jaar?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 12:37 schreef borisz het volgende:
Pak is geslaagd. Kan hem vrijdag ophalen, broek en jasje moeten ietsjes worden ingekort.
Er moet minstens 3-4 uur tussen doses zitten.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 12:24 schreef SeaOfLove het volgende:
even rekenen: ik ga uit van 8 uur slaap en dat je niks slikt dan. blijft er 16 uur over waar je iedere 2 uur 1 paracetamol slikt van 500mg. Dat komt neer op 4000mg. Jij zegt 4x per dag 1000mg. Is ook 4000mg.
Nee ik mag even studeren de komende jarenquote:Op zaterdag 2 januari 2010 12:46 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ga je definitief de arbeidsmarkt op dit jaar?
Toch wel een beetje neutraal gekocht hoop ik, als je niet al teveel pakken hebt gaat het anders zo opvallen
Zeker in de accountancy wordt dat wel op prijs gesteld jaquote:Op zaterdag 2 januari 2010 12:54 schreef borisz het volgende:
[..]
Nee ik mag even studeren de komende jaren. Maar ik heb wel een net pak nodig. Komend jaar wil ik wel langs 'beginnersdagen'. Bijvoorbeeld Aureus onze studievereniging organiseert de accountancy tour langs onder andere de grote vier. Dan is het wel handig als je een pak hebt
.
ah oké zo.. Mirjam je hebt als t goed is smsquote:Op zaterdag 2 januari 2010 12:52 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Er moet minstens 3-4 uur tussen doses zitten.
Cijfertjesquote:Op zaterdag 2 januari 2010 12:59 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Zeker in de accountancy wordt dat wel op prijs gesteld ja. Wat trekt je zo aan in die wereld als ik vragen mag?
2 in dit gevalquote:Op zaterdag 2 januari 2010 13:01 schreef Isabeau het volgende:
Paracetamol dempt ongeveer 1.5-2 graden celcius
Ben bijna jaloers op je, ik vraag me nu nog steeds af wat ik worden wilquote:Op zaterdag 2 januari 2010 13:13 schreef borisz het volgende:
[..]
Cijfertjes. Ben eigenlijk vanaf jongs al aan met cijfertjes. Rekenen op de basisschool was mijn allersterkste kant. Vakken als economie en M&O(middelbare schooleditie) vind ik leukst op de middelbare school. Daarom ging ik ook economie studeren. Voordeel van de VU is dat de basisopleiding erg breed is. Heb met heel veel takken van de sport kennen mogen maken, maar accountancy vakken vind ik het leukst
. Daar ben ik dus dit jaar(derde jaar) op verder gegaan
.
Hij hersenspoelt jequote:Op zaterdag 2 januari 2010 13:04 schreef Isabeau het volgende:
We gaan schaatsen(En Ross heeft nog nooit geschaatst)
En vanavond gaan we gourmettenVrijwillig! (grappig voor wie me beter kent
)
En zo komt Isa langzaam onder de plak.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 13:04 schreef Isabeau het volgende:
We gaan schaatsen(En Ross heeft nog nooit geschaatst)
En vanavond gaan we gourmettenVrijwillig! (grappig voor wie me beter kent
)
Ach, als het Ware Plakquote:Op zaterdag 2 januari 2010 13:57 schreef golfer het volgende:
[..]
En zo komt Isa langzaam onder de plak.
langzaam?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 13:57 schreef golfer het volgende:
[..]
En zo komt Isa langzaam onder de plak.
Geen idee. Ik maak crème brulee nooit in de oven maar gewoon in een pannetje en giet het mengsel zodra dat goed is over in ovenschaaltjes die de koeling in gaan.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 15:37 schreef LieLie het volgende:
Culinair vraagje!
Ik heb creme brulee in de oven staan, maar hoe weet ik nou of ie er lang genoeg in heeft gestaan?
De vorige keer had ik hem op 120, toen begon het te koken en heb ik hem daarna zachter gezet. Toen heb ik nog een tijd gewacht, en op een gegeven moment was ie redelijk stijf, maar flubby en heb ik ze er maar uitgehaald en in de koelkast gezet. Nadat ze daar een nacht hadden gestaan waren ze hartstikke goed..
Nu maar op 100 begonnen en ze staan er drie kwartier in. Ze lijken nu al redelijk flubby..
maar hoe stijf horen ze in de oven te worden? Of is het normaal dat ze pas in de koelkast echt stijf worden?
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 14:40 schreef Bluezz het volgende:
Hier het huis gekuist met zijn twee, pfoe, maar soms mot het echt
of een vlugvlugklaarpastaquote:Op zaterdag 2 januari 2010 17:40 schreef Duderella het volgende:
Wat doe je dan met die gerookte zalm Hobbel?
Ik heb hier ook nog wat liggen, maar weet bij god niet wat ik er mee kan.
Dus stel ik gooi komkommer en tomaat bij elkaar, dan doe ik daar die zalm bij (gesnipperd) en dan maak ik een sausje van room met dille? En dat kieper ik ereuver? En dat serveer ik dan met brood dat ik even toast?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 17:44 schreef MissHobje het volgende:
Ik maak gewoon een salade met wat groente zooi die ik nog in de fridge heb.
Met een lekker dille room sausje ( dat heb ik wel vers in huis nog) en wat toast erbij.
Onder het mom.. maak de koelkast eens leeg hehe.
O ja, met room en spinazie toch?quote:
Sambal bijquote:Op zaterdag 2 januari 2010 17:37 schreef golfer het volgende:
Ik ga maar eens een restje Chinees (nee, Steer, niet jou...) opwarmen.
Ja, doe es gek eh.quote:
kanquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |