Dat kan onze apparatuur niet aanquote:Op woensdag 20 januari 2010 22:59 schreef Erasmo het volgende:
Waarom laten ze nou niet dat broodje gewoon aan één kant dicht?
ze sturen 100000 hamburgers?quote:Op donderdag 21 januari 2010 21:22 schreef Studiotje het volgende:
McDonalds doneert ¤100.000 aan Haïti...Doet McD. toch nog iets goed.
quote:
quote:Op donderdag 21 januari 2010 20:55 schreef Ben. het volgende:
[..]
Kan best. Er was ook iets met 5 min. Weet het zeker. Denk dat het niet langer als 5 min. klaarstaan in het rek of zo. Waar die Mc medewerkers het altijd uitpakken.
quote:
quote:Op donderdag 21 januari 2010 21:03 schreef Ben. het volgende:
[..]
Nja, vond ik dus ook toen... Maar aangezien het soms stervens druk is bij de Mac, zal 't wel mevallen. Daar weten ze onderhand ook wel hoelaat het wel en niet druk word.
quote:Op donderdag 21 januari 2010 21:04 schreef Tegan het volgende:
Idd, en dat beetje dat je in de rustige tijd weggooit maak je ruim goed in de drukke tijd.
quote:
quote:Op donderdag 21 januari 2010 21:06 schreef Tegan het volgende:
Als het daar weggegooit moet worden wil je het echt niet meer eten.
quote:Op donderdag 21 januari 2010 21:07 schreef Ben. het volgende:
[..]
Nou, als 't écht al na 5 min. is, wil ik het wel eten hoor.
quote:Op donderdag 21 januari 2010 21:38 schreef Tegan het volgende:
Ik bedoel dat ik dus niet geloof dat het daar na vijf minuten al weg moet zijn... Of anders weggegooit/voor de collega's is.
quote:Op donderdag 21 januari 2010 21:41 schreef Ben. het volgende:
[..]
Ah zo, mja, regels zijn regels... Uit hyiëne of zo. Straks ziet een klant een hamburger liggen op dezelfde plek voor 10 min. En dan?
quote:Op donderdag 21 januari 2010 21:42 schreef Tegan het volgende:
Ik denk dat die vijfminutenregel niet bestaat... Is ook niet verboden ofzo. Dus ookal ziet die klant dat daar tien minuten liggen, kan hij hooguit weglopen en ergens anders gaan eten.
quote:Op donderdag 21 januari 2010 21:43 schreef Ben. het volgende:
[..]
True. Maar ik weet zeker dat ik zoiets heb horen vallen. Ik vond het ook belachelijk maar ja...
Wie-o-wie?quote:Op donderdag 21 januari 2010 21:44 schreef Tegan het volgende:
Haha, ok, maar ik geloof dat dus echt niet.
Misschien dat ze kindjes voorliegen, lijkt me nog waarschijnlijker.
Zodra de burgers in de "bin" (warmhoudkast) gelegd worden wordt er via een speciale klok een gekleurde cijfer achter de burgers geschoven. Wanneer de klok 10 minuten verder is en er staan nog burgers voor dit bordje (aan de kassa zijde), dan zijn deze te oud en zouden we weggegooid moeten worden.quote:Op donderdag 21 januari 2010 21:56 schreef Ben. het volgende:
Even een vraag aan een McDonald's medewerker;
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Wie-o-wie?
Samenvatting:
Ik heb dus een keer een rondleiding gehad met school bij de McDonald's (jaren terug). Daar werd verteld iets over 5 min. dat het weg gegooid moest worden. En dat vond ik toen dus belachelijk. Dus aan jullie de vraag; Wat is die 5 min. regel?
Thanks alvast.
quote:Op donderdag 21 januari 2010 22:30 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Zodra de burgers in de "bin" (warmhoudkast) gelegd worden wordt er via een speciale klok een gekleurde cijfer achter de burgers geschoven. Wanneer de klok 10 minuten verder is en er staan nog burgers voor dit bordje (aan de kassa zijde), dan zijn deze te oud en zouden we weggegooid moeten worden.
De burgers mogen dus 10 minuten bewaard worden vanaf het moment dat ze ingepakt zijn.
Ben.quote:Op donderdag 21 januari 2010 22:32 schreef misz--kelliej het volgende:
@ heel lang verhaal-man
volgens mij blijft het 10 minuten liggen. We hebben een 'speciale' klok, daar kan de binman (degene die regelt dat er van alles genoeg in 'dat ding' blijft liggen) op kijken naar de binnenste ring, daar staat een getal (bijvoorbeeld 10 in het zwart) en die zet dan zo een bordje achter de burgers waar ook in het zwart 10 op staat.
De counter-medewerkers kijken naar de buitenste ring van de klok. mocht de wijzer op de zwarte 10 in de buitenste ring wijzen, dan moeten de burgers met dat bordje er dus uit.
Je kunt er ook wel vanuit gaan dat wanneer het druk is, er vrijwel nooit een 'oude' burger ligt.
Fill me in als het niet klopt, werk ook pas 2 maandjes bij de mac en het is niet zo makkelijk uit te leggen :p
Joa bij ons ook de helft, met een minimum van ¤ 2,10 (dit ivm belasting)quote:Op zaterdag 23 januari 2010 03:13 schreef Battlefan het volgende:
De helft? 25% bij onsEen McRookworst met 2 worsten is trouwens wel wat veel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |