quote:- En iedere vatandaž die ik vergeten ben,.
Sociale wetenschappen, de naam zegt het eigenlijk alquote:Op woensdag 30 december 2009 22:11 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Hou toch op FSW maakt RSM af
Moet je je voorstellen dat triggertrol universitair geschoold isquote:Op woensdag 30 december 2009 22:14 schreef Min-e het volgende:
Pseudo is het, misschien tt nog even verbeteren.
Ach ja, logisch voor iemand die zich enkel rondom asociale wetenschappen weet rond te hangen.quote:Op woensdag 30 december 2009 22:13 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Sociale wetenschappen, de naam zegt het eigenlijk al. Daar ga ik geen woorden aan vuil maken
.
Dat staat er toch?quote:Op woensdag 30 december 2009 22:14 schreef Min-e het volgende:
Pseudo is het, misschien tt nog even verbeteren.
Niet haten brugpieper.quote:Op woensdag 30 december 2009 22:14 schreef wikwakka2 het volgende:
En dat gebouw waar jullie inzitten is al helemaal "".
[..]
Moet je je voorstellen dat triggertrol universitair geschoold is.
Ik ken de taal van het geld, iets anders boeit mij nietquote:Op woensdag 30 december 2009 22:15 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ach ja, logisch voor iemand die zich enkel rondom asociale wetenschappen weet rond te hangen.
Hoer!quote:Op woensdag 30 december 2009 22:16 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik ken de taal van het geld, iets anders boeit mij niet.
Liever niet.quote:Op woensdag 30 december 2009 22:14 schreef wikwakka2 het volgende:
En dat gebouw waar jullie inzitten is al helemaal "".
[..]
Moet je je voorstellen dat triggertrol universitair geschoold is.
omdat je het waard bentquote:Op woensdag 30 december 2009 22:09 schreef Min-e het volgende:
[..]
Zoveel woorden gebruikt voor mij.Excuus volstaat.
![]()
Echte katten vind ik leuker denk ik.
Beviel het?quote:Op woensdag 30 december 2009 22:18 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik heb er het eerste semester een minor gevolgd. Inmiddels afgerond.
Jij welquote:Op woensdag 30 december 2009 22:21 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Eerder een werkgever!!1111!wheheh:D:d;d!!!1111
Racistquote:Op woensdag 30 december 2009 22:21 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Troll is triggertroll zijn tweede naam.
Veel stofzuigen. Of ben je allergisch?quote:Op woensdag 30 december 2009 22:19 schreef Slayage het volgende:
[..]
omdat je het waard bent![]()
![]()
katten zijn zeker leuk maar al die haartjes wil ik echt niet in mijn huis hebbe
Hahaha. Jullie zijn welkom. Ik woon in het centrum!quote:Op woensdag 30 december 2009 22:23 schreef Slayage het volgende:
als de meet dit keer wonder boven wonder wel doorgaat, is het in Emels nieuwe appartement
Elke nieuwe generatie overtreft zijn vorige.quote:Op woensdag 30 december 2009 22:23 schreef Emel het volgende:
Het is wel raar om weer student te zijn. Al die jonge mensen, haha
oh nee geen allergie, maar ik vind 1 keer in de week stofzuigen al te vaak, dus laat staan wanneer ik een kat zou nemenquote:Op woensdag 30 december 2009 22:23 schreef Min-e het volgende:
[..]
Veel stofzuigen. Of ben je allergisch?
Ik mocht nooit een kat, zusjes zijn allergisch. Kreeg ik konijnen, die konden tenminste in de tuin.
Moet altijd zo lachen als ik dit lees.quote:
Zeg dat niet tegen de vrouwen hier in het topic. Een paar topics terug zeiden ze nog allemaal dat ze dagelijks stofzogenquote:Op woensdag 30 december 2009 22:26 schreef Slayage het volgende:
[..]
oh nee geen allergie, maar ik vind 1 keer in de week stofzuigen al te vaak, dus laat staan wanneer ik een kat zou nemen![]()
konijnen zijn ook leuk, maar wel gevaarlijk, die krabben en bijten veel erger dan poezen
Ja, maar, Jezus Christus, wat een zware studielast zat er aan vast. Ik heb gewoon 2 (deel)tentamens moeten maken, plus een groepspaper moeten schrijven waar ik iets van 10.000 uur in heb moeten steken.quote:
en het dan afzeggen zekerquote:Op woensdag 30 december 2009 22:25 schreef Emel het volgende:
maar zullen we eens gaan meeten. Ik wil Slayage wel ontmoeten!
ik ook hihiquote:Op woensdag 30 december 2009 22:26 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Moet altijd zo lachen als ik dit lees.
quote:Op woensdag 30 december 2009 22:25 schreef Emel het volgende:
maar zullen we eens gaan meeten. Ik wil Slayage wel ontmoeten!
Nee dit keer gaat het door!quote:Op woensdag 30 december 2009 22:28 schreef Min-e het volgende:
[..]
en het dan afzeggen zeker![]()
Plan gewoon een date met hem.
Bij ons gaat dat ook zo, hoorquote:Op woensdag 30 december 2009 22:27 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ja, maar, Jezus Christus, wat een zware studielast zat er aan vast. Ik heb gewoon 2 (deel)tentamens moeten maken, plus een groepspaper moeten schrijven waar ik iets van 10.000 uur in heb moeten steken.
De paper ging uiteraard gepaard met strikte deadlines waar je je aan moest houden en een stuk of 4 groepsbijeenkomsten waarin je iedere keer een presentatie moest houden en je voortgang moest bespreken (plus de papers van de andere groepen lezen en van commentaar voorzien).
Uiteindelijk was alles netjes afgerond (eind september) en konden we ons cijfer afwachten, maar die luie docent had gewoon fucking tot nog een weekje terug de tijd nodig om de boel na te kijken (lees: aan de kant te leggen en eens in te kijken wanneer het hem uitwam). Daar kan ik zo kwaad om worden; als een student zich aan een deadline moet houden, dan moet een docent dat ook, vind ik.
Nee joh, konijnen zijn lief en echt heel intelligent. Konijnen bijten/krabben niet, tenminste ik heb het nog nooit meegmaakt.quote:Op woensdag 30 december 2009 22:26 schreef Slayage het volgende:
[..]
oh nee geen allergie, maar ik vind 1 keer in de week stofzuigen al te vaak, dus laat staan wanneer ik een kat zou nemen![]()
konijnen zijn ook leuk, maar wel gevaarlijk, die krabben en bijten veel erger dan poezen
Ik neem aan dat er 'benim' mee wordt bedoeld, wat 'mijn' (bezittelijk voornaamwoord) betekent.quote:Op woensdag 30 december 2009 22:28 schreef Bartaz het volgende:
Wat betekent bnm eigenlijk in het Turks? Is dat een serieus woord zonder medeklinkers?![]()
Niets veranderdquote:Op woensdag 30 december 2009 22:29 schreef Slayage het volgende:
[..]
![]()
ik was 5 jaar geleden toen we gingen meeten 1 van de party poopers en dat zal ik dit keer ook zijn
Moet altijd zo lachen als ik dit lees.quote:
LOLquote:Op woensdag 30 december 2009 22:31 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Moet altijd zo lachen als ik dit lees.
Doen ze wel vaker op de EUR, zo te horen.quote:Op woensdag 30 december 2009 22:30 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Bij ons gaat dat ook zo, hoor. Wij moesten een business evaluation schrijven, de uiterlijke nakijkdeadline zou een maand na het inleveren zijn. Uiteindelijk werden het er twee en een half
. Terwijl wij gewoon keihard gestraft worden voor het missen van deadlines.
Werd dat niet gedaan door achtervoegsels? 'im'?quote:Op woensdag 30 december 2009 22:30 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik neem aan dat er 'benim' mee wordt bedoeld, wat 'mijn' (bezittelijk voornaamwoord) betekent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |