Kijk, het is voor mij leuk om te zien of te horen dat vrouwen raar zijn. Als ze zo normaal waren als wij, dan was het gewoon ongelooflijk saai.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 00:15 schreef zeemonster het volgende:
[..]helemaal eens , en raar kan ook leuk zijn
En trouwens het klopt , ik ben ook wel een beetje raar
Ik zeg alleen maar dat ik raar ben. Ik ben het er totaal niet mee eens dat mannen normaal zijnquote:Op zaterdag 2 januari 2010 00:21 schreef summer29 het volgende:zo jullie doen t wat de mannen zeggen! Mannen
Je hebt in ieder geval de helft toegegeven, dat is nogal wat vind ikquote:Op zaterdag 2 januari 2010 00:25 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Ik zeg alleen maar dat ik raar ben. Ik ben het er totaal niet mee eens dat mannen normaal zijn
In mijn geval is het gewoon waar en daar is geen ontkennen aanquote:Op zaterdag 2 januari 2010 00:27 schreef SolidasRock het volgende:
Je hebt in ieder geval de helft toegegeven, dat is nogal wat vind ik
De helft? Drie miljard vrouwen op deze aardbol en van eentje geeft ze toe dat het waar is. Een beetje vrouw gaat het vervolgens nog tegen je gebruiken ook onder het mom van 'ik zei toch dat jij ook gelijk had'.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 00:27 schreef SolidasRock het volgende:
Je hebt in ieder geval de helft toegegeven, dat is nogal wat vind ik
Ja, dat geloofde ik ookquote:Op vrijdag 1 januari 2010 20:35 schreef Jill-RMC het volgende:
Sneeuw alleen in het noorden geloof ik.
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 22:45 schreef AirwiN het volgende:
Ik wilde eigenlijk een lullige opmerking plaatsen over jou en schaatsen. Toen bedacht ik me dat één van de weinige keren dat ik heb geschaatst in mijn leven dat jij daarbij was. The memories!
Tis echt heel plaatselijk. Scheveningen lag best aardig wat, reed net naar Wateringen....helemaal niets.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 12:30 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Huh,..sneeuw? Ik heb zeker weer te lang in mijn bed gelegen, hier ligt geen sneeuw
Ah vandaar,...... hier ligt idd nietsquote:Op zaterdag 2 januari 2010 12:32 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Tis echt heel plaatselijk. Scheveningen lag best aardig wat, reed net naar Wateringen....helemaal niets.
Mooie samenvattingquote:Op zaterdag 2 januari 2010 17:19 schreef SolidasRock het volgende:
Je hebt veel gemist Charisma, van lesbische sex en doven en een jongeman die maar geen goed kan doen bij de vrouwtjes hier 1tje heeft een hond met truitje en een topickaping en nog wel meer dingen.
Maar welkom terug (al ken ik je niet)![]()
Ah is je password kadung,.....maar moet je je wachtwoord niet voor jezelf houden? Nu weet iedereen dat het kadung is.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 16:27 schreef Charisma het volgende:
ik wens iedereen een heel fijn 2010 !
ik kon er bijna 1 maand niet op het forum, het password was weer kadung
nu ben ik er eindelijk weer
Was dat er dan?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 12:07 schreef Atreidez het volgende:
Gelukkig voor jou is daarvan al het bewijsmateriaal reeds vernietigd
En Ben & Jerry's Chunky Monkeyquote:Op zaterdag 2 januari 2010 20:29 schreef nectarientje het volgende:
Pannenkoeken en chocoladetaart.. het kan slechter
De AH wordt dan ook meer en meer een waardeloze supermarkt.quote:
misschien bij C1000, Hoogvliet, Super, Plus, Digros?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 21:33 schreef Jill-RMC het volgende:
Vanilla Caramel Fudge![]()
Hebben ze alleen niet meer bij de AH
Jumboquote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:48 schreef summer29 het volgende:
[..]
misschien bij C1000, Hoogvliet, Super, Plus, Digros?
En toch is Jumbo iets duurder. Hoogvliet en Digros zijn de goedkoopste!quote:Op zaterdag 2 januari 2010 23:04 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Jumbo![]()
En Jumbo Leidschenhage is een heerlijke winkel, groot, ruim en goed ingericht
Jumboquote:Op zaterdag 2 januari 2010 23:04 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Jumbo![]()
En Jumbo Leidschenhage is een heerlijke winkel, groot, ruim en goed ingericht
Ik betaal graag ietsje meer voor een goede winkel als de Jumbo. Super service, net personeel, goed assortiment en veel mogelijkheden voor de klantenquote:Op zaterdag 2 januari 2010 23:09 schreef summer29 het volgende:
[..]
En toch is Jumbo iets duurder. Hoogvliet en Digros zijn de goedkoopste!
Digros Leidschenveen was altijd DE winkel waar ik de grote boodschappen deed 1 x per maand, maar toen ze van hun tijdelijke pand naar hun nieuwe pand gingen zijn ook de prijzen ineens omhoog geschoten, daarbij vond ik de winkel kut ingericht. Hoogvliet vind ik ook niet fijn winkelen, ook hebben ze niet echt mijn assortiment. Daarom doe ik bij Jumbo Leidschenhage nu de grote boodschappen en AH Lorentzplein steeds de kleine dingenquote:Op zaterdag 2 januari 2010 23:09 schreef summer29 het volgende:
[..]
En toch is Jumbo iets duurder. Hoogvliet en Digros zijn de goedkoopste!
Aldi kom ik wel voor de treetjes enery drinkquote:Op zaterdag 2 januari 2010 23:19 schreef SolidasRock het volgende:
Nog niemand heeft Aldi genoemd. Of nee, dat is niet cool. Dus dan zeg ik het ook maar niet...
De AH reclames vind ik persoonlijk best wel leukquote:Op zaterdag 2 januari 2010 23:22 schreef summer29 het volgende:
Vervelend is dat Hoogvliet in centrum is en heb geen zin om elke dag te fietsen terwijl C1000 nog geen 5 min. op afstand van mijn huis is. Ik fitness al genoeg dusAls ik auto had dan had ik grote boodschap gedaan bij Hoogvliet. Waar ik woon is Hoogvliet best goed, groot en meer keuze...
C1000 is ook best dure net als AH terwijl ze allebei stomme en domme reclame hebben. Vind zo irritant aan beide reclame.. C1000AH of andersom..
Aldi is dicht bij mijn huis. Anders zou ik het ook niet doen. Lidl verkoopt oa goeie pindasaus maar is veel te ver weg van mijn huis. Maar dit is niet cool om te vertellen, dus hou ik het maar voor me .quote:Op zaterdag 2 januari 2010 23:22 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Aldi kom ik wel voor de treetjes enery drinkmaar verder eigenlijk niet, Aldi ligt sowieso nergens op de weg naar waar ik vaker te vinden ben, net als Lidl, C1000 (die er niet meer is volgens mij)
Vroeger was de Konmar mijn vaste grote boodschappen winkel
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 23:50 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Aldi is dicht bij mijn huis. Anders zou ik het ook niet doen. Lidl verkoopt oa goeie pindasaus maar is veel te ver weg van mijn huis. Maar dit is niet cool om te vertellen, dus hou ik het maar voor me .
Ah die AH-manquote:Op zaterdag 2 januari 2010 23:46 schreef RATMEN het volgende:
[..]
De AH reclames vind ik persoonlijk best wel leuk. Ik heb ook nog steeds een grote blauwe hamster in mn auto voor de hamstereeeeeeeeeen weken
.
Die C1000 reclames zijn inderdaad knuddequote:Op zondag 3 januari 2010 00:10 schreef summer29 het volgende:
[..]
Ah die AH-manWil jij in zijn plaats doen? Misschien kunnen we dan om lachen...
![]()
En die C1000 vrouw ook, ze zegt niks dan alleen maar afluisteren of "stelen".
En ik vind persoonlijk beide gewoon flauw en niet meer leuk. Ze mogen nu wel wat nieuws verzinnen.
Ik heb altijd begrepen dat je voor een "serie" commercials aardig kan binnenlopen. Ennuh..."geen reclames meer"? In welke STER-spot hadden we je kunnen spotten dan?quote:Op zondag 3 januari 2010 00:24 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Die C1000 reclames zijn inderdaad knudde. Enne nee, ik wil niet de AH man doen, ik doe uit principe geen reclames meer, of het moet een echt mooi aanbod zijn.
Kan even niet begrijpen waarom jullie die reclames zo geweldig vinden maar Solid legde net uit dat Solid en ik niet eens kunnen verstaan wat AH man zegt. Misschien dat te maken heeft!quote:Op zondag 3 januari 2010 00:26 schreef nectarientje het volgende:
Ik vind die AH-man echt hilarisch! Zeker toen met die Sneeuwwitjepoppetjes 'oh, u gaat zeker vaak naar de sportschool'
Dan is het logisch dat je er geen hol aan vindt jaquote:Op zondag 3 januari 2010 01:10 schreef summer29 het volgende:
Kan even niet begrijpen waarom jullie die reclames zo geweldig vinden maar Solid legde net uit dat Solid en ik niet eens kunnen verstaan wat AH man zegt. Misschien dat te maken heeft!
Dat maakt zeker uit ja. Die man kan overigens de rest van zn leven waarschijnlijk niets anders meer doen, dan AH meneer acteren, maar ik vind hem het goed doenquote:Op zondag 3 januari 2010 01:10 schreef summer29 het volgende:
[..]
Kan even niet begrijpen waarom jullie die reclames zo geweldig vinden maar Solid legde net uit dat Solid en ik niet eens kunnen verstaan wat AH man zegt. Misschien dat te maken heeft!
Hoe doe je het normaal met TV kijken dan? Alleen met ondertitels?quote:Op zondag 3 januari 2010 02:19 schreef SolidasRock het volgende:
Ik heb een keer meegemaakt dat ik in LOST topic meereageerde. Iedereen vond een bepaald stukje interview hi-la-risch. Ik begreep er natuurlijk niets van en op het eind verscheen een nep pool beer achter hem en die man trekt er zich niks van aan en geeft hem een lollie.
Toen zei ik in het topic dat ik het niet kon volgen omdat ik doof was en iemand heeft toen de hele interview (was maar een paar minuten) uitgetikt en toen vond ik hem ook erg grappig.
Zelfde als met de Lama's. Zoveel over gehoord en gelezen maar ik kon het niet volgen tot ik een keer per ongeluk ontdekte dat er wel ondertitels aanwezig waren en toen was ik er ook fan van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |