Lekker tochquote:
Postbode kwam nog ff langs om te zeggen dat het pakket rond half 6 afgehaald kan worden bij het agentschap (daar kan ik pinnen)quote:Op dinsdag 29 december 2009 11:56 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
het is ook niet dagelijks dat we zoveel cash hebben maar wel regelmatig
Blijkbaar is TPG een beetje achterquote:Op dinsdag 29 december 2009 11:58 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Ik wou dus net gaan vragen: Heeft ie niet zo`n mobiele pinautomaat.
Schrik me iedere keer te tyfus omdat de bliksem dichtbij inslaat -> direct donder.quote:Op dinsdag 29 december 2009 11:59 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Lekker toch
Op de veranda gaan zitten en kijken
Slecht geweten?quote:Op dinsdag 29 december 2009 12:04 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Schrik me iedere keer te tyfus omdat de bliksem dichtbij inslaat -> direct donder.
Weerlichten op zich vind ik niet zo erg... het is het gerommel dat erachteraan komt waardoor ik altijd in een hoekje wil kruipenquote:
Veel plezier met de visitequote:Op dinsdag 29 december 2009 12:05 schreef --Tweety-- het volgende:
Ik ga er weer vandoor,
ik krijg zo visite, en wil van te voren even het huis toonbaar maken.
Zou niks voor mij zijnquote:Op dinsdag 29 december 2009 12:04 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Schrik me iedere keer te tyfus omdat de bliksem dichtbij inslaat -> direct donder.
Have funquote:Op dinsdag 29 december 2009 12:05 schreef --Tweety-- het volgende:
Ik ga er weer vandoor,
Heeft-ie gisteren al gepost. Rond 19:15u oidquote:Op dinsdag 29 december 2009 12:15 schreef Ladylike het volgende:
HUISHOUDELIJKE MEDEDELING
Ik kreeg gisteren een sms van Dr_Flash.
Hij is uitgegleden in de bus en ligt nu met een gebroken ruggewervel in het ziekenhuis.
Heeft veel pijn
Hij wilde dat ik jullie op de hoogte stelde zodat jullie weten dat hij voorlopig niet zal fokken
quote:Op maandag 28 december 2009 19:46 schreef Dr_Flash het volgende:
zo. Uitgegleden in bus 12, lelijk terechtgekomen. 1 ruggewervel verbrijzeld. Morgen of overmorgen word ik geopereerd. Daarna nog een week hier blijven en 6 weken revalideren.
Prettige jaarwisseling allemaal.
Hoiquote:Op dinsdag 29 december 2009 12:15 schreef Ladylike het volgende:
Hij is uitgegleden in de bus en ligt nu met een gebroken ruggewervel in het ziekenhuis.
Heeft veel pijn
Hij wilde dat ik jullie op de hoogte stelde zodat jullie weten dat hij voorlopig niet zal fokken
quote:
ik zeg doenquote:Op dinsdag 29 december 2009 11:59 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Lekker toch
Op de veranda gaan zitten en kijken
dat is wel netjesquote:Op dinsdag 29 december 2009 12:02 schreef biekske2009 het volgende:
[..]
Postbode kwam nog ff langs om te zeggen dat het pakket rond half 6 afgehaald kan worden bij het agentschap (daar kan ik pinnen)
beetje?quote:Op dinsdag 29 december 2009 12:04 schreef biekske2009 het volgende:
[..]
Blijkbaar is TPG een beetje achter
kan je vast wennen voor oud en nieuwquote:Op dinsdag 29 december 2009 12:04 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
quote:
quote:Op dinsdag 29 december 2009 12:05 schreef --Tweety-- het volgende:
Ik ga er weer vandoor,
quote:Op dinsdag 29 december 2009 12:06 schreef biekske2009 het volgende:
[..]
Weerlichten op zich vind ik niet zo erg... het is het gerommel dat erachteraan komt waardoor ik altijd in een hoekje wil kruipen
gewoon dekbed mee nemen en uit het raam hangen om te luchten, moet je kijken hoe snel ze uit bed komenquote:Op dinsdag 29 december 2009 12:15 schreef biekske2009 het volgende:
Ik ga ook... moet 2 vakantiegangers op listige wijze overhalen onderhand eens uit bed te komen. Da's ter afsluiting van mijn ochtendritueel in schoolvakanties
quote:Op dinsdag 29 december 2009 12:15 schreef Ladylike het volgende:
Heeft veel pijn
dat dus.quote:Op dinsdag 29 december 2009 12:24 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Heeft-ie gisteren al gepost. Rond 19:15u oid
edit:
[..]
hoofdpijn?quote:Op dinsdag 29 december 2009 12:31 schreef indahnesia.com het volgende:
Het ergste is nu wel over.. -> hoofdpijn.![]()
Straks eens kijken naar de filmpjes.
nu de echte nogquote:
tip 8: amputatiequote:Op dinsdag 29 december 2009 12:59 schreef wel.o.k het volgende:
ik ga voor de multiquote recordpoging
Nee, 9 is de paracetamol, tegen de fantoompijnquote:
quote:Op dinsdag 29 december 2009 13:13 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee, 9 is de paracetamol, tegen de fantoompijn
Hoiquote:
GMTAquote:Op dinsdag 29 december 2009 13:31 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoi
Nu is het topic zo weer vol natuurlijk
marcquote:Op dinsdag 29 december 2009 13:31 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoi
Nu is het topic zo weer vol natuurlijk
wokquote:Op dinsdag 29 december 2009 13:32 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
kijk, dan komt deze nog vol vandaag
GF
phenoquote:
nou de echte betalingenquote:
dan lees je mijn OAiaanse multiquote tochquote:Op dinsdag 29 december 2009 13:38 schreef goldfinger1963 het volgende:
ik heb eigenlijk geen zin om te MPGen
emmer water gaat een stuk snellerquote:Op dinsdag 29 december 2009 12:15 schreef biekske2009 het volgende:
Ik ga ook... moet 2 vakantiegangers op listige wijze overhalen onderhand eens uit bed te komen. Da's ter afsluiting van mijn ochtendritueel in schoolvakanties
vanaf zondagavondquote:Op dinsdag 29 december 2009 13:42 schreef Dr_Flash het volgende:
godvr. Sinds zondagavond precies 1 bruine boterham op. Ben zo slap als n doek. lig al in mn Gitmo-suit, maar of r vandaag nog wat gebeurt....?
holy sh*t kerel, beterschap gewenstquote:Op dinsdag 29 december 2009 13:42 schreef Dr_Flash het volgende:
godvr. Sinds zondagavond precies 1 bruine boterham op. Ben zo slap als n doek. lig al in mn Gitmo-suit, maar of r vandaag nog wat gebeurt....?
Flash, man, wat heb je nou weer gedaanquote:Op dinsdag 29 december 2009 13:42 schreef Dr_Flash het volgende:
ben ik nou aan het doenquote:Op dinsdag 29 december 2009 13:40 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dan lees je mijn OAiaanse multiquote toch
sjonquote:Op dinsdag 29 december 2009 13:46 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
holy sh*t kerel, beterschap gewenst
Ah, je mag niet eten voor een mogelijke operatie?quote:Op dinsdag 29 december 2009 13:42 schreef Dr_Flash het volgende:
of genoeg vrije tijd hebbenquote:Op dinsdag 29 december 2009 10:15 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
tering je zou toch maar geen leven hebben ..... ;
quote:Op dinsdag 29 december 2009 10:24 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
186 oop 1 dag
dan ben je wel de gehele dag met fok bezig en niet met andere dingen gok ik zo maar....
heb je spel al uitgespeeld?quote:Op dinsdag 29 december 2009 13:47 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ah, je mag niet eten voor een mogelijke operatie?
dan is het te hopen dat ze er niet te lang mee wachten anders is flash straks gestorven van de hongerquote:Op dinsdag 29 december 2009 13:47 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ah, je mag niet eten voor een mogelijke operatie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |