Truequote:
of Dommelquote:Op woensdag 30 december 2009 02:20 schreef Roodbloed het volgende:
Waar is Alfred J Kwak gebleven dat was pas tv.
Alfred J Kwak jo, met dolf enzoquote:Op woensdag 30 december 2009 02:20 schreef Roodbloed het volgende:
Was ook in Japan geanimeerdquote:Op woensdag 30 december 2009 02:20 schreef Roodbloed het volgende:
quote:Op woensdag 30 december 2009 02:21 schreef o.us het volgende:
Ik download nu het eerste seizoen van Pokémon, Digimon en Dragonball Z. Gewoon omdat het kan.
Nu krijg ik ook de drang dragonball z te downloadenquote:Op woensdag 30 december 2009 02:21 schreef o.us het volgende:
Ik download nu het eerste seizoen van Pokémon, Digimon en Dragonball Z. Gewoon omdat het kan.
Even aangepastquote:Op woensdag 30 december 2009 02:21 schreef AFG_Boy94 het volgende:
Digimon![]()
Yu-Gi-Oh![]()
Beyblades![]()
Ninja Turtles![]()
Power Rangers![]()
Samurai Pizza Cats
Pas op malloot een cocosnoot ofzoietsquote:Op woensdag 30 december 2009 02:23 schreef Roodbloed het volgende:
[..]
Ovide en zijn vriendjes
mijn jeugd
Ik had wel megaveel Beybladetollen toendertijd.quote:Op woensdag 30 december 2009 02:23 schreef switchboy het volgende:
[..]
Even aangepast
De eerste drie zijn gewoon pauper.
Kijk uit malloot een kokosnoot wie laat ons lachen gieren oviden en z'n vrienden.quote:Op woensdag 30 december 2009 02:24 schreef Verlengmijnsnoer het volgende:
[..]
Pas op malloot een cocosnoot ofzoiets
Op pokémon en dragonball na was al die andere anime meuk slechte namaak. Digimon was echt een complete pokémon ripoff. En de rest zoog echt hard ballen.quote:Op woensdag 30 december 2009 02:24 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik had wel megaveel Beybladetollen toendertijd.
Dat is het zowat ja. Alleen kon Yu-Gi-Oh me nog bekoren maar niet voor lang.quote:Op woensdag 30 december 2009 02:26 schreef switchboy het volgende:
[..]
Op pokémon en dragonball na was al die andere anime meuk slechte namaak. Digimon was echt een complete pokémon ripoff. En de rest zoog echt hard ballen.
Die laat zich niet koeieneren. Mijn eerste kennismaking met de woordgrapquote:Op woensdag 30 december 2009 02:26 schreef Roodbloed het volgende:
Boes Boes, Boes Boes wie laat je niet koeieneren (ofzo)
Ga fatsoenlijke anime kijken. Macross Frontier ofzo.quote:Op woensdag 30 december 2009 02:16 schreef o.us het volgende:
Pokémon gaat ook al over 2 dagen weg en al die andere animé's zijn aan mijn neus voorbij gegaan.
1992 tot 97 beste tv jaren ooitquote:Op woensdag 30 december 2009 02:28 schreef Zapato het volgende:
[..]
Die laat zich niet koeieneren. Mijn eerste kennismaking met de woordgrap
Ik mocht vroeger geen FOXKids kijken enzo, dus geen Turtles en Power Rangers, maar wel Boes Boes.quote:Op woensdag 30 december 2009 02:32 schreef Roodbloed het volgende:
[..]
1992 tot 97 beste tv jaren ooiten nu is het weg en komt het nooit meer terug en nu is alleen die troep nog op tv
Dinobabies spelen want ze hebben alle tijd, is een groepje van 4 jongens en een hele lieve meidquote:Op woensdag 30 december 2009 02:34 schreef Roodbloed het volgende:
[..]
Ik vond dat geen reet aan maar toch ook weer wel:D
Whehe toch was boes boes 10 keer genialer dan die dingen die jij gemist hebtquote:Op woensdag 30 december 2009 02:34 schreef Zapato het volgende:
[..]
Ik mocht vroeger geen FOXKids kijken enzo, dus geen Turtles en Power Rangers, maar wel Boes Boes.
Klopt voor een groot deel maar, niet voor 100% want er zijn wel degelijk vele en grote verschillen tussen Digimon en Pokémon maar fuck it, ookal was het een één-op-één-kopie, Pokéman was toendertijd chill beter goed gejat dan slecht bedacht.quote:Op woensdag 30 december 2009 02:26 schreef switchboy het volgende:
[..]
Op pokémon en dragonball na was al die andere anime meuk slechte namaak. Digimon was echt een complete pokémon ripoff. En de rest zoog echt hard ballen.![]()
De enige echte goede tekenfilm die qua art stijl er op de Nederlandse TV sinds die tijd is geweest is IMO Avatar: The Last Airbender
WHY?!quote:Op woensdag 30 december 2009 02:34 schreef Zapato het volgende:
[..]
Ik mocht vroeger geen FOXKids kijken enzo, dus geen Turtles en Power Rangers, maar wel Boes Boes.
Kloptquote:Op woensdag 30 december 2009 02:36 schreef Roodbloed het volgende:
[..]
Whehe toch was boes boes 10 keer genialer dan die dingen die jij gemist hebt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |