nouquote:Op woensdag 30 december 2009 19:04 schreef Underwatertaker. het volgende:
[..]
Gay? gast, ik heb de mooiste vriendin van Nederland, en wat mij betreft omstrekenCheck mijn FOBO
Backfire topicsquote:Op woensdag 30 december 2009 19:08 schreef La_Vita het volgende:
[..]
Ze lijkt een beetje op een varkentje om eerlijk te zijn![]()
Zo'n type dat elke vorm van elegantie vreemd is.
Subtieler wist ik het niet te brengen, sorry.quote:Op woensdag 30 december 2009 19:23 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Dat kon je niet iets netter uit kramen?
Godsklere, wat een kalf die meid van jouquote:Op woensdag 30 december 2009 19:28 schreef Underwatertaker. het volgende:
Ze heeft tenminste volle lippen, kun je van die Carice niet zeggen
Heeft die kalf van jouw ook nog wat.quote:Op woensdag 30 december 2009 19:28 schreef Underwatertaker. het volgende:
Is dat je laatste redmiddel?quote:Op woensdag 30 december 2009 19:28 schreef Underwatertaker. het volgende:
Oke ik snap het eigenlijk ook wel hoorquote:Op woensdag 30 december 2009 19:25 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Subtieler wist ik het niet te brengen, sorry.
quote:Op woensdag 30 december 2009 18:52 schreef Underwatertaker. het volgende:
Wordt vaak beschreven als "buitenaards mooi" en "vreselijk mooi" en "een fantástische beauty" en meer van dat soort krachttermen![]()
Menn, zijn jullie blind ofzo![]()
Geen tieten, geen heupen, lijkbleek, een irritante muizensnuit en dito stoicijnse uitgerekte kloteharses![]()
Écht knap, dat is bijvoorbeeld Doutzen Kroes![]()
Komt Carice in geen 100 jaar in de buurtWat ziet men toch in dat wijf?
KLACHT: [ afbeelding ]
quote:Op woensdag 30 december 2009 18:56 schreef Underwatertaker. het volgende:
[..]
Haar tieten zijn één uitgerekte verdikking, zonder ruimte ertussen, met 2 piepkleine, enge tepeltjes erop
Tof voor je dat je zo blij bent met je vriendinnetje ts maar op deze wijze uithalen naar een mooie vrouw als Carice van Houten kun je zoals je ziet in het vervolg wellicht beter laten.quote:Op woensdag 30 december 2009 19:04 schreef Underwatertaker. het volgende:
[..]
Gay? gast, ik heb de mooiste vriendin van Nederland, en wat mij betreft omstrekenCheck mijn FOBO
Zo, wat ben jij stoer.quote:Op woensdag 30 december 2009 19:32 schreef Dr_g0nz0 het volgende:
[ afbeelding ]
doe wat aan je gebit lelijke hoer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |