abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_76374727
Dat voorste broodje op het plaatje is trouwens een bruin broodje
  zondag 3 januari 2010 @ 22:20:11 #102
132605 kawotski
Il Dottore
pi_76379147
quote:
Op vrijdag 1 januari 2010 14:26 schreef muiterij het volgende:
Maar we hebben normaal gesproken toch al warme chocomel?
in poedervorm zeker.. ik neem wel eens de hot choco bij de mac maar die lijkt niet echt op de chocomel die ik uit het pak drink.
Minister Cramer: "Milieuvervuiling mag zolang je maar betaalt."
Minister Cramer: "Mensheid in 2100 grotendeels verdwenen."
Minister Cramer: "In 2050 40% van alle dier- en plantensoorten uitgestorven."
pi_76379976
Is gewoon de normale hotchoco siroop zoals die in elke hotchoco automaat te verkrijgen is.
pi_76382359
quote:
Op zondag 3 januari 2010 22:33 schreef Yannick567 het volgende:
Is gewoon de normale hotchoco siroop zoals die in elke hotchoco automaat te verkrijgen is.
En vies is om uit je kleding te krijgen..
pi_76382947
quote:
Op zondag 3 januari 2010 23:18 schreef Studiotje het volgende:

[..]

En vies is om uit je kleding te krijgen..
vandaag nog meegemaakt ja
pi_76443060
God oh god, dat hier serieus een speciaal topic voor is!
Maar goed, de Mac kan op zijn tijd heerlijk zijn. Vooral kipnuggets en de friet + frietsaus. :3
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
pi_76446838
Waarom zou hier geen speciaal topic voor zijn?

Iemand die nieuwe wrap al geprobeerd? Waarom hebben jullie zo'n hekel aan die bonnen?
pi_76446880
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 18:08 schreef ShinobizWinter het volgende:
Waarom zou hier geen speciaal topic voor zijn?
Mja, voordat ik mijn vriend leerde kennen, wist ik nog niet eens dat er een macdrive was. Vandaar mijn aparte opmerking.
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
pi_76447805
Binnenkort weer eens een big mac halen!!
pi_76448160
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 18:08 schreef ShinobizWinter het volgende:Waarom hebben jullie zo'n hekel aan die bonnen?
Dat zijn medewerkers, en die moeten opeens iets harder werken...
(en ik geloof dat klanten vaak laat aangeven dat ze een kortingsbon is, wat in de kassa lastig te verwerken is)
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_76448269
Ik moet voor morgen ook even een kortingsbon uitprinten. .
pi_76449036
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 18:08 schreef ShinobizWinter het volgende:
Waarom hebben jullie zo'n hekel aan die bonnen?
Omdat de gasten (Gasten ja, klanten hebben ze op de Wallen) het meestal te laat aangeven, bijvoorbeeld wanneer de volledige bestelling is aangeslagen en ze het bedrag krijgen te horen, dan kijken ze je aan met de opmerking: "Maar ik heb kortingsbonnen"...

Tevens is het aanslaan van Kortingsproducten een rotklus op sommige kassa systemen. Ook proberen sommige gasten het om in de drive te zeggen dat ze bonnen hebben en bij het afrekenen is de bon nergens te bekennen, wanneer je dan de bestelling omgooit (ja, ik doe niet lief) waardoor de bestelling duurder word gaan ze de manager eisen en zeuren dat ze de bonnen nooit hebben gehad, ja, pech voor jouw!

Zo, hoi
pi_76449377
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 19:02 schreef Studiotje het volgende:

[..]

Omdat de gasten (Gasten ja, klanten hebben ze op de Wallen) het meestal te laat aangeven, bijvoorbeeld wanneer de volledige bestelling is aangeslagen en ze het bedrag krijgen te horen, dan kijken ze je aan met de opmerking: "Maar ik heb kortingsbonnen"...

Tevens is het aanslaan van Kortingsproducten een rotklus op sommige kassa systemen. Ook proberen sommige gasten het om in de drive te zeggen dat ze bonnen hebben en bij het afrekenen is de bon nergens te bekennen, wanneer je dan de bestelling omgooit (ja, ik doe niet lief) waardoor de bestelling duurder word gaan ze de manager eisen en zeuren dat ze de bonnen nooit hebben gehad, ja, pech voor jouw!

Zo, hoi
Dat kan ik me inderdaad wel voorstellen. Ik kom altijd heel triomfantelijk met mijn voordeelbonnen aanzetten dus dan is het evident.
pi_76449855
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 18:08 schreef Tamashii het volgende:

[..]

Mja, voordat ik mijn vriend leerde kennen, wist ik nog niet eens dat er een macdrive was. Vandaar mijn aparte opmerking.
Owh, nou bedank je vriend dan maar voor het verrijken van je leven met mcdonalds
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 19:02 schreef Studiotje het volgende:

[..]

Omdat de gasten (Gasten ja, klanten hebben ze op de Wallen) het meestal te laat aangeven, bijvoorbeeld wanneer de volledige bestelling is aangeslagen en ze het bedrag krijgen te horen, dan kijken ze je aan met de opmerking: "Maar ik heb kortingsbonnen"...
Serieus is het werkelijk zo erg? Ik zeg gewoon ik heb kortingsbonnen en dan overhandig ik ze gewoon, zien jullie ook gelijk wat ik wil hebben. Moet je bij de BK proberen, gaan ze eerst dat ding zitten aanstaren alsof het van een andere planeet komt .
pi_76450018
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 19:20 schreef ShinobizWinter het volgende:
Serieus is het werkelijk zo erg? Ik zeg gewoon ik heb kortingsbonnen en dan overhandig ik ze gewoon, zien jullie ook gelijk wat ik wil hebben. Moet je bij de BK proberen, gaan ze eerst dat ding zitten aanstaren alsof het van een andere planeet komt .
Dan is het handig als je het meteen geeft En BK zuigt, al is de Whopper wel tof
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 19:10 schreef Citizen.Erased het volgende:

Dat kan ik me inderdaad wel voorstellen. Ik kom altijd heel triomfantelijk met mijn voordeelbonnen aanzetten dus dan is het evident.
  dinsdag 5 januari 2010 @ 19:48:19 #116
52493 Prowl
IMAGE GOES HERE
pi_76451264
Chicken Cordon Bleu, zeker aan te raden!
Vi är Borg. Motstånd är meningslöst. Ni kommer att bli assimilerade!!
pi_76451493
Meestal, eigenlijk bijna altijd wel staat er ook duidelijk aangegeven dat je van te voren moet melden als je kortingsbonnen hebt, in het restaurant en in de mcdrive.
Meestal hoor ik wel als het een bonnetje is, als ze 9 kipnuggets bestellen of 2x big mac/chicken/qp vraag ik al standaard of het een bonnetje is
pi_76455158
ik geef altijd pas op het laatste moment aan dat ik een bonnetje heb omdat ik dacht dat je het makkelijk kan veranderen in de kassa
[b]Op <ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" >vrijdag 1 mei 2009 23:32</a> schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P
pi_76457794
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 20:53 schreef gers het volgende:
ik geef altijd pas op het laatste moment aan dat ik een bonnetje heb omdat ik dacht dat je het makkelijk kan veranderen in de kassa
Het zou ook niet mogen zijn dat de medewerkers op hun "gasten" zitten te zeuren, maar ze zouden bij de Mc eens moeten zorgen dat hun kassasysteem eenvoudiger wordt...
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_76461168
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 21:38 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Het zou ook niet mogen zijn dat de medewerkers op hun "gasten" zitten te zeuren, maar ze zouden bij de Mc eens moeten zorgen dat hun kassasysteem eenvoudiger wordt...
Dat zit er wel aan te komen geloof ik en is al in een paar restaunts geplaatst, dat is weer een nieuw kassasysteem waarbij gasten zelf gaan bestellen en aanslaan op een kassa
pi_76461804
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 22:36 schreef Yannick567 het volgende:

[..]

Dat zit er wel aan te komen geloof ik en is al in een paar restaunts geplaatst, dat is weer een nieuw kassasysteem waarbij gasten zelf gaan bestellen en aanslaan op een kassa
Dat is maar een halve oplossing; het lost je problemen in de McDrive bijvoorbeeld niet op...
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_76462256
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 22:36 schreef Yannick567 het volgende:

[..]

Dat zit er wel aan te komen geloof ik en is al in een paar restaunts geplaatst, dat is weer een nieuw kassasysteem waarbij gasten zelf gaan bestellen en aanslaan op een kassa
Met de "Easy Order" oftwel zelf bestellen zijn nog veel storingen en het nieuwe kassasysteem is ook nog niet super
pi_76462371
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 22:57 schreef Studiotje het volgende:

[..]

Met de "Easy Order" oftwel zelf bestellen zijn nog veel storingen en het nieuwe kassasysteem is ook nog niet super
Nee oke, kinderziektes heeft elk systeem
Schijnbaar is zo'n systeem in vele restaurants in duitsland al heel normaal
pi_76488280
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 19:02 schreef Studiotje het volgende:

[..]

Omdat de gasten (Gasten ja, klanten hebben ze op de Wallen) het meestal te laat aangeven, bijvoorbeeld wanneer de volledige bestelling is aangeslagen en ze het bedrag krijgen te horen, dan kijken ze je aan met de opmerking: "Maar ik heb kortingsbonnen"...

Tevens is het aanslaan van Kortingsproducten een rotklus op sommige kassa systemen. Ook proberen sommige gasten het om in de drive te zeggen dat ze bonnen hebben en bij het afrekenen is de bon nergens te bekennen, wanneer je dan de bestelling omgooit (ja, ik doe niet lief) waardoor de bestelling duurder word gaan ze de manager eisen en zeuren dat ze de bonnen nooit hebben gehad, ja, pech voor jouw!

Zo, hoi
Ook vind ik het zeer vervelend dat mijn hele lade vol zit gestampt met die voordeelbonnen. Soms krijg je 6 mensen met 3 voordeelbonnen achter elkaar. Dan zit je lade al goed volgestampt.
pi_76488693
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 16:53 schreef muiterij het volgende:

[..]

Ook vind ik het zeer vervelend dat mijn hele lade vol zit gestampt met die voordeelbonnen. Soms krijg je 6 mensen met 3 voordeelbonnen achter elkaar. Dan zit je lade al goed volgestampt.
Idd! En vooral als je 8 uur lang met een kassalade staat en alsmaar bonnen krijgt, dan puilt je kassa aan het eind van de dag uit
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')