abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_76312318
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 00:15 schreef zeemonster het volgende:

[..]

helemaal eens , en raar kan ook leuk zijn

En trouwens het klopt , ik ben ook wel een beetje raar
Kijk, het is voor mij leuk om te zien of te horen dat vrouwen raar zijn. Als ze zo normaal waren als wij, dan was het gewoon ongelooflijk saai.

Summer zegt of doet nog wel eens dingen waarbij ik soms moet grinniken of hoofdschuddend toekijk/luister. Ik weet niet of ik haar nog wel zo leuk zou vinden als ze normaal zou zijn.
pi_76312331
zo jullie doen t wat de mannen zeggen! Mannen
pi_76312479
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 00:21 schreef summer29 het volgende:
zo jullie doen t wat de mannen zeggen! Mannen
Ik zeg alleen maar dat ik raar ben. Ik ben het er totaal niet mee eens dat mannen normaal zijn
Ga je mee buiten spelen?
Soms verdwaal ik in een draak
101 doelen omdat het kan
en iets met een loodgieter..
pi_76312582
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 00:25 schreef nectarientje het volgende:

[..]

Ik zeg alleen maar dat ik raar ben. Ik ben het er totaal niet mee eens dat mannen normaal zijn
Je hebt in ieder geval de helft toegegeven, dat is nogal wat vind ik
pi_76312698
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 00:27 schreef SolidasRock het volgende:
In mijn geval is het gewoon waar en daar is geen ontkennen aan Wel goed om te zien dat je dingen positief bekijkt, ik heb nl ook een helft niet toegegeven
Ga je mee buiten spelen?
101 doelen omdat het kan
pi_76312968
Ja, de glas is halfvol he?
  zaterdag 2 januari 2010 @ 08:46:59 #207
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_76316856
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 00:27 schreef SolidasRock het volgende:
De helft? Drie miljard vrouwen op deze aardbol en van eentje geeft ze toe dat het waar is. Een beetje vrouw gaat het vervolgens nog tegen je gebruiken ook onder het mom van 'ik zei toch dat jij ook gelijk had'.
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
pi_76318831
quote:
Op vrijdag 1 januari 2010 20:35 schreef Jill-RMC het volgende:
Sneeuw alleen in het noorden geloof ik.
Ja, dat geloofde ik ook
Don't you love her madly?
pi_76319029
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 11:37 schreef Lovechild het volgende:

[..]

Ja, dat geloofde ik ook
Jeuh sneeuw..
pi_76319201
Gelukkig is het niet zo veel. Het moet maandag weg zijn. Dan moeten we weer op de fiets naar school en dan wil ik écht geen gladheid meer
pi_76319654
Mogge Sneeuw ook hier, maar me tuintje is alweer bijna gesmolten, dus zoveel stelt t niet voor.
quote:
Op vrijdag 1 januari 2010 22:45 schreef AirwiN het volgende:
Ik wilde eigenlijk een lullige opmerking plaatsen over jou en schaatsen. Toen bedacht ik me dat één van de weinige keren dat ik heb geschaatst in mijn leven dat jij daarbij was. The memories!
Gelukkig voor jou is daarvan al het bewijsmateriaal reeds vernietigd
Where facts are few, experts are many.
pi_76320352
Huh,..sneeuw? Ik heb zeker weer te lang in mijn bed gelegen, hier ligt geen sneeuw
pi_76320412
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 12:30 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Huh,..sneeuw? Ik heb zeker weer te lang in mijn bed gelegen, hier ligt geen sneeuw
Tis echt heel plaatselijk. Scheveningen lag best aardig wat, reed net naar Wateringen....helemaal niets.
pi_76320704
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 12:32 schreef Jill-RMC het volgende:

[..]

Tis echt heel plaatselijk. Scheveningen lag best aardig wat, reed net naar Wateringen....helemaal niets.
Ah vandaar,...... hier ligt idd niets
pi_76327613
ik wens iedereen een heel fijn 2010 !

ik kon er bijna 1 maand niet op het forum, het password was weer kadung

nu ben ik er eindelijk weer
pi_76329373
Je hebt veel gemist Charisma, van lesbische sex en doven en een jongeman die maar geen goed kan doen bij de vrouwtjes hier 1tje heeft een hond met truitje en een topickaping en nog wel meer dingen.

Maar welkom terug (al ken ik je niet)
pi_76330342
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 17:19 schreef SolidasRock het volgende:
Je hebt veel gemist Charisma, van lesbische sex en doven en een jongeman die maar geen goed kan doen bij de vrouwtjes hier 1tje heeft een hond met truitje en een topickaping en nog wel meer dingen.

Maar welkom terug (al ken ik je niet)
Mooie samenvatting .

Charisma!! Gelukkig Nieuwjaar !
je moet gewoon LE-ZEN | If you had one chance, one opportunity, to seize everything you ever wanted, in one moment. Would you capture it? Or just let it slip?
pi_76331162
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 16:27 schreef Charisma het volgende:
ik wens iedereen een heel fijn 2010 !

ik kon er bijna 1 maand niet op het forum, het password was weer kadung

nu ben ik er eindelijk weer
Ah is je password kadung,.....maar moet je je wachtwoord niet voor jezelf houden? Nu weet iedereen dat het kadung is.
  zaterdag 2 januari 2010 @ 19:55:07 #219
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_76334983
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 12:07 schreef Atreidez het volgende:
Gelukkig voor jou is daarvan al het bewijsmateriaal reeds vernietigd
Was dat er dan? Ik weet alleen nog dat ik totaal geen zin had om mijn best te doen omdat ik anders mijn hulpje zou kwijtraken.
pi_76336325
Pannenkoeken en chocoladetaart.. het kan slechter
Ga je mee buiten spelen?
101 doelen omdat het kan
pi_76337375
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 20:29 schreef nectarientje het volgende:
Pannenkoeken en chocoladetaart.. het kan slechter
En Ben & Jerry's Chunky Monkey
pi_76337647
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 21:04 schreef zeemonster het volgende:

[..]

En Ben & Jerry's Chunky Monkey
Caramel Chew chew
pi_76338313
Vanilla Caramel Fudge

Hebben ze alleen niet meer bij de AH
  zaterdag 2 januari 2010 @ 22:03:42 #224
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_76339347
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 21:33 schreef Jill-RMC het volgende:
De AH wordt dan ook meer en meer een waardeloze supermarkt.
pi_76341138
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 21:33 schreef Jill-RMC het volgende:
Vanilla Caramel Fudge

misschien bij C1000, Hoogvliet, Super, Plus, Digros?

[ Bericht 0% gewijzigd door summer29 op 02-01-2010 23:01:01 ]
pi_76341658
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 22:48 schreef summer29 het volgende:

[..]

misschien bij C1000, Hoogvliet, Super, Plus, Digros?
Jumbo
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
pi_76341731
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 23:02 schreef MissMSX het volgende:

[..]

Jumbo
Jumbo
En Jumbo Leidschenhage is een heerlijke winkel, groot, ruim en goed ingericht
pi_76341899
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 23:04 schreef admiraal_anaal het volgende:

[..]

Jumbo
En toch is Jumbo iets duurder. Hoogvliet en Digros zijn de goedkoopste!
pi_76341924
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 23:04 schreef admiraal_anaal het volgende:

[..]

Jumbo
Jumbo . Die in Voorburg is fijn .
je moet gewoon LE-ZEN | If you had one chance, one opportunity, to seize everything you ever wanted, in one moment. Would you capture it? Or just let it slip?
pi_76341962
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 23:09 schreef summer29 het volgende:

[..]

Ik betaal graag ietsje meer voor een goede winkel als de Jumbo. Super service, net personeel, goed assortiment en veel mogelijkheden voor de klanten .
pi_76341986
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 23:09 schreef summer29 het volgende:

[..]

Digros Leidschenveen was altijd DE winkel waar ik de grote boodschappen deed 1 x per maand, maar toen ze van hun tijdelijke pand naar hun nieuwe pand gingen zijn ook de prijzen ineens omhoog geschoten, daarbij vond ik de winkel kut ingericht. Hoogvliet vind ik ook niet fijn winkelen, ook hebben ze niet echt mijn assortiment. Daarom doe ik bij Jumbo Leidschenhage nu de grote boodschappen en AH Lorentzplein steeds de kleine dingen
pi_76342004
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 23:10 schreef RATMEN het volgende:

[..]

Jumbo . Die in Voorburg is fijn .
Ja die is ook wel fijn idd
pi_76342209
Nog niemand heeft Aldi genoemd. Of nee, dat is niet cool. Dus dan zeg ik het ook maar niet...
pi_76342319
Vervelend is dat Hoogvliet in centrum is en heb geen zin om elke dag te fietsen terwijl C1000 nog geen 5 min. op afstand van mijn huis is. Ik fitness al genoeg dus Als ik auto had dan had ik grote boodschap gedaan bij Hoogvliet. Waar ik woon is Hoogvliet best goed, groot en meer keuze...

C1000 is ook best dure net als AH terwijl ze allebei stomme en domme reclame hebben. Vind zo irritant aan beide reclame.. C1000 AH of andersom..
pi_76342320
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 23:19 schreef SolidasRock het volgende:
Nog niemand heeft Aldi genoemd. Of nee, dat is niet cool. Dus dan zeg ik het ook maar niet...
Aldi kom ik wel voor de treetjes enery drink maar verder eigenlijk niet, Aldi ligt sowieso nergens op de weg naar waar ik vaker te vinden ben, net als Lidl, C1000 (die er niet meer is volgens mij)
Vroeger was de Konmar mijn vaste grote boodschappen winkel
pi_76343190
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 23:22 schreef summer29 het volgende:
Vervelend is dat Hoogvliet in centrum is en heb geen zin om elke dag te fietsen terwijl C1000 nog geen 5 min. op afstand van mijn huis is. Ik fitness al genoeg dus Als ik auto had dan had ik grote boodschap gedaan bij Hoogvliet. Waar ik woon is Hoogvliet best goed, groot en meer keuze...

C1000 is ook best dure net als AH terwijl ze allebei stomme en domme reclame hebben. Vind zo irritant aan beide reclame.. C1000 AH of andersom..
De AH reclames vind ik persoonlijk best wel leuk . Ik heb ook nog steeds een grote blauwe hamster in mn auto voor de hamstereeeeeeeeeen weken .
pi_76343339
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 23:22 schreef admiraal_anaal het volgende:

[..]

Aldi kom ik wel voor de treetjes enery drink maar verder eigenlijk niet, Aldi ligt sowieso nergens op de weg naar waar ik vaker te vinden ben, net als Lidl, C1000 (die er niet meer is volgens mij)
Vroeger was de Konmar mijn vaste grote boodschappen winkel
Aldi is dicht bij mijn huis. Anders zou ik het ook niet doen. Lidl verkoopt oa goeie pindasaus maar is veel te ver weg van mijn huis. Maar dit is niet cool om te vertellen, dus hou ik het maar voor me .
pi_76343612
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 23:50 schreef SolidasRock het volgende:

[..]

Aldi is dicht bij mijn huis. Anders zou ik het ook niet doen. Lidl verkoopt oa goeie pindasaus maar is veel te ver weg van mijn huis. Maar dit is niet cool om te vertellen, dus hou ik het maar voor me .
waar haal je dat vandaan dat het niet cool is? Voor mijn part komt het bij de voedselbank vandaan. Ik heb mezelf alleen een bepaald eet/merkpatroon aangeleerd waardoor ik eigenlijk voornamelijk bij de AH en Jumbo boodschappen haal
pi_76343714
Hier op FOK word je snel gepest (heb je de topicjes van die skattebaut al gezien? ) en straks is het van: He psssst.... Die toffe gozer Soo lie das... Die doet boodschappen bij de Aldi... Muwhahahaha einz!1!!!@!!!
pi_76344135
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 23:46 schreef RATMEN het volgende:

[..]

De AH reclames vind ik persoonlijk best wel leuk . Ik heb ook nog steeds een grote blauwe hamster in mn auto voor de hamstereeeeeeeeeen weken .
Ah die AH-man Wil jij in zijn plaats doen? Misschien kunnen we dan om lachen...
En die C1000 vrouw ook , ze zegt niks dan alleen maar afluisteren of "stelen". En ik vind persoonlijk beide gewoon flauw en niet meer leuk. Ze mogen nu wel wat nieuws verzinnen.
pi_76344697
quote:
Op zondag 3 januari 2010 00:10 schreef summer29 het volgende:

[..]

Ah die AH-man Wil jij in zijn plaats doen? Misschien kunnen we dan om lachen...
En die C1000 vrouw ook , ze zegt niks dan alleen maar afluisteren of "stelen". En ik vind persoonlijk beide gewoon flauw en niet meer leuk. Ze mogen nu wel wat nieuws verzinnen.
Die C1000 reclames zijn inderdaad knudde . Enne nee, ik wil niet de AH man doen, ik doe uit principe geen reclames meer, of het moet een echt mooi aanbod zijn.
pi_76344754
Ik vind die AH-man echt hilarisch! Zeker toen met die Sneeuwwitjepoppetjes 'oh, u gaat zeker vaak naar de sportschool'
Ga je mee buiten spelen?
101 doelen omdat het kan
pi_76345595
Ik doe werkelijk overal wel wat boodschappen C1000/AH/Aldi of Lidl.. Ik heb overigens aan elke supermarkt een hekel, simpelweg omdat ik boodschappen doen haat.
Dat komt natuurlijk deels ook gewoon omdat ik geen geduld heb.
pi_76346049
quote:
Op zondag 3 januari 2010 00:24 schreef RATMEN het volgende:

[..]

Die C1000 reclames zijn inderdaad knudde . Enne nee, ik wil niet de AH man doen, ik doe uit principe geen reclames meer, of het moet een echt mooi aanbod zijn.
Ik heb altijd begrepen dat je voor een "serie" commercials aardig kan binnenlopen. Ennuh..."geen reclames meer"? In welke STER-spot hadden we je kunnen spotten dan?

Hier wordt "geboodschapt" bij de Lidl en de Hoogvliet.
We wonen tussen twee AH's in, die zijn goed voor de tussendoortjes.
pi_76346208
quote:
Op zondag 3 januari 2010 00:26 schreef nectarientje het volgende:
Ik vind die AH-man echt hilarisch! Zeker toen met die Sneeuwwitjepoppetjes 'oh, u gaat zeker vaak naar de sportschool'
Kan even niet begrijpen waarom jullie die reclames zo geweldig vinden maar Solid legde net uit dat Solid en ik niet eens kunnen verstaan wat AH man zegt. Misschien dat te maken heeft!
pi_76346318
quote:
Op zondag 3 januari 2010 01:10 schreef summer29 het volgende:
Kan even niet begrijpen waarom jullie die reclames zo geweldig vinden maar Solid legde net uit dat Solid en ik niet eens kunnen verstaan wat AH man zegt. Misschien dat te maken heeft!
Dan is het logisch dat je er geen hol aan vindt ja Dan zie je alleen een malloot met een uitgestreken gezicht debiel doen
Ga je mee buiten spelen?
101 doelen omdat het kan
pi_76346977
quote:
Op zondag 3 januari 2010 01:10 schreef summer29 het volgende:

[..]

Dat maakt zeker uit ja. Die man kan overigens de rest van zn leven waarschijnlijk niets anders meer doen, dan AH meneer acteren, maar ik vind hem het goed doen .
pi_76347711
Ik heb een keer meegemaakt dat ik in LOST topic meereageerde. Iedereen vond een bepaald stukje interview hi-la-risch. Ik begreep er natuurlijk niets van en op het eind verscheen een nep pool beer achter hem en die man trekt er zich niks van aan en geeft hem een lollie.

Toen zei ik in het topic dat ik het niet kon volgen omdat ik doof was en iemand heeft toen de hele interview (was maar een paar minuten) uitgetikt en toen vond ik hem ook erg grappig.

Zelfde als met de Lama's. Zoveel over gehoord en gelezen maar ik kon het niet volgen tot ik een keer per ongeluk ontdekte dat er wel ondertitels aanwezig waren en toen was ik er ook fan van.
pi_76347994
quote:
Op zondag 3 januari 2010 02:19 schreef SolidasRock het volgende:
Ik heb een keer meegemaakt dat ik in LOST topic meereageerde. Iedereen vond een bepaald stukje interview hi-la-risch. Ik begreep er natuurlijk niets van en op het eind verscheen een nep pool beer achter hem en die man trekt er zich niks van aan en geeft hem een lollie.

Toen zei ik in het topic dat ik het niet kon volgen omdat ik doof was en iemand heeft toen de hele interview (was maar een paar minuten) uitgetikt en toen vond ik hem ook erg grappig.

Zelfde als met de Lama's. Zoveel over gehoord en gelezen maar ik kon het niet volgen tot ik een keer per ongeluk ontdekte dat er wel ondertitels aanwezig waren en toen was ik er ook fan van.
Hoe doe je het normaal met TV kijken dan? Alleen met ondertitels?
pi_76348054
Met ringleiding misschien? Hoewel niet alle programma's dat hebben of hoe werkt dat?
Ga je mee buiten spelen?
101 doelen omdat het kan
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')