abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 4 januari 2010 @ 12:58:07 #51
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_76395324
-ophouden met ruzieen, ontopic of niks-

[ Bericht 28% gewijzigd door Bastard op 04-01-2010 20:26:21 ]
Op dinsdag 11 januari 2011 13:20 schreef Bastard het volgende:
Je lijkt af en toe wel een kind dat alles maar roept wat in je hoofd opkomt!
  maandag 4 januari 2010 @ 16:44:07 #52
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_76403171
-ophouden met ruzieen, ontopic of niks-

[ Bericht 70% gewijzigd door Bastard op 04-01-2010 20:26:47 ]
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_76410453
-reactie op verwijderd-

Besef voordat je op feitelijkheden ingaat, dat ingaan op emoties, middels ondersteunende emoties effectiever is.

[ Bericht 86% gewijzigd door Bastard op 04-01-2010 20:28:04 ]
  dinsdag 5 januari 2010 @ 11:09:26 #54
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_76430455
het verhaal van Jezus komt wel een beetje overeen met mijn voorstelling van een Jezus

Jezus: Wat er werkelijk gebeurde - 2. De Bijbel
quote:
Het is interessant wat ik toen aantrof en wat zelfs nu nog het geval is, is het punt waarop iemand werkelijk opstaat in deze wereld. Als je door de eeuwen heen kijkt, zijn er maar een paar geweest, die werkelijk zijn opgestaan en de waarheid spraken, die over de ware expressie van mensen spraken. Waarom? Ze hebben het zelf gezien, ze hebben zichzelf toegepast, ze hebben het geleefd, ze hebben zichzelf uitgedrukt. Mensen zijn in feite niet in staat woorden te spreken, die ze niet eerst zelf hebben toegepast, uitgedrukt en geleefd als zichzelf. Om in staat te zijn het te zien en te horen. En het interessante is, dat die mensen altijd meteen door de hele wereld worden aangevallen.

Dat is ook met mezelf gebeurd. Want waarvoor stond ik? Ik stond voor gelijkheid en eenheid. Ik wilde dat mensen zich realiseerden dat ze één en gelijk zijn met mij. Maar wat gebeurde er? Het grootste deel van de wereld keerde zich tegen me en zeiden dat ik bedrog pleegde, ze noemden me 'een leugen' enzovoort.

Het is interessant dat alles in het tegendeel wordt uitgelegd. Altijd. Want alles wat die mensen tegen mij zeiden, was eigenlijk een projectie van hun eigen bedrog, dat zij logen. Zij waren niet eerlijk tegen zichzelf. Dat is duidelijk. Maar mensen zien dat niet. Ze realiseren zich niet dat datgene wat je in een ander ziet, in feite datgene is, wat je in jezelf ziet. Het is zó simpel. Het is onweerlegbaar waar en het gebeurde zelfs al toen ik hier was.

En wat ik ontdekte is, dat mensen me niet konden horen. Ze hoorden de woorden niet die ik sprak. De woorden die ik sprak werden volkomen omgekeerd. Dat bracht me nogal in verwarring, want soms herhaalde ik bepaalde uitspraken of woorden keer op keer en soms moest ik het in de praktijk voordoen, als een manifestatie van mezelf, voordat ze het een keer begrepen.
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  dinsdag 5 januari 2010 @ 11:38:41 #55
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_76431513
quote:
Op donderdag 31 december 2009 13:05 schreef JoepiePoepie het volgende:
Maar Desteni spreekt je blijkbaar aan, Summers?
Op dinsdag 11 januari 2011 13:20 schreef Bastard het volgende:
Je lijkt af en toe wel een kind dat alles maar roept wat in je hoofd opkomt!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')