quote:Op woensdag 30 december 2009 20:42 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Met je rubberen legolas puntoren en hobbit sloffen!
Doet me allemaal denken aan dat plaatje wat ik gister postte.quote:Op woensdag 30 december 2009 20:42 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Bwehequote:Op woensdag 30 december 2009 20:42 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ik wel, ze is een slet, en zat in de Burcht in Leiden te tongen met iemand die geen redacteur was van de Quote, en grappigheid volgde, en ze heeft haar tieten laten vergroten.quote:Op woensdag 30 december 2009 20:38 schreef Skylark. het volgende:
Zouden jullie Georgina Verbaan geven?
Lamon. als dit sarcastisch moet overkomen heeft het gefaald. Het is dat ik het even opmerk voor je morgen weer overal onderuit probeer te komen.quote:Op woensdag 30 december 2009 20:44 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik wel, ze is een slet, en zat in de Burcht in Leiden te tongen met iemand die geen redacteur was van de Quote, en grappigheid volgde, en ze heeft haar tieten laten vergroten.
Maar wat boeit dat jou dan, als homoseksuele man? Is het zo'n soort Albert Verlinde interesse ofzo?
quote:Op woensdag 30 december 2009 20:44 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik wel, ze is een slet, en zat in de Burcht in Leiden te tongen met iemand die geen redacteur was van de Quote, en grappigheid volgde, en ze heeft haar tieten laten vergroten.
Maar wat boeit dat jou dan, als homoseksuele man? Is het zo'n soort Albert Verlinde interesse ofzo?
Ajuuu met een duuuquote:
Ik moest lachen.quote:Op woensdag 30 december 2009 20:44 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Kan jij niet godverdomme nou niet een keer opflikkeren. Ik wordt er echt stront ziek van elke keer met die kut opmerkingen van je. Ik moet er niet op in gaan. Maar dat is hetzelfde als met de waterpokken, je moet niet krabben als het jeukt, maar godverdomme soms doe je het toch. Flikker toch alsjeblieft op.quote:Op woensdag 30 december 2009 20:44 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik wel, ze is een slet, en zat in de Burcht in Leiden te tongen met iemand die geen redacteur was van de quote, en grappigheid volgde, en ze heeft haar tieten laten vergroten.
Can I get an amen?quote:Op woensdag 30 december 2009 20:46 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Kan jij niet godverdomme nou niet een keer opflikkeren. Ik wordt er echt stront ziek van elke keer met die kut opmerkingen van je. Ik moet er niet op in gaan. Maar dat is hetzelfde als met de waterpokken, je moet niet krabben als het jeukt, maar godverdomme soms doe je het toch. Flikker toch alsjeblieft op.![]()
Amen, sister.quote:
Ik ben inderdaad gewoon geïnteresseerd in haar karakter, en ik zou haar dolgraag eens interviewen. Ik ben benieuwd naar Georgina's gedachtegangen en haar theorieën voor het leven.quote:Op woensdag 30 december 2009 20:44 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Welnee, da's sarcasme, net als baarden, het een ding.quote:Op woensdag 30 december 2009 20:45 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik moest lachen.
Je doet wel echt falende pogingen, Lamon..
Ik snap alleen nooit zijn sarcasme. Maar dat zal wel komen omdat ik niet uit de Randstad kom.quote:Op woensdag 30 december 2009 20:48 schreef Allure_ het volgende:
Ik vind Lamon. altijd wel een goede inbreng hebben.
Ik moest lachen.quote:Op woensdag 30 december 2009 20:48 schreef Allure_ het volgende:
Ik vind Lamon. altijd wel een goede inbreng hebben.
Ik vind je sarcasme echt heel grappigquote:Op woensdag 30 december 2009 20:48 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Welnee, da's sarcasme, net als baarden, het een ding.
Ja de kut aan die shit. Elke keer komt hij hier zieken, en dan worden er mensen gebant en weet ik veel wat. Maar hij komt er mee weg, beschermde status ofzo.quote:Op woensdag 30 december 2009 20:48 schreef Skylark. het volgende:
Ik zou graag terugbashen maar er is me laatst 3 SC's lang duidelijkgemaakt dat het niet geoorloofd is.
Yet again.quote:Op woensdag 30 december 2009 20:49 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik vind je sarcasme echt heel grappig![]()
. En dat was geen sarcasme
.
Pas maar op voor 'de Dag dat Lamon zijn Ware Aard' op dit forum laat zien, dan gaat het hier flink stormen joh.quote:Op woensdag 30 december 2009 20:49 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik snap alleen nooit zijn sarcasme. Maar dat zal wel komen omdat ik niet uit de Randstad kom.
Ik. Hier wil ik wel voor meeten.quote:Op woensdag 30 december 2009 20:50 schreef Lakitu het volgende:
Ik zou Lamon wel een keer in elkaar willen slaan eigenlijk. Gewoon echt. Wie doet er mee?
Weet ik niet maar je user-icoon is geniaal!quote:Op woensdag 30 december 2009 20:50 schreef Lakitu het volgende:
Ik zou Lamon wel een keer in elkaar willen slaan eigenlijk. Gewoon echt. Wie doet er mee?
Hell fucking yeah.quote:Op woensdag 30 december 2009 20:50 schreef Lakitu het volgende:
Daar moeten we ff het griekse of latijnse woord voor hebben. Dat klinkt onheilspellendquote:Op woensdag 30 december 2009 20:50 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Pas maar op voor 'de Dag dat Lamon zijn Ware Aard' op dit forum laat zien, dan gaat het hier flink stormen joh.
Okay. Trek naaldhakken aan ja, die kunnen van pas komen.quote:Op woensdag 30 december 2009 20:51 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik. Hier wil ik wel voor meeten.
Apocalyps?quote:Op woensdag 30 december 2009 20:51 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Daar moeten we ff het griekse of latijnse woord voor hebben. Dat klinkt onheilspellend
Oeh, ik! Heb je die scene van Edward Norton in Fightclub wel eens gezien, je kunt jezelf ook in elkaar slaan.quote:Op woensdag 30 december 2009 20:50 schreef Lakitu het volgende:
Zal ik voor jou ook een paar meenemen? Ik heb twee paar hakken met een hak van 13cm.quote:Op woensdag 30 december 2009 20:52 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Okay. Trek naaldhakken aan ja, die kunnen van pas komen.
HET IS FIGHT CLUB, VERDOMDE KLAPMONGOOL. LEER DAT NOU.quote:Op woensdag 30 december 2009 20:53 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Oeh, ik! Heb je die scene van Edward Noton in Fightclub wel eens gezien, je kunt jezelf ook in elkaar slaan.
Perfect.quote:Op woensdag 30 december 2009 20:53 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Zal ik voor jou ook een paar meenemen? Ik heb twee paar hakken met een hak van 13cm.
13 cm n00b.quote:Op woensdag 30 december 2009 20:53 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Zal ik voor jou ook een paar meenemen? Ik heb twee paar hakken met een hak van 13cm.
Whatever, kom me maar in elkaar slaan met zijn allen.quote:Op woensdag 30 december 2009 20:54 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
HET IS FIGHT CLUB, VERDOMDE KLAPMONGOOL. LEER DAT NOU.
Ik vind het een moeilijke switch van hakken naar piemelsquote:Op woensdag 30 december 2009 20:55 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
13 cm n00b.![]()
Ik heb hier 18 cm liggen.
Ik sta wel aan jouw zijde.quote:Op woensdag 30 december 2009 20:56 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Whatever, kom me maar in elkaar slaan met zijn allen.
Daar doelde ik eigenlijk niet op. Dan had ik 19 cm gezegd.quote:Op woensdag 30 december 2009 20:57 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ik vind het een moeilijke switch van hakken naar piemels
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |