abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_76255560
quote:
Op donderdag 31 december 2009 10:56 schreef freecell het volgende:

Vorig jaar was het wel knalgezellig
En jij was de enige in ons huis die iedereen kende, dat was ook wel lollig
ja, dat is ook waar!
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_76255709
quote:
Op donderdag 31 december 2009 10:57 schreef freecell het volgende:
Ow en wij hebben geen vuurwerk zelf
Ik ga straks wel even oliebollen scoren
Ik heb echt een gruwelijke hekel aan vuurwerk. Ik vind het eng, het stinkt en de hond raakt van slag. Maar manlief is een die-hard fan. Vreselijk.En dan vraagt ie aan mij voor hoeveel geld hij vuurwerk zal kopen. Nou ja, dat moet je mij dus niet vragen want ik vind 10 euro al te veel en zonde van het geld!
Hij kwam dus aan met een rekening van 100 euro. Pff. Maar ja, de schat werkt zo ontzettend hard en ik kan moeilijk zeggen dat het niet mag natuurlijk....

Dus, ik zal er maar gewoon van gaan genieten vanavond!
Alleen met zelfspot kun je overleven...
pi_76255860
Als TARA voor 100,- euro vuurwerk zou kopen zou ik wrs uit puur protest de muren in het nieuwe huis maar behangen met kranten
pi_76256701
quote:
Op donderdag 31 december 2009 11:05 schreef freecell het volgende:
Als TARA voor 100,- euro vuurwerk zou kopen zou ik wrs uit puur protest de muren in het nieuwe huis maar behangen met kranten
Hahaha....
Ik stribbel normaal ook tegen. Maar hij heeft dit jaar zo hard zijn best gedaan en zo hard gewerkt en er ook nog eens zelf voor gespaard dus tja....
pi_76256738
Hier ook geen enkele eurocent uitgegeven aan vuurwerk. Al jarenlang niet meer. Vroeger kocht ik om samen met zoonlief af te steken nog wel eens siervuurwerk, maar sinds die zelfstandig woont is dat afgelopen.

Lekker straks met wat hapjes cocoonen met Bluezz , kaasfondue maken met in cognac geweekte morielles en eekhoorntjesbrood, misschien nog even bij de bakker wat oliebollen en/of appelflappen kopen.
3 flessen Cremant de Bourgogne en genoeg whisky in de voorraad.
Wij komen de avond wel door.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_76256790
Ik zie wel een beetje op tegen dat verjaardagsfeestje vanmiddag. Meestal ben ik dan klaar voor het bankhangen als ik de hele middag op een feestje ben geweest. Maar vanavond dus nog een huis vol visite entertainen.
Nou ja, ik hou me vanmiddag maar op de achtergrond met wijntje ... Rustig aan dus....
pi_76256924
Heb ik weken geleden aan schoonouders beloofd dat ik vanavond voor de appelflappen zou zorgen, omdat ze daar zelf geen tijd voor hadden.. Heel mijn keuken volgestouwd met bladerdeeg, appels alvast in stukjes gesneden, enzovoorts.
Kom ik er echt *nu* achter dat mijn lieftallige schoonfamilie appelbeignets bedoelen als ze appelflappen zeggen.

Nou ja, pech dan, want ik heb geen frituurpan. Flappen kunnen ze krijgen!

Verder: heftig feestje bezoeken vannacht of geen heftig feestje bezoeken vannacht? Keuzes, keuzes..
a) Morgen fris en een lang weekend om nuttige dingen te doen, maar geen feestje vannacht
b) Twee nachten niet slapen en een lang weekend verdwaasd en misselijk ronddolen, maar wél feestje vannacht
Let me see you stripped down to the bone
pi_76257052
quote:
Op donderdag 31 december 2009 11:34 schreef minilot het volgende:
Heb ik weken geleden aan schoonouders beloofd dat ik vanavond voor de appelflappen zou zorgen, omdat ze daar zelf geen tijd voor hadden.. Heel mijn keuken volgestouwd met bladerdeeg, appels alvast in stukjes gesneden, enzovoorts.
Kom ik er echt *nu* achter dat mijn lieftallige schoonfamilie appelbeignets bedoelen als ze appelflappen zeggen.

Nou ja, pech dan, want ik heb geen frituurpan. Flappen kunnen ze krijgen!
maar flappen zijn stiekem veel lekkerder!

En voor mij is een appelflap zo'n bladerdeeg geval met appel. Behalve op 31 december, dan roep ik ook appelflap tegen de appelbeignet

Geen cent hier voor vuurwerk btw, zo zonde van het geld. En je kan heerlijk genieten van het vuurwerk van anderen Voor mij voegt het helemaal niets toe om die troep zelf aan te steken, daar hoef ik niet voor te betalen hoor
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_76257079
minilot, ik zou voor het feestje gaan Fris en fruitig een heel weekend nuttige dingen doen kan de rest van het jaar nog
pi_76257151
Wij hebben ook geen vuurwerk, ik vind het van dichtbij ook doodeng trouwens..
Maar we vieren het met uitzicht op het dorp, dus ik denk dat we heel mooi zicht hebben op het vuurwerk van anderen
pi_76257207
quote:
Op donderdag 31 december 2009 11:39 schreef Isabeau het volgende:
minilot, ik zou voor het feestje gaan Fris en fruitig een heel weekend nuttige dingen doen kan de rest van het jaar nog
Neem ik mee in mijn afweging.
Let me see you stripped down to the bone
pi_76257438
quote:
Op donderdag 31 december 2009 11:41 schreef LieLie het volgende:
Wij hebben ook geen vuurwerk, ik vind het van dichtbij ook doodeng trouwens..
Maar we vieren het met uitzicht op het dorp, dus ik denk dat we heel mooi zicht hebben op het vuurwerk van anderen
Ik had het geschreven kunnen hebben Ik vind het ook dood eng en we gaan naar Thijs' ouders die net buiten het dorp wonen. Vind dat wel zo lekker rustig.

Moet zeggen dat Sam er weinig last van lijkt te hebben. Hij kijkt alleen op van carbid knallen uit de verte, die dreunen heel laag en laten de ramen een beetje rammelen. Het gewone vuurwerk doet hem niets. Zal nog wel ff voorzichtig zijn met hem als we over straat gaan, maar ik vermoed dat ik het zelf enger vind dan hij

Ohja en 1 januari mogen ze van mij gewoon overslaan. Nietsige dag. Alleen vorig jaar was het leuk omdat we toen op Texel waren en naar de nieuwjaarsduik gingen kijken
pi_76257668
Bluezz en schoondochter hadden vorig jaar afgesproken om dit jaar mee te doen met de nieuwjaarsduik in Bloemendaal.
Maar ja, daar is nu een babietje tussen gekomen, hoewel het volgens schoondochter wel weer goed zou zijn voor haar hechtingen, zo'n frisse nieuwjaarszeeduik.
Volgend jaar houd ik ze wel aan die afspraak.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_76257918
Dan krijg je dit soort plaatjes:

klik voor de rest
  Moderator / Redactie Sport donderdag 31 december 2009 @ 12:20:27 #67
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_76258661
Of

winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_76258738
quote:
Op donderdag 31 december 2009 12:00 schreef Sunnythesun het volgende:
Dan krijg je dit soort plaatjes:

[ afbeelding ]

klik voor de rest
Die vent met die duikbril, snorkel, flippers en zwembandjes.
Poef.....gone! ©golfer
  donderdag 31 december 2009 @ 12:27:18 #69
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_76258952
quote:
Op donderdag 31 december 2009 12:22 schreef golfer het volgende:

[..]

Deze was anders ook wel hilarisch met zijn bbq-schort met gespierd mannenlichaam erop

"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_76259006
quote:
Op donderdag 31 december 2009 12:22 schreef golfer het volgende:

[..]

Die was erg lollig ja.. Ik vind die laatste ook nog steeds geniaal eigenlijk
pi_76259217
wij zijn vanavond gewoon thuis, de buurkindjes zijn hartstikke ziek (gisteren al een beetje maar vannacht was t echt erg) jammer maar goed das overmacht en tis besmettelijk en wij nemen geen risico met dat soort dingen zolang schone zus nog chemo' s heeft dus wij hebben net nog boodschappies gedaan en gaan vanavond om 12 uur lekker samen in t bubbelbad met een fles jean milan champagne
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_76261031
Ik heb alvast voor later vanavond een kreeftje in de marinade gelegd.
Poef.....gone! ©golfer
pi_76261444
Ik ga bakkend het nieuwe jaar in Heb wat spulletjes in huis gehaald om de cranberry's die ik nog heb liggen tot een omgekeerde taart te verwerken
pi_76261523
Nieuwjaarsduik

Wij zijn een paar jaar geleden om een uur of 11 's avonds gaan zwemmen met wat huisgenoten van TARA. In de Hoornse Plas. Op 18 December

We hebben echt wel 5 minuten tot de nek in het water rondgezwommen. TARA stond op de kant met Port en Handdoeken (zijn raynaud vindt dat hij niet het water in mag dan )
Was érg leuk
Maar kóud! Het was tegen het vriespunt en het water was maximaal een graad of 5.

En terugweg op de fiets waren wij allemaal lekker warm en gloeierig en had TARA het nog steeds koud
pi_76263811
quote:
Op donderdag 31 december 2009 13:24 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik ga bakkend het nieuwe jaar in Heb wat spulletjes in huis gehaald om de cranberry's die ik nog heb liggen tot een omgekeerde taart te verwerken
En bakkende is het.. neem ik straks mee voor bij de koffie

Edit: het rijst de pan uit!!

[ Bericht 18% gewijzigd door Sunnythesun op 31-12-2009 14:33:04 ]
  donderdag 31 december 2009 @ 15:11:23 #76
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_76265914
quote:
Op donderdag 31 december 2009 09:25 schreef Isabeau het volgende:
Goedemorgen

Top2000 check, thee check, fok check. Ochtend kan beginnen. De daken zijn hier nog mooi wit, maar het merendeel van de sneeuw is alweer weg.

Oh, Dude, was jij het niet die het wondersponsje ontdekte? Ik heb gisteren mijn koelkast schoongemaakt en kreeg een smerig uitziend stukje niet schoon. Leek wel in het witte plastic getrokken. Maar toen viel zomaar een wondersponsje uit mijn keukenkastje toen ik een vezeldoekje pakte. Daar heb ik mee geaaid en de vlek verdween als, nou ja als sneeuw voor de zon dus Alles kan een mens gelukkig maken
Ja! Wondersponsjes.

Ik krijg het zelfs het besnotte kattenluikje spic en span mee.
Freudian slips: when you say one thing, but mean your mother.
pi_76266416
quote:
Op donderdag 31 december 2009 15:11 schreef Duderella het volgende:

[..]

Ja! Wondersponsjes.

Ik krijg het zelfs het besnotte kattenluikje spic en span mee.
Dasty, met dasty krijg je ook alles schoon!

Hier een niks-doen-dag.. Vanavond gourmetten met vrienden.. zo even de garnalen in wat marinade mikken.
pi_76267299
Wij gaan op pad! Taart en prosecco staan klaar, hondje gaat achterop de fiets en dan zien we jullie in 2010 weer
  donderdag 31 december 2009 @ 15:48:21 #79
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_76267393
Dag sun, veel plezier!
Freudian slips: when you say one thing, but mean your mother.
pi_76267828
Bluezz is alweer thuis van haar laatste werkdagje van 2009 en het eerste voorafje kan hier naar binnen gewerkt worden: rundercarpaccio.
Poef.....gone! ©golfer
pi_76267934
quote:
Op donderdag 31 december 2009 15:57 schreef golfer het volgende:
Bluezz is alweer thuis van haar laatste werkdagje van 2009 en het eerste voorafje kan hier naar binnen gewerkt worden: rundercarpaccio.
pi_76268299
Lekker om 3 uur het luik laten zakken Gaat u dicht zuster? Jahaaaaaaaaaaaaaaaa of dacht u dat ik voor de grap het luik dicht deed?????

En 2010 begint echt goed voor ons kroost : ze hebben een huis gevonden
Eerst een gezonde baby en dan een leuk eigen nestje
  donderdag 31 december 2009 @ 16:18:36 #83
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_76268669
quote:
Op donderdag 31 december 2009 12:20 schreef borisz het volgende:
Of [ afbeelding ]

Dat ziet er heerlijk uit!
pi_76269398
quote:
Op donderdag 31 december 2009 16:09 schreef Bluezz het volgende:
En 2010 begint echt goed voor ons kroost : ze hebben een huis gevonden
Eerst een gezonde baby en dan een leuk eigen nestje
Wat leuk! Is het een beetje 'in de buurt' of is het noord Groninigen geworden?
pi_76269664
quote:
Op donderdag 31 december 2009 16:38 schreef Leintjeuh het volgende:

Wat leuk! Is het een beetje 'in de buurt' of is het noord Groninigen geworden?
Bij jou in de buurt: Rijswijk.
De eerste fles bubbels is hier al net geopend.
Poef.....gone! ©golfer
pi_76269690
quote:
Op donderdag 31 december 2009 16:44 schreef golfer het volgende:
Bij jou in de buurt: Rijswijk.
De eerste fles bubbels is hier al net geopend.
Ohhhh wat leuk
pi_76269803
Ja, nu moeten ze allebei nog wel daar in de buurt werk en kinderopvang vinden.
Poef.....gone! ©golfer
pi_76269844
Oh...en het toeval wil dat mijn zoon en kleindochter ook in Rijswijk wonen. Op precies 5 minuten afstand van de woning die Bluezzekroost nu gevonden heeft.
Poef.....gone! ©golfer
pi_76270123
quote:
Op donderdag 31 december 2009 16:48 schreef golfer het volgende:
Oh...en het toeval wil dat mijn zoon en kleindochter ook in Rijswijk wonen. Op precies 5 minuten afstand van de woning die Bluezzekroost nu gevonden heeft.
Leuk! Kan je op dezelfde dag bij allebei langs! Of was jullie relatie met je zoon niet als zodanig?
pi_76271105
wat leuk voor t kroost Bluezz en Golfer

Hoorde net dat t buurmeisje is opgenomen in t ziekenhuis, arm kind ze is uitgedroogd.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  donderdag 31 december 2009 @ 17:40:06 #91
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_76271745
quote:
Op donderdag 31 december 2009 10:23 schreef Leintjeuh het volgende:
Hobje, de bubbels die kaas vaak heeft zijn Bisol!

En hier gaat vanavond voor 50 euro vuurwerk de lucht in Decadent
Bisol !!! yesssss super thanks!

Oh en iedereen een heerlijk snoepjaar gewenst
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_76271976
quote:
Op donderdag 31 december 2009 16:55 schreef Leintjeuh het volgende:

Leuk! Kan je op dezelfde dag bij allebei langs! Of was jullie relatie met je zoon niet als zodanig?
We zien golferkroost niet zo vaak, maar het contact is prima hoor
Ik vind het zo leuk voor ze, nu duimen dat F. bij de V&D overplaatsing kan krijgen in Rwijk of DH.
pi_76271989
quote:
Op donderdag 31 december 2009 17:23 schreef DarkElf het volgende:
wat leuk voor t kroost Bluezz en Golfer

Hoorde net dat t buurmeisje is opgenomen in t ziekenhuis, arm kind ze is uitgedroogd.
Och jeetje, is ze nog heel piep?
pi_76272843
Hier vanavond poffertjes met poedersuiker gegeten. Hummel vond het heerlijk Goed om te weten
pi_76272907
quote:
Op donderdag 31 december 2009 17:46 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Och jeetje, is ze nog heel piep?
3.5 bijna. Dus de buurvrouw zit in t ziekenhuis en de buurman zit met hun jongste thuis. Sneu hoor voor ze ..

dus wij op stel en sprong vanmorgen nog boodschappen gedaan en vanavond eten we franse frietjes en entrecote
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_76274402
quote:
Op donderdag 31 december 2009 18:13 schreef freecell het volgende:
Hier vanavond poffertjes met poedersuiker gegeten. Hummel vond het heerlijk Goed om te weten
Zonder roomboter? Nee toch?
pi_76274456
quote:
Op donderdag 31 december 2009 19:04 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Zonder roomboter? Nee toch?
Ja
pi_76274862
quote:
Op donderdag 31 december 2009 19:06 schreef freecell het volgende:
Ja
Huuuu! Poffertjes zonder boter is als als..
Als cola zonder prik
Als patat zonder mayonaise
Als seks zonder klaarkomen
pi_76274953
quote:
Op donderdag 31 december 2009 19:20 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Huuuu! Poffertjes zonder boter is als als..
Als cola zonder prik
Als patat zonder mayonaise
Als seks zonder klaarkomen
Ik had wel boter in huis
Ik vind ze zonder geniaal eigenlijk
  vrijdag 1 januari 2010 @ 00:04:48 #100
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_76280459
Gelukkig 2010 allemaal. Met veel culinaire- en andere hoogtepunten.
Poef.....gone! ©golfer
pi_76280482
We zullen wel zien in 2010!

Moderator / Redactie Sport vrijdag 1 januari 2010 @ 00:24:18 #102
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_76280596
Gelukkig 2010
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_76281100
Gelukkig nieuwjaar!! Dat alle wensen maar uit mogen komen

♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥