quote:Op donderdag 31 december 2009 10:56 schreef freecell het volgende:
Vorig jaar was het wel knalgezellig
En jij was de enige in ons huis die iedereen kende, dat was ook wel lollig
Ik heb echt een gruwelijke hekel aan vuurwerk. Ik vind het eng, het stinkt en de hond raakt van slag. Maar manlief is een die-hard fan. Vreselijk.En dan vraagt ie aan mij voor hoeveel geld hij vuurwerk zal kopen. Nou ja, dat moet je mij dus niet vragen want ik vind 10 euro al te veel en zonde van het geld!quote:Op donderdag 31 december 2009 10:57 schreef freecell het volgende:
Ow en wij hebben geen vuurwerk zelf
Ik ga straks wel even oliebollen scoren
Hahaha....quote:Op donderdag 31 december 2009 11:05 schreef freecell het volgende:
Als TARA voor 100,- euro vuurwerk zou kopen zou ik wrs uit puur protest de muren in het nieuwe huis maar behangen met kranten
quote:Op donderdag 31 december 2009 11:34 schreef minilot het volgende:
Heb ik weken geleden aan schoonouders beloofd dat ik vanavond voor de appelflappen zou zorgen, omdat ze daar zelf geen tijd voor hadden.. Heel mijn keuken volgestouwd met bladerdeeg, appels alvast in stukjes gesneden, enzovoorts.
Kom ik er echt *nu* achter dat mijn lieftallige schoonfamilie appelbeignets bedoelen als ze appelflappen zeggen.![]()
Nou ja, pech dan, want ik heb geen frituurpan. Flappen kunnen ze krijgen!
Neem ik mee in mijn afweging.quote:Op donderdag 31 december 2009 11:39 schreef Isabeau het volgende:
minilot, ik zou voor het feestje gaanFris en fruitig een heel weekend nuttige dingen doen kan de rest van het jaar nog
Ik had het geschreven kunnen hebbenquote:Op donderdag 31 december 2009 11:41 schreef LieLie het volgende:
Wij hebben ook geen vuurwerk, ik vind het van dichtbij ook doodeng trouwens..
Maar we vieren het met uitzicht op het dorp, dus ik denk dat we heel mooi zicht hebben op het vuurwerk van anderen
Die vent met die duikbril, snorkel, flippers en zwembandjes.quote:Op donderdag 31 december 2009 12:00 schreef Sunnythesun het volgende:
Dan krijg je dit soort plaatjes:
[ afbeelding ]
klik voor de rest
Deze was anders ook wel hilarisch met zijn bbq-schort met gespierd mannenlichaam eropquote:Op donderdag 31 december 2009 12:22 schreef golfer het volgende:
[..]
Die vent met die duikbril, snorkel, flippers en zwembandjes.
Die was erg lollig ja.. Ik vind die laatste ook nog steeds geniaal eigenlijkquote:Op donderdag 31 december 2009 12:22 schreef golfer het volgende:
[..]
Die vent met die duikbril, snorkel, flippers en zwembandjes.
En bakkende is het.. neem ik straks mee voor bij de koffiequote:Op donderdag 31 december 2009 13:24 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik ga bakkend het nieuwe jaar inHeb wat spulletjes in huis gehaald om de cranberry's die ik nog heb liggen tot een omgekeerde taart te verwerken
Ja! Wondersponsjes.quote:Op donderdag 31 december 2009 09:25 schreef Isabeau het volgende:
Goedemorgen![]()
Top2000 check, thee check, fok check. Ochtend kan beginnen. De daken zijn hier nog mooi wit, maar het merendeel van de sneeuw is alweer weg.
Oh, Dude, was jij het niet die het wondersponsje ontdekte? Ik heb gisteren mijn koelkast schoongemaakt en kreeg een smerig uitziend stukje niet schoon. Leek wel in het witte plastic getrokken. Maar toen viel zomaar een wondersponsje uit mijn keukenkastje toen ik een vezeldoekje pakte. Daar heb ik mee geaaid en de vlek verdween als, nou ja als sneeuw voor de zon dusAlles kan een mens gelukkig maken
Dasty, met dasty krijg je ook alles schoon!quote:Op donderdag 31 december 2009 15:11 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ja! Wondersponsjes.![]()
Ik krijg het zelfs het besnotte kattenluikje spic en span mee.
quote:Op donderdag 31 december 2009 15:57 schreef golfer het volgende:
Bluezz is alweer thuis van haar laatste werkdagje van 2009 en het eerste voorafje kan hier naar binnen gewerkt worden: rundercarpaccio.
Wat leuk!quote:Op donderdag 31 december 2009 16:09 schreef Bluezz het volgende:
En 2010 begint echt goed voor ons kroost : ze hebben een huis gevonden
Eerst een gezonde baby en dan een leuk eigen nestje
Bij jou in de buurt: Rijswijk.quote:Op donderdag 31 december 2009 16:38 schreef Leintjeuh het volgende:
Wat leuk!Is het een beetje 'in de buurt' of is het noord Groninigen geworden?
Ohhhh wat leukquote:Op donderdag 31 december 2009 16:44 schreef golfer het volgende:
Bij jou in de buurt: Rijswijk.
De eerste fles bubbels is hier al net geopend.
Leuk! Kan je op dezelfde dag bij allebei langs! Of was jullie relatie met je zoon niet als zodanig?quote:Op donderdag 31 december 2009 16:48 schreef golfer het volgende:
Oh...en het toeval wil dat mijn zoon en kleindochter ook in Rijswijk wonen. Op precies 5 minuten afstand van de woning die Bluezzekroost nu gevonden heeft.
Bisol !!! yesssss super thanks!quote:Op donderdag 31 december 2009 10:23 schreef Leintjeuh het volgende:
Hobje, de bubbels die kaas vaak heeft zijn Bisol!
En hier gaat vanavond voor 50 euro vuurwerk de lucht inDecadent
We zien golferkroost niet zo vaak, maar het contact is prima hoorquote:Op donderdag 31 december 2009 16:55 schreef Leintjeuh het volgende:
Leuk! Kan je op dezelfde dag bij allebei langs! Of was jullie relatie met je zoon niet als zodanig?
Och jeetje, is ze nog heel piep?quote:Op donderdag 31 december 2009 17:23 schreef DarkElf het volgende:
wat leuk voor t kroost Bluezz en Golfer
Hoorde net dat t buurmeisje is opgenomen in t ziekenhuis, arm kindze is uitgedroogd.
3.5 bijna. Dus de buurvrouw zit in t ziekenhuis en de buurman zit met hun jongste thuis. Sneu hoor voor ze ..quote:Op donderdag 31 december 2009 17:46 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Och jeetje, is ze nog heel piep?
Zonder roomboter? Nee toch?quote:Op donderdag 31 december 2009 18:13 schreef freecell het volgende:
Hier vanavond poffertjes met poedersuiker gegeten. Hummel vond het heerlijkGoed om te weten
Huuuu! Poffertjes zonder boter is als als..quote:
Ik had wel boter in huisquote:Op donderdag 31 december 2009 19:20 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Huuuu! Poffertjes zonder boter is als als..
Als cola zonder prik![]()
Als patat zonder mayonaise![]()
Als seks zonder klaarkomen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |