Klaagbaakquote:Op woensdag 30 december 2009 13:19 schreef 9611Niels het volgende:
Kameraden die mij van belangrijke zaken afhouden
Sneeuw is weg!
Meisjes die seks met elkaar hebben (met PAINT!!!)
Films met de Kerstman erin
STOP DE PERSEN: Kerststress in Schagen!
Alles buiten Friesland
Je bent zelf een zeikerd en Fries bovendien.
Volgens mij is dat altijd andersom geweestquote:Op woensdag 30 december 2009 13:28 schreef kensei het volgende:
Geld wat in de randstad word verdient word uitgegeven in Friesland.
Friesland
De taal, de mensen, de vlag, de mentaliteit, de plek, de voetbalclubs, eigenlijk alles wel.quote:Op woensdag 30 december 2009 13:41 schreef ynuhh het volgende:
[..]
![]()
Niks mis met Friesland, ik snap de haat tegen Friesland niet echt.
Je bent er nog nooit geweest zekerquote:Op woensdag 30 december 2009 13:42 schreef Biels het volgende:
[..]
De taal, de mensen, de vlag, de mentaliteit, de plek, de voetbalclubs, eigenlijk alles wel.
In dat geval:quote:Op woensdag 30 december 2009 13:23 schreef Ascendancy het volgende:
Klacht gegrond als je een paint maakt.
quote:Op woensdag 30 december 2009 13:43 schreef -moppie- het volgende:
Ik ben in Friesland geboren maar vind het niks.
Ben blij dat ik nu tussen de gezellige mensen in Brabant woon.
Je bent het volkslied vergeten.quote:Op woensdag 30 december 2009 13:42 schreef Biels het volgende:
[..]
De taal, de mensen, de vlag, de mentaliteit, de plek, de voetbalclubs, eigenlijk alles wel.
Ja want al die boeren die alleen kunnen overleven door subsidies helpen Nederland echt johquote:Op woensdag 30 december 2009 13:32 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Volgens mij is dat altijd andersom geweest
Hoe zou ik dat allemaal kut kunnen vinden als ik er nog nooit geweest was?quote:Op woensdag 30 december 2009 13:42 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Je bent er nog nooit geweest zeker
Omdat er niet geweest zijn meestal geen reden is voor users om er geen mening over te hoeven hebbenquote:Op woensdag 30 december 2009 13:44 schreef Biels het volgende:
[..]
Hoe zou ik dat allemaal kut kunnen vinden als ik er nog nooit geweest was?
quote:Op woensdag 30 december 2009 13:45 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Omdat er niet geweest zijn meestal geen reden is voor users om er geen mening over te hoeven hebben
Precies, ik zie vaak genoeg oordelen vallen over vrouwen.quote:Op woensdag 30 december 2009 13:45 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Omdat er niet geweest zijn meestal geen reden is voor users om er geen mening over te hoeven hebben
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |