Leid me dan ook niet zo af op msnquote:
Hahah, sorry.quote:Op woensdag 30 december 2009 15:17 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Leid me dan ook niet zo af op msn
Ik ben elf centimeter korter dan gemiddeld.quote:Op woensdag 30 december 2009 15:13 schreef L.no het volgende:
[..]
True, maar jouw lengte valt eigenlijk reuze mee.
quote:De laatst gemeten gemiddelde lengte (onderzoek 11 januari 2008 red.) voor de Nederlander is 1.84 meter voor een man, 1.70 voor een vrouw.
Jij bent zelfs groter dan gemiddeld.quote:
quote:Op woensdag 30 december 2009 15:18 schreef jna het volgende:
Mars![]()
Zetten ze op de verpakking van de mini mars/twix/snickers "Minder dan 100 kcal"
JA OMDAT JULLIE DIE DINGEN VEEL KLEINER HEBBEN GEMAAKT LAMLULLEN!
quote:Op woensdag 30 december 2009 15:19 schreef jna het volgende:
Dat is verdomme hetzelfde als ik een been amputeer en dan opschep: ja ik ben enorm veel gewicht kwijtgeraakt alfgelopen maanden
Het blijft lekker.quote:Op woensdag 30 december 2009 15:18 schreef jna het volgende:
Mars![]()
Zetten ze op de verpakking van de mini mars/twix/snickers "Minder dan 100 kcal"
JA OMDAT JULLIE DIE DINGEN VEEL KLEINER HEBBEN GEMAAKT LAMLULLEN!
Daarom moet ik nu wennen aan iedereen van 1.80+ meter, i kwas vroeger standaard de langste van iedereen.quote:Op woensdag 30 december 2009 15:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik ben elf centimeter korter dan gemiddeld.![]()
[..]
[..]
Jij bent zelfs groter dan gemiddeld.
You made my day.quote:Op woensdag 30 december 2009 15:19 schreef jna het volgende:
Dat is verdomme hetzelfde als ik een been amputeer en dan opschep: ja ik ben enorm veel gewicht kwijtgeraakt alfgelopen maanden
Dat had ik toch al neergezet.quote:
quote:De laatst gemeten gemiddelde lengte (onderzoek 11 januari 2008 red.) voor de Nederlander is 1.84 meter voor een man, 1.70 voor een vrouw.
Idd, toen ik nog Extreme Sports Channel hadquote:
Ik vraag het niet, ik bedoel meer, wat boeit het eigenlijk.quote:Op woensdag 30 december 2009 15:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat had ik toch al neergezet.
[..]
quote:Op woensdag 30 december 2009 15:19 schreef jna het volgende:
oh zo.. Dan begreep ik je post verkeerd.quote:Op woensdag 30 december 2009 15:27 schreef L.no het volgende:
[..]
Ik vraag het niet, ik bedoel meer, wat boeit het eigenlijk.
Maar bedankt voor het herhalen en een klein gedeelte van mijn post lees.
quote:Op woensdag 30 december 2009 15:31 schreef PieterBas het volgende:
Basketball
Ik was er verdomd slecht in... maar ja... je mocht ook niet gymen met een bril op.. Totdat ik lenzen kreeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |