abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 31 december 2009 @ 16:23:48 #151
30220 Barca
~:) EVIL - E; Bad As I Wanna B
pi_76268890
quote:
Op donderdag 31 december 2009 16:12 schreef wimderon het volgende:

[..]

Heb je concrete voorbeelden van die arrogantie, of denk je: laat ik eens interessant doen en er zomaar een term ingooien?
Het is een mening gebaseerd op uitlatingen van leden van die ploeg in de pers. Daar hoef jij het niet mee eens te zijn. (Wat je niet bent.)

Zo sprak Kramer dat van hem een rijder van Control ook wel mee MAG doen aan de ploegenachtervolging, hij rijdt dan wel een rondje extra op kop. Die zelfingenomenheid van die ploeg dat zij onmisbaar zijn voor de ploegenachtervolging. of Verheijen die vindt dat hij veel en veel beter is op de 5km dan anderen. Nou, dat heeft hij dit seizoen inderdaad al vaak bewezen!

Al een paar jaar presteert de ploeg niet, afgezien van Kramer, maar wel een grote bek dat zij en niet medaillekandidaat Ronald Mulder mee moeten naar de Olympische spelen.

Verheijen deed in zijn interview na de 10km nog afbreuk aan de prestatie van V.d. Kieft. Hij kon gewoon niet toegeven op waarde te zijn geklopt.
Retro is mode, metro ook!
'Bert, Bert, ik duw een banaan in je kont!' "Oh ja, lekker, Ernie!"
pi_76268971
quote:
Op donderdag 31 december 2009 16:23 schreef Barca het volgende:

[..]

Het is een mening gebaseerd op uitlatingen van leden van die ploeg in de pers. Daar hoef jij het niet mee eens te zijn. (Wat je niet bent.)
Wel aardig dat je zegt of hij het er wel/niet mee eens is, dat wist 'ie zelf niet denk ik.
quote:
Verheijen deed in zijn interview na de 10km nog afbreuk aan de prestatie van V.d. Kieft. Hij kon gewoon niet toegeven op waarde te zijn geklopt.
Hahaha, de allereerste zin zou ik nog eens terugkijken, hij zegt namelijk exact dat Van der Kieft gewoon de betere was. Eerst even je argumenten nakijken voor je ze uitschijt.
sig verwijderd door FA
pi_76269404
quote:
Op donderdag 31 december 2009 16:23 schreef Barca het volgende:

[..]

Zo sprak Kramer dat van hem een rijder van Control ook wel mee MAG doen aan de ploegenachtervolging, hij rijdt dan wel een rondje extra op kop. Die zelfingenomenheid van die ploeg dat zij onmisbaar zijn voor de ploegenachtervolging.
Dat is waarschijnlijk ook gewoon het geval dan, dat hij een ronde meer op kop moet rijden. Bovendien is Kramer inderdaad de absolute kopman.

quote:
of Verheijen die vindt dat hij veel en veel beter is op de 5km dan anderen. Nou, dat heeft hij dit seizoen inderdaad al vaak bewezen!
Tot nu toe in drie van de vier rechtstreekse onmoeting wel. Op het NK afstanden was hij slechts 5e , daarna in de Wereldbeker en op het AKT gewoon steeds de derde Nederlander achter De Jong en Kramer, waarbij de verschillen tussen Verheijen en de concurrentie alleen maar groter zijn geworden gedurende het seizoen.
quote:
Al een paar jaar presteert de ploeg niet, afgezien van Kramer, maar wel een grote bek dat zij en niet medaillekandidaat Ronald Mulder mee moeten naar de Olympische spelen.
Degenen die nog aanspraak maken op een plek of al een plek hebben veroverd zijn stuk voor stuk grotere kandidaten voor een medaille dan Ronald Mulder.
quote:
Dan heb je waarschijnlijk een ander interview gezien, of weer eens gehoord wat je wil horen. Verheijen was gewoon realistisch, net als Wennemars na de 1500 meter. Wouter Olde Heuvel is uberhaupt nauwelijks aan bod gekomen. Waar de arrogantie dan zit moet je me nogmaals uitleggen?
  donderdag 31 december 2009 @ 16:41:17 #154
30220 Barca
pi_76269502
quote:
Op donderdag 31 december 2009 16:26 schreef Ambrosius het volgende:

[..]

Wel aardig dat je zegt of hij het er wel/niet mee eens is, dat wist 'ie zelf niet denk ik.
[..]

Hahaha, de allereerste zin zou ik nog eens terugkijken, hij zegt namelijk exact dat Van der Kieft gewoon de betere was. Eerst even je argumenten nakijken voor je ze uitschijt.
Op de vraag "Ben je op waarde geklopt?" bleef het antwoord hardnekkig "Hij reed wel goed. Ik kan veel beter, maar het lukte niet." Meneertje kon gewoon niet toegeven dat hij op waarde geklopt was.

(Ik heb mijn argument dus wél gelezen. Jij snapt het alleen niet.)

Natuurlijk weet hij wel dat hij het er niet mee eens is! Hij snapt alleen niet dat iemand een andere mening kan hebben. Jij snapt dat ook niet.
quote:
Op donderdag 31 december 2009 16:38 schreef wimderon het volgende:

[..]

Dat is waarschijnlijk ook gewoon het geval dan, dat hij een ronde meer op kop moet rijden. Bovendien is Kramer inderdaad de absolute kopman.

[..]

Tot nu toe in drie van de vier rechtstreekse onmoeting wel. Op het NK afstanden was hij slechts 5e , daarna in de Wereldbeker en op het AKT gewoon steeds de derde Nederlander achter De Jong en Kramer, waarbij de verschillen tussen Verheijen en de concurrentie alleen maar groter zijn geworden gedurende het seizoen.
[..]

Degenen die nog aanspraak maken op een plek of al een plek hebben veroverd zijn stuk voor stuk grotere kandidaten voor een medaille dan Ronald Mulder.
[..]

Dan heb je waarschijnlijk een ander interview gezien, of weer eens gehoord wat je wil horen. Verheijen was gewoon realistisch, net als Wennemars na de 1500 meter. Wouter Olde Heuvel is uberhaupt nauwelijks aan bod gekomen. Waar de arrogantie dan zit moet je me nogmaals uitleggen?
De arrogantie dat alleen met TVM-ers een ploeg voor de achtervolging gevormd kan worden.

Olde Heuvel en Wennemars meer kans op een medaille dan Mulder? hahaha

Heeft niks te maken met ander interview of horen wat je wilt horen. Het is mijn mening op basis van het interview. Kwestie van interpretatie. Door het ontbreken van de tekst "Ja, ik ben op waarde geklopt!" en de non-verbale communicatie.

Wennemars reageerde heel anders! Olde Heuvel heb ik niet eens genoemd met betrekking tot een interview!
pi_76270251
quote:
Op donderdag 31 december 2009 16:41 schreef Barca het volgende:

[..]

Op de vraag "Ben je op waarde geklopt?" bleef het antwoord hardnekkig "Hij reed wel goed. Ik kan veel beter, maar het lukte niet." Meneertje kon gewoon niet toegeven dat hij op waarde geklopt was.

(Ik heb mijn argument dus wél gelezen. Jij snapt het alleen niet.)

Natuurlijk weet hij wel dat hij het er niet mee eens is! Hij snapt alleen niet dat iemand een andere mening kan hebben. Jij snapt dat ook niet.
[..]

De arrogantie dat alleen met TVM-ers een ploeg voor de achtervolging gevormd kan worden.

Heeft niks te maken met ander interview of horen wat je wilt horen. Het is mijn mening op basis van het interview. Kwestie van interpretatie. Door het ontbreken van de tekst "Ja, ik ben op waarde geklopt!" en de non-verbale communicatie.

Wennemars reageerde heel anders! Olde Heuvel heb ik niet eens genoemd met betrekking tot een interview!
Dat is niet aggrogrant dat ze vinden dat de ploegenachtervolging alleen maar TVM- ers moet zijn. Dat is gewoon een feit dat de ploegenachtervolging beter is met TVM-ers.
Groothuis, Kuipers zijn gewoon niet geschrikt voor de ploegenachtervolging. Alleen Tuitert is er nog redelijk geschrikt mee dus zal hij meegaan als reserve.
pi_76270565
quote:
Op donderdag 31 december 2009 16:41 schreef Barca het volgende:

[..]

Heeft hij ongelijk dan? Z'n PR staat een stuk scherper en hij heeft in Heerenveen meerdere malen harder gereden dan Van der Kieft gisteren. Hij geeft toch aan dat het vandaag had moeten gebeuren en dat niet gebeurd is. Heel anders dan Ronald Mulder nu reageert bijvoorbeeld.

Maar goed, speciaal voor jou heb ik het interview nog eens teruggekeken. De eerste vraag aan Verheijen is of hij op waarde is geklopt en daar antwoord hij gewoon bevestigend op
quote:
[..]

Kennelijk zijn zij niet de enigen die dat vinden. De Vegt geeft nu aan dat hij Verheijen er sowieso bij wil hebben, ook als hij zich niet individueel plaatst. Verder zijn Blokhuijsen en Olde Heuvel kandidaten en dan is het vrij logisch dat TVM voor eigen parochie preekt.
quote:
Ja, sowieso op de pursuit. Wennemars ook op de 1500 individueel als hij die had kunnen rijden, zelfs in deze prutvorm.
quote:
Op welke non-verbale communicatie doel je? Dat was juist erg professioneel en realistisch van Verheijen, in tegenstelling tot De Vries na de 1500 en helemaal Ronald Mulder.
quote:
Je noemt de TVM-ploeg als geheel, kennelijk doel je dan alleen op Kramer en Verheijen.
pi_76270822
Waarom ga je hier in godsnaam nog een discussie aan met Barca. Ook al haal je al zijn zogenaamde argumenten keihard onderuit, maak je hem in een discussie compleet belachelijk en heeft hij hier bijna altijd ongelijk gehad, hij komt toch terug met de meest compleeet belachelijke verzonnen stellingen.

Barca moet maar gewoon eens accepteren, net als andere mensen in Nederland, dat er niet meer dan 10 Nederlanders mogen gaan. Dat de ploegenachtervolging een bijna zekere kans op goud is, verliezen ze bijna volledig uit het oog t.o.v. de sympathie van de jonge Ronald Mulder, die hoogstens een kleine kans op brons heeft. Ik had ook heel graag gezien dat Mulder ging en wie weet wat hij in Vancouver allemaal kon uitrichten, maar hij heeft gewoon de pech om in Nederland te schaatsen. Daarnaast heeft hij zichzelf ook lelijk in zijn vingers gesneden door op het AKT niet de beste te zijn. Dat zijn de feiten en daarmee is de kous af. Barca moet zijn ongelijk eens leren toegeven, maar dat zal dat kleine kind toch nooit kunnen.
  donderdag 31 december 2009 @ 17:23:16 #158
30220 Barca
pi_76271098
quote:
Op donderdag 31 december 2009 17:09 schreef wimderon het volgende:

[..]

Heeft hij ongelijk dan? Z'n PR staat een stuk scherper en hij heeft in Heerenveen meerdere malen harder gereden dan Van der Kieft gisteren. Hij geeft toch aan dat het vandaag had moeten gebeuren en dat niet gebeurd is. Heel anders dan Ronald Mulder nu reageert bijvoorbeeld.

Maar goed, speciaal voor jou heb ik het interview nog eens teruggekeken. De eerste vraag aan Verheijen is of hij op waarde is geklopt en daar antwoord hij gewoon bevestigend op
[..]

Kennelijk zijn zij niet de enigen die dat vinden. De Vegt geeft nu aan dat hij Verheijen er sowieso bij wil hebben, ook als hij zich niet individueel plaatst. Verder zijn Blokhuijsen en Olde Heuvel kandidaten en dan is het vrij logisch dat TVM voor eigen parochie preekt.
[..]

Ja, sowieso op de pursuit. Wennemars ook op de 1500 individueel als hij die had kunnen rijden, zelfs in deze prutvorm.
[..]

Op welke non-verbale communicatie doel je? Dat was juist erg professioneel en realistisch van Verheijen, in tegenstelling tot De Vries na de 1500 en helemaal Ronald Mulder.
[..]

Je noemt de TVM-ploeg als geheel, kennelijk doel je dan alleen op Kramer en Verheijen.
Conclusie: we zijn en worden het niet eens.

Verheijen zei iets als "hij reed wel goed, ik ben veel beter maar het lukte niet". Hij zei geen "Ja!" op de vraag of hij op waarde geklopt was. Hij ontweek het. Ik vond zijn non-verbale communicatie, in tegenstelling tot Wennemars, iets hautains hebben.

Olde Heuvel heeft niets gezegd. De commentaren van Kemkers, en ten aanzien van de vrouwen, Wüst vind ik (en die mening ben jij niet toegedaan) arrogante trekjes hebben. Van Deutekom en Groenewold mee willen, terwijl die nu niet in goede doen zijn. Wat ook niet goed gaat komen in die paar weken.

Wennemars heeft, met de buitenlandse concurrentie, in mijn ogen op de 1500m echt niet meer kans op een medaille dan Mulder op de 500m. Zelfde geldt voor Olde Heuvel.
quote:
Op donderdag 31 december 2009 17:16 schreef TheArt het volgende:
Waarom ga je hier in godsnaam nog een discussie aan met Barca. Ook al haal je al zijn zogenaamde argumenten keihard onderuit, maak je hem in een discussie compleet belachelijk en heeft hij hier bijna altijd ongelijk gehad, hij komt toch terug met de meest compleeet belachelijke verzonnen stellingen.

Barca moet maar gewoon eens accepteren, net als andere mensen in Nederland, dat er niet meer dan 10 Nederlanders mogen gaan. Dat de ploegenachtervolging een bijna zekere kans op goud is, verliezen ze bijna volledig uit het oog t.o.v. de sympathie van de jonge Ronald Mulder, die hoogstens een kleine kans op brons heeft. Ik had ook heel graag gezien dat Mulder ging en wie weet wat hij in Vancouver allemaal kon uitrichten, maar hij heeft gewoon de pech om in Nederland te schaatsen. Daarnaast heeft hij zichzelf ook lelijk in zijn vingers gesneden door op het AKT niet de beste te zijn. Dat zijn de feiten en daarmee is de kous af. Barca moet zijn ongelijk eens leren toegeven, maar dat zal dat kleine kind toch nooit kunnen.
Wat een volwassen reactie!

Jan Bos heeft echt meer kans op een medaille dan Ronald Mulder. Jan Bos was ook niet de beste. Sterker nog: die was 6e.
pi_76273641
quote:
Op donderdag 31 december 2009 17:23 schreef Barca het volgende:

[..]

Conclusie: we zijn en worden het niet eens.

Verheijen zei iets als "hij reed wel goed, ik ben veel beter maar het lukte niet". Hij zei geen "Ja!" op de vraag of hij op waarde geklopt was. Hij ontweek het. Ik vond zijn non-verbale communicatie, in tegenstelling tot Wennemars, iets hautains hebben.

Conclusie: je hebt een mening, die gekeken naar de feiten totaal niet klopt. Verheijen zei helemaal niet zoiets als jij nu stelt. De eerste vraag is letterlijk of hij op waarde geklopt is en het antwoord is letterlijk 'ja'.
quote:
Olde Heuvel heeft niets gezegd. De commentaren van Kemkers, en ten aanzien van de vrouwen, Wüst vind ik (en die mening ben jij niet toegedaan) arrogante trekjes hebben. Van Deutekom en Groenewold mee willen, terwijl die nu niet in goede doen zijn. Wat ook niet goed gaat komen in die paar weken.
Groenewold heeft zich gewoon zelf gekwalificeerd, daar valt ook voor jou weinig op af te dingen.

Aangezien er waarschijnlijk een open plek is bij de vrouwen zal er iemand extra meegaan. Wie blijft er dan nog meer over naast Van Deutekom die je in zou kunnen zetten voor de pursuit als dat nodig is? Voorhuis? Was zowel op de 1500 als op de 3000 langzamer op het AKT. Kleinsman? Nee, dank je.
quote:
Wennemars heeft, met de buitenlandse concurrentie, in mijn ogen op de 1500m echt niet meer kans op een medaille dan Mulder op de 500m. Zelfde geldt voor Olde Heuvel.
[..]
Op de pursuit dus sowieso wel gaf ik al aan. De kans dat het bij Wennemars wel loopt op de 1500 of dat hij een goede loting heeft is een stuk groter dan de kansen van Mulder die normaalgesproken gewoon niet harder kan dan degenen die de medailles gaan pakken. Olde Heuvel noem ik ook niet als medaillekandidaat op een individuele afstand, dat is een allrounder, die daarom erg nuttig kan zijn op de pursuit.
quote:
Jan Bos heeft echt meer kans op een medaille dan Ronald Mulder. Jan Bos was ook niet de beste. Sterker nog: die was 6e.
Jan Bos is er mede verantwoordelijk voor dat de #4 op de 1000 hoger staat in de matrix dan #3 op de 500, ik denk bijvoorbeeld aan zijn vierde plaats op het WK afstanden van vorig jaar, op minder dan drietienden van het goud.
  donderdag 31 december 2009 @ 18:45:33 #160
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_76273889
Ik moet zeggen, die Arie Koops kende ik nog helemaal niet, maar hij weet wel duidelijk te articuleren.
Nee, hij legt het wel goed uit en maakt verstandige beslissingen. De NOS kwam over als naakte schaatshooligans die er wat doorheen banjeren zonder kennis (Ria Visser en Veldkamp waren uitzonderingen).
Géén kloon van tvlxd!
  donderdag 31 december 2009 @ 19:27:09 #161
75466 Hankster
weest optimistisch!
pi_76275045
Bart is altijd een uitzondering daarop. Ben er echt heel blij mee dat-ie er standaard bij zit
  donderdag 31 december 2009 @ 19:31:46 #162
106690 MiLalaa
como una manana de verano
pi_76275176
quote:
Op donderdag 31 december 2009 19:27 schreef Hankster het volgende:
Bart is altijd een uitzondering daarop. Ben er echt heel blij mee dat-ie er standaard bij zit
alleen wordt Bart meestal te snel afgekapt door Mart
Be sure to wear some flowers in your hair
  Trouwste user 2022 donderdag 31 december 2009 @ 20:06:54 #163
7889 tong80
Spleenheup
pi_76276038
quote:
Is zeker een aanwinst.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_76287095
quote:
Eens
  vrijdag 1 januari 2010 @ 12:56:37 #165
75466 Hankster
weest optimistisch!
pi_76288617
quote:
Op donderdag 31 december 2009 19:31 schreef MiLalaa het volgende:

[..]

alleen wordt Bart meestal te snel afgekapt door Mart
Tsja, ze zitten nu eenmaal met een strak tijdschema. Het is meer zo dat Ria te veel tijd vol ouwehoert, imo.
  vrijdag 1 januari 2010 @ 13:14:07 #166
106690 MiLalaa
como una manana de verano
pi_76289014
quote:
Op vrijdag 1 januari 2010 12:56 schreef Hankster het volgende:

[..]

Tsja, ze zitten nu eenmaal met een strak tijdschema. Het is meer zo dat Ria te veel tijd vol ouwehoert, imo.
nou, als Bart net iets interessants aansnijdt, komt Mart er meestal tussendoor met van die clichés waar ie telkens weer over wil lullen. Ik vind het Mart's schuld
Be sure to wear some flowers in your hair
pi_76290732
quote:
Op vrijdag 1 januari 2010 13:14 schreef MiLalaa het volgende:

[..]

nou, als Bart net iets interessants aansnijdt, komt Mart er meestal tussendoor met van die clichés waar ie telkens weer over wil lullen. Ik vind het Mart's schuld
Eens.
pi_76318000
Ik vind het jammer voor met name Ronald Mulder dat ie nu waarschijnlijk naast een ticket grijpt door de ontwikkelingen op de 10km
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  zaterdag 2 januari 2010 @ 12:05:33 #169
75466 Hankster
weest optimistisch!
pi_76319579
quote:
Op vrijdag 1 januari 2010 13:14 schreef MiLalaa het volgende:

[..]

Daarom ben ik ook altijd blij als Dione ( ) er weer eens zit.
pi_76320745
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 12:05 schreef Hankster het volgende:

[..]

Daarom ben ik ook altijd blij als Dione ( ) er weer eens zit.
Ik vind Dione niet zo denderend meer... als interviewster/gesprekspartner irriteert ze me behoorlijk
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  zondag 3 januari 2010 @ 11:10:59 #171
75466 Hankster
weest optimistisch!
pi_76351287
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 12:45 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Ik vind Dione niet zo denderend meer... als interviewster/gesprekspartner irriteert ze me behoorlijk
Maar ze is wel lief Maar dat boeit jou dan weer niet
pi_76356216
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 12:45 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Met Ria erbij is het idd altijd een gekeuvel van jewelste gaat nergens over.
  zondag 3 januari 2010 @ 18:18:11 #173
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_76366692
http://www.schaatsupdate.(...)ijs-boven-vancouver/

Misschien geen De Vries op AKT 2, maar sowieso doet zo'n bericht het niet goed om in aanmerking te komen voor een aanwijsplaats voor de achtervolging.

Er wordt bijna tijd voor een tapart topic over AKT2
Géén kloon van tvlxd!
pi_76366768
quote:
De Vries maakt nog kans op een ticket voor de olympische 5.000 meter,
Huh. Moet ze toch nog een OKT rijden voor de 5000. Wat wazig.
  zondag 3 januari 2010 @ 18:24:03 #175
30220 Barca
pi_76366892
quote:
Op zondag 3 januari 2010 18:18 schreef Montov het volgende:
http://www.schaatsupdate.(...)ijs-boven-vancouver/

Misschien geen De Vries op AKT 2, maar sowieso doet zo'n bericht het niet goed om in aanmerking te komen voor een aanwijsplaats voor de achtervolging.

Er wordt bijna tijd voor een tapart topic over AKT2
Ach, het is heel simpel: als Verheijen okt 2 wint dan rijdt hij de 5000m en wordt Olde Heuvel aangewezen. Als Verheijen okt 2 niet wint dan wordt hij aangewezen.
quote:
Op zondag 3 januari 2010 18:20 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Huh. Moet ze toch nog een OKT rijden voor de 5000. Wat wazig.
Het gaat niet over Elmo.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')