Hoeveel betaalt unilever je?quote:Op woensdag 30 december 2009 19:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
In de winter moet mijn smiley een muts op... en die moet ook nog eens oranje zijn, dus ja....
Mooi dat het naar omstandigheden wel goed gaatquote:Op woensdag 30 december 2009 18:39 schreef Duvel het volgende:
Hoi KSC'ers, ik ben vanmiddag even bij Fles langs geweest en hij vroeg me om jullie even te laten weten hoe het gaat. Hij is vandaag geopereerd aan zijn rug, ze zijn lekker aan het knutselen geweest met schroeven en pennen... De operatie is geslaagd voor zover ik weet. Hij moet nu nog een week in het ziekenhuis blijven en daarna nog een week of zes à acht revalideren. Da's mooi klote dus. Hij heeft wel internet bij z'n bed dus kan wat meelezen, posten gaat wat lastig geloof ik (login wordt niet onthouden, bookmarks kent het systeem niet). Verder gaat het naar omstandigheden goed gelukkig.
Hier in elk geval een foto van de patiënt!
[ afbeelding ]
beetje laatquote:
schuift dat ook watquote:Op woensdag 30 december 2009 19:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
In de winter moet mijn smiley een muts op... en die moet ook nog eens oranje zijn, dus ja....
gaan we nog niet ineens 1630 halen voor het nieuwjaarquote:
pinguinquote:Op woensdag 30 december 2009 21:21 schreef Pheno het volgende:
Het is wat, die cijfers....
Ik moest nota bene van een kloon (al begin ik te twijfelen) te horen krijgen dat er wat met Fles aan de hand was...Zoals per mail: sterkte Fles!
Een prettig nieuwjaar gewenst, ook voor alle anderen.
geen garantie als god het gesloopt heeftquote:WHAT DOES THIS WARRANTY NOT COVER?
Any problems that do not relate specifically to a manufacturing defect or hardware product failure, including, but not limited to, problems caused by abuse, misuse, negligence, act of God (such as flood),
kennelijkquote:Op woensdag 30 december 2009 21:36 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
geen garantie als god het gesloopt heeft
Ik heb geen zin in postopkrikkende gegeil en gekwartet, dus nee, dank jequote:Op woensdag 30 december 2009 21:27 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
pinguin![]()
was je hier meer gekomen had je het al geweten![]()
jij ook prettig nieuwjaar kerel
Ha, ontdekkingsreiziger.quote:Op woensdag 30 december 2009 21:21 schreef Pheno het volgende:
Het is wat, die cijfers....
Ik moest nota bene van een kloon (al begin ik te twijfelen) te horen krijgen dat er wat met Fles aan de hand was...Zoals per mail: sterkte Fles!
Een prettig nieuwjaar gewenst, ook voor alle anderen.
had ik aardig goed gegoktquote:Op woensdag 30 december 2009 18:39 schreef Duvel het volgende:
Hoi KSC'ers, ik ben vanmiddag even bij Fles langs geweest en hij vroeg me om jullie even te laten weten hoe het gaat. Hij is vandaag geopereerd aan zijn rug, ze zijn lekker aan het knutselen geweest met schroeven en pennen... De operatie is geslaagd voor zover ik weet. Hij moet nu nog een week in het ziekenhuis blijven en daarna nog een week of zes à acht revalideren. Da's mooi klote dus. Hij heeft wel internet bij z'n bed dus kan wat meelezen, posten gaat wat lastig geloof ik (login wordt niet onthouden, bookmarks kent het systeem niet). Verder gaat het naar omstandigheden goed gelukkig.
Hier in elk geval een foto van de patiënt!
[ afbeelding ]
goed te horen dat er vooruitgang is geboekt.quote:Op dinsdag 29 december 2009 13:42 schreef Dr_Flash het volgende:
godvr. Sinds zondagavond precies 1 bruine boterham op. Ben zo slap als n doek. lig al in mn Gitmo-suit, maar of r vandaag nog wat gebeurt....?
Flash, man, wat heb je nou weer gedaan![]()
werkt alles nog? kunnen ze je met wat parkers en stalen platen weer stabiel krijgen?
teveel problemen en gezeik is nooit leukquote:Op woensdag 30 december 2009 21:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb geen zin in postopkrikkende gegeil en gekwartet, dus nee, dank je
Volgend jaar zal ik mezelf vast een keer laten zien, maar teveel gezeik en problemen aan mijn hoofd om te fokken. Morgen weer een begrafenis en iemand die binnen nu en een jaar gaat overlijden volgens de prognoses, dus met bovenstaand erbij: het zal wel even duren.
Maar ik zie dat jullie me niet missen, dus dat scheelt
20 gemist ?quote:
en anders geen garantiequote:Op woensdag 30 december 2009 21:44 schreef wel.o.k het volgende:
video kaart overleden![]()
en nu maar hopen dat het niet gods wil was
Wat een ellende...quote:Op maandag 28 december 2009 19:46 schreef Dr_Flash het volgende:
zo. Uitgegleden in bus 12, lelijk terechtgekomen. 1 ruggewervel verbrijzeld. Morgen of overmorgen word ik geopereerd. Daarna nog een week hier blijven en 6 weken revalideren.
Prettige jaarwisseling allemaal.
dat kun je idd zeggenquote:Op woensdag 30 december 2009 21:49 schreef OA het volgende:
Zelf maar even ge-MPGd
[..]
Wat een ellende...
hoi jonge fietsquote:Op woensdag 30 december 2009 22:20 schreef --Tweety-- het volgende:
[quote]Op woensdag 30 december 2009 21:47 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
Hey oude fiets,
Ik heb vanmiddag in de stad helaas niet een zelfvullend koffiekopje kunnen vinden.
en, ik werd aangesproken door zo`n persoon die mij lid wou maken van een goed doel. Vet irritant was dat. Hij vroeg, heb je een minuutje? Dus ik zo van ja een minuutje heb ik wel, maar hij was uiteindelijk een kwartier aan het lullen voordat ik hem vertelde dat ik goede doelen niet steun via machtigingen. Ik gooi wel geld in de collectebus.
Haha ja Callcenters, als ze bellen met de vraag van mag ik u een vraag stellen, zeg ik altijd NEE, en dan vragen ze meestal van waarom niet mevrouw. Dan zeg ik van ik zei dat u geen vraag mocht stellen, u deed het toch, en daarom beeindig ik nu dit gesprek. En dan hang ik dus op!quote:Op woensdag 30 december 2009 22:28 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
hoi jonge fiets![]()
![]()
![]()
![]()
moeilijk om te vinden die kopjes![]()
ik heb een zeldzaam exemplaar![]()
goede doelen en heeft u een minuutje![]()
dat is hetzelfde als die call center gasten die je van alles en nog wat proberen aan te smeren
whehehequote:Op woensdag 30 december 2009 22:38 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Haha ja Callcenters, als ze bellen met de vraag van mag ik u een vraag stellen, zeg ik altijd NEE, en dan vragen ze meestal van waarom niet mevrouw. Dan zeg ik van ik zei dat u geen vraag mocht stellen, u deed het toch, en daarom beeindig ik nu dit gesprek. En dan hang ik dus op!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |