Dat is hier precies zo. Daarom is de draagdoek ook zo handig, want dan heb ik mijn handen min of meer vrij. Ik oefen ook met in bed laten slapen overdag, maar dat gaat de laatste tijd weer vrij moeizaam.quote:Op zondag 3 januari 2010 14:56 schreef Vlindur het volgende:
Als ie wakker is wil hij bij iemand zitten/liggen en vanuit daar de wijde wereld bewonderen.
Best vermoeiend soms..
Vindt hij een wipstoeltje dan ook niet leuk om in te liggen? Ik zet Esmee soms zo in de wipper dat ze me in de huiskamer kan volgen of dat ze me kan zien als ik in de keuken bezig ben en dat gaat dan ook goedquote:Op zondag 3 januari 2010 14:56 schreef Vlindur het volgende:
Als ie wakker is wil hij bij iemand zitten/liggen en vanuit daar de wijde wereld bewonderen.
Best vermoeiend soms..
Ik moet bekennen dat ik een lage tolerantie heb. Ik vind het bijvoorbeeld al moeilijk om zelf door dat kreunen en steunen heen te slapen. Zijn vader heeft daar geen moeite mee en dus kan ik maar beter zelf Ivan in slaap helpen, want anders lig ik alsnog de hele tijd naar het plafond te staren.quote:Op zondag 3 januari 2010 15:43 schreef Beessie-Jen het volgende:
hellow ladies; meer slechte slaapsters dus afgelopen nacht...maar ik mag helemaal niet klagen als ik jullie zo hoor. Evie slaapt eigenlijk elke nacht vrij goed. Ze meldt zich om de 3-4 uur; maar verder huilt ze niet echt ofzo... soms ligt ze nog een poosje te kreunen en steunen na een voeding; maar meestal slaapt ze vrij snel weer...
Alleen van8 dus even niet... naja dat is dan even niet anders.
Sterker nog: de meeste baby's worden er rustig van. De combinatie speen en stofzuiger werkt goed om Ivan in slaap te laten vallen. Jammer alleen dat hij die speen niet in z'n mond houdt en dat een ronkende stofzuiger 's nachts niet zo fijn is.quote:Papa is nu aan het stofzuigen en Evie slaapt er gewoon doorheen... heerlijk dus
Ivan kon zijn wipstoel en de box pas waarderen toen hij iets ouder was. Met een paar weken kan het dus zomaar omslaan. Hij ligt nu na een voeding met plezier een half uur in zijn wipstoel (nou ja, niet altijd, soms begint hij alweer snel te mopperen).quote:Op zondag 3 januari 2010 15:51 schreef Stiemie het volgende:
[..]
Vindt hij een wipstoeltje dan ook niet leuk om in te liggen? Ik zet Esmee soms zo in de wipper dat ze me in de huiskamer kan volgen of dat ze me kan zien als ik in de keuken bezig ben en dat gaat dan ook goed
quote:Op zondag 3 januari 2010 16:28 schreef Beessie-Jen het volgende:
o ik slaap ook altijd met 1 oordopje in hoor... manlief snurkt namelijk.
Maar ik hoor Tess er niet altijd doorheen..![]()
oh jawel hoorquote:Op zondag 3 januari 2010 16:36 schreef Claudia_x het volgende:
Jullie horen gehuil dus nog wel? Ik heb die dingen in huis, dus ik kan het een keer proberen.
quote:Op zondag 3 januari 2010 16:28 schreef Beessie-Jen het volgende:
o ik slaap ook altijd met oordopjes in hoor... vriendlief snurkt namelijk.
Maar ik hoor Lente er gewoon doorheen..
Die hebben we nietquote:Op zondag 3 januari 2010 15:51 schreef Stiemie het volgende:
[..]
Vindt hij een wipstoeltje dan ook niet leuk om in te liggen? Ik zet Esmee soms zo in de wipper dat ze me in de huiskamer kan volgen of dat ze me kan zien als ik in de keuken bezig ben en dat gaat dan ook goed
quote:Op zondag 3 januari 2010 18:22 schreef mefke79 het volgende:
Ow wat voel ik me een slechte mama op het moment.We hadden nieuwe spenen gehaald voor op het kdv en manlief had er straks eentje op de fles gezet. Oma gaf em de fles en dat ging wel erg snel, maar we hebben er niet echt op gelet hoe snel. Nou blijkt achteraf dat het een 3 standenspeen is die waarschijnlijk op standje 3 gestaan heeft en het jochie heeft nu dus enorme buikpijn en brult al een uur alles bij elkaar. Zo zielig...En ik baal er van dat ik het niet gezien heb, maar ja, daar doe je nu weinig meer aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |