abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_76227977
quote:
Op woensdag 30 december 2009 17:22 schreef pullup het volgende:

[..]

Hij sprak geen Nederlands
Integreren is niet nodig. Je blijft alleen maar rechten houden in Nederland
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
pi_76228029
quote:
Op woensdag 30 december 2009 17:22 schreef Stuart het volgende:

[..]

Integreren is niet nodig. Je blijft alleen maar rechten houden in Nederland
De vrouw spreekt en schrijft prima Nederlands. Dat zal dan wel de reden zijn dat ze meewilde en niet de man.
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_76228052
quote:
Op woensdag 30 december 2009 17:24 schreef pullup het volgende:

De vrouw spreekt en schrijft prima Nederlands. Dat zal dan wel de reden zijn dat ze meewilde en niet de man.
..en dat ze de weg naar de klachten-instanties zo goed weet...
pi_76228059
quote:
Op woensdag 30 december 2009 17:24 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

..en dat ze de weg naar de klachten-instanties zo goed weet...
Inderdaad
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_76228064
quote:
Op woensdag 30 december 2009 17:21 schreef Stuart het volgende:

[..]

Maar een Duits oorlogsuniform mag niet. Toch zou je dat ook als 'kleding' kunnen classificeren. Maar niemand vind dat echt gewenst. Waar ligt de grens dan
Dat is niet heel praktisch met veel mensen die WO2 vers in het geheugen hebben liggen. Daarbij word ik een beetje misselijk wanneer mensen nazi's/Hitler-Duitsland/etc er bij halen in een discussie.
pi_76228106
quote:
Op woensdag 30 december 2009 17:24 schreef pullup het volgende:

[..]

Niemand weet werkelijk of zij prima Nederlands schrijft. Suggestief dus want niemand heeft haar gezicht gezien
pi_76228129
quote:
Op woensdag 30 december 2009 17:25 schreef Dichtpiet. het volgende:

[..]

Dat is niet heel praktisch met veel mensen die WO2 vers in het geheugen hebben liggen. Daarbij word ik een beetje misselijk wanneer mensen nazi's/Hitler-Duitsland/etc er bij halen in een discussie.
Maar de zelfmoordaanslagen van moslims zijn niet zo erg
pi_76228165
quote:
Op woensdag 30 december 2009 17:25 schreef Dichtpiet. het volgende:

[..]

Waarom? Alsof Moslims geen oorlog voeren. Zijn het niet de Moslims die veel aanslagen plegen? Die zijn geen steek beter dan nazi's (die extremisten die aanslagen plegen dus)
pi_76228225
quote:
Op woensdag 30 december 2009 17:28 schreef Stuart het volgende:

[..]

Waarom? Alsof Moslims geen oorlog voeren. Zijn het niet de Moslims die veel aanslagen plegen? Die zijn geen steek beter dan nazi's
Dan zou ik zelfs geen vlag van de VS op mijn trui mogen bij de dokter.
pi_76228253
quote:
Op woensdag 30 december 2009 17:26 schreef Stuart het volgende:

[..]

Niemand weet werkelijk of zij prima Nederlands schrijft. Suggestief dus want niemand heeft haar gezicht gezien
Het leuke van schriftelijke reacties is dat je daar nu juist geen gezicht bij ziet. Fok! drijft erop. Maar goed het kan inderdaad een kloon geweest zijn
  woensdag 30 december 2009 @ 17:30:55 #286
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_76228259
De girl heeft gehandeld volgens de kaders des rechten. Niets meer, niets minder.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_76228262
quote:
Op woensdag 30 december 2009 17:29 schreef Dichtpiet. het volgende:

[..]

Dan zou ik zelfs geen vlag van de VS op mijn trui mogen bij de dokter.
Nu je over een vlag begint. Was het niet zo dat zelfs een Nederlands vlaggetje op scholen werd verboden om dat te dragen op een jas? Is dat wel normaal?

Want je mag wel burka's en shit dragen maar een vlag van het vaderland is discriminerend. Hmmmz.
pi_76228299
quote:
Op woensdag 30 december 2009 17:30 schreef pullup het volgende:

[..]

Het leuke van schriftelijke reacties is dat je daar nu juist geen gezicht bij ziet. Fok! drijft erop. Maar goed het kan inderdaad een kloon geweest zijn
Ik probeer alleen maar te zeggen dat er sprake is van een aanname
pi_76228305
quote:
Op woensdag 30 december 2009 17:30 schreef Stuart het volgende:

[..]

Nu je over een vlag begint. Was het niet zo dat zelfs een Nederlands vlaggetje op scholen werd verboden om dat te dragen op een jas? Is dat wel normaal?

Want je mag wel burka's en shit dragen maar een vlag van het vaderland is discriminerend. Hmmmz.
Jij weet helemaal niet hoe ik daarover denk.
  woensdag 30 december 2009 @ 17:32:44 #290
274062 Sjaakz
Teflonbuikspreekpop
pi_76228331
quote:
Op woensdag 30 december 2009 17:06 schreef DS4 het volgende:
Het is toch gek dat jij denkt dat het hele bijzonder eigenschappen zijn die je moet bezitten, terwijl iedere ondernemer met mensen in loondienst wordt geacht deze eigenschappen te hebben. Incl. die huisarts dus.
Dat denk ik niet, ik weet welke eisen er aan identiteitsvaststelling worden gesteld.

Wanneer degenen die de identiteitscontrole moeten uitvoeren niet over de benodigde apparatuur en opleiding beschikken betekent dit dat:

• De formele eisen aan identificatie door huisartsen niet van dien aard kunnen zijn dat hier zonder dergelijke apparatuur en opleiding niet aan voldaan kan worden. (Geen echte identiteitsvaststelling dus)
  • Of huisartsenpraktijken in het algemeen ernstig in gebreke blijven.

Verder lijk je er vanuit te gaan dat huisartsen het over het algemeen juist erg belangrijk vinden de identiteit van patiënten en begeleiders vast te stellen en geen kans onbenut zullen laten van de mogelijkheden die de wet hen biedt gebruik te maken. Het tegendeel is echter waar.

De vergewisplicht is een compromis n.a.v. de identificatieplicht die men huisartsen eigenlijk op wilde leggen bij de invoering van de BSN. Huisartsen wilden hier echter niets van weten, omdat:

• het administratieve lasten met zich mee zou brengen,
  • zij bang waren dat dit hulpbehoevenden af zou kunnen schrikken
  • en de vertrouwensrelatie tussen patiënt en arts zou schaden.

N.a.v. protesten vanuit deze beroepsgroep is de identificatieplicht voor huisartsen dan ook komen te vervallen, en vervangen door deze minder zware vergewisplicht.
  • pi_76228349
    quote:
    Op woensdag 30 december 2009 17:31 schreef Dichtpiet. het volgende:

[..]

Jij weet helemaal niet hoe ik daarover denk.
    Waar schrijf ik dan dat jij daar op een bepaalde manier over denkt Door een vraagstelling
    pi_76228382
    quote:
    Op woensdag 30 december 2009 17:33 schreef Stuart het volgende:

[..]

Waar schrijf ik dan dat jij daar op een bepaalde manier over denkt Door een vraagstelling
    huh
    pi_76228404
    quote:
    Op woensdag 30 december 2009 17:32 schreef Sjaakz het volgende:

[..]

Dat denk ik niet, ik weet welke eisen er aan identiteitsvaststelling worden gesteld.

Wanneer degenen die de identiteitscontrole moeten uitvoeren niet over de benodigde apparatuur en opleiding beschikken betekent dit dat:

• De formele eisen aan identificatie door huisartsen niet van dien aard kunnen zijn dat hier zonder dergelijke apparatuur en opleiding niet aan voldaan kan worden. (Geen echte identiteitsvaststelling dus)

Verder lijk je er vanuit te gaan dat huisartsen het over het algemeen juist erg belangrijk vinden de identiteit van patiënten en begeleiders vast te stellen en geen kans onbenut zullen laten van de mogelijkheden die de wet hen biedt gebruik te maken. Het tegendeel is echter waar.

De vergewisplicht is een compromis n.a.v. de identificatieplicht die men huisartsen eigenlijk op wilde leggen bij de invoering van de BSN. Huisartsen wilden hier echter niets van weten, omdat:

N.a.v. protesten vanuit deze beroepsgroep is de identificatieplicht voor huisartsen dan ook komen te vervallen, en vervangen door deze minder zware vergewisplicht.
  • En wat houdt die vergewisplicht dan precies in?
    pi_76228415
    quote:
    Op woensdag 30 december 2009 17:31 schreef Stuart het volgende:

[..]

Ik probeer alleen maar te zeggen dat er sprake is van een aanname
    En ik denk dat diezelfde aanname deze arts genekt heeft. Hij dacht een dom onderdrukt vrouwtje te treffen en onder de burka bleek een pittige tante te zitten
    pi_76228481
    quote:
    Op woensdag 30 december 2009 17:33 schreef AchJa het volgende:

[..]

Waar staat dat?
    Vele malen in deze reeks.
    pi_76228484
    quote:

[..]

• Het gezicht van de persoon in kwestie vergelijken met die op de identificatiepapieren lijkt me dan toch wel minimaal. Het wordt van mij als P&O Manager in iedergeval ook verwacht. Lijkt me dat een arts dat toch ook zal moeten kunnen.
    I'm just a Soul whose Intentions are Good
    pi_76228535
    quote:
    Op woensdag 30 december 2009 17:35 schreef pullup het volgende:

[..]

En ik denk dat diezelfde aanname deze arts genekt heeft. Hij dacht een dom onderdrukt vrouwtje te treffen en onder de burka bleek een pittige tante te zitten
    Opnieuw een aanname. Merkwaardig dat de arts hier min of meer als crimineel wordt weggezet.
    pi_76228590
    quote:

• Ik vind het kwalijk dat je selectief quote en de opvolgende zin

En zo moeilijk is het ook weer niet. Ok, een goede vervalsing komt er best door, maar dan heb je al 9 vd 10 gevallen achterhaald.

weg laat gelet op jouw repliek.
    quote:
    Verder lijk je er vanuit te gaan dat huisartsen het over het algemeen juist erg belangrijk vinden de identiteit van patiënten en begeleiders vast te stellen en geen kans onbenut zullen laten van de mogelijkheden die de wet hen biedt gebruik te maken.
    Dat staat echt helemaal nergens. Ik stel slechts dat het verstandig is.
    quote:

• En wat maakt dat mijn verhaal dat ze als ze slim zijn ze weldegelijk hun best doen, gelet op de risico's anders?
    Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
    [quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
    Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
    pi_76228634
    quote:
    Op woensdag 30 december 2009 17:20 schreef Dichtpiet. het volgende:

Vrouw eet iets raars -> Stoffen komen in borstvoeding -> kind krijgt allergische reactie.
    Erg gezocht... Tot aan: niet realistisch.
    Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
    [quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
    Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')