quote:Op woensdag 30 december 2009 19:19 schreef Neroje het volgende:
Een anti-klacht, wat een anticlimax voor zo'n mooi topic
In ieder geval een klapmongool graag 's nachts klust, meer kan ik er niet van makenquote:
ik was na 5 min al verhaal gaan halen en waarschijnlijk een moord begaanquote:Op woensdag 30 december 2009 19:59 schreef Remqo het volgende:
[..]
In ieder geval een klapmongool graag 's nachts klust, meer kan ik er niet van maken
We zijn dan ook een paar dagen na de kerst, dus het lijk zal vast een dagje in de vriezer hebben gelegenquote:Op woensdag 30 december 2009 20:05 schreef De_Kardinaal het volgende:
Iedereen weet dat je een lijk eerst moet invriezen en dan pas de kettingzaag moet hanteren. Dan komt ie beter doorheen en heb je een beter zaagvlak. En het scheelt het plafond witten!
Dan hoop ik voor je dat zaagmans niet die lijkenbutcher isquote:Op woensdag 30 december 2009 20:02 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik was na 5 min al verhaal gaan halen en waarschijnlijk een moord begaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Chubun Tomata![]()
Props voor je paintsOp woensdag 22 december 2010 01:17 schreef MYV het volgende:
TS, mag ik jou moffenhoertje zijn?![]()
Wat een gruwelijke paints. Doe hier iets mee, je bent het KLB-niveau reeds ontstegen
We all wank, sonny wiggles his willy, daddy plays with the meat in an orderly and rational way, and granddad's choad also delivers on a regular basis.![]()
Lakitu-kudoz voor laatste paint.Op maandag 7 juni 2010 23:23 schreef Skylark. het volgende:
Nu je op de webcam door Elia met "Ryan ik wil je pijpen" en door Giovanni van Bronckhorst met "LAKITU LAKITU" gequote wordt leg ik me nederig aan je voeten. _O_![]()
wat een kankerpaints. Probeer je de nieuwe JX uit te hangen ofzo? Deze heb je gewoon van de web gekopiëert dus doe maar normaal met het verzinnen van topics rond plaatjes, want da's dus echt vet triest hè!![]()
quote:Op woensdag 30 december 2009 23:49 schreef r3gi3boy het volgende:
wat een kankerpaints. Probeer je de nieuwe JX uit te hangen ofzo? Deze heb je gewoon van de web gekopiëert dus doe maar normaal met het verzinnen van topics rond plaatjes, want da's dus echt vet triest hè!
We all wank, sonny wiggles his willy, daddy plays with the meat in an orderly and rational way, and granddad's choad also delivers on a regular basis.![]()
Wat een held met je paintsDrie werf hoera voor TS
Hoera!
Hoera!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tevens TS woont in/dan wel bij een pauperbuurt als kees een buurman van iemand in de buurt kan zijn(snappen jullie
)
yer not one of dem smart felers are ye?![]()
Die laatste![]()
![]()
Life is a waste of time, time is a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life!![]()
hoi wakkerIt ain't hard to convince me to do some dumb shit. Especially when I'm on that get high and drunk shit.![]()
Die paints
Si vous n’aimez pas la mer, si vous n’aimez pas la montagne, si vous n’aimez pas la ville… allez vous faire foutre !![]()
![]()
:')
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡![]()
Je zou eigenlijk vaker paint-topics moeten maken, ze zijn geweldig!![]()
Maar idd, mensen die 's nachts nog even met de kettingzaag aan de weer gaan sporen niet helemaal![]()
![]()
Goeie paints
Drive few cars and far more unicorns.
.
Mr.Cooper schreef ooit het volgende:
ik kan teminste headbangen, lekker met me lange haar lopen chille en zo, kan ik van jou niet zeggen naar je chemokuur-kop![]()
Paintheld
When you're strange, faces come out of the rain.
Op woensdag 2 juni 2010 01:10 schreef Rucky het volgende: De verstandigste opmerking die ik in jaren op fok heb gelezen.![]()
Zeer goede paints[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
Forum Opties Forumhop: Hop naar: