Ga es slapen jijquote:Op zondag 3 januari 2010 02:45 schreef nectarientje het volgende:
Met ringleiding misschien? Hoewel niet alle programma's dat hebben of hoe werkt dat?
Ja bijna! Ben nu met Art fijne jazzliedjes aan het luisterenquote:
Enjoyquote:Op zondag 3 januari 2010 02:47 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Ja bijna! Ben nu met Art fijne jazzliedjes aan het luisteren
Tis vooral zo zonde omdat je door ondertiteling de intonatie natuurlijk niet meekrijgt. Een zin als "ik ben nog lang niet klaar met jou" kan door verandering van intonatie natuurlijk heeeeel veel verschillende dingen betekenenquote:Op zondag 3 januari 2010 02:56 schreef SolidasRock het volgende:
Voor mij moeten alle programmas ondertitels hebben (vaste of op te roepen via teletekst 888). Ringleiding is gewoon een soort audioapparatuur, als er geluid uit de box had moeten komen wordt deze ook verzonden via de ringleiding. Dus geen speciale tv of uitzendingen nodig.
Ringleiding is een fijn hulpmiddel omdat alles dan erg dichtbij en duidelijker klinkt, maar ik heb toch spraakafzien nodig om te liplezen en soms zit de camera continu gefocust op een gezicht maar soms ook niet. Soms zie ik dat de ondertiteling voor geen meter klopt of dat bepaalde zinnen niet worden ondertiteld.
Juist.quote:Op zondag 3 januari 2010 03:00 schreef nectarientje het volgende:
Maar waarom heb je dan nog steeds liplezen nodig als je het via ringleiding hoort? Of hoor je dan nog steeds onvoldoende?
Cosby show bijv? Die speelt ook veel met klemtonen en intonaties. Die meneer cosby dan he. Mijn wiskunde leraar op school praatte ook zoals hij, ook al was die blank (de stellING van PYTHAGOOOOOOOORAS wordt hiet geBRUIIIKT. ik hoorde hem nog in mijn dromen met zijn manier van pratenquote:Op zondag 3 januari 2010 03:06 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Tis vooral zo zonde omdat je door ondertiteling de intonatie natuurlijk niet meekrijgt. Een zin als "ik ben nog lang niet klaar met jou" kan door verandering van intonatie natuurlijk heeeeel veel verschillende dingen betekenen.
Onder andere jaquote:Op zondag 3 januari 2010 03:14 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Cosby show bijv? Die speelt ook veel met klemtonen en intonaties. Die meneer cosby dan he. Mijn wiskunde leraar op school praatte ook zoals hij, ook al was die blank (de stellING van PYTHAGOOOOOOOORAS wordt hiet geBRUIIIKT. ik hoorde hem nog in mijn dromen met zijn manier van praten
Harry de Supermarktmanagerquote:Op zondag 3 januari 2010 01:40 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Dat maakt zeker uit ja. Die man kan overigens de rest van zn leven waarschijnlijk niets anders meer doen, dan AH meneer acteren, maar ik vind hem het goed doen.
Ja, dat eerste deel heb ik ook gehoord. Hij zat wel laatst in de Club van Sinterklaas als....quote:Op zondag 3 januari 2010 10:45 schreef becky27 het volgende:
[..]
Harry de Supermarktmanager![]()
Geloof dat hij van de AH ook geen andere reclames mag doen danwel geen interviews mag geven.
Als kind ja, maar dat kan ik me niet eens meer herinneren. Er werd gevreesd dat ik uiteindelijk doof zou worden maar dat is niet gebeurd...quote:Op zondag 3 januari 2010 03:15 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Onder andere ja. Heb je ooit wel kunnen horen?
Ik wist dat niet , dat AH exclusief recht op hem had zeg maar. Ik vind het werkelijk fantastisch die vent, lig telkens weer in een deuk en dat terwijl ik een 'hekel' aan de AH heb. Nu heb ik , niet verwonderlijk, een hekel aan alle supermarkten omdat het vaak te druk is maar die reclame van AH, tien punten!quote:Op zondag 3 januari 2010 11:46 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Ja, dat eerste deel heb ik ook gehoord. Hij zat wel laatst in de Club van Sinterklaas als....
AH supermarktmanager![]()
Ratmen heeft mijn opmerking/vraag erover niet gezien (laat ik van het goeie uitgaan) maar volgens mij loopt mijnheer de supermarktmanager hier aardig op binnen.
Ik ken hem overigens wel van Hamm & Hoppa (geen bewegend beeld gevonden)
Klopt, sowieso krijg jij bij reclames een beding dat je moet tekenen dat je een bepaalde periode geen andere reclames voor dezelfde branche mag doen. Ik deed een screentest voor de huidige Staatsloterij reclame. Dan word je voor een maand of 6 afgekocht voor loterijen (TV, radio, billboard en internet). Daar staat vervolgens ook een flink bedrag voor.quote:Op zondag 3 januari 2010 10:45 schreef becky27 het volgende:
[..]
Harry de Supermarktmanager![]()
Geloof dat hij van de AH ook geen andere reclames mag doen danwel geen interviews mag geven. Hij heeft toch een of andere prestigieuze toneelschool voor mimiek gedaan?
Gooooeeeedemorgen trouwens! Wat een fantastisch weer zeg. Vandaag weer nieuwjaarsborrelen.
Ok! Je hoort dus nog een bepaald percentage, of werkt dat zo niet?quote:Op zondag 3 januari 2010 12:08 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Als kind ja, maar dat kan ik me niet eens meer herinneren. Er werd gevreesd dat ik uiteindelijk doof zou worden maar dat is niet gebeurd...
En ik ben er trots opquote:Op zondag 3 januari 2010 13:03 schreef SolidasRock het volgende:
He psssst.... Die toffe dame Miss EM ES IKS... Die doet boodschappen bij de Aldi... Muwhahahaha einz!1!!!@!!!
Nee, heb de screentest ervoor gedaan, maar zoals ik eerder aangaf wil ik geen reclames doen uit principe. Dus ben ik het niet gewordenquote:Op zondag 3 januari 2010 13:08 schreef zeemonster het volgende:
De AH man is leuk ja . Doe je reclame voor de Staatsloterij Ratmen ? Leuk!
Ik wil absoluut niet de taalnazi uithangen ... maak zelf genoeg fouten , maar is het niet Bijenkorf?quote:Op zondag 3 januari 2010 16:57 schreef RATMEN het volgende:
Ik kom heel vaak bij de Beijenkorf, maar aangezien er heel veel mooie online enquête tools zijn, neem ik nu ff niet de moeite om te copy/pasten. Als hij nou even een online enquête aanmaakt, wil ik 'em prima invullen.
quote:Op zondag 3 januari 2010 17:16 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Ik wil absoluut niet de taalnazi uithangen ... maak zelf genoeg fouten , maar is het niet Bijenkorf?
Vrouwen in uniform.quote:Op zondag 3 januari 2010 17:16 schreef zeemonster het volgende:
Ik wil absoluut niet de taalnazi uithangen ...
Ik stap zo in Evakostuum in badquote:
Das zeker weten een veel beter kostuumquote:
Is dat mogelijk?quote:Op zondag 3 januari 2010 18:23 schreef osso_secco het volgende:
Leuke avond gisteren gehad in Crazy piano
De uitgang is erg geslaagd!quote:
Misschien nadat je eerst 1,5 uur aan t blauwbekken ben geweest voor de deurquote:Op zondag 3 januari 2010 18:42 schreef melanie_the_miss het volgende:
Is dat mogelijk?
Ik andersom.quote:Op zondag 3 januari 2010 16:00 schreef zeemonster het volgende:
Sorrie ik vul nooit enquettes of onderzoeken in. Ik kom overigens wel bij de Bijenkorf.
In ben vanmidag meerdere keren bijna en 1 keer daadwerkelijk uitgegleden tijdens het wandelenquote:Op zondag 3 januari 2010 18:47 schreef Atreidez het volgende:
Misschien nadat je eerst 1,5 aan t blauwbekken ben geweest voor de deurOf is die succesperiode van de gekke piano alweer voorbij?
Ik kom net uit Breda terug, daar lag verdurrie 10+ cm sneeuw, vers van vannacht! Mogen we in Den Haag in onze handjes knijpen, anders had morgen weer de hele randstad stil gestaan
Ja, er lag ijzel!quote:Op zondag 3 januari 2010 18:54 schreef MissMSX het volgende:
[..]
In ben vanmidag meerdere keren bijna en 1 keer daadwerkelijk uitgegleden tijdens het wandelen
Ik glibberde tegen een verhoginkje langs het pad, dus gelukkig niet heel hard gevallen. Maar tijdens het wandelen dacht ik wel steeds 'dit is niet zo verstandig Missiequote:Op zondag 3 januari 2010 18:57 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Ja, er lag ijzel!Gevallen helemaal? Met een bus pattex en een doosje punaises kan Air een paar mooie en veilige schoenen voor je maken hoor
Ik heb in de duinen gewandeld. Slecht ideequote:Op zondag 3 januari 2010 19:07 schreef Jill-RMC het volgende:
Op de stoepen ging het wel, maar de wandelpaden langs de scheveningseweg, waterpartij en in het bos was echt dramatisch :s Gelukkig niet gevallen.
En ben sinds een keer DDD een paar jaar geleden nooit meer in de Bijenkorf geweest...echt trauma's!
Ik ga niet speciaal voor een jas of schoenen naar de Bijenkorf , maar wel voor sieraden en luchtjes vind ik het een fijn warenhuis ,en voor spulletjes in huis of sjawls en handschoenen bijvoorbeeld.quote:Op zondag 3 januari 2010 19:32 schreef RATMEN het volgende:
Ik drink Nespresso, dus das een van de redenen dat ik naar de Bijenkorf ga. Maar ook mn schoenen, sokken en jassen komen er vandaan.
Esprit hebben ze toch ook bij de Bijenkorf?quote:Op zondag 3 januari 2010 19:36 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Ik ga niet speciaal voor een jas of schoenen naar de Bijenkorf , maar wel voor sieraden en luchtjes vind ik het een fijn warenhuis ,en voor spulletjes in huis of sjawls en handschoenen bijvoorbeeld.
Sokken pik ik bij mijn moeder , nog steeds na al die jaren ... als zij nieuwe heeft gekocht dan roep ik : oh wat mooi , mag ik ze overkopen? Vervolgens krijg ik ze mee.
Verder ben ik fan van de Esprit winkel.. Jill ook geloof ik.
Ook wel maar dan ga ik toch liever richting Bogaard naar de Esprit store of die op de Leyweg..dat vind ik gewoon een fijne winkel .quote:Op zondag 3 januari 2010 19:41 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Esprit hebben ze toch ook bij de Bijenkorf?
Ik heb ook mijn kledingkast vol met esprit, vind wel dat het de laatste veel minder is.....quote:Op zondag 3 januari 2010 19:36 schreef zeemonster het volgende:
Verder ben ik fan van de Esprit winkel.. Jill ook geloof ik.
Met waarschijnlijk ook een breder assortiment en alle kleuren en matenquote:Op zondag 3 januari 2010 19:45 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Ook wel maar dan ga ik toch liever richting Bogaard naar de Esprit store of die op de Leyweg..dat vind ik gewoon een fijne winkel .
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |