quote:Op woensdag 30 december 2009 20:42 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Met je rubberen legolas puntoren en hobbit sloffen!
Doet me allemaal denken aan dat plaatje wat ik gister postte.quote:Op woensdag 30 december 2009 20:42 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Bwehequote:Op woensdag 30 december 2009 20:42 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ik wel, ze is een slet, en zat in de Burcht in Leiden te tongen met iemand die geen redacteur was van de Quote, en grappigheid volgde, en ze heeft haar tieten laten vergroten.quote:Op woensdag 30 december 2009 20:38 schreef Skylark. het volgende:
Zouden jullie Georgina Verbaan geven?
Lamon. als dit sarcastisch moet overkomen heeft het gefaald. Het is dat ik het even opmerk voor je morgen weer overal onderuit probeer te komen.quote:Op woensdag 30 december 2009 20:44 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik wel, ze is een slet, en zat in de Burcht in Leiden te tongen met iemand die geen redacteur was van de Quote, en grappigheid volgde, en ze heeft haar tieten laten vergroten.
Maar wat boeit dat jou dan, als homoseksuele man? Is het zo'n soort Albert Verlinde interesse ofzo?
quote:Op woensdag 30 december 2009 20:44 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik wel, ze is een slet, en zat in de Burcht in Leiden te tongen met iemand die geen redacteur was van de Quote, en grappigheid volgde, en ze heeft haar tieten laten vergroten.
Maar wat boeit dat jou dan, als homoseksuele man? Is het zo'n soort Albert Verlinde interesse ofzo?
Ajuuu met een duuuquote:
Ik moest lachen.quote:Op woensdag 30 december 2009 20:44 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Kan jij niet godverdomme nou niet een keer opflikkeren. Ik wordt er echt stront ziek van elke keer met die kut opmerkingen van je. Ik moet er niet op in gaan. Maar dat is hetzelfde als met de waterpokken, je moet niet krabben als het jeukt, maar godverdomme soms doe je het toch. Flikker toch alsjeblieft op.quote:Op woensdag 30 december 2009 20:44 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik wel, ze is een slet, en zat in de Burcht in Leiden te tongen met iemand die geen redacteur was van de quote, en grappigheid volgde, en ze heeft haar tieten laten vergroten.
Can I get an amen?quote:Op woensdag 30 december 2009 20:46 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Kan jij niet godverdomme nou niet een keer opflikkeren. Ik wordt er echt stront ziek van elke keer met die kut opmerkingen van je. Ik moet er niet op in gaan. Maar dat is hetzelfde als met de waterpokken, je moet niet krabben als het jeukt, maar godverdomme soms doe je het toch. Flikker toch alsjeblieft op.![]()
Amen, sister.quote:
Ik ben inderdaad gewoon geïnteresseerd in haar karakter, en ik zou haar dolgraag eens interviewen. Ik ben benieuwd naar Georgina's gedachtegangen en haar theorieën voor het leven.quote:Op woensdag 30 december 2009 20:44 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Welnee, da's sarcasme, net als baarden, het een ding.quote:Op woensdag 30 december 2009 20:45 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik moest lachen.
Je doet wel echt falende pogingen, Lamon..
Ik snap alleen nooit zijn sarcasme. Maar dat zal wel komen omdat ik niet uit de Randstad kom.quote:Op woensdag 30 december 2009 20:48 schreef Allure_ het volgende:
Ik vind Lamon. altijd wel een goede inbreng hebben.
Ik moest lachen.quote:Op woensdag 30 december 2009 20:48 schreef Allure_ het volgende:
Ik vind Lamon. altijd wel een goede inbreng hebben.
Ik vind je sarcasme echt heel grappigquote:Op woensdag 30 december 2009 20:48 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Welnee, da's sarcasme, net als baarden, het een ding.
Ja de kut aan die shit. Elke keer komt hij hier zieken, en dan worden er mensen gebant en weet ik veel wat. Maar hij komt er mee weg, beschermde status ofzo.quote:Op woensdag 30 december 2009 20:48 schreef Skylark. het volgende:
Ik zou graag terugbashen maar er is me laatst 3 SC's lang duidelijkgemaakt dat het niet geoorloofd is.
Yet again.quote:Op woensdag 30 december 2009 20:49 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik vind je sarcasme echt heel grappig![]()
. En dat was geen sarcasme
.
Pas maar op voor 'de Dag dat Lamon zijn Ware Aard' op dit forum laat zien, dan gaat het hier flink stormen joh.quote:Op woensdag 30 december 2009 20:49 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik snap alleen nooit zijn sarcasme. Maar dat zal wel komen omdat ik niet uit de Randstad kom.
Ik. Hier wil ik wel voor meeten.quote:Op woensdag 30 december 2009 20:50 schreef Lakitu het volgende:
Ik zou Lamon wel een keer in elkaar willen slaan eigenlijk. Gewoon echt. Wie doet er mee?
Weet ik niet maar je user-icoon is geniaal!quote:Op woensdag 30 december 2009 20:50 schreef Lakitu het volgende:
Ik zou Lamon wel een keer in elkaar willen slaan eigenlijk. Gewoon echt. Wie doet er mee?
Hell fucking yeah.quote:Op woensdag 30 december 2009 20:50 schreef Lakitu het volgende:
Daar moeten we ff het griekse of latijnse woord voor hebben. Dat klinkt onheilspellendquote:Op woensdag 30 december 2009 20:50 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Pas maar op voor 'de Dag dat Lamon zijn Ware Aard' op dit forum laat zien, dan gaat het hier flink stormen joh.
Okay. Trek naaldhakken aan ja, die kunnen van pas komen.quote:Op woensdag 30 december 2009 20:51 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik. Hier wil ik wel voor meeten.
Apocalyps?quote:Op woensdag 30 december 2009 20:51 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Daar moeten we ff het griekse of latijnse woord voor hebben. Dat klinkt onheilspellend
Oeh, ik! Heb je die scene van Edward Norton in Fightclub wel eens gezien, je kunt jezelf ook in elkaar slaan.quote:Op woensdag 30 december 2009 20:50 schreef Lakitu het volgende:
Zal ik voor jou ook een paar meenemen? Ik heb twee paar hakken met een hak van 13cm.quote:Op woensdag 30 december 2009 20:52 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Okay. Trek naaldhakken aan ja, die kunnen van pas komen.
HET IS FIGHT CLUB, VERDOMDE KLAPMONGOOL. LEER DAT NOU.quote:Op woensdag 30 december 2009 20:53 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Oeh, ik! Heb je die scene van Edward Noton in Fightclub wel eens gezien, je kunt jezelf ook in elkaar slaan.
Perfect.quote:Op woensdag 30 december 2009 20:53 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Zal ik voor jou ook een paar meenemen? Ik heb twee paar hakken met een hak van 13cm.
13 cm n00b.quote:Op woensdag 30 december 2009 20:53 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Zal ik voor jou ook een paar meenemen? Ik heb twee paar hakken met een hak van 13cm.
Whatever, kom me maar in elkaar slaan met zijn allen.quote:Op woensdag 30 december 2009 20:54 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
HET IS FIGHT CLUB, VERDOMDE KLAPMONGOOL. LEER DAT NOU.
Ik vind het een moeilijke switch van hakken naar piemelsquote:Op woensdag 30 december 2009 20:55 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
13 cm n00b.![]()
Ik heb hier 18 cm liggen.
Ik sta wel aan jouw zijde.quote:Op woensdag 30 december 2009 20:56 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Whatever, kom me maar in elkaar slaan met zijn allen.
Daar doelde ik eigenlijk niet op. Dan had ik 19 cm gezegd.quote:Op woensdag 30 december 2009 20:57 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ik vind het een moeilijke switch van hakken naar piemels
Je bent een meisje, dan moet ik jou ook nog eens beschermen tegelijkertijd, ik weet niet of dat helpt.quote:
Wat een kleine piemel heb jij dan.quote:Op woensdag 30 december 2009 20:58 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Daar doelde ik eigenlijk niet op. Dan had ik 19 cm gezegd.
Het is wel de waarheid. Je kan niet alles hebben, ik zie er al hartstikke goed uit en heb een prchtige bouw. Verder ben ik een womanizer met mijn woorden. Dus mijn kleine piemol is mijn tekortkoming.quote:Op woensdag 30 december 2009 21:00 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wat een kleine piemel heb jij dan.
Puhlease, ik denk dat het eerder andersom is.quote:Op woensdag 30 december 2009 20:59 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Je bent een meisje, dan moet ik jou ook nog eens beschermen tegelijkertijd, ik weet niet of dat helpt.
Het komt wel goed, schatje.quote:Op woensdag 30 december 2009 21:02 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Het is wel de waarheid. Je kan niet alles hebben, ik zie er al hartstikke goed uit en heb een prchtige bouw. Verder ben ik een womanizer met mijn woorden. Dus mijn kleine piemol is mijn tekortkoming.
Alle Inglorious Bastards heb ik al geronseld.quote:Op woensdag 30 december 2009 21:01 schreef wolvendagen het volgende:
My name is Lt. Sanna Cares and I'm putting together a special team, and I need me as many soldiers as possible. We're gonna be dropped into the neighbourhood where Lamon. lives, dressed as civilians. And once we're in enemy territory, as a bushwhackin' guerrilla army, we're gonna be doin' one thing and one thing only... killin' Lamon. Now, I don't know about y'all, but I sure as hell didn't come down from the goddamn Smoky Mountains, cross five thousand miles of water, fight my way through half of Sicily and jump out of a fuckin' air-o-plane to teach Lamon. lessons in humanity. Lamon. ain't got no humanity. That's why any and every every son of a bitch we find who looks like Lamon., is going to die. We will be cruel to Lamon., and through our cruelty he will know who we are. And he will find the evidence of our cruelty in the disemboweled, dismembered, and disfigured bodies of his look-a-like brothers we leave behind us. And Lamon. won't be able to help himselve but to imagine the cruelty his brothers endured at our hands, and our boot heels, and the edge of our knives. And Lamon. will be sickened by us, and Lamon. will talk about us (to himself), and Lamon. will fear us. And when Lamon. closes his eyes at night and he's tortured by his subconscious for the evil he has done, it will be with thoughts of us he is tortured with. Sound good?
Je schrijft het als INGLOURIOUS BASTERDS.quote:Op woensdag 30 december 2009 21:04 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Alle Inglorious Bastards heb ik al geronseld.
Je denkt toch niet dat ik stil heb gestaan de afgelopen 10 jaar?
quote:Op woensdag 30 december 2009 21:05 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Je schrijft het als INGLOURIOUS BASTERDS.
Hahaquote:Op woensdag 30 december 2009 21:05 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dat bedoelde hij sarcastisch.quote:Op woensdag 30 december 2009 21:05 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Welnee, gekkie, ik laat mannen geen vrouwen slaan, weer een ding.quote:Op woensdag 30 december 2009 21:03 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Puhlease, ik denk dat het eerder andersom is.
Ze zullen mij ook niet slaanquote:Op woensdag 30 december 2009 21:07 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Welnee, gekkie, ik laat mannen geen vrouwen slaan, weer een ding.
quote:Op woensdag 30 december 2009 21:06 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat bedoelde hij sarcastisch.
Dat komt omdat hij zelf een fout is. Een neukfout.quote:Op woensdag 30 december 2009 21:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Lamon. maakt expres zulke fouten.
Nee, dat was echt een onbedoelde schrijffout, kijk maar naar het niet gebruiken van smiley's.quote:Op woensdag 30 december 2009 21:06 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat bedoelde hij sarcastisch.
quote:Op woensdag 30 december 2009 21:09 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dat komt omdat hij zelf een fout is. Een neukfout.
quote:Op woensdag 30 december 2009 21:09 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Nee, dat was echt een onbedoelde schrijffout, kijk maar naar het niet gebruiken van smiley's.
Ik moet zeggen jij bent echt, ON FIRE!!! LOYD BANKS ON FIRE!!!quote:Op woensdag 30 december 2009 21:09 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Kut, je wilt me ook he? Get in line.quote:Op woensdag 30 december 2009 21:08 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ze zullen mij ook niet slaan. Maar dan hoef ik tenminste mijn handen niet aan je vuil te maken.
De SC heeft geen on-topic, in case you did not know. Artard.quote:Op woensdag 30 december 2009 21:11 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Kut, je wilt me ook he? Get in line.
Maar on-topic, hoe hoog eindigde Song 2 nou?
Ik was fout in de oorlog.quote:Op woensdag 30 december 2009 21:09 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Denk je dat?quote:Op woensdag 30 december 2009 21:12 schreef Broekpaling het volgende:
Shalala-lie shalalala-la.
Duiven op de dam?quote:
Ik wil jou ook? Op wat voor manier bedoel jequote:Op woensdag 30 december 2009 21:11 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Kut, je wilt me ook he? Get in line.
Maar on-topic, hoe hoog eindigde Song 2 nou?
Je zat bij het verzet?quote:
In je.quote:Op woensdag 30 december 2009 21:14 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik wil jou ook? Op wat voor manier bedoel je?
Nou, omdat jij het bent.quote:Op woensdag 30 december 2009 21:14 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dan moet ik je helaas scalperen.
Ohh.quote:
Ik heb er nog een, met nootjes.quote:Op woensdag 30 december 2009 21:15 schreef Broekpaling het volgende:
Mijn chocoladeletter is op!
Maar ik wil puur.quote:Op woensdag 30 december 2009 21:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb er nog een, met nootjes.
Jankerd.quote:
Ik las: Ik heb mijn lieve Albino plug weer in.quote:Op woensdag 30 december 2009 21:17 schreef Maisnon het volgende:
Ik heb mijn lieve Albino plugin weer terug![]()
Ik las albino plug.quote:Op woensdag 30 december 2009 21:17 schreef Maisnon het volgende:
Ik las Albino pinguïn.quote:Op woensdag 30 december 2009 21:17 schreef Maisnon het volgende:
No, I just make it up as I go along....quote:Op woensdag 30 december 2009 21:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
Heb jij een handleiding, ja?
Emotoeloze, ja?quote:Op woensdag 30 december 2009 21:19 schreef Lamon. het volgende:
[..]
No, I just make it up as I go along....
En toch he, toch is het blijkbaar niet mogelijk om me gewoon te negeren, zoals al velen zeiden dat ze in klb beter konden doen, want ik geef zelf ook best toe dat ik op FOK! een vredelievend en aangename persoonlijkheid ben, maar klb haalt gewoon het slechtste uit me op de 1 of andere manier. Het komt door de emotoeloze manier van posten in dit subforum, dat is niet altijd zo geweest hoor....
EH!quote:
Werk?quote:Op woensdag 30 december 2009 21:19 schreef Siniti het volgende:
Oh god lamon is er weer ik ga maar weer aant werk
Ik heb nooit gezegd dat ik je ging negeren.quote:Op woensdag 30 december 2009 21:19 schreef Lamon. het volgende:
[..]
En toch he, toch is het blijkbaar niet mogelijk om me gewoon te negeren, zoals al velen zeiden dat ze in klb beter konden doen, want ik geef zelf ook best toe dat ik op FOK! een vredelievend en aangename persoonlijkheid ben, maar klb haalt gewoon het slechtste uit me op de 1 of andere manier. Het komt door de emotoeloze manier van posten in dit subforum, dat is niet altijd zo geweest hoor....
Neuken, jammerlijk genoeg.quote:Op woensdag 30 december 2009 21:14 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik wil jou ook? Op wat voor manier bedoel je?
quote:
Vanwaar dit totaal misplaatste zelfvertrouwen, knul?quote:Op woensdag 30 december 2009 21:21 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Neuken, jammerlijk genoeg.
En dan verlies ik interesse. Geef mij maar een goed gesprek, en daarna zien we wel.
Flikker op man. Ik heb echt wel bepaalde emoties bij deze post. Maar waarom kom je hier? Waarom?quote:Op woensdag 30 december 2009 21:19 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Je zinkt met de post dieper. Niemand, ik herhaal NIEMAND, hier, op dit gehele forum, zou het op jou kunnen doen. Wij zouden allemaal onze honden van je aftrappen en ver vervolgens doorboren met een houten pin op de plek waar normale mensen een hart hebben zitten.quote:Op woensdag 30 december 2009 21:21 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Neuken, jammerlijk genoeg.
En dan verlies ik interesse. Geef mij maar een goed gesprek, en daarna zien we wel.
quote:Op woensdag 30 december 2009 21:22 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Je moeder is een neger (in).
Ik heb geen hond.quote:Op woensdag 30 december 2009 21:23 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Je zinkt met de post dieper. Niemand, ik herhaal NIEMAND, hier, op dit gehele forum, zou het op jou kunnen doen. Wij zouden allemaal onze honden van je aftrappen en ver vervolgens doorboren met een houten pin op de plek waar normale mensen een hart hebben zitten.
quote:Op woensdag 30 december 2009 21:23 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Je zinkt met de post dieper. Niemand, ik herhaal NIEMAND, hier, op dit gehele forum, zou het op jou kunnen doen. Wij zouden allemaal onze honden cavia's van je aftrappen en ver vervolgens doorboren met een houten pin op de plek waar normale mensen een hart hebben zitten.
Onze denkbeeldige honden.quote:Op woensdag 30 december 2009 21:24 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik heb geen hond. [ afbeelding ]
quote:
Piss on you. Exaclty my thoughts.quote:Op woensdag 30 december 2009 21:28 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Cavia's are gonna rule the world someday, and they are gonna be pretty pissed off.
Freddie*quote:Op woensdag 30 december 2009 21:29 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Freddy. Beste frontman evar.
Zou je denken, ja?quote:Op woensdag 30 december 2009 21:28 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Cavia's are gonna rule the world someday, and they are gonna be pretty pissed off.
quote:Op woensdag 30 december 2009 21:29 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Piss on you. Exaclty my thoughts.
Ik dacht dat die kaal was> ?quote:Op woensdag 30 december 2009 21:30 schreef Broekpaling het volgende:
Ik heb nu bijna dezelfde lokken als die Rammstein meneer.
quote:Op woensdag 30 december 2009 21:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik dacht dat die kaal was> ?
quote:Op woensdag 30 december 2009 21:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik dacht dat die kaal was> ?
Ik dacht dat jij langer haar had.quote:
Tuurlijk, als ze eenmaal genoeg hebben van dat molentje, krijgen we een hele grote "What the fuck were you doing to me???!" reactie en dan zijn we pas echt de lul.quote:
Ga nou niet de leuker poster uithangen, want dat ben je gewoon niet. Heel je imago is naar de klote.quote:Op woensdag 30 december 2009 21:33 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Tuurlijk, als ze eenmaal genoeg hebben van dat molentje, krijgen we een hel grote "What the fuck were you doing to me???!" reactie en dan zijn we pas echt de lul.
Dat zijn hamsters.quote:Op woensdag 30 december 2009 21:33 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Tuurlijk, als ze eenmaal genoeg hebben van dat molentje, krijgen we een hele grote "What the fuck were you doing to me???!" reactie en dan zijn we pas echt de lul.
Ja, maar iets laten bijsnijden. het is nog wel lang, maar ik heb aan de voorkant een beetje lokken als hem.quote:Op woensdag 30 december 2009 21:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij langer haar had.
Heb je wel.quote:Op woensdag 30 december 2009 21:35 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ja, maar iets laten bijsnijden. het is nog wel lang, maar ik heb aan de voorkant een beetje lokken als hem.
Nou niet gaan denken dat ik een mullet/new kids kapsel heb.![]()
Nu denk ik dat uiteraard wel.quote:Op woensdag 30 december 2009 21:35 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ja, maar iets laten bijsnijden. het is nog wel lang, maar ik heb aan de voorkant een beetje lokken als hem.
Nou niet gaan denken dat ik een mullet/new kids kapsel heb.![]()
Heb jij foto's ... ?quote:
Dacht ik ook.quote:Op woensdag 30 december 2009 21:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nu denk ik dat uiteraard wel.![]()
Zo leuk opgeschoren met een lange mat.
Leuker poster? Wat is dat, ik ben 12 en ken dat niet..quote:Op woensdag 30 december 2009 21:34 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ga nou niet de leuker poster uithangen, want dat ben je gewoon niet. Heel je imago is naar de klote.
Van hem? Nee, gedrocht wil me niets sturen.quote:
Behalve die snor dan.quote:
Gatverdamme.quote:Op woensdag 30 december 2009 21:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nu denk ik dat uiteraard wel.![]()
Zo leuk opgeschoren met een lange mat.
quote:Op woensdag 30 december 2009 21:37 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Van hem? Nee, gedrocht wil me niets sturen.
Een poster is iemand die post. Kankermongool.quote:Op woensdag 30 december 2009 21:36 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Leuker poster? Wat is dat, ik ben 12 en ken dat niet..
Gaat welquote:
Vriendjes zijn nooit goed. Daar word je chagrijnig van.quote:Op woensdag 30 december 2009 21:37 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Gaat welik vind de hele wereld kut vandaag en alles ergert me, maar daar hebben wij vrouwwezens allemaal wel eens last van
! Verder gaat het goed
behalve dat mijn vriendje niet terug mailt terwijl ik hem nog wel een prachtig elfje stuurde
En wat is een "leuker poster"?quote:Op woensdag 30 december 2009 21:37 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Een poster is iemand die post. Kankermongool.
De wereld zal nooit meer hetzelfde zijn...quote:Op woensdag 30 december 2009 21:39 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Je moet niet denken, je moet doen.
Ik weet hetquote:Op woensdag 30 december 2009 21:38 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Vriendjes zijn nooit goed. Daar word je chagrijnig van.
Fuckbuddy's.quote:Op woensdag 30 december 2009 21:38 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Vriendjes zijn nooit goed. Daar word je chagrijnig van.
Nee, dat van mij is de harde waarheid. Stuk tumor op poten dat je bent.quote:Op woensdag 30 december 2009 21:39 schreef Lamon. het volgende:
[..]
En wat is een "leuker poster"?
En schelden met ziektes is nergens voor nodig hoor, het was toch allemaal sarcasme enzo?
quote:Op woensdag 30 december 2009 21:41 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee, dat van mij is de harde waarheid. Stuk tumor op poten dat je bent.
Ik kan hier heel goed met je over praten. Op dit moment vooral.quote:Op woensdag 30 december 2009 21:40 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik weet hethet valt me ook behoorlijk van mezelf tegen dat ik me heb laten strikken.
Ja mokkel.quote:Op woensdag 30 december 2009 21:42 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Moest je weer lachen, schatje?
Jij bent ook niet aardig zeg.quote:Op woensdag 30 december 2009 21:41 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee, dat van mij is de harde waarheid. Stuk tumor op poten dat je bent.
Helaas blijkt uit ervaring dat seks met liefde toch echt fijner isquote:
Lucht je hartquote:Op woensdag 30 december 2009 21:41 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik kan hier heel goed met je over praten. Op dit moment vooral.
Ik zou het je niet kunnen vertellen.quote:Op woensdag 30 december 2009 21:44 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Helaas blijkt uit ervaring dat seks met liefde toch echt fijner iscliché cliché.
Nee, die sla ik deze maand over. Ik vind je gewoon een gedrocht wat deze maatschappij uitgezet moet worden.quote:Op woensdag 30 december 2009 21:44 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Jij bent ook niet aardig zeg.
Je periode ofzo?
Wd is een periode.quote:Op woensdag 30 december 2009 21:44 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Jij bent ook niet aardig zeg.
Je periode ofzo?
Met dat eerste ben ik het eens en dat tweede is té om te posten.quote:Op woensdag 30 december 2009 21:44 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Helaas blijkt uit ervaring dat seks met liefde toch echt fijner iscliché cliché.
[..]
Lucht je hart!
quote:
Iets afschuwelijks gebeurde mijquote:Op woensdag 30 december 2009 21:45 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee, die sla ik deze maand over. Ik vind je gewoon een gedrocht wat deze maatschappij uitgezet moet worden.
PM het danquote:Op woensdag 30 december 2009 21:46 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Met dat eerste ben ik het eens en dat tweede is té om te posten.
Je hebt een goede muzieksmaak, smatje.quote:Op woensdag 30 december 2009 21:46 schreef wolvendagen het volgende:
[..]![]()
Ik kan die stemhoogte nadoen. Goed he.
Ik vind met ziektes schelden wel zwak hoor, kan ze dan niet wat subtieler reageren met een goede comeback?quote:Op woensdag 30 december 2009 21:45 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Wd is een periode.Dat is er zo een die beetje terug gas kan geven.
Goede comeback, my ass. Lelijk wicht.quote:Op woensdag 30 december 2009 21:48 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik vind met ziektes schelden wel zwak hoor, kan ze dan niet wat subtieler reageren met een goede comeback?
Met ziekte schelden is hip. Wen er maar aan.quote:Op woensdag 30 december 2009 21:48 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik vind met ziektes schelden wel zwak hoor, kan ze dan niet wat subtieler reageren met een goede comeback?
Zing voor mij.quote:Op woensdag 30 december 2009 21:46 schreef wolvendagen het volgende:
[..]![]()
Ik kan die stemhoogte nadoen. Goed he.
Of je bent net als ik ben nog steeds extreem sarcastisch, wat op internet wel zo verstandig is, of ik heb je extreem op de kast, zonder dat ik verhoudingsgewijs met wat men hier gewend is niet eens extreem lullig gedaan heb. Vertel me, lieve WD, wat zit je zo dwars?quote:Op woensdag 30 december 2009 21:48 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Goede comeback, my ass. Lelijk wicht.
Er zit haar niets dwars, jij bent gewoon irritant, laat d'r met rust.quote:Op woensdag 30 december 2009 21:54 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Of je bent net als ik ben nog steeds extreem sarcastisch, wat op internet wel zo verstandig is, of ik heb je extreem op de kast, zonder dat ik verhoudingsgewijs met wat men hier gewend is niet eens extreem lullig gedaan heb. Vertel me, lieve WD, wat zit je zo dwars?
Jij. Ga weg.quote:Op woensdag 30 december 2009 21:54 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Of je bent net als ik ben nog steeds extreem sarcastisch, wat op internet wel zo verstandig is, of ik heb je extreem op de kast, zonder dat ik verhoudingsgewijs met wat men hier gewend is niet eens extreem lullig gedaan heb. Vertel me, lieve WD, wat zit je zo dwars?
Doe jij je werk eens als modje, en hou dat schelden met ziektes en die toewensingen en bedreigingen eens onder controle, net als dat racistische gedoe hier altijd, en mensen een note geven omdat ze niet binnen een paar minuten een nieuw topic openen getuigt ook niet echt van goede moderatie, als ik heel eerlijk ben.quote:Op woensdag 30 december 2009 21:54 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Er zit haar niets dwars, jij bent gewoon irritant, laat d'r met rust.
Hopelijk krijg je een paar notes voor dat irritante, uitlokkerige gedrag van je.quote:Op woensdag 30 december 2009 21:58 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Doe jij je werk eens als modje, en hou dat schelden met ziektes en die toewensingen en bedreigingen eens onder controle, net als dat racistische gedoe hier altijd, en mensen een note geven omdat ze niet binnen een paar minuten een nieuw topic openen getuigt ook niet echt van goede moderatie, als ik heel eerlijk ben.
Danggggggg, flashback.quote:
Mogen we nu dan ook geen neger grappen meer maken? Of jou uitschelden voor quankeurmunguul?quote:Op woensdag 30 december 2009 21:58 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Doe jij je werk eens als modje, en hou dat schelden met ziektes en die toewensingen en bedreigingen eens onder controle, net als dat racistische gedoe hier altijd, en mensen een note geven omdat ze niet binnen een paar minuten een nieuw topic openen getuigt ook niet echt van goede moderatie, als ik heel eerlijk ben.
Toen ik de clip bekeek dacht ik: Sita is daar toch niet echt knap.quote:
Niemand mag hem, dat is allemaal schijn. Op een dag zet Remlof ineens zijn aardig-knop om en heeft Lamon. een IP-ban.quote:Op woensdag 30 december 2009 22:00 schreef Skylark. het volgende:
Ik ben bang dat we Lamon nooit weg gaan krijgen boys. Hij is immuun voor beledigingen, als we het te bont maken worden wij gebanned en hij wordt niet gebanned doordat de admins hem om de een of andere reden 'mogen'.
Ah de club van de niet zo mooie mensen.quote:
Ooh ben ik hier moderator dan? Hmmm, laat me even denken, NEE.quote:Op woensdag 30 december 2009 21:58 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Mwah ik weet niet of het met 'mogen' te maken heeft, maar Lamon doet gewoon niets dat direct banbaar is.quote:Op woensdag 30 december 2009 22:00 schreef Skylark. het volgende:
Ik ben bang dat we Lamon nooit weg gaan krijgen boys. Hij is immuun voor beledigingen, als we het te bont maken worden wij gebanned en hij wordt niet gebanned doordat de admins hem om de een of andere reden 'mogen'.
Ik vind Sita wel knap.quote:Op woensdag 30 december 2009 22:01 schreef Fascination het volgende:
[..]
Toen ik de clip bekeek dacht ik: Sita is daar toch niet echt knap.Terwijl ik haar vruugahhh best leuk vond.
Nahh, hij is juist niet immuun voor beledigingen, daarom blijft hij terug komen om het een en ander recht te zetten. (quote:Op woensdag 30 december 2009 22:00 schreef Skylark. het volgende:
Als je het optelt wel. Bijvoorbeeld vandaag, ik kom binnen en hij zegt meteen: "Hee geile relhomo". Niet echt positief.quote:Op woensdag 30 december 2009 22:02 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Mwah ik weet niet of het met 'mogen' te maken heeft, maar Lamon doet gewoon niets dat direct banbaar is.
Ik heb genoeg harde dingen gezegd, maar het blijkt niet door te dringen. Hoewel hij voor mij wel een van de grootste afkeren lijkt te hebben.quote:Op woensdag 30 december 2009 22:03 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nahh, hij is juist niet immuun voor beledigingen, daarom blijft hij terug komen om het een en ander recht te zetten. ()
Wij gaan helaas altijd de fout in door filmpjes, foto's van hem te posten en hem ziektes toewensen, waardoor we gebanned worden.
Het is maar internet, waarom nemen jullie het nu ineens zo serieus dan?quote:Op woensdag 30 december 2009 22:00 schreef Skylark. het volgende:
Dat is sarcastisch.quote:Op woensdag 30 december 2009 22:04 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik heb genoeg harde dingen gezegd, maar het blijkt niet door te dringen. Hoewel hij voor mij wel een van de grootste afkeren lijkt te hebben.
Why don't YOU fuck off already?quote:Op woensdag 30 december 2009 22:05 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Het is maar internet, waarom nemen jullie het nu ineens zo serieus dan?
Ik ga die even onthouden.quote:Op woensdag 30 december 2009 22:05 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Het is maar internet, waarom nemen jullie het nu ineens zo serieus dan?
You were right.quote:
Dat is toch allemaal sarcastisch. Snap dat dan.quote:Op woensdag 30 december 2009 22:06 schreef Skylark. het volgende:
Het is best een eer, raar genoeg, dat Lamon mij het meeste haat van een heel forum. Hij zal wel ontkennen, maar iedereen weet het.
Is ook wel belangrijk om dat altijd te beseffen idd, met in elkaar slaan dreigen, kanker toewensen en dergelijke uitlatingen is ietwat overdreven. Er lezen ook lurkers mee, en je kwetst daar een hoop mensen mee, daar ben ik van overtuigd.quote:Op woensdag 30 december 2009 22:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ga die even onthouden.![]()
![]()
En denk jij aan het aantal mensen die jij kwetst?quote:Op woensdag 30 december 2009 22:10 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Is ook wel belangrijk om dat altijd te beseffen idd, met in elkaar slaan dreigen, kanker toewensen en dergelijke uitlatingen is ietwat overdreven. Er lezen ook lurkers mee, en je kwetst daar een hoop mensen mee, daar ben ik van overtuigd.
Zet een site op. www.hetliefenleeddatdewereldverpestheet.lamon.nuquote:Op woensdag 30 december 2009 22:10 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Is ook wel belangrijk om dat altijd te beseffen idd, met in elkaar slaan dreigen, kanker toewensen en dergelijke uitlatingen is ietwat overdreven. Er lezen ook lurkers mee, en je kwetst daar een hoop mensen mee, daar ben ik van overtuigd.
Lurken is een keuze die ze zelf maken.quote:Op woensdag 30 december 2009 22:10 schreef Lamon. het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 30 december 2009 22:11 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Zet een site op. www.hetliefenleeddatdewereldverpestheet.lamon.nu
quote:Op woensdag 30 december 2009 22:11 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Zet een site op. www.hetliefenleeddatdewereldverpestheet.lamon.nu
Jij hebt 'm door.quote:Op woensdag 30 december 2009 22:03 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nahh, hij is juist niet immuun voor beledigingen, daarom blijft hij terug komen om het een en ander recht te zetten. ()
Wij gaan helaas altijd de fout in door filmpjes, foto's van hem te posten en hem ziektes toewensen, waardoor we gebanned worden.
Dat.quote:Op woensdag 30 december 2009 22:11 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Lurken is een keuze die ze zelf maken.
Als mede Kiva lid ben ik oprecht benieuwd naar je mening, wie kwets ik volgens jou niet in verhouding staande tot wat diegene over mij zegt?quote:Op woensdag 30 december 2009 22:11 schreef zarGon het volgende:
[..]
En denk jij aan het aantal mensen die jij kwetst?
Het valt gewoon niet te negeren.quote:Op woensdag 30 december 2009 22:15 schreef Broekpaling het volgende:
En als we ipv van over hem te ouwenelen hem eens massaal gaan negeren?
quote:Op woensdag 30 december 2009 22:14 schreef wolvendagen het volgende:
Heet hij Davy? Andavy?![]()
Ik moet even dansen trouwens. Dirty Diana.
quote:Op woensdag 30 december 2009 22:16 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Als mede Kiva lid ben ik oprecht benieuwd naar je mening, wie kwets ik volgens jou niet in verhouding staande tot wat diegene over mij zegt?
Ik ben ineens weer even serieus....
Hij komt zichzelf weer even op de borst kloppen voor het werk dat DennisMoore verricht.quote:Op woensdag 30 december 2009 22:16 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Als mede Kiva lid ben ik oprecht benieuwd naar je mening, wie kwets ik volgens jou niet in verhouding staande tot wat diegene over mij zegt?
Rodelen over users op een forum, jeweetz.quote:Op woensdag 30 december 2009 22:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat.
Sowieso, lurken in een sc?
Gezien de reacties hier wordt je aanwezigheid niet op prijs gesteld. Nou kun jij je daar natuurlijk niets van aantrekken, maar feit is wel dat jij een bron van irritatie bent (gezien de reacties).quote:Op woensdag 30 december 2009 22:16 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Lekker muziekje wel.quote:Op woensdag 30 december 2009 22:16 schreef Maisnon het volgende:
aandacht aandacht
http://www.livestream.com/chezmaisnon
geen interessante beeldenmaar alleen het geluid uit albino.
Ik wil gewoon publiek![]()
Ik loop wel eens langs die "kerk" in Amsterdam.quote:Op woensdag 30 december 2009 22:18 schreef wolvendagen het volgende:
Lamon., ik vind je een Scientology type.
Dat werkt alleen als iedereen het doet. Er hoeft maar één persoon te reageren en alles begint weer opnieuw.quote:Op woensdag 30 december 2009 22:15 schreef Broekpaling het volgende:
En als we ipv van over hem te ouwenelen hem eens massaal gaan negeren?
JA, LEES MAAR WEER OVER ME HEEN, JA.quote:
quote:Op woensdag 30 december 2009 22:17 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Rodelen over users op een forum, jeweetz.
Lamon.'s basis.quote:Op woensdag 30 december 2009 22:19 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik loop wel eens langs die "kerk" in Amsterdam.
Brrrr.
Mooiquote:
Roddelen is met dubbel d.quote:
Ik ben op dreef vanavond.quote:Op woensdag 30 december 2009 22:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Roddelen is met dubbel d.
Maar is dat terecht, voor een stel pubers (en ik wil ze niet allemaal over 1 kam scheren, er zitten uitzonderingen tussen) om zo heftig te reageren? Zijn ziekteverwensingen normaal? Is het okee om zogenaamd af spreken om iemand in elkaar te gaan slaan? Jij weet wat ik met dat Kivatopic heb gedaan als je alle posts leest, samen met DM, ETA, SeLang en vele anderen, dus is het terecht om mijn moeite daarvoor belachelijk te maken? Is het van Skylark terecht om mij als sneue user te gaan quoten terwijl internet zo onbelangrijk is? Is het terecht dat pubers niet verantwoordelijk gesteld hoeven te worden voor hun gedrag, omdat het nu eenmaal pubers zijn?quote:Op woensdag 30 december 2009 22:18 schreef zarGon het volgende:
[..]
Gezien de reacties hier wordt je aanwezigheid niet op prijs gesteld. Nou kun jij je daar natuurlijk niets van aantrekken, maar feit is wel dat jij een bron van irritatie bent (gezien de reacties).
Ja maar wat jij bedoelde met ijsbaan was bobsleeën.quote:Op woensdag 30 december 2009 22:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Roddelen is met dubbel d.
Ik doe basisschool dus ik snap het niet meer.quote:Op woensdag 30 december 2009 22:28 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja maar wat jij bedoelde met ijsbaan was bobsleeën.
Gast, waar?quote:Op woensdag 30 december 2009 22:28 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Maar is dat terecht, voor een stel pubers (en ik wil ze niet allemaal over 1 kam scheren, er zitten uitzonderingen tussen) om zo heftig te reageren? Zijn ziekteverwensingen normaal? Is het okee om zogenaamd af spreken om iemand in elkaar te gaan slaan? Jij weet wat ik met dat Kivatopic heb gedaan als je alle posts leest, samen met DM, ETA, SeLang en vele anderen, dus is het terecht om mijn moeite daarvoor belachelijk te maken? Is het van Skylark terecht om mij als sneue user te gaan quoten terwijl internet zo onbelangrijk is? Is het terecht dat pubers niet verantwoordelijk gesteld hoeven te worden voor hun gedrag, omdat het nu eenmaal pubers zijn?
Ik zie jou als serieus persoon, vanwege wat Stali over je vertelt, en voor zover ik je postgedrag ken...ik ben in jouw geval benieuwd naar een mening.
Het makkelijke antwoord zou zijn, laat ze toch en post hier niet meer, maar ik loop wat langer mee dan dit soort users, dus is dat dan een goede raad, of een eerlijk salomonsoordeel?
Je schreef rodelen.quote:Op woensdag 30 december 2009 22:29 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik doe basisschool dus ik snap het niet meer.
quote:
Ja klopt.quote:Op woensdag 30 december 2009 22:28 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja maar wat jij bedoelde met ijsbaan was bobsleeën.
Ik ben altijd als de dood dat ik te hard ga en in een bocht die baan af kanker zo een ravijn in.quote:Op woensdag 30 december 2009 22:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja klopt.
Ik bedoelde dit:
Heb ik ook altijd met rodelen.quote:Op woensdag 30 december 2009 22:32 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik ben altijd als de dood dat ik te hard ga en in een bocht die baan af kanker zo een ravijn in.
quote:Op woensdag 30 december 2009 22:32 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik ben altijd als de dood dat ik te hard ga en in een bocht die baan af kanker zo een ravijn in.
Ik was er een keertje bijna uitgeflikkerd, daarna ging ik alleen nog met keiharde remmenquote:Op woensdag 30 december 2009 22:32 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ziekteverwensingen/doodverwensingen worden al bestraft, dus dat is niet geoorloofd. Wel vreemd dat dergelijke uitingen niet naar andere personen hier in de sc zijn gericht. Zou je het misschien dan toch uitlokken?quote:Op woensdag 30 december 2009 22:28 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Maar is dat terecht, voor een stel pubers (en ik wil ze niet allemaal over 1 kam scheren, er zitten uitzonderingen tussen) om zo heftig te reageren? Zijn ziekteverwensingen normaal? Is het okee om zogenaamd af spreken om iemand in elkaar te gaan slaan? Jij weet wat ik met dat Kivatopic heb gedaan als je alle posts leest, samen met DM, ETA, SeLang en vele anderen, dus is het terecht om mijn moeite daarvoor belachelijk te maken? Is het van Skylark terecht om mij als sneue user te gaan quoten terwijl internet zo onbelangrijk is? Is het terecht dat pubers niet verantwoordelijk gesteld hoeven te worden voor hun gedrag, omdat het nu eenmaal pubers zijn?
Ik zie jou als serieus persoon, vanwege wat Stali over je vertelt, en voor zover ik je postgedrag ken...ik ben in jouw geval benieuwd naar een mening.
Het makkelijke antwoord zou zijn, laat ze toch en post hier niet meer, maar ik loop wat langer mee dan dit soort users, dus is dat dan een goede raad, of een eerlijk salomonsoordeel?
Ik ben er 1x onder dwang in geweest en 1x vrijwillig (groepsdruk jwtz). Nou, nee bedankt.quote:Op woensdag 30 december 2009 22:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
Dat heb ik trouwens altijd met achtbanen die over de kop gaan.
Die doet mij altijd pijn. Daar krijg ik pijn van aan mijn nek en rug.quote:Op woensdag 30 december 2009 22:36 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik ben er 1x onder dwang in geweest en 1x vrijwillig (groepsdruk jwtz). Nou, nee bedankt.![]()
Ik schijt al 7 kleuren in die houten achtbaan in sixflags.
homoooooquote:Op woensdag 30 december 2009 22:36 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik ben er 1x onder dwang in geweest en 1x vrijwillig (groepsdruk jwtz). Nou, nee bedankt.![]()
Daar moest ik onder dwang in.quote:Op woensdag 30 december 2009 22:38 schreef Siniti het volgende:
[..]
homooooo
De enige achtbaan met looping waar ik ooit in ben geweest was de Space Mountain in Disneyland, omdat ik niet wist dat er een looping in zat omdat ie helemaal overdekt was!
Ik ga van de zomer weer.quote:Op woensdag 30 december 2009 22:36 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Maar nadat ik er 1 keer in was geweest, ging ik daarna meteen 10 keer. Vind het sindsdien ook totaal niet eng meer.quote:Op woensdag 30 december 2009 22:40 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Daar moest ik onder dwang in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |