quote:Op woensdag 30 december 2009 15:33 schreef Seksgod het volgende:
...dan gooien we die altijd van de flat.... ...dat wordt dus sierpijlen naar beneden knallen.
Nee, ik woon niet in een flat, ik heb momenteel geen woning dus slaap meestal op het kantoor of bij vrienden.quote:
Speciaal voor jou zal ik vanmiddag even wat pijpbommen van de flat gooien. Kilo puur kruit op je hoofd.quote:Op woensdag 30 december 2009 15:45 schreef edkedk het volgende:
"Had dus een paar cobra 6 mortierbommen opgeslagen in mn garage voor oudjaarsavond, dan gooien we die altijd van de flat. Nu zijn ze dus naar alle waarschijnlijkheid gejat want ze liggen er niet meer. Nu ben ik dus verplicht van die nederlandse troep te kopen dat wordt dus sierpijlen naar beneden knallen."
Goed zo !!!!
Fijn dat het nu bij jou weg is gehaald. Dan kan er tenminste niemand een cobra 6 mortierbom in zijn nek krijgen als het van de 6e verdieping wordt gegooid.
Mafketel dat je bent !
Dat doe je toch niet ????
Lullo
Als ik jou dat had zien doen dan was jij achter de mortierbom aan gegaan, gegarandeerd.
NASAquote:Op woensdag 30 december 2009 15:40 schreef Broekpaling het volgende:
Ik ga een paar raketten afsteken die ik heb gejat van de marine.
Ik ben een groot vuurwerkfanaat, risico's horen daar gewoon bij.quote:Op woensdag 30 december 2009 15:47 schreef DoctorB het volgende:
Hoax. TS durft heul geen vuurwerk aan te steken.
Zielig mannetje.quote:Op woensdag 30 december 2009 15:45 schreef edkedk het volgende:
"Had dus een paar cobra 6 mortierbommen opgeslagen in mn garage voor oudjaarsavond, dan gooien we die altijd van de flat. Nu zijn ze dus naar alle waarschijnlijkheid gejat want ze liggen er niet meer. Nu ben ik dus verplicht van die nederlandse troep te kopen dat wordt dus sierpijlen naar beneden knallen."
Goed zo !!!!![]()
Fijn dat het nu bij jou weg is gehaald. Dan kan er tenminste niemand een cobra 6 mortierbom in zijn nek krijgen als het van de 6e verdieping wordt gegooid.
Mafketel dat je bent !
Dat doe je toch niet ????
Lullo![]()
Als ik jou dat had zien doen dan was jij gegarandeerd ook je spullen kwijtgeraakt !![]()
QFT topmanagerquote:Op woensdag 30 december 2009 15:44 schreef Seksgod het volgende:
[..]
Nee, ik woon niet in een flat, ik heb momenteel geen woning dus slaap meestal op het kantoor of bij vrienden.
Zou mij niets verbazen.quote:Op woensdag 30 december 2009 15:51 schreef Salvad0R het volgende:
Misschien heeft je oma ze uit voorzorg verstopt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |