Waaronder Breuls.quote:Op woensdag 30 december 2009 21:46 schreef Adelante het volgende:
Er zijn ook buitenlanders waar het nog geen 0:00 uur is of al 0:00 uur is geweest?
quote:Op woensdag 30 december 2009 21:48 schreef Silv het volgende:
Inderdaad, kansloze nerds.
Ik ga het mooi met mijn WoW vrienden vieren.
kanker homo waarom moet je me weer aan het lachen zetten he?quote:Op woensdag 30 december 2009 21:47 schreef Penisbaard het volgende:
Ik ga samen met mijn Habbomatties aftellen op Habbo Hotel
PBquote:Op woensdag 30 december 2009 21:47 schreef Penisbaard het volgende:
Ik ga samen met mijn Habbomatties aftellen op Habbo Hotel
Wat ga jij dan doen? Met je matties in de kroeg hangen, of vuurwerk afsteken?quote:Op woensdag 30 december 2009 21:43 schreef Brickboy het volgende:
...op FOK! te zitten![]()
![]()
!!!!!
Het jaarlijks terugkerende fenomeen, de eerst post van het nieuwe jaar posten. Hoe sneu kan het worden. Kijk, van tong weten wij het inmiddels wel. Die heeft gewoon pleinvrees, kan hij ook niets aan doen. Maar de rest -> sadness².
jammer, beetje laat met deze grapquote:Op woensdag 30 december 2009 21:50 schreef Bomil het volgende:
hey jongens op World of Warcraft in orgrimmar en stormwind steken ze vuurwerk af![]()
ik denk dat ik het dit jaar in WoW ga vieren
Alleen vuurwerk afsteken en wat door de buurt lopen, kijken of we bekenden tegen komenquote:Op woensdag 30 december 2009 21:50 schreef Apuleius het volgende:
[..]
Wat ga jij dan doen? Met je matties in de kroeg hangen, of vuurwerk afsteken?
Aah, daar komt de aap uit de mouw. Je bent dus zelf zo'n contactgestoorde nitwit die alleen wildvreemde aangeschoten meisjes aan durft te spreken, omdat ze je binnen je eigen kansloze lutsergroepje jaren geleden al uitkotsten.quote:Op woensdag 30 december 2009 21:51 schreef Brickboy het volgende:
Eigenlijk, sowieso mensen die tijdens de jaarwisseling op internet zitten. Het is toch veel leuker om irl mensen een gelukkig Nieuwjaar te wensen? Daarnaast, zijn dat uitermate geschikte momenten om wildvreemde/aangeschoten meisjes op straat te hosselen
.
Hahahaquote:Op woensdag 30 december 2009 21:51 schreef Brickboy het volgende:
Eigenlijk, sowieso mensen die tijdens de jaarwisseling op internet zitten. Het is toch veel leuker om irl mensen een gelukkig Nieuwjaar te wensen? Daarnaast, zijn dat uitermate geschikte momenten om wildvreemde/aangeschoten meisjes op straat te hosselen
.
Altijd. Je moet gebruik maken van de situatiequote:Op woensdag 30 december 2009 21:55 schreef Apuleius het volgende:
[..]
Aah, daar komt de aap uit de mouw. Je bent dus zelf zo'n contactgestoorde nitwit die alleen wildvreemde aangeschoten meisjes aan durft te spreken, omdat ze je binnen je eigen kansloze lutsergroepje jaren geleden al uitkotsten.
Volgende dag wordt je wakker en dan denk je waar ben ikquote:Op woensdag 30 december 2009 21:58 schreef Brickboy het volgende:
[..]
Altijd. Je moet gebruik maken van de situatie. Beter dan om 0:00 naar je beeldscherm te staren.
Levenloosquote:
Nee. Dat is helemaal niet leuker. Ik gun mensen geen gelukkig nieuwjaar, ik hoop dat ze sterven en mij hun consoles nalaten.quote:Op woensdag 30 december 2009 21:51 schreef Brickboy het volgende:
Eigenlijk, sowieso mensen die tijdens de jaarwisseling op internet zitten. Het is toch veel leuker om irl mensen een gelukkig Nieuwjaar te wensen?
quote:Op woensdag 30 december 2009 21:48 schreef Silv het volgende:
Inderdaad, kansloze nerds.
Ik ga het mooi met mijn WoW vrienden vieren.
quote:Op woensdag 30 december 2009 21:50 schreef Bomil het volgende:
hey jongens op World of Warcraft in orgrimmar en stormwind steken ze vuurwerk af![]()
ik denk dat ik het dit jaar in WoW ga vieren
quote:
Eerst zien dan gelovenquote:Op woensdag 30 december 2009 22:06 schreef HalvinCarris het volgende:
Ik heb een bot geschreven die EXACT om 0:00:00 het eerste topic opent. Kan geen mens tegen op. Ondertussen zuip ik me lam in de lokale discotheek.
Dag kinderen.
quote:
quote:
Ja, daar zeg je ook wat! Met je hond uit het raam kijken en een biertje lostrekken klinkt stukken beter.quote:Op woensdag 30 december 2009 22:30 schreef tliciouz het volgende:
[..]
![]()
Je bent toch gewoon sneu als je met oud en nieuw gaat fokken. Al ga je met je hond uit het raam kijken naar al het vuurwerk en trek een biertje los maar niet fokken
Ik krijg daar toch ook wel een vreemd beeld bijquote:Op woensdag 30 december 2009 22:34 schreef Apuleius het volgende:
[..]
Ja, daar zeg je ook wat! Met je hond uit het raam kijken en een biertje lostrekken klinkt stukken beter.![]()
![]()
Je hebt de koningin toch gehoord? We moeten elkaar meer in de ogen (en nee, niet via de webcamquote:Op woensdag 30 december 2009 22:39 schreef detulp050 het volgende:
Mensen die zich druk maken over wat andere mensen thuis doen tijdens de jaarwisseling
Ik zeg toch ook van mij part ga je dat doen. Alles beter dan fokken om 12 uur.quote:Op woensdag 30 december 2009 22:34 schreef Apuleius het volgende:
[..]
Ja, daar zeg je ook wat! Met je hond uit het raam kijken en een biertje lostrekken klinkt stukken beter.![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |