abonnement Unibet Coolblue
pi_76240634
quote:
'Juventus richt vizier op Benitez en Mascherano'

Juventus wil inkopen gaan doen bij Liverpool. De club uit Turijn wil Rafael Benitez overnemen als trainer en hij zou Javier Mascherano mee moeten nemen uit Engeland.

30 dec. 2009 13:29:46

Corriere Dello Sport meldt dat Juventus de momenteel geblesseerde Mascherano in de zomer wil overnemen van Liverpool. De Argentijnse middenvelder heeft nog een contract tot 2012 bij The Reds.

Juventus zou willen profiteren van de slechte prestaties van Liverpool dit seizoen. De club is in de Champions League al uitgeschakeld en draait erg stroef in de Premier League. Mocht Liverpool zich niet weten te plaatsen voor de Champions League, dan zou Mascherano een overstap wel zien zitten.

Ook Juventus draait dit seizoen niet erg lekker. Trainer Ciro Ferrara staat dan ook onder druk. Benitez zou de trainer moeten vervangen bij De Oude Dame. (YV)
En nu jullie
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_76240788
Glynor Plet naar Go Ahead Eagles? Prima spits
Football. Glorious football. Dont care what it looks like.
  woensdag 30 december 2009 @ 22:12:45 #3
11043 TheFrankey
Ja. Dat zeg jij wel....
pi_76240860
wanneer loopt de deadline af?
Boef!
pi_76250939
quote:
Op woensdag 30 december 2009 22:11 schreef daftme het volgende:
Glynor Plet naar Go Ahead Eagles? Prima spits
voor de JL wel ja.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_76253690
quote:
'1. FC Nürnberg wil Makaay als aanvalspartner van Charisteas'

Volgens Die Abendzeitung hoopt 1. FC Nürnberg op een terugkeer van Roy Makaay in de Bundesliga.

31 dec. 2009 08:53:24

Die Abendzeitung bericht dat Makaay zijn carrière voort zou kunnen zetten bij 1. FC Nürnberg, dat momenteel niet goed presenteert in de Bundesliga. Het feit dat de Feyenoord-spits aan het einde van het seizoen transfervrij is, zou een overstap kunnen vergemakkelijken.

Onlangs wees Makaay een andere aanbieding vanuit Duitsland van de hand. Alemannia Aachen kwam van een koude kermis thuis. De aanvaller gaf als reden aan langer bij Feyenoord te willen blijven.

De Rotterdamse club lijkt echter graag mee te willen werken aan een vertrek van de aanvaller. Het salaris van de 34-jarige speler is aan de hoge kant en Feyenoord verkeert nog altijd in financiële moeilijkheden. (GG)
bron
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_76254713
Jordi Buijs schijnt volgens ELF ook naar NAC te kunnen.
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 31 december 2009 @ 15:16:25 #7
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_76266074
quote:
AC Milan bevestigt interesse in Jovanovic

Als we de Italiaanse sportkrant La Gazzetta dello Sport mogen geloven, is de interesse van zevenvoudig Champions League-winnaar AC Milan in Standard-spits Milan Jovanovic zeer concreet.

De ondervoorzitter van de rossoneri , Adriano Galliani, bevestigde dat Jovanovic inderdaad één van de spelers is die op het verlanglijstje staan van de club. Enkele weken geleden zat de Servische international reeds rond de tafel met Milan.

Toch zou een eventuele overstap niet voor meteen zijn. "De speler interesseert ons, maar een transfer tijdens de winter is zeker niet aan de orde. In de zomer is een transfer wel bespreekbaar, mits de speler dan einde contract zal zijn", aldus Galliani.

Een wintertransfer van Jova naar de Italiaanse modestad lijkt zo met zekerheid uitgesloten, waardoor Standard na de winterstop op zoek kan gaan naar een plaats in de top zes met zijn topschutter nog in de eigen rangen.
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_76267113
-

[ Bericht 99% gewijzigd door Felon op 31-12-2009 15:42:10 ]
pi_76267137
quote:
'Sarpong op huurbasis naar NEC'

Ajax en NEC hebben overeenstemming bereikt over de verhuur van Jeffrey Sarpong. De verhuur gaat in op 1 januari 2010 en loopt tot en met 30 juni 2010. De speler staat nog tot en met 30 juni 2011 onder contract bij Ajax.
Sarpong, geboren op 3 augustus 1988 in Amsterdam, is afkomstig uit de jeugdopleiding van Ajax. Hij maakte zijn debuut op 22 december 2005 in de KNVB bekerwedstrijd FC Eindhoven – Ajax (1-6). De aanvallende middenvelder speelde in totaal 30 wedstrijden in het eerste elftal van Ajax.
Bron: Ajax.nl
  donderdag 31 december 2009 @ 16:28:21 #10
30220 Barca
~:) EVIL - E; Bad As I Wanna B
pi_76269065
Ook op Sportweek. NL. http://www.sportweek.nl/v(...)p_huurbasis_naar_NEC Zie verder het Ajax-topic.
Retro is mode, metro ook!
'Bert, Bert, ik duw een banaan in je kont!' "Oh ja, lekker, Ernie!"
pi_76269204
quote:
Op donderdag 31 december 2009 15:41 schreef Felon het volgende:

[..]

Bron: Ajax.nl
Ajax.nl als bron en dan in het transfergeruchtentopic posten
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_76276677
Pato naar Central
Mendez naar Boca
Andujar naar Boca
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  zondag 3 januari 2010 @ 08:14:16 #13
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_76349298
quote:
'Heerenveen heeft oogje op Macedoniër Tasevski'

Goran Popov (foto) krijgt mogelijk gezelschap van een landgenoot bij sc Heerenveen. Darko Tasevski zou hoog op het verlanglijstje staan.

2 jan. 2010 21:10:58

Diverse Macedonische media maken melding van de vermeende interesse vanuit Friesland. De middenvelder staat momenteel nog onder contract bij Levski Sofia.
De 25-jarige Tasevski is een centrale middenvelder en één van de sterkhouders van Levski. Het is niet bekend hoe Tasevski tegenover de belangstelling van Heerenveen staat.

Ook een andere club uit het noorden van het land heeft Tasevski op de korrel. FC Groningen zou in de rij staan voor de Macedoniër. Ook enkele buitenlandse clubs koesteren interesse. (RW)
bron
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
  zondag 3 januari 2010 @ 09:44:21 #14
30220 Barca
~:) EVIL - E; Bad As I Wanna B
pi_76349813
quote:
Op woensdag 30 december 2009 22:08 schreef -J-D- het volgende:

[..]

En nu jullie
Hoezo, nou jullie? Dit was al gemeld.
Retro is mode, metro ook!
'Bert, Bert, ik duw een banaan in je kont!' "Oh ja, lekker, Ernie!"
pi_76350379
quote:
Op zondag 3 januari 2010 09:44 schreef Barca het volgende:

[..]

Hoezo, nou jullie? Dit was al gemeld.
Joh, echt?
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
  zondag 3 januari 2010 @ 17:05:45 #16
30220 Barca
~:) EVIL - E; Bad As I Wanna B
pi_76363994
quote:
Op zondag 3 januari 2010 10:25 schreef -J-D- het volgende:

[..]

Joh, echt?
Nee, was grappie, joh. http://www.sportweek.nl/v(...)ar_over_voor_Hiddink

[ Bericht 22% gewijzigd door Barca op 03-01-2010 17:37:51 ]
Retro is mode, metro ook!
'Bert, Bert, ik duw een banaan in je kont!' "Oh ja, lekker, Ernie!"
  zondag 3 januari 2010 @ 21:22:56 #17
30220 Barca
~:) EVIL - E; Bad As I Wanna B
pi_76375506
Lees net op NOS Teletekst dat Roda JC Arnold Kruiswijk huurt. Van welk geld?
Retro is mode, metro ook!
'Bert, Bert, ik duw een banaan in je kont!' "Oh ja, lekker, Ernie!"
pi_76388926
quote:
ADO Den Haag hoopt deze winter in de Amsterdam ArenA aan twee extra selectiespelers te komen. Rob Wielaert en Rasmus Lindgren staan bovenaan het winkellijstje van de Hagenaars.

Beide Ajacieden komen niet aan spelen toe onder Martin Jol en spelen hun wedstrijden voornamelijk op maandagavond met Jong Ajax. Wielaert kwam alleen in de eerste competitiemaand in actie, terwijl Lindgren helemaal uit beeld is geraakt.

ADO informeerde inmiddels al bij Ajax, weet De Telegraaf. De Amsterdamse club heeft aangegeven positief tegen een verhuur van de spelers te staan. Met Wielaert en Lindgren hoopt ADO de zo gewenste routine aan de spelersgroep van Raymond Atteveld toe te voegen.

Voor Wielaert is SC Heerenveen eveneens in de race, terwijl Lindgren ook op het lijstje van Brondby staat.
goal.com

Lijkt me een onhaalbare kaart voor Ado. Die salarissen zullen erg hoog zijn.
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
  maandag 4 januari 2010 @ 09:12:58 #19
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_76389140
quote:
Op zondag 3 januari 2010 21:22 schreef Barca het volgende:
Lees net op NOS Teletekst dat Roda JC Arnold Kruiswijk huurt. Van welk geld?
D'n Onkel Nol ?
  Moderator maandag 4 januari 2010 @ 12:08:31 #20
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_76393654
quote:
De selectie van Barcelona zou in de huidige transferperiode geen mutaties ondergaan, maar volgens de Spaanse sportkrant Marca is de technische staf inmiddels een andere mening toegedaan. Volgens het huisorgaan van aartsrivaal Real Madrid staan middenvelders Ibrahim Afellay (PSV) en Miguel Veloso (Sporting Portugal) hoog op de verlanglijst van Josep Guardiola en consorten.

Barcelona kan de komende weken niet over Yaya Touré en Seydou Keita beschikken. De middenvelders komen met respectievelijk Ivoorkust en Mali uit op de Afrika Cup, die tot 31 januari duurt. Zowel Guardiola als technisch directeur Txiki Begiristain liet onlangs weten dat het tijdelijke gemis van het tweetal opgevangen zou worden met reservespelers en spelers uit Barcelona B.

Volgens Marca is de stemming door het onverwachte gelijkspel tegen Villarreal (1-1) omgeslagen. Afellay (23) heeft een contract tot volgend jaar zomer in Eindhoven, en is bereid om eventueel langer te blijven. Generatiegenoot Veloso wordt al anderhalf jaar met een buitenlandse club in verband gebracht. Met name clubs uit Engeland en Italië zijn gecharmeerd van de Portugees international, die zelf ook graag uit Lissabon wil vertrekken
Ben benieuwd

Bron
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_76397230
Afellay is aanvallender, dus dat lijkt me onzin. Veloso zou best kunnen
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 4 januari 2010 @ 14:22:03 #22
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_76398047
quote:
Weeskinderen van Moeskroen vinden stilaan onderdak


Maxime Lestienne is niet de enige Moeskroen-speler die met (top)teams flirt. De vrije voetballers van de failliete club onderhandelen bijna allemaal met een nieuwe club. Belofte Guillaume François tekende zelfs al. Een overzicht.

Germinal Beerschot is de eerste club die bij het failliete Moeskroen heeft gewinkeld. Gisteren bereikte de club een overeenkomst tot 2013 met Guillaume François (19). De aanvaller, die na passages bij Champlon en Virton sinds 2006 bij de Henegouwse club speelt, scoorde dit seizoen nog in de met 3-2 door Germinal Beerschot gewonnen wedstrijd tegen Moeskroen. Hij speelt doorgaans als tweede spits en kwam dit seizoen al zestien keer aan de aftrap.'Het wordt ongetwijfeld onze belangrijkste transfer in deze transferperiode', aldus G. Beerschot-voorzitter Herman Kesters. ‘Verdere transferactiviteiten hangen af van eventuele uitgaande transfers.'

2. Daan Van GijseghemBelgische club of Lille

De Franse nummer twee Lille wil de as van zijn defensie versterken omdat enkele verdedigers naar de Africa Cup trekken. Daan Van Gijseghem (21) werd meteen aan de Noord-Franse club gelinkt. ‘Lille is geïnteresseerd', zegt zijn manager Jos Eerdekens. ‘Misschien komt er een gesprek, maar we gaan ook met een Nederlandse club praten. Voorlopig richt Daan zich echter vooral op de Belgische markt. Er zijn drie clubs geïnteresseerd. Club Brugge is daar zeker één van. Daan beslist op het einde van de week.'

3. Idir OualiTest bij Sochaux

Standard was geïnteresseerd, maar Idir Ouali (21) test een week lang bij het Franse Sochaux, de nummer 13 in Frankrijk. ‘Voor ons is Ouali een buitenkansje', stelde voorzitter Alexandre Lacombe. ‘Zo'n speler verwachten wij hier niet zo snel.' De Franco-Algerijn zelf houdt alle deuren open. ‘Mijn toekomst is nog onduidelijk', zegt Ouali. ‘Ik test een week bij Sochaux, maar sta nog open voor andere ploegen.'

4. Thomas HovineLiever Lens dan Zulte Waregem

Ook de jeugdspelers van Futurospor zijn gegeerd. Thomas Hovine (19), Belgisch international -20, test bij de Franse tweedeklasser Lens. Hij was ook in beeld bij Zulte Waregem. ‘Lens is een betere optie dan Zulte Waregem', verklapt Hovine. ‘De perfecte club om mijn opleiding af te maken.'

In de moeilijkste periode van Moeskroen stond Hovine twee keer in de basis.

5. Cédric BerthelinAanbod van Griekse PAS Giannina

De Griekse promovendus PAS Giannina zoekt een tweede doelman en deed Cédric Berthelin (33) een voorstel. ‘Als ik binnen de 14 dagen geen aanbod krijg van een Belgische eersteklasser kies ik voor Griekenland', stelt de Franse keeper. Giannina staat op een degradatieplaats.

6. Jaycee Okwunwanne Niet naar PAOK, wel naar WBA?

De Bahreinse international keerde zonder contract terug van zijn testperiode bij PAOK Saloniki in Griekenland, maar West Bromwich Albion zou een nieuwe poging ondernemen om spits Jaycee (24), die dit seizoen al 8 keer scoorde, binnen te halen.

7. Hans Galjé Kandidaat scout bij Club Brugge

Trainer Hans Galjé zou in beeld zijn als scout bij zijn ex-ploeg Club Brugge. ‘Ik weet dat Hans Galjé zich op de bijeenkomst van oud-spelers kandidaat heeft gesteld, zegt sportmanager Luc Devroe. ‘We moeten het nog bekijken of hij als scout aan de slag kan.'

Galjé zelf: ‘Er is geen officieel contact geweest, maar ik zou alleen maar positief schrikken als mijn naam valt. In de informele sfeer heb ik gehoord dat Brugge aan mij denkt. Natuurlijk moet het wel combineerbaar zijn met mijn baan als keepertrainer bij de Rode Duivels.'


DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 4 januari 2010 @ 14:29:53 #23
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_76398297
quote:
'Stoke City bereidt bod voor op Van Nistelrooy'

STOKE - De Engelse degradatiekandidaat Stoke City bereidt een bod voor op Real-spits Ruud van Nistelrooy. Dat meldt The Sun maandag. Manager Tony Pulis van Stoke City wil daarmee Rafael Benitez van Liverpool aftroeven. De Spanjaard zoekt een stand-in voor Fernando Torres. Pulis belooft 'Van Gol' echter een basisplaats.

Real Madrid wil deze winter voetballers kopen noch verkopen, maar maakt voor één van zijn spelers een uitzondering: Ruud van Nistelrooy.

Ruud van Nistelrooy mag weg, maar dat wil niet zeggen dat Real hem gratis laat vertrekken. Het contract van de 33-jarige Brabander loopt komende zomer af, waarna hij wel zonder transfersom naar een andere club zou kunnen gaan. Heel veel geld zullen de Madrilenen echter niet voor hem vragen. Van Nistelrooy verruilde in 2006 Manchester United voor de Koninklijke voor zo'n 15 miljoen euro.

Al wekenlang verschijnen in de Britse kranten berichten over interesse van verschillende clubs uit de Premier League voor de vroegere spits van Oranje. Na Tottenham Hotspur en Fulham zou de meest serieuze belangstelling de laatste dagen uit Liverpool kopen. Volgens de Daily Mail wil coach Benítez de Nederlander graag voor de rest van het seizoen huren als stand-in voor de blessuregevoelige Fernando Torres. Nu heeft dus ook Stke City zich gemeld.
quote:
PSV wil Fräser niet naar NEC laten gaan

Henk Fräser (links) en Wiljan Vloet waren bij ADO ook al een koppel. FOTO PRO SHOTS
EINMDHOVEN/NIJMEGEN - PSV is niet van plan om jeugdtrainer Henk Fräser zonder slag of stoot te laten vertrekken naar NEC, waar hij aan het werk kan als assistent van hoofdcoach Wiljan Vloet. De Nijmeegse club probeert PSV vandaag toch nog op andere gedachten te brengen. Dat meldt het AD maandag.

Henk Fräser heeft in Eindhoven nog een contract tot de zomer van 2011 en algemeen directeur Jan Reker benadrukt dat PSV hem niet kwijt wil. ,,Dat hebben we NEC ook te kennen gegeven. Ik heb begrepen dat ze weer zullen bellen.''

Dat gebeurt maandag. ,,Het is duidelijk dat Henk graag naar NEC wil komen,'' zegt technisch directeur Carlos Aalbers van de Nijmeegse club. ,,Het is voor hem zeker een positieverbetering, ook in financieel opzicht. Ik heb respect voor het feit dat PSV hem graag wil houden en op dit moment is het te vroeg om aan iets als een arbitragezaak te denken. Ik ben daar ook geen voorstander van. Er is nog een kans dat we er op een normale manier uitkomen.''
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 5 januari 2010 @ 14:11:07 #24
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_76436849
quote:
'Miralem Sulejmani (Ajax) in beeld bij Olympiakos Piraeus'

Olympiakos Piraeus overweegt Miralem Sulejmani te verleiden tot een overgang naar Griekenland. Dit melden meerdere Servische publicaties, waaronder Sportske.net, dinsdag. De topclub zou hem in eerste instantie tot het einde van het seizoen willen huren.

In het huurcontract van Sulejmani wil Olympiakos graag een optie tot koop opnemen zodat de club hem, indien het tevreden is over zijn spel, definitief kan overnemen van Ajax. Het contract van de Serviër loopt tot medio 2013.

Sulejmani is in beeld gekomen nu Olympiakos naast Hatem Ben Arfa lijkt te grijpen. De Grieken konden het niet eens worden met zijn werkgever Olympique Marseille, dat een pittige transfersom verlangt.

Het is onduidelijk of Ajax mee wil werken aan een eventueel vertrek van recordaankoop Sulejmani, die medio 2008 voor 16,25 miljoen euro werd overgenomen van SC Heerenveen. Sulejmani heeft in Amsterdam echter nog niet aan de verwachtingen kunnen voldoen.

Olympiakos staat in de Griekse competitie kort achter aartsrivaal Panathinaikos op de tweede plaats
quote:

'Birmingham City doet bod van acht miljoen pond op Babel'


Birmingham City heeft een bod uitgebracht op Ryan Babel, zo meldt The Independent dinsdag. Birmingham zou 8 miljoen pond (9 miljoen euro) over hebben voor de aanvaller van Liverpool. Babel zou niet onwelwillend staand tegenover een vertrek bij The Reds.

De Nederlander komt in de huidige competitiejaargang maar weinig voor in de plannen van trainer Rafael Benitez en wil met het oog op het WK van komende zomer in Zuid-Afrika speelminuten maken.

Accepteren
Liverpool, dat in 2007 zelf 11,7 miljoen pond voor Babel neertelde toen het hem overnam van Ajax, zou 12 miljoen pond voor de international willen hebben en dus lijkt het onwaarschijnlijk dat de Engelse club het eerste bod van Birmingham accepteert.

Acht
Birmingham is de huidige nummer acht van de rangschikking en staat één plek onder Liverpool. Trainer Alex McLeish zou op zoek zijn naar een speler die uit voeten kan op de linkerflank.

Benitez vertelde zaterdag tegenover Engelse media dat een vertrek van Babel niet aan de orde is.
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_76444389
Mancini heeft 16 miljoen dollar geboden voor Brujita voor 1 jaar
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')