Truequote:
of Dommelquote:Op woensdag 30 december 2009 02:20 schreef Roodbloed het volgende:
Waar is Alfred J Kwak gebleven dat was pas tv.
Alfred J Kwak jo, met dolf enzoquote:Op woensdag 30 december 2009 02:20 schreef Roodbloed het volgende:
Was ook in Japan geanimeerdquote:Op woensdag 30 december 2009 02:20 schreef Roodbloed het volgende:
quote:Op woensdag 30 december 2009 02:21 schreef o.us het volgende:
Ik download nu het eerste seizoen van Pokémon, Digimon en Dragonball Z. Gewoon omdat het kan.
Nu krijg ik ook de drang dragonball z te downloadenquote:Op woensdag 30 december 2009 02:21 schreef o.us het volgende:
Ik download nu het eerste seizoen van Pokémon, Digimon en Dragonball Z. Gewoon omdat het kan.
Even aangepastquote:Op woensdag 30 december 2009 02:21 schreef AFG_Boy94 het volgende:
Digimon![]()
Yu-Gi-Oh![]()
Beyblades![]()
Ninja Turtles![]()
Power Rangers![]()
Samurai Pizza Cats
Pas op malloot een cocosnoot ofzoietsquote:Op woensdag 30 december 2009 02:23 schreef Roodbloed het volgende:
[..]
Ovide en zijn vriendjes
mijn jeugd
Ik had wel megaveel Beybladetollen toendertijd.quote:Op woensdag 30 december 2009 02:23 schreef switchboy het volgende:
[..]
Even aangepast
De eerste drie zijn gewoon pauper.
Kijk uit malloot een kokosnoot wie laat ons lachen gieren oviden en z'n vrienden.quote:Op woensdag 30 december 2009 02:24 schreef Verlengmijnsnoer het volgende:
[..]
Pas op malloot een cocosnoot ofzoiets
Op pokémon en dragonball na was al die andere anime meuk slechte namaak. Digimon was echt een complete pokémon ripoff. En de rest zoog echt hard ballen.quote:Op woensdag 30 december 2009 02:24 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik had wel megaveel Beybladetollen toendertijd.
Dat is het zowat ja. Alleen kon Yu-Gi-Oh me nog bekoren maar niet voor lang.quote:Op woensdag 30 december 2009 02:26 schreef switchboy het volgende:
[..]
Op pokémon en dragonball na was al die andere anime meuk slechte namaak. Digimon was echt een complete pokémon ripoff. En de rest zoog echt hard ballen.
Die laat zich niet koeieneren. Mijn eerste kennismaking met de woordgrapquote:Op woensdag 30 december 2009 02:26 schreef Roodbloed het volgende:
Boes Boes, Boes Boes wie laat je niet koeieneren (ofzo)
Ga fatsoenlijke anime kijken. Macross Frontier ofzo.quote:Op woensdag 30 december 2009 02:16 schreef o.us het volgende:
Pokémon gaat ook al over 2 dagen weg en al die andere animé's zijn aan mijn neus voorbij gegaan.
1992 tot 97 beste tv jaren ooitquote:Op woensdag 30 december 2009 02:28 schreef Zapato het volgende:
[..]
Die laat zich niet koeieneren. Mijn eerste kennismaking met de woordgrap
Ik mocht vroeger geen FOXKids kijken enzo, dus geen Turtles en Power Rangers, maar wel Boes Boes.quote:Op woensdag 30 december 2009 02:32 schreef Roodbloed het volgende:
[..]
1992 tot 97 beste tv jaren ooiten nu is het weg en komt het nooit meer terug en nu is alleen die troep nog op tv
Dinobabies spelen want ze hebben alle tijd, is een groepje van 4 jongens en een hele lieve meidquote:Op woensdag 30 december 2009 02:34 schreef Roodbloed het volgende:
[..]
Ik vond dat geen reet aan maar toch ook weer wel:D
Whehe toch was boes boes 10 keer genialer dan die dingen die jij gemist hebtquote:Op woensdag 30 december 2009 02:34 schreef Zapato het volgende:
[..]
Ik mocht vroeger geen FOXKids kijken enzo, dus geen Turtles en Power Rangers, maar wel Boes Boes.
Klopt voor een groot deel maar, niet voor 100% want er zijn wel degelijk vele en grote verschillen tussen Digimon en Pokémon maar fuck it, ookal was het een één-op-één-kopie, Pokéman was toendertijd chill beter goed gejat dan slecht bedacht.quote:Op woensdag 30 december 2009 02:26 schreef switchboy het volgende:
[..]
Op pokémon en dragonball na was al die andere anime meuk slechte namaak. Digimon was echt een complete pokémon ripoff. En de rest zoog echt hard ballen.![]()
De enige echte goede tekenfilm die qua art stijl er op de Nederlandse TV sinds die tijd is geweest is IMO Avatar: The Last Airbender
WHY?!quote:Op woensdag 30 december 2009 02:34 schreef Zapato het volgende:
[..]
Ik mocht vroeger geen FOXKids kijken enzo, dus geen Turtles en Power Rangers, maar wel Boes Boes.
Kloptquote:Op woensdag 30 december 2009 02:36 schreef Roodbloed het volgende:
[..]
Whehe toch was boes boes 10 keer genialer dan die dingen die jij gemist hebt
Die intro tune GO GADGET GO hoe vet mocht van mij op de radioquote:Op woensdag 30 december 2009 02:39 schreef switchboy het volgende:
Mistic knights of ter na noc, dinoriders Heman, the tick, inspector gadget, micheal valliant ehm o ja bobby's world hoe kon ik die vergeten.
, Cow & Chicken, I am Weasel Dat was toch alleen in het engels destijds op cn? Ik snapte er nooit wat van en toch stug doorkijken:Dquote:Op woensdag 30 december 2009 02:48 schreef switchboy het volgende:
Dexter, Johny Bravo, Cow & Chicken, I am Weasel en al die andere cartoon cartoons![]()
Natuurlijk wel in het Engels
Boks brada.quote:Op woensdag 30 december 2009 02:48 schreef switchboy het volgende:
Dexter, Johny Bravo, Cow & Chicken, I am Weasel en al die andere cartoon cartoons![]()
Natuurlijk wel in het Engels
quote:Op woensdag 30 december 2009 02:58 schreef GummyGadGet het volgende:
Inkoppertjes. Deze zijn wat later in de 80's zo niet 90's. Doch, ook hier heb ik van genoten.
Moest weer even denken aan het Disney Festival
Jetix wordt Disney channel right? .. hm, zal wel volgepropt worden met 'new generation' Disney-troep i.p.v. the old ones.
Suggestie;quote:Op woensdag 30 december 2009 03:03 schreef Roodbloed het volgende:
[..]
![]()
Weet iemand nog wat van die van die half digitale serie met johnny x en hadji (ofzo heel vaag allemaal )
quote:
Tollen jaquote:Op woensdag 30 december 2009 03:24 schreef EnemyRock het volgende:
Digimon Digital monsters!![]()
Metabots!![]()
BeybladeTollen??
quote:Op woensdag 30 december 2009 03:35 schreef Siniti het volgende:
Ik lees Medabots in topic, ik denk wtf?
Ik google Medabots![]()
![]()
MEDABOTS
![]()
![]()
Eensch, sorryquote:Op woensdag 30 december 2009 03:37 schreef moomoo het volgende:
Ah, alweer zo'n tv-nostalgie topic. Misschien een idee om eens in de zoveel weken een oud topic door te lezen in plaats van hetzelfde topic 1000 keer opnieuw te starten? Hell, maak er gelijk een sticky van.
quote:Op woensdag 30 december 2009 03:37 schreef EnemyRock het volgende:
Hoe heet die tekenfilm met die leeuwen en hun watervliegtuig ookalweer? dat ze schatten gaan zoeken en er dan een paar slechte boeven komen om hun plannen te dwarsbomen! Bohh zo geweldig was dat zeg!
Neen! het waren echt leeuwen! en het was iets met montana ofzo?quote:Op woensdag 30 december 2009 03:41 schreef GummyGadGet het volgende:
[..]
OHieeeeeeeeee OHIOOOOOOOOOOOOO![]()
.. HUHUHUHU, Talespin!
.. berenboot? .. hmm dit vraagt om research!quote:Op woensdag 30 december 2009 03:43 schreef EnemyRock het volgende:
[..]
Neen! het waren echt leeuwen! en het was iets met montana ofzo?
een echte avonturier, een paarse slimme leeuw en een soort sletterige meisjesleeuw en die boeven waren dan van die stereotype boeven, twee domme luiwammesen en een beetje slim, kakkerig en rijk leeuwgeval
Gewoon URL naakt derin gooienquote:Op woensdag 30 december 2009 03:45 schreef EnemyRock het volgende:
Gevonden! kweet alleen helaas niet hoe ik hier een youtube filmpje kan neer plempen..
OJAAAAquote:Op woensdag 30 december 2009 03:46 schreef EnemyRock het volgende:
doet dit serieus bij niemand een belletje rinkelen?
Montana!![]()
Volgens mij waren ze inderdaad deels Vlaams. Het werd dan ook op Ketnet uitgezonden (voor zover ik weet).quote:Op woensdag 30 december 2009 03:53 schreef EnemyRock het volgende:
Ha! Het eiland van Noach! ik ken het wel en keek het vroeger ook soms maar ik vond het zo irritant dat die beesten van die rare vlaamse stemmen hadden of was dat een andere?
JAAAAAAAAAAAAquote:
Geen ideequote:Op woensdag 30 december 2009 04:09 schreef GummyGadGet het volgende:
Wat was de naam van die serie waarbij je een aantal dieren had, schildpad en vossen (als leiders) en een slang en een das, die uit een bos probeerde te ontsnappen. Of nee, ze werden gedwongen omdat het bos gekapt werd, en ze gingen opzoek naar een nieuw bos.
'Het Dierenbos' o.i.d. ?? Ik ben het vergeten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |