Lekkere euroshopper. Zwerverquote:Op donderdag 31 december 2009 00:02 schreef FunkyHomosapien het volgende:
het kan me werkelijk aan mijn reet roesten.
bier, welk merk dan ook.
boeiend.quote:Op donderdag 31 december 2009 00:02 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Lekkere euroshopper. Zwerver
Dit soort antwoorden zoek ik inderdaadquote:Op donderdag 31 december 2009 00:02 schreef Ascendancy het volgende:
Ze zijn beiden imo niet echt lekker.
Maar Heineken heeft een rottere bijsmaak dan grolsch. Een smaak die imo het bier verpest.
En waaróm is Grolsch vies in jouw ogen?quote:Op donderdag 31 december 2009 00:03 schreef RedFever007 het volgende:
Grolsch gatverdamme
Hertog Jan is de echte bier
Dat dacht ik dus zelf ook al.quote:Op donderdag 31 december 2009 00:04 schreef TNA het volgende:
Grolsch is wat bitterderwaardoor je er wat langer mee doet, Heineken drinkt heel makkelijk weg.
geen enkel bier is lauw goed te drinkenquote:Op donderdag 31 december 2009 00:03 schreef DieBoard het volgende:
Grolsch heeft naar mijn idee meer karakter. Grolsch is ook lauw goed te drinken en Heineken zeker niet!
Is dat niet met elk merk zo?quote:Op donderdag 31 december 2009 00:05 schreef FunkyHomosapien het volgende:
ik vind grolsch na een stuk of 5 altijd wel wat waterig smaken.
Ik heb het over de gewone groene flesjes nu hequote:Op donderdag 31 december 2009 00:05 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
geen enkel bier is lauw goed te drinken![]()
Maar ik denk dat Grolsch het voornamelijk moet hebben van de apartere biersoorten. Heineken is daar toch minder mee bezig.
bij jupiler en heineken heb ik dit niet.quote:Op donderdag 31 december 2009 00:05 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Is dat niet met elk merk zo?
Oow okequote:Op donderdag 31 december 2009 00:06 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
bij jupiler en heineken heb ik dit niet.
Waarom? Te bitter? Te waterig?quote:Op donderdag 31 december 2009 00:07 schreef RedFever007 het volgende:
Amstel is nog ranziger trouwens
Amstel vind ik vooral waterig. Eén van de meest waterige en smakeloze bieren die ik ken.quote:Op donderdag 31 december 2009 00:07 schreef RedFever007 het volgende:
Dat heb ik persoonlijk met Dommelschquote:Op donderdag 31 december 2009 00:09 schreef TNA het volgende:
[..]
Amstel vind ik vooral waterig. Eén van de meest waterige en smakeloze bieren die ik ken.
Oh, dat heb ik al jaren niet meer bewust gedronken (vast wel ergens in de horeca), geen idee meer.quote:Op donderdag 31 december 2009 00:09 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat heb ik persoonlijk met Dommelsch
eens. Drommelsch drink ik sowieso nietquote:Op donderdag 31 december 2009 00:09 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat heb ik persoonlijk met Dommelsch
Grolsch smaakt bitter, als Duits bier. Heineken is zoeter, zoals Amerikaanse/Australische bieren.quote:Op donderdag 31 december 2009 00:08 schreef zquing het volgende:
Grolsch heeft wat meer body dan de meeste pils, Heineken is gewoon goed te doen
Naja, ik ben recent verhuisd van Enschede naar Deventer. Dat is opzich niet zo'n gigantische afstand natuurlijk. Maar qua bier is het hier 100% Heineken, en in Enschede 100% Grolschquote:Op donderdag 31 december 2009 00:11 schreef TNA het volgende:
Grappig trouwens. Met whisk(e)y en wijn is men het over het algemeen aardig over de smaak eens, met bier roept iedereen wat anders. Ik vermoed een verschil in de doelgroep
Van de tap is ie echt goed.quote:Op donderdag 31 december 2009 00:07 schreef RedFever007 het volgende:
Dit zijn antwoorden waar ik wat aan hebquote:Op donderdag 31 december 2009 00:12 schreef remlof het volgende:
[..]
Grolsch smaakt bitter, als Duits bier. Heineken is zoeter, zoals Amerikaanse/Australische bieren.
Als je niet van Duits (bitter) bier houdt zal je Grolsch ook niet lekker vinden.
Het gaat me niet om de voorkeur, maar om de smaakbeschrijvingen. Wijnliefhebbers hebben ook wel een voorkeur tussen Beaujolais of Bordeaux, maar iedereen is het eens over de algemene eigenschappen van beide wijnen. Wat bier betreft roept iedereen wat anders, hoewel daar net zo goed tamelijk objectieve verschillen zijn.quote:Op donderdag 31 december 2009 00:12 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Naja, ik ben recent verhuisd van Enschede naar Deventer. Dat is opzich niet zo'n gigantische afstand natuurlijk. Maar qua bier is het hier 100% Heineken, en in Enschede 100% Grolsch
Ik heb het ook eens gedaan met een paar maten. Ik kon de Grolsch duidelijk van de Heineken onderscheiden...quote:Op donderdag 31 december 2009 00:14 schreef Apekoek het volgende:
Ooit heb ik eens een bier test gezien met van die bierbuik kerels die al 30 jaar hun eigen merk drinken....ze konden hun eigen bier niet eens onderscheiden van de andere merken bier
Grolsch is wel makkelijk te onderscheiden van Heineken, maar verder zou ik ook niet kunnen zeggen welk merk iets is als ik het blind te proeven krijg.quote:Op donderdag 31 december 2009 00:14 schreef Apekoek het volgende:
Ooit heb ik eens een bier test gezien met van die bierbuik kerels die al 30 jaar hun eigen merk drinken....ze konden hun eigen bier niet eens onderscheiden van de andere merken bier
dan zou ik zeggen dat Grolsch meer smaak heeft dan Heineken, maar dat Heineken juist door de mindere smaak meer gewaardeerd wordt onder de niet-echte bierdrinkers.quote:Op donderdag 31 december 2009 00:06 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik heb het over de gewone groene flesjes nu he
Ik zeg eigenlijk altijd hetzelfde als ze mij vragen waarom ik liever Grolsch drink... en dan krijg ik de volle laag over "FC Twentebier" enzoquote:Op donderdag 31 december 2009 00:23 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dan zou ik zeggen dat Grolsch meer smaak heeft dan Heineken, maar dat Heineken juist door de mindere smaak meer gewaardeerd wordt onder de niet-echte bierdrinkers.
Sja, niks van aantrekken. Je kan het beste drinken wat je lekker vind. Of dat nou Euroshopper is of La Chouffe...quote:Op donderdag 31 december 2009 00:24 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik zeg eigenlijk altijd hetzelfde als ze mij vragen waarom ik liever Grolsch drink... en dan krijg ik de volle laag over "FC Twentebier" enzo
Dankjequote:Op donderdag 31 december 2009 00:27 schreef Joachim het volgende:
TS, mag ik overigens complimenteren met het openen van het eerst Grolsch <--> Heineken topic dat zowaar enige inhoud heeft
Ooh, dat doe ik ookquote:Op donderdag 31 december 2009 00:27 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Sja, niks van aantrekken. Je kan het beste drinken wat je lekker vind. Of dat nou Euroshopper is of La Chouffe...
ik denk dat dat voornamelijk regionaal gebonden is. Hier in Nijmegen schenken ze bijvoorbeeld veel HJ, maar ook Jupiler enzo.. Hoe hoger je komt, hoe anders de indelingen zijn..quote:Op donderdag 31 december 2009 00:28 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ooh, dat doe ik ook
Maar ik vroeg me gewoon af waar de "haat" tussen de merken vandaan komt. Weet iemand dat ook?
Mja, en Heineken is volgens mij "gewoner" in de Randstad, in Eindhoven vind je bijvoorbeeld ook veel cafés waar ze Grolsch tappen...quote:Op donderdag 31 december 2009 00:30 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik denk dat dat voornamelijk regionaal gebonden is. Hier in Nijmegen schenken ze bijvoorbeeld veel HJ, maar ook Jupiler enzo.. Hoe hoger je komt, hoe anders de indelingen zijn..
Heineken is gewoon voor de Hazesfans..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |