quote:Op vrijdag 1 januari 2010 21:31 schreef Poppedein het volgende:
lieve mama's en kleine babytjes.. ook ik wens jullie een heeeeeeerlijk zorgeloos en gezond 2010!! Op alle mooie momenten die zullen volgen! *proost*!
Ik heb vannacht al een heel mooi nieuwjaarsbabytje op de wereld helpen zetten..de eerste van Drenthe zo bleek, hoezee!
Bij ons een ware zwangerschapsboom. Om me heen nu 4 mensen zwangert! Wat heerlijk kan het zijn om zelf niet zwanger te zijn, maar het wel van dichtbij mee te makenquote:Op vrijdag 1 januari 2010 21:34 schreef _Bar_ het volgende:
hier heerst nu serieus een heuse babyboom
Bij vrienden van ons is op 28 dec een dochter geboren,
Gisteravond is bij de overburen een zoon geboren
en de schuinoverburen kunnen ook ieder moment beginnen met bevallen.
Heel verstandig! Na een slechte nacht kun je je ineens zo rot voelen, net zoals je na een goede nacht ineens weer heel fit kunt zijn. Ik hoop dat vannacht een goede nacht wordt voor jullie.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 20:56 schreef Incantrix het volgende:
Sorry, verder ben ik even leeg. Stef heeft vannacht niet doorgeslapen en de hele dag door krampjes gehad en ik voel mezelf sowieso niet fit. Ik ga zo voeden en mijn bed in, bel de visite van morgen af en ga morgen lekker keutelen met mijn kind
Ja zeg, ik zei nog tegen mijn lief: hoe deden we dat in vredesnaam toen hij er net was? Hij is nog geen 6 weken oud en ik ben het nu al ontwendquote:Op zaterdag 2 januari 2010 21:07 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Heel verstandig! Na een slechte nacht kun je je ineens zo rot voelen, net zoals je na een goede nacht ineens weer heel fit kunt zijn. Ik hoop dat vannacht een goede nacht wordt voor jullie.
Maandag heb ik mijn eerste werkgerelateerde afspraak, en morgen moet ik daarvoor wat dingen doen. Oh boy, dat wil ik nog helemaal niet! Ik hoef pas 8 februari weer officieel aan het werk. Ik hoop maar dat vannacht eens een goede nacht wordt, want ik weet niet hoe ik het anders voor elkaar ga krijgen.
Ivan is trouwens zijn handjes aan het ontdekken. Het is nog subtiel, maar hij begint tegen dingen die boven hem hangen aan te slaan en hij grijpt naar mijn gezicht als ik voor hem lig.En hij trekt zó hard aan mijn haar.
![]()
Ja dat ja, ik heb gisteren al een potje gejankt, je kan het maar gehad hebben, toch? Ik ben vooral bang dat ik gewoonweg niets te doen heb en dan kruipen de uren zo.quote:Heb jij ook al een knoop in je maag voor maandag?(in mijn geval dan dinsdag....als ik eraan denk moet ik al huilen, maar het is vast oke als ik maar weer aan de slag ben)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bar, hoe wandel jij in vredesnaam met dit weer?
Met de wagen kom je er niet door, met de draagdoek durf ik niet door de gladheid.
Ik vind die gladdigheid zo eng, hebben jullie dat ook?
Onze auto staat altijd op de parkeerplaats, maar ik glibber er niet heen met de maxi-cosi aan de arm.
Dan haal ik eerst de auto, en zet die bij huis, vervolgens haal ik Lars op.wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:59 schreef Stiemie het volgende:
Sorry BE![]()
Admiraal wat erg zeg. Natuurlijk is narcose eng als het om je kindje gaat. Hopelijk knapt Levi er wel van op!
Ps: ik denk wel dat je in het verkeerde baby-topic zit als je kindje al kan lopen (of het is wel een heeeele snelle)
Hier zou fabian kunnen staan. Al slaapt hij heel goed sinds we hem op zn buik leggenquote:Op zondag 3 januari 2010 14:08 schreef Claudia_x het volgende:
Ivan slaapt zó makkellijk in als hij bij mij ligt, en zó moeilijk als ik hem weg leg. 's Nachts ben ik best lang bezig om hem goed in slaap te kijgen.
quote:Op zondag 3 januari 2010 14:21 schreef amaranta het volgende:
Wat is een sophietje en waaarom heb ik er geen???
Precies Fabian.quote:Op zondag 3 januari 2010 14:56 schreef Vlindur het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Sophie
Rienk kan helemaal niet alleen in slaap vallen, die valt alleen bij mij aan de borst in slaap. De box vind hij ook vreselijk. Als ie wakker is wil hij bij iemand zitten/liggen en vanuit daar de wijde wereld bewonderen.
Best vermoeiend soms..
Ik heb nog niet echt een regeldag gehad. Maar het kan ook wel zijn dat ik het niet herken omdat Rienk nog totaal geen ritme heeft, die komt als hij komt.. En ik voedt als ik denk dat hij honger heeft (smakken en handen sabbelen of brullenquote:Op zondag 3 januari 2010 15:01 schreef amaranta het volgende:
[..]
Precies Fabian.
Hoewel hij nu wel in de box ligt (maar dus ook omdat we hem op zn buik erin hebben gelegd).
Vanmorgen de hele ochtend met Fabian op schoot gezeten of aan de borst. En Eva wil ook wel een beetje aandacht.
Nog best lastig
Denk wel dat het een beetje regelochtend was.
Dat is hier precies zo. Daarom is de draagdoek ook zo handig, want dan heb ik mijn handen min of meer vrij. Ik oefen ook met in bed laten slapen overdag, maar dat gaat de laatste tijd weer vrij moeizaam.quote:Op zondag 3 januari 2010 14:56 schreef Vlindur het volgende:
Als ie wakker is wil hij bij iemand zitten/liggen en vanuit daar de wijde wereld bewonderen.
Best vermoeiend soms..
Vindt hij een wipstoeltje dan ook niet leuk om in te liggen? Ik zet Esmee soms zo in de wipper dat ze me in de huiskamer kan volgen of dat ze me kan zien als ik in de keuken bezig ben en dat gaat dan ook goedquote:Op zondag 3 januari 2010 14:56 schreef Vlindur het volgende:
Als ie wakker is wil hij bij iemand zitten/liggen en vanuit daar de wijde wereld bewonderen.
Best vermoeiend soms..
Ik moet bekennen dat ik een lage tolerantie heb. Ik vind het bijvoorbeeld al moeilijk om zelf door dat kreunen en steunen heen te slapen. Zijn vader heeft daar geen moeite mee en dus kan ik maar beter zelf Ivan in slaap helpen, want anders lig ik alsnog de hele tijd naar het plafond te staren.quote:Op zondag 3 januari 2010 15:43 schreef Beessie-Jen het volgende:
hellow ladies; meer slechte slaapsters dus afgelopen nacht...maar ik mag helemaal niet klagen als ik jullie zo hoor. Evie slaapt eigenlijk elke nacht vrij goed. Ze meldt zich om de 3-4 uur; maar verder huilt ze niet echt ofzo... soms ligt ze nog een poosje te kreunen en steunen na een voeding; maar meestal slaapt ze vrij snel weer...
Alleen van8 dus even niet... naja dat is dan even niet anders.
Sterker nog: de meeste baby's worden er rustig van. De combinatie speen en stofzuiger werkt goed om Ivan in slaap te laten vallen. Jammer alleen dat hij die speen niet in z'n mond houdt en dat een ronkende stofzuiger 's nachts niet zo fijn is.quote:Papa is nu aan het stofzuigen en Evie slaapt er gewoon doorheen... heerlijk dus
Ivan kon zijn wipstoel en de box pas waarderen toen hij iets ouder was. Met een paar weken kan het dus zomaar omslaan. Hij ligt nu na een voeding met plezier een half uur in zijn wipstoel (nou ja, niet altijd, soms begint hij alweer snel te mopperen).quote:Op zondag 3 januari 2010 15:51 schreef Stiemie het volgende:
[..]
Vindt hij een wipstoeltje dan ook niet leuk om in te liggen? Ik zet Esmee soms zo in de wipper dat ze me in de huiskamer kan volgen of dat ze me kan zien als ik in de keuken bezig ben en dat gaat dan ook goed
quote:Op zondag 3 januari 2010 16:28 schreef Beessie-Jen het volgende:
o ik slaap ook altijd met 1 oordopje in hoor... manlief snurkt namelijk.
Maar ik hoor Tess er niet altijd doorheen..![]()
oh jawel hoorquote:Op zondag 3 januari 2010 16:36 schreef Claudia_x het volgende:
Jullie horen gehuil dus nog wel? Ik heb die dingen in huis, dus ik kan het een keer proberen.
quote:Op zondag 3 januari 2010 16:28 schreef Beessie-Jen het volgende:
o ik slaap ook altijd met oordopjes in hoor... vriendlief snurkt namelijk.
Maar ik hoor Lente er gewoon doorheen..
Die hebben we nietquote:Op zondag 3 januari 2010 15:51 schreef Stiemie het volgende:
[..]
Vindt hij een wipstoeltje dan ook niet leuk om in te liggen? Ik zet Esmee soms zo in de wipper dat ze me in de huiskamer kan volgen of dat ze me kan zien als ik in de keuken bezig ben en dat gaat dan ook goed
quote:Op zondag 3 januari 2010 18:22 schreef mefke79 het volgende:
Ow wat voel ik me een slechte mama op het moment.We hadden nieuwe spenen gehaald voor op het kdv en manlief had er straks eentje op de fles gezet. Oma gaf em de fles en dat ging wel erg snel, maar we hebben er niet echt op gelet hoe snel. Nou blijkt achteraf dat het een 3 standenspeen is die waarschijnlijk op standje 3 gestaan heeft en het jochie heeft nu dus enorme buikpijn en brult al een uur alles bij elkaar. Zo zielig...En ik baal er van dat ik het niet gezien heb, maar ja, daar doe je nu weinig meer aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |