Ja inderdaadquote:Op woensdag 30 december 2009 21:14 schreef Sgt.Stiglitz het volgende:
Dit topic riekt naar frustraties.
Gooi je dan ook altijd gecontroleerd maar agressief met je controller?quote:Op woensdag 30 december 2009 21:15 schreef Siniti het volgende:
[..]
Ja inderdaad![]()
![]()
kut ADO![]()
![]()
Spelen met 9 man achter de bal![]()
![]()
Die kutscheids is ook partijdig als de tiefes![]()
![]()
Nee zo triest ben ik ook alweer nietquote:Op woensdag 30 december 2009 21:16 schreef Sgt.Stiglitz het volgende:
[..]
Gooi je dan ook altijd gecontroleerd maar agressief met je controller?
quote:Op woensdag 30 december 2009 21:12 schreef Zeroku het volgende:
Een topic maken om te laten zien dat je een driehoekje kan maken.
Ik gooide hem een keer zo hard tegen de muur dat ik in eigen doel schoot vanaf de tribune. Zoiets vreemds heb ik daarna niet meer meegemaakt.quote:Op woensdag 30 december 2009 21:17 schreef Siniti het volgende:
[..]
Nee zo triest ben ik ook alweer niet
Wel de PS3 natuurlijk in een keer afsluiten zodat de wedstrijd niet gesaved word
quote:Op woensdag 30 december 2009 21:18 schreef Sgt.Stiglitz het volgende:
[..]
Ik gooide hem een keer zo hard tegen de muur dat ik in eigen doel schoot vanaf de tribune. Zoiets vreemds heb ik daarna niet meer meegemaakt.
Ik had dus 3 wedstrijden achter elkaar tegen ADO 1 doelpunt afgekeurd, 10 schoten op doel tegen 0 of 1 van ADO elke wedstrijdquote:Op woensdag 30 december 2009 21:20 schreef SuperHarregarre het volgende:
Verliezen in de laatste minuut terwijl je de hele wedstrijd gedomineerd hebt.Echt gewoon die xbox meteen uitflikkeren...microsoftgajes!
Online blijf ik wel, terwijl mijn hart IN KEIHARDE RAGEMODE STAAT, sportiefquote:Op woensdag 30 december 2009 21:23 schreef John_Q het volgende:
Mensen die disconnecten als ze achter staan
Idd triest. Je speelt een wedstrijd of je speelt het niet. Je doet Fifa of PES toch voor je plezier? Toch niet om af te sluiten telkens je verliest? Dan is het beter aan te raden te stoppen, want verliezen doet iedereen en het maakt dat je meer tijd vrij hebt. Waarom frustraties als het niet nodig is?quote:Op woensdag 30 december 2009 21:23 schreef John_Q het volgende:
Contraquote:
Ik disconnect ALTIJD als ik verlies en daar ben ik trots op. Niet mee eens? Zak maar lekker in de strontquote:Op woensdag 30 december 2009 21:23 schreef John_Q het volgende:
WAUW JOUW ONVERSCHILLIGHEID IS ECHT MANNELIJK!!!!!quote:Op woensdag 30 december 2009 21:36 schreef EdAtTheBar het volgende:
[..]
Ik disconnect ALTIJD als ik verlies en daar ben ik trots op. Niet mee eens? Zak maar lekker in de stront
quote:Op woensdag 30 december 2009 21:38 schreef Sgt.Stiglitz het volgende:
[..]
WAUW JOUW ONVERSCHILLIGHEID IS ECHT MANNELIJK!!!!!
die controllers van de xbox wegen 60 kilo gekquote:Op donderdag 31 december 2009 17:44 schreef OudeBok het volgende:
Ekte bazen spelen FIFA en hebben een 360.
PS3 bontkraagjongetjes
Moet je een nieuwe Xbox kopen!quote:Op donderdag 31 december 2009 19:06 schreef Siniti het volgende:
[..]
die controllers van de xbox wegen 60 kilo gek
en de ring of death is kut
Mooie quote om 2009 mee af te sluiten. Iedereen een sexy nieuwjaar gewenstquote:Op donderdag 31 december 2009 17:44 schreef OudeBok het volgende:
Ekte bazen spelen FIFA en hebben een 360.
Een Xbox is duurder dan een PS3 controller.quote:Op donderdag 31 december 2009 19:13 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Moet je een nieuwe Xbox kopen!
Bovendien is de controller van de PS3 na een paar jaar ook naar de kut (accu is niet te vervangen, doei controller),
Achievements zijn kut. Interface vind ik niet warrig.quote:de interface is fucking warrig, en bovendien wordt je niet zoals bij de 360 betrokken in het achievement-systeem.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |