Het proces is niet van zelf gegaan hoor. Als het aan de meerderheid had gelegen, toendertijd, dan was bijv. homoseksualiteit nog steeds een ziekte.quote:Op woensdag 30 december 2009 15:44 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Nope, je kunt dat niet met elkaar vergelijken. Dit proces doet zich in alle westerse landen voor, hoort bij de ontwikkeling. Homo's worden niet onderdrukt omdat moslims het niet voor het zeggen hebben.
Het wordt tijd dat de moslimlanden wakker worden.
Het moet niet gekker woden.quote:Op woensdag 30 december 2009 15:49 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
De identiteit valt inderdaad te controleren als de persoon die een niqaab draagt die niqaab afdoet. Als de persoon dat niet wil, mag die persoon mee naar het bureau, totdat de persoon de niqaab af doet. Als de persoon met niqaab dat wil, kan dat ook bij een vrouwelijke agent.
Als ik binnen een ING winkel zou staan zou ik daar niet onverschillig op reageren.quote:
Ik heb nog nooit van een dergelijk voorval gehoord moet ik je eerlijk bekennenquote:Op woensdag 30 december 2009 15:49 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
De identiteit valt inderdaad te controleren als de persoon die een niqaab draagt die niqaab afdoet. Als de persoon dat niet wil, mag die persoon mee naar het bureau, totdat de persoon de niqaab af doet. Als de persoon met niqaab dat wil, kan dat ook bij een vrouwelijke agent.
Ik ook niet, maar ik heb dan ook nog nooit iemand met een boerka gezien. Een niqaab wel. 1x.quote:Op woensdag 30 december 2009 15:50 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit van een dergelijk voorval gehoord moet ik je eerlijk bekennen
Waar woon je? In de randstad zie je ze namelijk vrij veel (helaas)quote:Op woensdag 30 december 2009 15:51 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar ik heb dan ook nog nooit iemand met een boerka gezien. Een niqaab wel. 1x.
Dus die arts had een politieagent moeten laten komen om de identiteit van de vrouw vast te stellen? En jij denkt dat de politie daarvoor komt?quote:Op woensdag 30 december 2009 15:49 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
Rotterdam. Hoezo?quote:Op woensdag 30 december 2009 15:52 schreef Stuart het volgende:
[..]
Waar woon je? In de randstad zie je ze namelijk vrij veel (helaas)
De politie komt helemaal nergens voor. Die is veel te druk met flitsenquote:Op woensdag 30 december 2009 15:53 schreef Gia het volgende:
[..]
Dus die arts had een politieagent moeten laten komen om de identiteit van de vrouw vast te stellen? En jij denkt dat de politie daarvoor komt?
Dan begrijp ik niet dat jij dergelijke figuren niet of nauwelijks tegenkomtquote:
Natuurlijk is het niet vanzelf gegaan, maar het zijn de kinderen van de mensen zelf die ervoor gestreden hebben. Ze hebben hun ouders e.e.a. bijgebracht, die vrijheid hadden, of mochten ze in ieder geval nemen.quote:Op woensdag 30 december 2009 15:50 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
Het proces is niet van zelf gegaan hoor. Als het aan de meerderheid had gelegen, toendertijd, dan was bijv. homoseksualiteit nog steeds een ziekte.
Je moet niet te moeilijk doen over andermans kleding. Dat het niet "allemaal over is", zoals jij zegt, als iemand zich iets anders kleedt.
Want bemoeien met hoe iemand zich kleedt is nou juist waarom er zoveel ellende is in dat soort landen. En dat willen we hier niet.
Hij vindt dat zo normaal dat het hem niet opvalt.quote:Op woensdag 30 december 2009 15:54 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dan begrijp ik niet dat jij dergelijke figuren niet of nauwelijks tegenkomt
Maar als je gezichtsbedekking in het openbaar verbiedt, verbied je dus de integraalhelm... Dat lijkt mij ongewenst.quote:Op woensdag 30 december 2009 15:48 schreef Stuart het volgende:
Het is buitengewoon ongewenst om waar dan ook met je helm naar binnen te lopen. Dat is intimiderend en dergelijk volk mag wat mij betreft beboet worden. Neem maar het fatsoen dat ding van je harses af te zetten
Ja.quote:Op woensdag 30 december 2009 15:53 schreef Gia het volgende:
[..]
Dus die arts had een politieagent moeten laten komen om de identiteit van de vrouw vast te stellen? En jij denkt dat de politie daarvoor komt?
Het begin van het einde is al in een vergevorderd stadiumquote:Op woensdag 30 december 2009 15:55 schreef Gia het volgende:
[..]
Hij vindt dat zo normaal dat het hem niet opvalt.
Een helm kan een uitzonderingspositie verkrijgen mits je deze draagt op de motor of bromfiets en dus niet om zomaar bijvoorbeeld het tankstation binnen te lopen.quote:Op woensdag 30 december 2009 15:55 schreef DS4 het volgende:
[..]
Maar als je gezichtsbedekking in het openbaar verbiedt, verbied je dus de integraalhelm... Dat lijkt mij ongewenst.
En wat mag dat allemaal weer kosten?quote:Op woensdag 30 december 2009 15:49 schreef Bowlingbal het volgende:
allicht maar dan doet hij volgens mij niets verkeerdquote:Op woensdag 30 december 2009 15:46 schreef Gia het volgende:
[..]
Dan was ze net zo goed naar het CGB gerend.
Hoe identificeert zo iemand zichzelf danquote:Op woensdag 30 december 2009 15:55 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
Ja.
De persoon met de niqaab kan zich natuurlijk ook identificeren tegenover de receptioniste. Daarnaast, misschien heb ik dan wat gemist, maar ik maak zelden mee dat iedereen met identificatie moet gaan slingeren bij een zorginstelling.
Ja hoor. Tegenwoordig moet je bijna met je identiteit staan te wapperen als je van het toilet gebruik wil maken.quote:Op woensdag 30 december 2009 15:55 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
Ja.
De persoon met de niqaab kan zich natuurlijk ook identificeren tegenover de receptioniste. Daarnaast, misschien heb ik dan wat gemist, maar ik maak zelden mee dat iedereen met identificatie moet gaan slingeren bij een zorginstelling.
Goh, dat maak ik nou nooit mee.quote:Op woensdag 30 december 2009 15:57 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ja hoor. Tegenwoordig moet je bijna met je identiteit staan te wapperen als je van het toilet gebruik wil maken.
De niqaab afdoen.quote:Op woensdag 30 december 2009 15:57 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hoe identificeert zo iemand zichzelf dan
Of gewoon bij de arts als die dat zelf wil vaststellen omdat hij er voor verantwoordelijk is.quote:Op woensdag 30 december 2009 15:55 schreef Bowlingbal het volgende:
De persoon met de niqaab kan zich natuurlijk ook identificeren tegenover de receptioniste.
Dan kom je niet vaak genoeg.quote:Daarnaast, misschien heb ik dan wat gemist, maar ik maak zelden mee dat iedereen met identificatie moet gaan slingeren bij een zorginstelling.
quote:Op woensdag 30 december 2009 15:55 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Natuurlijk is het niet vanzelf gegaan, maar het zijn de kinderen van de mensen zelf die ervoor gestreden hebben. Ze hebben hun ouders e.e.a. bijgebracht, die vrijheid hadden, of mochten ze in ieder geval nemen.
Ik vind die kleding spuuglelijk en ontsierend in het straatbeeld. Dit is geen islamitisch land, dus het landschap hoeft dat ook niet te zijn.
Dat zal vaak zo zijn en dat mag inderdaad wel eens gezegd worden, hoe mannen in dat soort gezinnen de vrouwen kapot maken.quote:Het grootste probleem heb ik ermee dat men vindt dat het moet omdat Mohammed dat vindt.
Daar heb ik dus problemen mee, Mohammed, is dead and gone, we leven nu. Vrouwen die zo ingepakt rondlopen (vaak met een kind aan de hand) lijkt wel een soort wezen dat de mannen thuis houden, en heeft niets van een partner. Het lijkt wel een soort broedmachine, een soort ding, dat als een schaduw, vladderend als in de nacht de straten doorschuift om de man te dienen, maar vooral voor de wereld onzichtbaar te wezen. Die mannen die zijn het grootste probleem.
Dat zou ook kunnen ja.quote:Op woensdag 30 december 2009 15:59 schreef DS4 het volgende:
[..]
Of gewoon bij de arts als die dat zelf wil vaststellen omdat hij er voor verantwoordelijk is.
[..]
Dan kom je niet vaak genoeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |