quote:Op donderdag 31 december 2009 09:33 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat is ook een keer lekker knusVorig jaar was het zo druk
Vorig jaar was het wel knalgezelligSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En jij was de enige in ons huis die iedereen kende, dat was ook wel lollig![]()
quote:Op donderdag 31 december 2009 10:56 schreef freecell het volgende:
Vorig jaar was het wel knalgezellig
En jij was de enige in ons huis die iedereen kende, dat was ook wel lollig
Ik heb echt een gruwelijke hekel aan vuurwerk. Ik vind het eng, het stinkt en de hond raakt van slag. Maar manlief is een die-hard fan. Vreselijk.En dan vraagt ie aan mij voor hoeveel geld hij vuurwerk zal kopen. Nou ja, dat moet je mij dus niet vragen want ik vind 10 euro al te veel en zonde van het geld!quote:Op donderdag 31 december 2009 10:57 schreef freecell het volgende:
Ow en wij hebben geen vuurwerk zelf
Ik ga straks wel even oliebollen scoren
Hahaha....quote:Op donderdag 31 december 2009 11:05 schreef freecell het volgende:
Als TARA voor 100,- euro vuurwerk zou kopen zou ik wrs uit puur protest de muren in het nieuwe huis maar behangen met kranten
quote:Op donderdag 31 december 2009 11:34 schreef minilot het volgende:
Heb ik weken geleden aan schoonouders beloofd dat ik vanavond voor de appelflappen zou zorgen, omdat ze daar zelf geen tijd voor hadden.. Heel mijn keuken volgestouwd met bladerdeeg, appels alvast in stukjes gesneden, enzovoorts.
Kom ik er echt *nu* achter dat mijn lieftallige schoonfamilie appelbeignets bedoelen als ze appelflappen zeggen.![]()
Nou ja, pech dan, want ik heb geen frituurpan. Flappen kunnen ze krijgen!
Neem ik mee in mijn afweging.quote:Op donderdag 31 december 2009 11:39 schreef Isabeau het volgende:
minilot, ik zou voor het feestje gaanFris en fruitig een heel weekend nuttige dingen doen kan de rest van het jaar nog
Ik had het geschreven kunnen hebbenquote:Op donderdag 31 december 2009 11:41 schreef LieLie het volgende:
Wij hebben ook geen vuurwerk, ik vind het van dichtbij ook doodeng trouwens..
Maar we vieren het met uitzicht op het dorp, dus ik denk dat we heel mooi zicht hebben op het vuurwerk van anderen
Die vent met die duikbril, snorkel, flippers en zwembandjes.quote:Op donderdag 31 december 2009 12:00 schreef Sunnythesun het volgende:
Dan krijg je dit soort plaatjes:
[ afbeelding ]
klik voor de rest
Deze was anders ook wel hilarisch met zijn bbq-schort met gespierd mannenlichaam eropquote:Op donderdag 31 december 2009 12:22 schreef golfer het volgende:
[..]
Die vent met die duikbril, snorkel, flippers en zwembandjes.
Die was erg lollig ja.. Ik vind die laatste ook nog steeds geniaal eigenlijkquote:Op donderdag 31 december 2009 12:22 schreef golfer het volgende:
[..]
Die vent met die duikbril, snorkel, flippers en zwembandjes.
En bakkende is het.. neem ik straks mee voor bij de koffiequote:Op donderdag 31 december 2009 13:24 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik ga bakkend het nieuwe jaar inHeb wat spulletjes in huis gehaald om de cranberry's die ik nog heb liggen tot een omgekeerde taart te verwerken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |