Ben wel gevraagd, was er vorig jaar welquote:Op donderdag 31 december 2009 12:59 schreef Panzerknacker666 het volgende:
gaan er nog mensen naar oldenzaal?

Ik maar niet eerder dan half 5 ofzoquote:Op donderdag 31 december 2009 12:59 schreef Panzerknacker666 het volgende:
 . Eerst even party @ home afwerken ;p.
. Eerst even party @ home afwerken ;p.

Rouwhorst?quote:Op donderdag 31 december 2009 12:59 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ben wel gevraagd, was er vorig jaar wel

W00T!, ik ben er ook.quote:

is daar iets te doen dan? carnaval is pas in februari!!quote:Op donderdag 31 december 2009 12:59 schreef Panzerknacker666 het volgende:

Rouwhorstquote:Op donderdag 31 december 2009 13:02 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
is daar iets te doen dan? carnaval is pas in februari!!

Zo'n zaal. Wat ga jij doen dan?quote:Op donderdag 31 december 2009 13:02 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
is daar iets te doen dan? carnaval is pas in februari!!

Wij gaan bier drinken.quote:Op donderdag 31 december 2009 13:02 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Was vorig jaar een vet feestje

Ik weet niet eens of ik gaquote:Op donderdag 31 december 2009 13:05 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Wij gaan bier drinken.

Uhh eerst naar de ouders, oliebollen bakken... dan naar oma oliebollen brengen... dan naar een vriendin wijn drinken... dan avondeten bij me ouders... dan daar zitten tot een uur of 10... dan naar een andere vriendin... en dan na een uurtje of 1.00 de stad in (hengelo dus he)quote:Op donderdag 31 december 2009 13:04 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Zo'n zaal. Wat ga jij doen dan?
Ik háát carnaval trouwens.

Hoezo?quote:Op donderdag 31 december 2009 13:06 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik weet niet eens of ik ga

Whoa, dat is een aardig schema!, pleintje enzo af?quote:Op donderdag 31 december 2009 13:08 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Uhh eerst naar de ouders, oliebollen bakken... dan naar oma oliebollen brengen... dan naar een vriendin wijn drinken... dan avondeten bij me ouders... dan daar zitten tot een uur of 10... dan naar een andere vriendin... en dan na een uurtje of 1.00 de stad in (hengelo dus he)
strakke planning... nu al moe

Ik ben geen 16 meer hoorquote:Op donderdag 31 december 2009 13:08 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Whoa, dat is een aardig schema!, pleintje enzo af?

knallend begin van het nieuwe jaar dusquote:Op donderdag 31 december 2009 13:11 schreef Oldenzaal het volgende:
ROUWHORST!!!
Hoewel we daar vorig jaar knallende ruzie hadden

quote:Op donderdag 31 december 2009 13:12 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
knallend begin van het nieuwe jaar dus

Sorry hoorquote:Op donderdag 31 december 2009 13:11 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Ik ben geen 16 meer hoor
nee denk 3 musketiers, daar heb je tenminste geen kaarten voor nodig...

gaat
  gaat

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |