Lekkere euroshopper. Zwerverquote:Op donderdag 31 december 2009 00:02 schreef FunkyHomosapien het volgende:
het kan me werkelijk aan mijn reet roesten.
bier, welk merk dan ook.
boeiend.quote:Op donderdag 31 december 2009 00:02 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Lekkere euroshopper. Zwerver
Dit soort antwoorden zoek ik inderdaadquote:Op donderdag 31 december 2009 00:02 schreef Ascendancy het volgende:
Ze zijn beiden imo niet echt lekker.
Maar Heineken heeft een rottere bijsmaak dan grolsch. Een smaak die imo het bier verpest.
En waaróm is Grolsch vies in jouw ogen?quote:Op donderdag 31 december 2009 00:03 schreef RedFever007 het volgende:
Grolsch gatverdamme
Hertog Jan is de echte bier
Dat dacht ik dus zelf ook al.quote:Op donderdag 31 december 2009 00:04 schreef TNA het volgende:
Grolsch is wat bitterderwaardoor je er wat langer mee doet, Heineken drinkt heel makkelijk weg.
geen enkel bier is lauw goed te drinkenquote:Op donderdag 31 december 2009 00:03 schreef DieBoard het volgende:
Grolsch heeft naar mijn idee meer karakter. Grolsch is ook lauw goed te drinken en Heineken zeker niet!
Is dat niet met elk merk zo?quote:Op donderdag 31 december 2009 00:05 schreef FunkyHomosapien het volgende:
ik vind grolsch na een stuk of 5 altijd wel wat waterig smaken.
Ik heb het over de gewone groene flesjes nu hequote:Op donderdag 31 december 2009 00:05 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
geen enkel bier is lauw goed te drinken![]()
Maar ik denk dat Grolsch het voornamelijk moet hebben van de apartere biersoorten. Heineken is daar toch minder mee bezig.
bij jupiler en heineken heb ik dit niet.quote:Op donderdag 31 december 2009 00:05 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Is dat niet met elk merk zo?
Oow okequote:Op donderdag 31 december 2009 00:06 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
bij jupiler en heineken heb ik dit niet.
Waarom? Te bitter? Te waterig?quote:Op donderdag 31 december 2009 00:07 schreef RedFever007 het volgende:
Amstel is nog ranziger trouwens
Amstel vind ik vooral waterig. Eén van de meest waterige en smakeloze bieren die ik ken.quote:Op donderdag 31 december 2009 00:07 schreef RedFever007 het volgende:
Amstel is nog ranziger trouwens
Dat heb ik persoonlijk met Dommelschquote:Op donderdag 31 december 2009 00:09 schreef TNA het volgende:
[..]
Amstel vind ik vooral waterig. Eén van de meest waterige en smakeloze bieren die ik ken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |