Helderzien doe je met je derde oog, dat is toch logisch?quote:Op woensdag 30 december 2009 15:30 schreef anoniemelurker het volgende:
Voor het helder zien heb ik al lenzen van de opticien en voor die 320 Euro kan ik ook wel trainingen geven om lichaamsdelen te openen.
Wat is hier verder het praktisch nut van?
Een derde oog?quote:Op woensdag 30 december 2009 15:32 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Helderzien doe je met je derde oog, dat is toch logisch?
Ja, doe maar lollig, hahaquote:Op woensdag 30 december 2009 15:39 schreef anoniemelurker het volgende:
Een derde oog?
Nee, sorry. Ik kan alleen een derde been vinden. Waar mag dat oog dan wel zitten?
Geen dankquote:Op woensdag 30 december 2009 18:42 schreef JoepiePoepie het volgende:
Ja bedankt Bastard voor het verwijderen van die wetenschappelijke nonsens.
En ik ben heel benieuwd of iemand daar een gratis reading op gaat halen.
Ach daar is altijd weer een maar op voor sommige mensen.quote:Op woensdag 30 december 2009 18:47 schreef Spellmeista het volgende:
Ja, ok maar wat valt er nu nog te bewijzen? Dat iemand anders laat zien dat readings toch wel werken. Ik dacht dat we na +- 10 topics er wel uit waren dat de meeste gratis readings van Bastard e.d. in het omhooggekickte topic wel impact hebben op de lezers!
The colour of magic;quote:Op woensdag 30 december 2009 15:44 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Ja, doe maar lollig, haha![]()
. Je derde oog zit op je voorhoofd, je voorhoofds chakra en de kleur is indigo. Maar als je niet serieus kan doen, dan kun je beter wegblijven uit dit topic.
MIsschien dat ik volgende week even een mailtje opstelquote:Op woensdag 30 december 2009 18:45 schreef Bastard het volgende:
Ideetje.. kun je hem/haar niet mailen voor een reading? Ik krijg/kreeg wel eens een korte reading via mail namelijk. Afstand mag geen probleem zijn lijkt mij hierin, tenzij er vanuit gaan dat er gebruik gemaakt moet worden van een persoonlijk stukje van je (ring, horloge, ketting, foto)
Je was toevallig ook op zoek naar een trance mediumquote:Was toevallig op diezelfde pagina vandaag, vroeg mij af of ik er wat mee kon
Ik deed wat Summers zei inderdaad, google het eensquote:Op woensdag 30 december 2009 18:57 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
MIsschien dat ik volgende week even een mailtje opstel.
[..]
Je was toevallig ook op zoek naar een trance medium?
Hij gaf ooit een astrologische lezing aan mij en LED.quote:Op woensdag 30 december 2009 18:55 schreef Spellmeista het volgende:
Misschien wil bassos ook wel een legging doen?![]()
quote:Op woensdag 30 december 2009 19:51 schreef Michielos het volgende:
Hij gaf ooit een astrologische lezing aan mij en LED.
Vast wel ergens. GIng i.i.g. nergens over.quote:Op woensdag 30 december 2009 19:57 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Staan die readings op het forum?
eeh nee? Je geeft een datum. Als astrologie echt claimt wat het claimt te doen, namelijk aan de hand van geboortedata wat dingen zeggen, dan heb je toch aan een datum genoeg? Waarvoor moest LED dan de datum geven, als het toch niets ermee te maken heeft?quote:Op donderdag 31 december 2009 08:11 schreef Bastard het volgende:
Bassos gaf een 'astrologiereading' .. als er dan bewust andere data word gegeven om een valkuil op te zetten vraag ik mij af wie er fout bezig is.
Degene die denkt te kunnenn laten zien 'dat het alllemaal onzin is' door moedwillig een valkuil op te zetten, of degene die naar eer en geweten zijn best doet om er dmv astrologie uitleg aan te geven.
Neuh neuh was allemaal niet met opzet natuurlijk.. ach maakt ook geen reet uit voor dit topic, dit gaat om helderziende en niet over astrologen.
quote:Op donderdag 31 december 2009 08:11 schreef Bastard het volgende:
Bassos gaf een 'astrologiereading' .. als er dan bewust andere data word gegeven om een valkuil op te zetten vraag ik mij af wie er fout bezig is.
Degene die denkt te kunnenn laten zien 'dat het alllemaal onzin is' door moedwillig een valkuil op te zetten, of degene die naar eer en geweten zijn best doet om er dmv astrologie uitleg aan te geven.
Neuh neuh was allemaal niet met opzet natuurlijk.. ach maakt ook geen reet uit voor dit topic, dit gaat om helderziende en niet over astrologen.
Nou, die van _Led_ heb ik gevonden hoorquote:Op woensdag 30 december 2009 20:14 schreef Michielos het volgende:
Vast wel ergens. GIng i.i.g. nergens over.
Wat moet een astrologie-leek met al die termen? Ik werk zelf in de ICT, maar ik ga klanten (meestal leken) echt niet lastig vallen met allerlei nerd-termenquote:Op maandag 20 juli 2009 16:15 schreef bassos het volgende:
mc in gemini, met saturnus in dat 10e huis trine venus/uranus in libra/2.
...
mercurius en neptunes in boogschutter in 4, mercurius sextiel venus
...
en neptunes sextile de maan
...
enzovoort...
Dat zou dus volgens LED een geslaagde lezing zijn geweest.quote:Op woensdag 30 december 2009 19:51 schreef Michielos het volgende:[..]
Hij gaf ooit een astrologische lezing aan mij en LED.
Ik stuurde de mijne door naar mensen rondom de wereldbol en allemaal herkende ze zich erin. En bij de data die LED hem gaf, had ie LED gelezen(zoals hij waS), terwijl de data van een vriend van hem waren.
Een grotere faal is ondenkbaar.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |