UI's:quote:Dôar lig tuss'n Déénkel en Regge 'n laand
oons mooie en neerige Twèènte
't Laand van katoen en 't laand van d'n es
den greun is in wéénter en lèènte.
Doar ruust de rouw op d'n kaamp in de wéénd
geet 't rad van de möl in de bekke gezwéénd
Dôar steet nöast d'n eek'n d'n beuk en de dan
Dat is oons zo leeve land Twèènte (2x)
Om in de wall of fame te komen moet je minstens 15 delen actief meegepost hebben! (Hoeft niet aansluitend te zijn)Ook is het noodzakelijk af en toe te blijven posten.quote:-_Guitarist_- = David -> jarig op 21 april
ACT-F= Teun/ Mr.T/ Harry
Blawh = Bas
Bob-B = Bob
Chr1st1aan = Christiaan
Damzkieee = Gijs
Drizzt_DoUrden = Justin -> jarig op 10 december
Fems = Femke
haaKon = Machiel -> Jarig op 8 november
Jjstyle333 = Joost -> Jarig op 21 Januari
Lamzak_ = Timo
LilDutchPrincess = Andrea -> jarig op 9 mei
Luiheid = Gerben
MarkoAlmelo = Marko -> Jarig op 6 januari
Mdrop = Martijn
MinderMutsig = Kirsten
naLuh = Frank
norich = Henrike
Oldenzaal = Daniël
Panzerknacker666 = Sander
Redbaron = Bas -> Jarig op 26 juli
ReMcOrE = Remco -> jarig op 10 mei
Rikketik = Bart
Robinhoo = Robin
Roycooooo = Roy
rulerofdeath = Wouter
Rumille = Peter
Samzz = San -> Jarig op 8 februari
skippy22 = Richard
STTSJT = Steven -> Jarig op 11 december
TheGirlNextDoor = Nathalie -> jarig op 5 juli
Gewoon net als normale dvd alleen dan gebrand dus heel soms is een stukje subtitle vertiefd maar 99% vind ik ze echt geweldigquote:
Das wel beter! Kost het veel dan?quote:Op woensdag 30 december 2009 22:48 schreef bambino het volgende:
[..]
Gewoon net als normale dvd alleen dan gebrand dus heel soms is een stukje subtitle vertiefd maar 99% vind ik ze echt geweldig
OZquote:Op woensdag 30 december 2009 22:51 schreef Redbaron het volgende:
Ik wil de serie oz nog hebben, maar nog best prijzig die dvds
Ik heb toen 550 USD betaald voor:quote:
geweldige serie idd, heb hem ook nog niet ergens kunnen vinden in gewone winkels.quote:Op woensdag 30 december 2009 22:51 schreef Redbaron het volgende:
Ik wil de serie oz nog hebben, maar nog best prijzig die dvds
bol.com en ebay staan ze wel, maar 20 euro per seizoen vinnik nog te veelquote:Op woensdag 30 december 2009 22:56 schreef bambino het volgende:
[..]
geweldige serie idd, heb hem ook nog niet ergens kunnen vinden in gewone winkels.
Online nog niet gezocht though
Oke. Maar dan nog, in NL betaal je het dubbele, zo niet meer.quote:Op woensdag 30 december 2009 22:56 schreef bambino het volgende:
[..]
Ik heb toen 550 USD betaald voor:
Scrubs, Seasons 1-8 (nog niet binnen)
That 70s Show, 1-8 (nog niet binnen)
Charmed, 1-8 (krijg 2 keer entourage 1-5 ipv)
Las Vegas, 1-5 (nog niet binnen)
Family Guy, 1-7 binnen
Dexter, 1-3 binnen
The Simpsons, 1-12 + mov (nog niet binnen)
Hustle, 1-4 binnen
Entourage 1-5 binnen
Dus voorlopig ben ik nog wel redelijk genaaid aangezien hij niet replied op mijn emails en niet meer heeft ingelogd op die website.
Maar uit zijn laatste mailtjes bleek dat die heel druk was en shit had met zijn leverancier dus we wachten het rustig af.
Minstens ja....quote:Op woensdag 30 december 2009 22:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oke. Maar dan nog, in NL betaal je het dubbele, zo niet meer.
A series chronicling the daily activities of an unusual prison facility and its criminal inhabitantsquote:Op woensdag 30 december 2009 23:00 schreef Samzz het volgende:
Wat is Oz dan?
Ik kijk Lord of the Rings. Blijft een donders goede film
Zoooooooooo'n geniale seriequote:Op woensdag 30 december 2009 23:02 schreef Redbaron het volgende:
[..]
A series chronicling the daily activities of an unusual prison facility and its criminal inhabitants
Het is best interessant maar je moet er wel ff goed in komen anders is het idd niet zo leuk.quote:
Nee. Nee. Absoluut nietquote:Op woensdag 30 december 2009 23:05 schreef Redbaron het volgende:
[..]
is denk ik een soort soap voor mannen
Zeker het dubbelequote:Op woensdag 30 december 2009 22:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oke. Maar dan nog, in NL betaal je het dubbele, zo niet meer.
hoe wil je t dan omschrijven, je wordt namelijk wel meegetrokken met het leven vd inmatesquote:
Het is veel te realistisch om een soap te zijnquote:Op woensdag 30 december 2009 23:06 schreef Redbaron het volgende:
[..]
hoe wil je t dan omschrijven, je wordt namelijk wel meegetrokken met het leven vd inmates
Beter verhaal dan al die soaps bij elkaar ja.quote:Op woensdag 30 december 2009 23:09 schreef Redbaron het volgende:
hoezo? t zijn gewoon acteurs, maar wel btr verhaal dan gtst/onm.atwt enz enz
ik vind ze ook geweldig, laatst alle drie weer gekeken.quote:Op woensdag 30 december 2009 23:10 schreef Samzz het volgende:
Ik houd van Lord of the Rings. Binnenkort ga ik een marathon doen, alle drie de extended versions achter elkaar kijken
Dat heb je dit jaar toch al eens eerder gedaan?quote:Op woensdag 30 december 2009 23:10 schreef Samzz het volgende:
Ik houd van Lord of the Rings. Binnenkort ga ik een marathon doen, alle drie de extended versions achter elkaar kijken
haha thanksquote:Op woensdag 30 december 2009 23:13 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Weltrusten
Geniet van je laatste nacht in 2009!
Ja, maar niet de extended version. Daarna is The Godfather box aan de beurtquote:Op woensdag 30 december 2009 23:11 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat heb je dit jaar toch al eens eerder gedaan?
Ooh okeequote:Op woensdag 30 december 2009 23:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, maar niet de extended version. Daarna is The Godfather box aan de beurt
quote:
shut upquote:Op woensdag 30 december 2009 23:28 schreef -_Guitarist_- het volgende:
If you leave me now, you take away the biggest part of me.. WHOHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOHOOOOHOOO please don't goooo
quote:Op woensdag 30 december 2009 23:29 schreef Robinhoo het volgende:
Ik zit aan zo'n dikke pul van een liter grolsch.
goed opgemerkt!quote:Op woensdag 30 december 2009 23:41 schreef LilDutchPrincess het volgende:
Tukkers op Fok!: #314: Het barre weer in tukkerland
Tukkers op Fok!: #314: As ie 't nie doet, doe ik 't wa
En de volgende is #314: Tukkers kunt nie tell'n?
Scherpquote:Op woensdag 30 december 2009 23:41 schreef LilDutchPrincess het volgende:
Tukkers op Fok!: #314: Het barre weer in tukkerland
Tukkers op Fok!: #314: As ie 't nie doet, doe ik 't wa
En de volgende is #314: Tukkers kunt nie tell'n?
Whehehe, ik kijk meestal niet eens naar die nummertjesquote:Op woensdag 30 december 2009 23:49 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
[..]
moet ik nog uit de kroeg komen om jullie hierop te wijzen![]()
jy bent blijkbaar scherper als je uit de kroeg komt dan de ts normaalquote:Op woensdag 30 december 2009 23:49 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
[..]
moet ik nog uit de kroeg komen om jullie hierop te wijzen![]()
nopequote:Op woensdag 30 december 2009 23:53 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Niemand vindt mijn droom cool?
Neequote:
quote:Op donderdag 31 december 2009 00:05 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Nee... maar als je leuke muziek gaat maken misschien nog wel...
Ooh, heel goed zelfs.quote:Op donderdag 31 december 2009 00:06 schreef Redbaron het volgende:
ik wist niet dat je enigszins serieus kon doen
Ik vind em vetquote:Op woensdag 30 december 2009 23:53 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Niemand vindt mijn droom cool?
Ie heb geliekquote:Op donderdag 31 december 2009 00:13 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Jongens, het is de laatste dag van 2009
quote:
Zie post daarbovenquote:Op donderdag 31 december 2009 00:50 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
eentje maar?dan hou je er mee op?
Oké, proost.quote:Op donderdag 31 december 2009 00:50 schreef Robinhoo het volgende:
Even zeggen dat ik zo naar bed ga over een uurtje, nu ga ik verder met bier drinken.
Nu al?quote:Op donderdag 31 december 2009 04:10 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Tsja, ik ga zo eens naar bed.
Wie the fuck ben jij nou weer?quote:Op donderdag 31 december 2009 04:11 schreef SmokeSome het volgende:
jonge ik heb hier niet gereageerd lul
Kutnewbquote:Op donderdag 31 december 2009 04:11 schreef SmokeSome het volgende:
jonge ik heb hier niet gereageerd lul
Ik had tot nu toe nog geen 1 keer gegaapt, maar door het woord hier te zien begon ik spontaanquote:Op donderdag 31 december 2009 04:17 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik gaap wel om de 15 seconden, maar verder weet ik het niet
quote:Op donderdag 31 december 2009 04:18 schreef norich het volgende:
[..]
Ik had tot nu toe nog geen 1 keer gegaapt, maar door het woord hier te zien begon ik spontaan
hou je bek jonge idioot als jij om 4 uur snachts thuiskomt van een avondje bieren snap jij er dan nog wel wat van?quote:
Ooh jonge, je wilt niet weten hoe bang ik nu voor je benquote:Op donderdag 31 december 2009 04:20 schreef SmokeSome het volgende:
[..]
hou je bek jonge idioot als jij om 4 uur snachts thuiskomt van een avondje bieren snap jij er dan nog wel wat van?
ohnee jij zit natuurlijk achter de pc
Vriend, heb ik bedreigingen naar jou geuit?quote:Op donderdag 31 december 2009 04:21 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ooh jonge, je wilt niet weten hoe bang ik nu voor je ben
Naja, volgens m'n Boek Strafrecht heb je dat wel.quote:Op donderdag 31 december 2009 04:22 schreef SmokeSome het volgende:
[..]
Vriend, heb ik bedreigingen naar jou geuit?
Je moet gewoon niet zo stoer lullen achter die pc.
geitenneuker
Laat maar eens zien dan.quote:Op donderdag 31 december 2009 04:24 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Naja, volgens m'n Boek Strafrecht heb je dat wel.
Maar uh, ik praat niet stoer? Ik kan niet helpen wie ik ben.
Goedennacht nog
God, wat voel ik me beledigd door jou. Ik gok dat ik de komende 3 weken niet kan slapen door een 16-jarige puisterige kutpuber die teveel gezopen heeft.quote:Op donderdag 31 december 2009 04:25 schreef SmokeSome het volgende:
[..]
Laat maar eens zien dan.
Laat maar trouwens ga maar verder met je zielige leventje je beste vriend is de computer.
Kankernicht.
Ga eens weg jij !quote:Op donderdag 31 december 2009 04:25 schreef SmokeSome het volgende:
[..]
Laat maar eens zien dan.
Laat maar trouwens ga maar verder met je zielige leventje je beste vriend is de computer.
Kankernicht.
quote:Op donderdag 31 december 2009 04:26 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
God, wat voel ik me beledigd door jou. Ik gok dat ik de komende 3 weken niet kan slapen door een 16-jarige puisterige kutpuber die teveel gezopen heeft.
Ooh, misschien wel. Tot die tijd hou ik me bezig met Recht en Politiek, oké?quote:Op donderdag 31 december 2009 04:27 schreef SmokeSome het volgende:
[..]Op een dag denk je:
Waar ben ik mee bezig?
Is goed jongen. Hey doe je de groeten van mij?quote:Op donderdag 31 december 2009 04:27 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ooh, misschien wel. Tot die tijd hou ik me bezig met Recht en Politiek, oké?
Zal ik doen, drink jij er dan nog eentje op mij?quote:Op donderdag 31 december 2009 04:28 schreef SmokeSome het volgende:
[..]
Is goed jongen. Hey doe je de groeten van mij?
Hmm, het bier is opquote:Op donderdag 31 december 2009 04:28 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Zal ik doen, drink jij er dan nog eentje op mij?
Valt bij mij ook onder drinken, 't is in praktijk toch een vloeistof die je tot je neemtquote:Op donderdag 31 december 2009 04:29 schreef SmokeSome het volgende:
[..]
Hmm, het bier is op
Water ook goed?
xD moet toch wel weer lachen.quote:Op donderdag 31 december 2009 04:30 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Valt bij mij ook onder drinken, 't is in praktijk toch een vloeistof die je tot je neemt
waaromquote:
Twente?quote:Op donderdag 31 december 2009 04:33 schreef SmokeSome het volgende:wat is Tukkerland eiglijk
ik kom uit zaantje je weet toch zaantje wel he zaantje mattoe van me
ik denk dat ik hier niet moet wezen
Godverdomme dat ligt wel erg ver weg.quote:
Ach, Twente ligt nooit meer dan 250 km weg, waar je ook vandaan komt uit NLquote:Op donderdag 31 december 2009 04:35 schreef SmokeSome het volgende:
[..]
Godverdomme dat ligt wel erg ver weg.
Denk dat ik maar ga tukken.
weltrustenquote:Op donderdag 31 december 2009 04:36 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ach, Twente ligt nooit meer dan 250 km weg, waar je ook vandaan komt uit NL
quote:Op donderdag 31 december 2009 04:38 schreef Redbaron het volgende:
dus ik ga andere mensen uit tukkerland mij laten vermoeien tot ik wel kan slape![]()
heb btw 4u gslape
Mwah, uurtje of 3?quote:Op donderdag 31 december 2009 04:46 schreef Redbaron het volgende:
hoe vroeg/laat dan?
dit is voor mij normaal de tijd dat de wekker gaat
Insgelijksquote:Op donderdag 31 december 2009 04:49 schreef norich het volgende:
Hier ook nog steeds wakker. Wordt een brakke oudejaarsdag
Weet je tochquote:Op donderdag 31 december 2009 04:53 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Hen, vind je het goed als ik naast je kom liggen?
En wat is je punt?quote:Op donderdag 31 december 2009 09:12 schreef Chr1st1aan het volgende:
.
Morgenquote:Op donderdag 31 december 2009 10:04 schreef Robinhoo het volgende:
MORGEHHH
zo carbid knallen en bier drinken
Markoquote:Op donderdag 31 december 2009 10:27 schreef MarkoAlmelo het volgende:
selma
ik wil uitslapenkut vuurwerk
quote:Op donderdag 31 december 2009 10:28 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Marko
Idd kutvuurwerk. Ik durf niet naar buiten te gaan
Jij blijft ook binnen?quote:Op donderdag 31 december 2009 10:29 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
zullen we dan de dag samen doorbrengen?
Leuke woordspeling!quote:Op donderdag 31 december 2009 10:36 schreef MarkoAlmelo het volgende:
ik las het ook idd, kerel dik schelden
Wie weet. Doe jij eens niet zo koel in dat GM topic.quote:Op donderdag 31 december 2009 10:35 schreef MarkoAlmelo het volgende:
ik kom wel die kant op
ik verwacht nog een pakketje vandaag. Zal ik hem vandaag nog ontvangen?
quote:
Hey Panzerknackertquote:Op donderdag 31 december 2009 11:21 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Goeiemorgen.
Hee Selma, hoe is het? goed geslapen?quote:
Grappige vent is het.quote:Op donderdag 31 december 2009 10:35 schreef Oldenzaal het volgende:
Heb weer wat gemist zie ik!
Had best gezellig willen kletsen met SmokeSome vannacht!
als je de randstad nooit uitkomt wel ja......quote:Op donderdag 31 december 2009 04:35 schreef SmokeSome het volgende:
[..]
Godverdomme dat ligt wel erg ver weg.
Denk dat ik maar ga tukken.
Ja, maar vanavond ben ik denk ik heel moe.quote:Op donderdag 31 december 2009 11:30 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Hee Selma, hoe is het? goed geslapen?
Dan moet je zo een dutje gaan doen!, nog plannen voor vanavond dan?quote:Op donderdag 31 december 2009 11:46 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ja, maar vanavond ben ik denk ik heel moe.Ochtendmens he.
Met die teringherrie?quote:Op donderdag 31 december 2009 11:48 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Dan moet je zo een dutje gaan doen!, nog plannen voor vanavond dan?
quote:Op donderdag 31 december 2009 11:49 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Met die teringherrie?Nee geen plannen vanavond. Geen zin om uren in de rij te gaan staan en dat gezoen.
He wat lekker negatief allemaal weer.
quote:Op donderdag 31 december 2009 11:49 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Met die teringherrie?Nee geen plannen vanavond. Geen zin om uren in de rij te gaan staan en dat gezoen.
He wat lekker negatief allemaal weer.
Dat moet ik ook nog doen.quote:Op donderdag 31 december 2009 11:51 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Jeuh, boodschappen doen
quote:Op donderdag 31 december 2009 11:57 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Er is al een FOK! kandidaat.
ja eentje maar? valt me tegenquote:Op donderdag 31 december 2009 11:57 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Er is al een FOK! kandidaat.
Ben je er zo 1 ja?quote:Op donderdag 31 december 2009 12:02 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
ja eentje maar? valt me tegen![]()
Ga dan vuurwerk afsteken!quote:Op donderdag 31 december 2009 12:04 schreef jjstyle333 het volgende:
tering hard vervelen hier op werk.
niks te doen man.
Het is nog vroeg.quote:Op donderdag 31 december 2009 12:02 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
ja eentje maar? valt me tegen![]()
Danke jij ook.quote:Op donderdag 31 december 2009 12:21 schreef ReMcOrE het volgende:
ff een snelle post voordat ik naar m'n vriendin rijdiedereen veel plezier vandaag, wat je ook doet/gaat doen en alvast een donders goed uiteinde
![]()
Ik pleurde net al 2x op mn muil, en werd ook nog eens bijna aangereden, valt nog wel mee dusquote:Op donderdag 31 december 2009 11:56 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Dat moet ik ook nog doen.Ik wacht tot Kim uit bed is (
de luilak) en dan gaat ze met me mee.
Het is zo eng buiten
Jij ook!quote:Op donderdag 31 december 2009 12:21 schreef ReMcOrE het volgende:
ff een snelle post voordat ik naar m'n vriendin rijdiedereen veel plezier vandaag, wat je ook doet/gaat doen en alvast een donders goed uiteinde
![]()
Kom eens niet tussenbeiden!quote:
Gaat lukken. Alice Cooper - dangerous tonightquote:Op donderdag 31 december 2009 12:35 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Panzer... nog iets meer dan 75 posts
quote:Op donderdag 31 december 2009 12:38 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Gaat lukken. Alice Cooper - dangerous tonight
Hee!quote:
quote:Op donderdag 31 december 2009 12:43 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Top 100 van woensdag 30 december 2009:
Plaats / aantal berichten / gebruiker
001. 629 -_Guitarist_-
058. 108 Panzerknacker666
072. 094 Ratelslangetje
M'n rug doet zeerquote:
Alles weer goed tussen jou en je vriendin?quote:
Al een paar weken, jaquote:Op donderdag 31 december 2009 12:46 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Alles weer goed tussen jou en je vriendin?
En je staat niet eens naast haarquote:Op donderdag 31 december 2009 12:48 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Al een paar weken, ja![]()
Zit nu bij dr, ze is aan t douchen
Nee, want ik had eerst al gedoucht, toen wilde zij nog niet douchen, en ik perse welquote:Op donderdag 31 december 2009 12:49 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
En je staat niet eens naast haar
Oohquote:Op donderdag 31 december 2009 12:50 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee, want ik had eerst al gedoucht, toen wilde zij nog niet douchen, en ik perse wel
Ik stelde voor 'm tijdelijk even aan te passen.quote:Op donderdag 31 december 2009 12:53 schreef -_Guitarist_- het volgende:
En nu het getal in de TT klopt, hoor je niemand meer
quote:Op donderdag 31 december 2009 12:54 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Ik stelde voor 'm tijdelijk even aan te passen.
Ok.quote:Op donderdag 31 december 2009 12:55 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Overigens; komende deeltje wordt deeltje 316
Ben wel gevraagd, was er vorig jaar welquote:Op donderdag 31 december 2009 12:59 schreef Panzerknacker666 het volgende:
gaan er nog mensen naar oldenzaal?
Ik maar niet eerder dan half 5 ofzoquote:Op donderdag 31 december 2009 12:59 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Rouwhorst?quote:Op donderdag 31 december 2009 12:59 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ben wel gevraagd, was er vorig jaar wel
W00T!, ik ben er ook.quote:
is daar iets te doen dan? carnaval is pas in februari!!quote:Op donderdag 31 december 2009 12:59 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Rouwhorstquote:Op donderdag 31 december 2009 13:02 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
is daar iets te doen dan? carnaval is pas in februari!!
Zo'n zaal. Wat ga jij doen dan?quote:Op donderdag 31 december 2009 13:02 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
is daar iets te doen dan? carnaval is pas in februari!!
Wij gaan bier drinken.quote:Op donderdag 31 december 2009 13:02 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Was vorig jaar een vet feestje
Ik weet niet eens of ik gaquote:Op donderdag 31 december 2009 13:05 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Wij gaan bier drinken.
Uhh eerst naar de ouders, oliebollen bakken... dan naar oma oliebollen brengen... dan naar een vriendin wijn drinken... dan avondeten bij me ouders... dan daar zitten tot een uur of 10... dan naar een andere vriendin... en dan na een uurtje of 1.00 de stad in (hengelo dus he)quote:Op donderdag 31 december 2009 13:04 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Zo'n zaal. Wat ga jij doen dan?
Ik háát carnaval trouwens.
Hoezo?quote:Op donderdag 31 december 2009 13:06 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik weet niet eens of ik ga
Whoa, dat is een aardig schema!, pleintje enzo af?quote:Op donderdag 31 december 2009 13:08 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Uhh eerst naar de ouders, oliebollen bakken... dan naar oma oliebollen brengen... dan naar een vriendin wijn drinken... dan avondeten bij me ouders... dan daar zitten tot een uur of 10... dan naar een andere vriendin... en dan na een uurtje of 1.00 de stad in (hengelo dus he)
strakke planning... nu al moe
Ik ben geen 16 meer hoorquote:Op donderdag 31 december 2009 13:08 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Whoa, dat is een aardig schema!, pleintje enzo af?
knallend begin van het nieuwe jaar dusquote:Op donderdag 31 december 2009 13:11 schreef Oldenzaal het volgende:
ROUWHORST!!!
Hoewel we daar vorig jaar knallende ruzie hadden
quote:Op donderdag 31 december 2009 13:12 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
knallend begin van het nieuwe jaar dus
Sorry hoorquote:Op donderdag 31 december 2009 13:11 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Ik ben geen 16 meer hoor![]()
nee denk 3 musketiers, daar heb je tenminste geen kaarten voor nodig...
ben jij er ook?quote:Op donderdag 31 december 2009 13:11 schreef Oldenzaal het volgende:
ROUWHORST!!!
Hoewel we daar vorig jaar knallende ruzie hadden
Jazeker!quote:
maar daar komen steltlopers en candygirls!!!!!quote:Op donderdag 31 december 2009 13:13 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Sorry hoor![]()
musketiers is wel mooi idd!, zolang je maar niet naar new york![]()
gaat
Hoe kan ik je herkennenquote:
steltlopers? is dat iets nieuwsquote:Op donderdag 31 december 2009 13:15 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
maar daar komen steltlopers en candygirls!!!!!![]()
ik kom eigenlijk alleen nog maar in merlijn, de twee en de drie....
daar durf ik niet meer heen... dan wordt je geknuffeld door vreemden en dansen ze tegen de muurquote:Op donderdag 31 december 2009 13:17 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
steltlopers? is dat iets nieuws![]()
als ik in hengelo ben altijd bij de 0, maar dan niet heel lang ofzo.
Jij ook!quote:Op donderdag 31 december 2009 13:26 schreef LilDutchPrincess het volgende:
Okay en nu ga ik weg anders is me schema in de wartot morgen
fijne jaarwisseling alvast allemaal
Jij ookquote:Op donderdag 31 december 2009 13:26 schreef LilDutchPrincess het volgende:
Okay en nu ga ik weg anders is me schema in de wartot morgen
fijne jaarwisseling alvast allemaal
3de keer nu al?quote:Op donderdag 31 december 2009 13:57 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Pfff, weer wakker geworden met dikke kopzeert. Ben wéér vergeten de verwarming uit te draaien
2e keer, in een week tijd ofzoquote:
Hallo.quote:
Dat is niet zo mooi. Moet je 'm in de wasmachine gooien.quote:Op donderdag 31 december 2009 14:14 schreef SmokeSome het volgende:
Me kat heeft me opengehaald en me jas zit onder de stront.
joo mattie! Niet chi chi jwz! Peache out bro!!quote:Op donderdag 31 december 2009 14:14 schreef SmokeSome het volgende:
Me kat heeft me opengehaald en me jas zit onder de stront.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |