Je meent het?quote:
Jaja......quote:
Dat weet ik niet. Maar zegt dat meer over de TT of over die persoon?quote:Op woensdag 30 december 2009 19:46 schreef DjRex89 het volgende:
Hoeveel mensen zullen de TT niet snappen?
Die persoonquote:Op woensdag 30 december 2009 19:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat weet ik niet. Maar zegt dat meer over de TT of over die persoon?
quote:
Volgens mij hadden we er hier een.quote:
Ja want ik begrijp 'm nietquote:Op woensdag 30 december 2009 19:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
[..]
Volgens mij hadden we er hier een.
Wat je zelf zegt inderdaad.quote:Op woensdag 30 december 2009 19:51 schreef jna het volgende:
[..]
Ja want ik begrijp 'm niet![]()
Wat denk je zelf
Dus we moeten hem nog uitleggen ook?quote:Op woensdag 30 december 2009 19:51 schreef jna het volgende:
[..]
Ja want ik begrijp 'm niet![]()
Wat denk je zelf
Inderdaadquote:Op woensdag 30 december 2009 19:52 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Dus we moeten hem nog uitleggen ook?
Wa zee tie nou?quote:
Oja, wij hadden afgesproken toch? Nou ik kan niet.. Sorry!quote:Op woensdag 30 december 2009 19:55 schreef Houniet het volgende:
Kerel van die sjaakafhakers op het laatste moment.
Voor jou tien anderenquote:Op woensdag 30 december 2009 19:59 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Oja, wij hadden afgesproken toch? Nou ik kan niet.. Sorry!
Doe dat lekker zelf.quote:Op woensdag 30 december 2009 19:59 schreef jna het volgende:
[..]
Ga jij eens heel snel meer new kids kijken
Wat is dat eigenlijk voor serie achtig iets?quote:Op woensdag 30 december 2009 20:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Lien, Take me out is begonne.
Moet je ook eens kijken he op rtl 5quote:Op woensdag 30 december 2009 20:00 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Wat is dat eigenlijk voor serie achtig iets?
Ik heb toch geen tvquote:Op woensdag 30 december 2009 20:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Moet je ook eens kijken he op rtl 5
quote:Op woensdag 30 december 2009 20:03 schreef DjRex89 het volgende:
Oh dat is dat programma met die meid die zo'n gruwlijk last had van een natte la?
oh dankjequote:Op woensdag 30 december 2009 20:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Lien, Take me out is begonnen.
Stond toen op dumpert, heb wel moeten lachen toenquote:
Ik heb nog een kleine zwart-witte die op batterijen loopt voor je.quote:
ja toch.quote:Op woensdag 30 december 2009 20:09 schreef jna het volgende:
Ik zou inderdaad ook voor iemand kiezen omdat ie ooit eens 1 keer in een gehuurde hummer heeft gezeten
Ik ken een chick die Fauve heet en dies super lekkerquote:Op woensdag 30 december 2009 20:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Fauve? Wat is dat nu weer voor rare naam.
quote:
En die van Veronicaquote:Op woensdag 30 december 2009 20:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
klachten bij de rtl-baas.
Doet die nu mee aan dat programma?quote:Op woensdag 30 december 2009 20:09 schreef jna het volgende:
[..]
Ik ken een chick die Fauve heet en dies super lekker
Jij wordt nog eens verliefd op een fotoquote:
Ja die ook, maar die gaan niet over de reclames bij rtl, denk ik zo...quote:Op woensdag 30 december 2009 20:11 schreef Desunoto het volgende:
[..]
En die van Veronica
En SBS
En alles
Helleuquote:
quote:Op woensdag 30 december 2009 20:11 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Jij wordt nog eens verliefd op een foto
Is ze 19?quote:Op woensdag 30 december 2009 20:09 schreef jna het volgende:
[..]
Ik ken een chick die Fauve heet en dies super lekker
Whehequote:
Carpet Rightquote:Op woensdag 30 december 2009 20:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Welke reclame hebben jullie nu?
quote:Op woensdag 30 december 2009 20:11 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Jij wordt nog eens verliefd op een paiq foto
Oh, dan ken ik dr niet.quote:
quote:
Jij kijkt serieus reclame?quote:Op woensdag 30 december 2009 20:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Want ik had reclame voor ZeelandNet. Maar lijkt me dat jullie die niet hebben, dus ben wel eens benieuwd wat jullie tijdens die reclame hebben.
Heb ze hèves?quote:
Hij zal vast iets in de ICT doen.quote:Op woensdag 30 december 2009 20:16 schreef L.no het volgende:
Die jongen heeft een gezicht van een meisje.
Dan lijkt het net of jij er ook naar kijkt.quote:
Hij was toen 11/12.quote:Op woensdag 30 december 2009 20:18 schreef Desunoto het volgende:
Had 'ie nou Gran Turismo op staan?![]()
Maar dat kunstwerk..![]()
Alleen snap ik er geen knoop vanquote:Op woensdag 30 december 2009 20:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dan lijkt het net of jij er ook naar kijkt.
Idd, we helpen hem juist.quote:Op woensdag 30 december 2009 20:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dan lijkt het net of jij er ook naar kijkt.
Volgens mij staat hij stijf van de zenuwen.quote:Op woensdag 30 december 2009 20:20 schreef Desunoto het volgende:
Ik vind hem echt heel erg droevig/zenuwachtig kijken
Byequote:Op woensdag 30 december 2009 20:20 schreef DjRex89 het volgende:
Ik ga maar eens naar de kroeg die kaartjes fixen
Echt wel.quote:Op woensdag 30 december 2009 20:23 schreef Desunoto het volgende:
Oesha? Ik dacht Desha.
Maar zij ziet er lief uit.
Misschien wordt de match niets en komt ze weer terug.quote:
Wat nou die muziek. The Rootsquote:Op woensdag 30 december 2009 20:25 schreef Desunoto het volgende:
Mijn God.![]()
Die gast.
Die muziek.
Die kleding.
Hij blijft iig vrij voor je.Grijp je kans.quote:
En dan moet vechten tussen jullie om haar te winnen.quote:Op woensdag 30 december 2009 20:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Misschien wordt de match niets en komt ze weer terug.
Ze zou mij toch wel wegdrukken.quote:Op woensdag 30 december 2009 20:27 schreef L.no het volgende:
[..]
En dan moet vechten tussen jullie om haar te winnen.
Ik meng me ook in de strijd.quote:Op woensdag 30 december 2009 20:27 schreef L.no het volgende:
[..]
En dan moet vechten tussen jullie om haar te winnen.
Ja, je moet wel humor hebben.quote:Op woensdag 30 december 2009 20:28 schreef Desunoto het volgende:
Drukken ze hem nou weg omdat 'Ie veel tassen heeft?
quote:Op woensdag 30 december 2009 20:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hij blijft iig vrij voor je.Grijp je kans.
Met zo'n instelling kan ik het begrijpen.quote:Op woensdag 30 december 2009 20:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ze zou mij toch wel wegdrukken.![]()
*balt vuisten*quote:
Ik ben gewoon realistisch.quote:Op woensdag 30 december 2009 20:30 schreef L.no het volgende:
[..]
Met zo'n instelling kan ik het begrijpen.![]()
veel plezier.quote:Op woensdag 30 december 2009 20:30 schreef Desunoto het volgende:
Ik ga even het eerste stuk van Apocalypse Now kijken. Nu dus. RTL 7
*schoenen zakken naar beneden..quote:Op woensdag 30 december 2009 20:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ze zou mij toch wel wegdrukken.![]()
Waarom zegt iedereen dat altijd.quote:Op woensdag 30 december 2009 20:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik ben gewoon realistisch.
quote:
quote:Op woensdag 30 december 2009 20:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
klachten bij de rtl-baas.
quote:
dit?quote:zagbi - Het ultieme maffia spel!
Hmm ik heb ook geen ideequote:Op woensdag 30 december 2009 20:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
[..]
dit?
Heb namelijk geen idee.
En die lul weet het antwoord niet?quote:Op woensdag 30 december 2009 21:00 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Hmm ik heb ook geen idee![]()
Een of andere surinamer zegt dat tegen mij
Meestal onzeker.quote:Op woensdag 30 december 2009 20:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Misschien omdat ze dat zijn?
En dat is surinaams dan?quote:Op woensdag 30 december 2009 21:02 schreef Milou__ het volgende:
oh nu zegtie dat het 'vriend' betekent
Je moet onzekerheid niet verwarren met realisme.quote:
Neequote:Op woensdag 30 december 2009 21:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En dat is surinaams dan?
Ik doe het niet, maar sommigen weer wel. Gebruiken het als smoesje.quote:Op woensdag 30 december 2009 21:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Je moet onzekerheid niet verwarren met realisme.
quote:Op woensdag 30 december 2009 21:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
En waarom heb ik een bloedsmaak in mijn mond.
zulke mensen houd je altijd.quote:Op woensdag 30 december 2009 21:16 schreef L.no het volgende:
[..]
Ik doe het niet, maar sommigen weer wel. Gebruiken het als smoesje.
quote:
Deanquote:
Heb je de kaartjes?quote:
Daarom is het verschil moeilijk te zien.quote:Op woensdag 30 december 2009 21:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
zulke mensen houd je altijd.
quote:
Rexquote:
Damn, nu ben ik te laat met vragen.quote:Op woensdag 30 december 2009 21:25 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Kaartjes geregeld en de bar keek me zo lief aan............ Dus nog even 2 pilsjes gedronken
Was er ook nog iets anders dat je lief aan keek?quote:Op woensdag 30 december 2009 21:25 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Kaartjes geregeld en de bar keek me zo lief aan............ Dus nog even 2 pilsjes gedronken
quote:Op woensdag 30 december 2009 21:28 schreef Milou__ het volgende:
heeft verder iedereen al plannen voor morgen dan ?
Hey Luc manquote:
Alles behalve hij... die vent is echt niet grappig meerquote:Op woensdag 30 december 2009 21:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]Om 21:30 uur Oudejaarsconference van Guide Weijers kijken en daarna naar bed.
![]()
Jij?
quote:Op woensdag 30 december 2009 21:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Was er ook nog iets anders dat je lief aan keek?
Oliebollen bakken met vriendenquote:Op woensdag 30 december 2009 21:28 schreef Milou__ het volgende:
heeft verder iedereen al plannen voor morgen dan ?
Smiddags na de kroeg (vaste kroeg waar we altijd met de vriendengroep zitten, daar is oudjaarsborrel) daarna gourmetten/wachten tot 12 uur. en dan ff naar buiten denk ik.. en daarna richtnig arnhem.quote:Op woensdag 30 december 2009 21:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]Om 21:30 uur Oudejaarsconference van Guide Weijers kijken en daarna naar bed.
![]()
Jij?
Je maakt een grap hoop ik?quote:Op woensdag 30 december 2009 21:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
![]()
Jij?
Hij is leuker dan Van der Walquote:Op woensdag 30 december 2009 21:30 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Alles behalve hij... die vent is echt niet grappig meer
Is er iets leukers dan?quote:
Nou niet zozeer dat je dat gaat kijken. Maat wat je daarna gaat doen.quote:Op woensdag 30 december 2009 21:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Is er iets leukers dan?Heb namelijk niets gezien.
Waarom niet.quote:Op woensdag 30 december 2009 21:32 schreef jna het volgende:
[..]
Nou niet zozeer dat je dat gaat kijken. Maat wat je daarna gaat doen.
Heb zelfs aanspraak op msn, het moet niet gekker wordenquote:
Naar bed. Vind ik een mooie afsluiter van het jaar.quote:Op woensdag 30 december 2009 21:35 schreef jna het volgende:
[..]
Oud en nieuw man. Dan ga je toch ergens naartoe.
quote:Op woensdag 30 december 2009 21:35 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Heb zelfs aanspraak op msn, het moet niet gekker worden
quote:Op woensdag 30 december 2009 21:35 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Heb zelfs aanspraak op msn, het moet niet gekker worden
Als ik morgen zo ben als nu heb ik daar ook niet echt zin inquote:Op woensdag 30 december 2009 21:35 schreef jna het volgende:
[..]
Oud en nieuw man. Dan ga je toch ergens naartoe.
Hoe laat is dat Guido gedoe dan afgelopen?quote:Op woensdag 30 december 2009 21:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Naar bed. Vind ik een mooie afsluiter van het jaar.
heheh beter zuip je je de laatste dag van het jaar naar de klotequote:Op woensdag 30 december 2009 21:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Naar bed. Vind ik een mooie afsluiter van het jaar.
quote:Op woensdag 30 december 2009 21:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Pas je wel een beetje op.
Respectquote:Op woensdag 30 december 2009 21:38 schreef Milou__ het volgende:
[..]
heheh beter zuip je je de laatste dag van het jaar naar de klote
23:00 uur mooie bedtijd dus.quote:Op woensdag 30 december 2009 21:37 schreef jna het volgende:
[..]
Hoe laat is dat Guido gedoe dan afgelopen?
Uhm.. nee, ik word de volgende ochtend bij mijn opa verwacht. Dus moet dan wel enigszins wakker zijn.quote:Op woensdag 30 december 2009 21:38 schreef Milou__ het volgende:
[..]
heheh beter zuip je je de laatste dag van het jaar naar de klote
like he gives a shitquote:Op woensdag 30 december 2009 21:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Uhm.. nee, ik word de volgende ochtend bij mijn opa verwacht. Dus moet dan wel enigszins wakker zijn.
Tuurlijk nietquote:
Op de meet gaan we ook helemaal los hequote:Op woensdag 30 december 2009 21:43 schreef Milou__ het volgende:
[..]
like he gives a shitAint no party like an alcoholic party
43 duhuhquote:Op woensdag 30 december 2009 21:46 schreef jna het volgende:
[..]
Op de meet gaan we ook helemaal los heWat nam jij mee voor drank?
Waarschijnlijk wordt het mijn ouders gelukkig nieuwjaar wensen en om half één of zo naar bed.quote:Op woensdag 30 december 2009 21:47 schreef L.no het volgende:
Zelfs ik blijf wat langer wakker en ik moet om 8 uur 's morgens werken daarna.
Ik moet ook nog terug.quote:Op woensdag 30 december 2009 21:46 schreef jna het volgende:
[..]
Op de meet gaan we ook helemaal los heWat nam jij mee voor drank?
Wat gaan al je vrienden enzo doen dan? ook niks?quote:Op woensdag 30 december 2009 21:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wordt het mijn ouders gelukkig nieuwjaar wensen en om half één of zo naar bed.
Geloof van niet, heb er niets over gehoord dat er plannen zijn.quote:Op woensdag 30 december 2009 21:50 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Wat gaan al je vrienden enzo doen dan? ook niks?
quote:Op woensdag 30 december 2009 21:50 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Wat gaan al je vrienden enzo doen dan? ook niks?
quote:vriend de; m,v -en 1 persoon waarmee men door gevoelens van genegenheid is verbonden: zij zijn dikke ~en; iem te ~ houden zorgen voor goede verstandhouding; zij heeft een ~je een vaste vriend; hoor eens ~! ironische toespreking 2 liefhebber: dierenvriend, kindervriend
quote:- ..*****zegt:
*bah
*ik ga kijken wat er op de harde schijf staat
*AANGEZIEN JIJ TOCH ZO FLAUW DOET
Was miss handig voor Luctorquote:
Wie ben jij?quote:Op woensdag 30 december 2009 21:54 schreef Dzjenn. het volgende:
Mensen!
Ben ik hier nog enigszins gemist of hoe zit het?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 2 september 2009 19:28 schreef L.no het volgende:
Wat nou. :( Je bént cute. :(
Op woensdag 7 december 2016 22:05 schreef Yvie_lu het volgende:
Dus ter bevestiging. Jij bent speciaal hoor O+
Ja man.quote:Op woensdag 30 december 2009 21:54 schreef Dzjenn. het volgende:
Mensen!
quote:Op woensdag 30 december 2009 21:54 schreef Dzjenn. het volgende:
Mensen!
Ik weet heus wel wat vrienden zijn hoor.quote:
Was ook maar een grapjequote:Op woensdag 30 december 2009 21:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik weet heus wel wat vrienden zijn hoor.
Uiteraardquote:Op woensdag 30 december 2009 21:54 schreef Dzjenn. het volgende:
Mensen!
quote:Op woensdag 30 december 2009 21:58 schreef Dzjenn. het volgende:
Jeuj!![]()
Luc, ik zeg, half één in Vlissingen ipv in je nest.
's middags moet wel lukken.quote:Op woensdag 30 december 2009 21:58 schreef Dzjenn. het volgende:
Jeuj!![]()
Luc, ik zeg, half één in Vlissingen ipv in je nest.
Den Bosch/'s-Hertogenbosch bij Paula.quote:
Je moet ook niet zolang wegblijven.quote:Op woensdag 30 december 2009 22:03 schreef Dzjenn. het volgende:
Plannen voor een meet? Wát heb ik allemaal gemist?!
Rij ik wel met Bootje meequote:Op woensdag 30 december 2009 22:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Den Bosch/'s-Hertogenbosch bij Paula.
Ik was de afgelopen dagen in Maastricht, zonder internet! OMG.quote:Op woensdag 30 december 2009 22:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Je moet ook niet zolang wegblijven.
En je leeft nog!quote:Op woensdag 30 december 2009 22:05 schreef Dzjenn. het volgende:
[..]
Ik was de afgelopen dagen in Maastricht, zonder internet! OMG.
quote:Op woensdag 30 december 2009 22:05 schreef Dzjenn. het volgende:
[..]
Wees maar blij dat je niet in hier woontquote:Op woensdag 30 december 2009 22:05 schreef Dzjenn. het volgende:
[..]
Dan hossel ik wel een autoquote:
20 maart bij Paula in Den Boschquote:Op woensdag 30 december 2009 22:07 schreef Dzjenn. het volgende:
[..]
I guess.![]()
Maar eh, vertel over die meet! Wanneer, wie komen er, enz!
kom je ook?quote:Op woensdag 30 december 2009 22:11 schreef Dzjenn. het volgende:
[..]
Wow, jullie plannen ver vooruit!Maar eh, leuk!
tvPaula!quote:
Nu ook al een ska band?quote:Op woensdag 30 december 2009 22:13 schreef DjRex89 het volgende:
Oh en Dzjenn je mag zingen in SKAge SC, het nieuwe Ska bandje. Je moet ook nog een positie kiezen voor het Stage SC basketbalteam
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en ik moest het even ergens kwijt en ik ga er geen RP topic voor openen!
Ja doei.
Anders kan ik niet komen.quote:Op woensdag 30 december 2009 22:11 schreef Dzjenn. het volgende:
[..]
Wow, jullie plannen ver vooruit!Maar eh, leuk!
quote:Op woensdag 30 december 2009 22:16 schreef motorbloempje het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
kutgedoe
zomaar verder ben ik heel vrolijk en gelukkig
samenvatting in spoiler:'SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en ik moest het even ergens kwijt en ik ga er geen RP topic voor openen!
Het standaard maar ook zo juiste antwoord..
"Het komt wel goed, schatje"
Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D
quote:Op woensdag 30 december 2009 22:16 schreef motorbloempje het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
kutgedoe
samenvatting in spoiler:Ik sluit me aan bij wat PB zei.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en ik moest het even ergens kwijt en ik ga er geen RP topic voor openen!
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
quote:Op woensdag 30 december 2009 22:16 schreef motorbloempje het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
kutgedoe
samenvatting in spoiler:Komt wel goed schatjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en ik moest het even ergens kwijt en ik ga er geen RP topic voor openen!
Sometimes the journey is the goal
I don't care about my soul
Sometimes life is just pure rock 'n roll!!
Ooit lacht het leven je weer tegemoet.quote:Op woensdag 30 december 2009 22:27 schreef motorbloempje het volgende:
was ik er maar nooit aan begonnen
Vooraf spijt bestaat niet hequote:Op woensdag 30 december 2009 22:27 schreef motorbloempje het volgende:
was ik er maar nooit aan begonnen
in deze wel, want ik WIST dat het fout zou gaan, maar als ik het niet zou doen zou het helemaal fout gaan en zou de vereniging ophouden te bestaan!quote:
Tsja... das een keuze die je maakt..quote:Op woensdag 30 december 2009 22:30 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
in deze wel, want ik WIST dat het fout zou gaan, maar als ik het niet zou doen zou het helemaal fout gaan en zou de vereniging ophouden te bestaan!
Kunt toch per direct stoppen?quote:Op woensdag 30 december 2009 22:32 schreef motorbloempje het volgende:
ja, de verkeerdewant ik moet goftedomme eens aan mezelf leren denken
Als het echt moet kan iemand jou plek toch weer vullen.. Als ze echt willen dat die vereniging moet blijven bestaan is er echt wel iemand die dat doet.. Ik zou iig zoiets niet met tegenzin gaan doenquote:Op woensdag 30 december 2009 22:34 schreef motorbloempje het volgende:
dat gaat niet zo makkelijk...en nou ja, dat ik de verkeerde keuze heb gemaakt, daar hoeft ineens niet de rest van de vereniging plots onder te lijden... zeg maar...
als ik stop, stopt de rest ook.quote:Op woensdag 30 december 2009 22:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Maar die vereniging kan toch met één persoon minder voort?
Dood neervallen lijkt me niet echt een optiequote:Op woensdag 30 december 2009 22:36 schreef motorbloempje het volgende:
als ik dood neer zou vallen wrsch wel, als ik er zelf mee stop niet gok ik zo.
Mijn zooi, mijn probleem, maar ik wilde gewoon ff lekker kankeren![]()
quote:Op woensdag 30 december 2009 22:36 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
als ik stop, stopt de rest ook.
omdat we het met 4 man wilden doen en niet minder. Als ik niet door de ALV heen zou komen (omdat ik nu Engels studeer) dan zouden we het allemaal niet doen, omdat we allemaal nog door wilden studeren. Als ik nu zeg, zomaar, ik stop, dan zeggen zij ook 'zoek 't maar uit'.quote:
En er is niemand anders binnen de vereniging die het over kan nemen?quote:Op woensdag 30 december 2009 22:42 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
omdat we het met 4 man wilden doen en niet minder. Als ik niet door de ALV heen zou komen (omdat ik nu Engels studeer) dan zouden we het allemaal niet doen, omdat we allemaal nog door wilden studeren. Als ik nu zeg, zomaar, ik stop, dan zeggen zij ook 'zoek 't maar uit'.
quote:Op woensdag 30 december 2009 22:48 schreef PieterBas het volgende:
Vanavond de meest schandalige relatietesten op 538
Je eigen leven is belangrijker dan een vereniging.quote:
Gisteren was ook geweldig, maar als dat nummer 2 was.. dan vraag ik me af.. hoe schandalig nummer 1 dan wel niet isquote:Op woensdag 30 december 2009 22:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat was altijd lachen.
Vanavond dan maar weer eens luisteren.quote:Op woensdag 30 december 2009 22:51 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Gisteren was ook geweldig, maar als dat nummer 2 was.. dan vraag ik me af.. hoe schandalig nummer 1 dan wel niet is
ik kijk het nog even aan... bleuh... ik had 't kunnen wetenquote:Op woensdag 30 december 2009 22:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Je eigen leven is belangrijker dan een vereniging.
Als vriendin vraag je er ook eigenlijk gewoon om...quote:Op woensdag 30 december 2009 22:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Vanavond dan maar weer eens luisteren.
Volgens mij willen die meiden gewoon dat die gozer afspreekt zodat zij een excuus hebben om het uit te maken.quote:Op woensdag 30 december 2009 22:55 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Als vriendin vraag je er ook eigenlijk gewoon om...
Dat geloof ik ook wel eensquote:Op woensdag 30 december 2009 22:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Volgens mij willen die meiden gewoon dat die gozer afspreekt zodat zij een excuus hebben om het uit te maken.
weltrusten en dit jaar niet meer aandenken.quote:Op woensdag 30 december 2009 22:57 schreef motorbloempje het volgende:
hihi
ik ga iig lekker slapen. Bedankt voor het aanhoren
Ik heb geen idee wie er wel en niet komen?quote:Op woensdag 30 december 2009 22:58 schreef Dzjenn. het volgende:
[..]
Als het goed is wel ja, lijkt me gezellig.Komt iedereen?
Dat is een goeie.quote:Op woensdag 30 december 2009 22:59 schreef PieterBas het volgende:
Stage SC 1222.... voor al uw problemen
Succes ermee!quote:Op woensdag 30 december 2009 22:57 schreef motorbloempje het volgende:
hihi
ik ga iig lekker slapen. Bedankt voor het aanhoren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |