ik heb het eigenlijk even gehad met de tpquote:Op woensdag 30 december 2009 18:45 schreef Helly het volgende:
TP mannen moet daar nog bij neem ik aan.
Vanavond gaan ze al om de tafel, maar ik denk niet dat er vanavond al witte rook zal zijn. Waarschinlijk morgenvroeg.quote:Op woensdag 30 december 2009 19:06 schreef Animalmix het volgende:
Wanneer maakt de keuzecommissie de voorlopige ploeg bekend?
Vanavond al of morgen?
Wat is dit nu weer voor vaag criterium? Gerard van Velde begon daar ook al over, maar dat is toch helemaal geen basis om te gaan selecteren?quote:De sprinter van de APPM-ploeg werd daarin meteen bijgevallen door zijn coach Johan de Wit. "Wie kan de schaatsbond aanwijzen die beduidend beter is als Ronald?", vroeg hij zich openlijk af.
Voor de ploegenachtervolging moet het beste team gaan, niet maar wat plukken uit indivduele rijders. APPM als team heeft ook gefaald, wellicht dat Mulder daarom een teamprestatie niet op waarde kan schatten.quote:"De beste tien schaatsers moeten naar Vancouver gaan. De jongens van Control hebben duidelijk aangetoond daar bij te horen en vooralsnog Wouter (Olde Heuvel - red.) en Erben (Wennemars) niet. Die kunnen dan toch niet alsnog aangewezen worden."
Tuurlijk, die probeert zijn eigen hachje te redden. Wat terecht is.quote:Op woensdag 30 december 2009 19:20 schreef Montov het volgende:
Mulder begint al over Groothuis op de achtervolging. Pff.
http://www.nu.nl/sport/2153376/mulder-rekent-startbewijs.html
Tsja, vanuit het eigenbelang kan ik het begrijpen, echter denk ik dat men goud op de achtervolging hoger acht dan een mogelijk podium op de 500m.
[..]
Wat is dit nu weer voor vaag criterium? Gerard van Velde begon daar ook al over, maar dat is toch helemaal geen basis om te gaan selecteren?
[..]
Voor de ploegenachtervolging moet het beste team gaan, niet maar wat plukken uit indivduele rijders. APPM als team heeft ook gefaald, wellicht dat Mulder daarom een teamprestatie niet op waarde kan schatten.
Olde Heuvel, Blokhuijsen en Wennemars ware niet goed genoeg voor een inividuele afstand, maar de uitslagen laten zien dat ze wel geschikt zijn voor de achtervolging, die nu niet is verreden. Kromme logica om enkel naar indivuele plaatsing te kiken voor een onderdeel dat hier niet is verreden.
Mar ja, dat is denken uit eigenbelang.
Individueel niet beter of slechter, maar bij de achtervolging gaat het om het team. Control heeft geen rijders die dat kunnen, want dat zijn geen lange-afstandrijders maar korte/middellange afstandsrijders.quote:Op woensdag 30 december 2009 20:05 schreef Barca het volgende:
Maar de mannen van de Control-ploeg hebben geen achtervolging geen gereden. Je kan in mijn ogen niet zo simpel stellen dat zij minder goed zijn dan de mannen van TVM.
Maar de achtervolging is geen lange afstand. Het zit tussen een middellange afstand (als je de 1500m zo wilt zien (ik vind het meer een korte afstand)) en een lange afstand (als je de 5km zo wilt zien (ik vind dat meer een middenafstand)) in. Daarbij telt er ook nog zo iets als vorm.quote:Op woensdag 30 december 2009 20:07 schreef Butterfly91 het volgende:
[..]
Individueel niet beter of slechter, maar bij de achtervolging gaat het om het team. Control heeft geen rijders die dat kunnen, want dat zijn geen lange-afstandrijders maar korte/middellange afstandsrijders.
Vergeet wat ik zei over de afstanden. Mijn punt is dat de Controlrijders te weinig inhoud hebben om de TP te rijden. Tuitert kon het, maar die zie ik dat nu ook niet meer doen.quote:Op woensdag 30 december 2009 20:13 schreef Barca het volgende:
[..]
Maar de achtervolging is geen lange afstand. Het zit tussen een middellange afstand (als je de 1500m zo wilt zien (ik vind het meer een korte afstand)) en een lange afstand (als je de 5km zo wilt zien (ik vind dat meer een middenafstand)) in. Daarbij telt er ook nog zo iets als vorm.
Ook dat zou hem niet verder hebben geholpen.quote:Op woensdag 30 december 2009 19:55 schreef Ericr het volgende:
Mulder heeft helaas de pech dat Kuipers een beresterke tweede 500 meter reed en hij zelf toch wel wat liet liggen in beide omlopen. Dat de nationaal recordhouder niet gaat kan voor komen en zo'n groot drama moet er ook niet over gemaakt worden. Het is lullig voor hem maar zijn tijd komt nog wel.
Waarom zeg je structureel verheijDen?quote:Op woensdag 30 december 2009 18:53 schreef Gangster-Engel het volgende:
Bij de mannen zou ik buiten de winnaar van de 5km op AKTII alsnog een niet-geplaatste rijder voor de teampursuit meenemen uit het volgende rijtje: blokhuijsen, Verheijden, WOH. Ik denk dat we wel een team nodig hebben met 2 van deze mannen erbij buiten Kramer en Tuitert om voor goud te gaan.
Zonde voor Mulder (leuke kerel, geweldig progressie), maar de nederlandse mannen komen er op de 500 meter toch niet aan te pas voor een medaille. Wotherspoon die het hele seizoen nog niets heeft laten zien reed van het weekend weer 34.4, wat onder het nederlands record is.
daar staan 3 nog niet ingevulde plekken bij Ambroquote:Op woensdag 30 december 2009 21:05 schreef Ambrosius het volgende:
TT doet maar wat volgens mij, eerst stond dat er 14 zeker waren, toen 15 en als ik ze optel kom ik nu al op 18
Hij had een kwalificatie en je weet nooit wat er gebeurd. Zeker aangezien hij niets in handen heeft was het wel een wanhoopspoging waard.quote:Op woensdag 30 december 2009 20:34 schreef Animalmix het volgende:
Waarom rijdt WOH de 10 km (met knieblessure)?
Om snelheid op te doen voor de 1000. Ook Gerritsen en Boer hadden die denkwijze volgens een interview.quote:Waarom rijdt Wust de 500 m?
Ik tel 5 nog niet ingevulde plaatsenquote:Op woensdag 30 december 2009 21:15 schreef franklop het volgende:
[..]
daar staan 3 nog niet ingevulde plekken bij Ambro
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |