quote:- En iedere vatandas die ik vergeten ben,.
Dat zou heel goed het geval kunnen zijn, ja.quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:44 schreef Ayca het volgende:
[..]
![]()
Neu maar ik denk dat als ik jullie zie dat ik dan ook anders ga posten ofzo
quote:
goede vraagquote:
quote:Op woensdag 30 december 2009 00:00 schreef Julis het volgende:
Nog precies 2 dagen en dan is het Nieuwjaar
en dan je naam schrijven in de luchtquote:
Ik ga zo tukkenquote:Op woensdag 30 december 2009 00:04 schreef zarGon het volgende:
Rookert, zou je de OP nogmaals willen plaatsen? Even opnieuw omdat ik even iets hebt geüpdatet.
Even wachten, nog iets updaten.
Ja, gangstaahquote:Op woensdag 30 december 2009 00:07 schreef Slayage het volgende:
[..]
en dan je naam schrijven in de lucht
wordt een klein clubje, jij, ik, Emelquote:Op woensdag 30 december 2009 00:08 schreef Min-e het volgende:
Jeez wat zijn jullie jong.![]()
Sinds we het laatste tijd erover hadden hoe oud/ jong iedereen is, lijkt het me een beter idee om een subturkentopic alleen voor 30plussers te starten.
quote:Op woensdag 30 december 2009 00:07 schreef Slayage het volgende:
[..]
en dan je naam schrijven in de lucht
act-f, siddha, en over een tijdje clioquote:Op woensdag 30 december 2009 00:10 schreef Slayage het volgende:
[..]
wordt een klein clubje, jij, ik, Emel![]()
nieuwe avas iigquote:Op woensdag 30 december 2009 00:11 schreef Rookert het volgende:
OP geëdit, zie niet zo snel het nieuwe, maar goed, ik ga slapen mensen, trusten en later
siddha idd 40 plus toch dat actf al zo oud was wist ik nietquote:Op woensdag 30 december 2009 00:11 schreef Min-e het volgende:
[..]
act-f, siddha, en over een tijdje clio
dat is en blijft leukquote:
Allemaal dertigers volgens mij.quote:Op woensdag 30 december 2009 00:13 schreef Slayage het volgende:
[..]
siddha idd 40 plus toch dat actf al zo oud was wist ik niet
Abi, ik sta in de OPquote:Op woensdag 30 december 2009 00:09 schreef zarGon het volgende:
[..]
Nu even opnieuw de OP plaatsen, graag.
kweet niet of het een goed idee is, als je gaat hangen met jonge mensen blijf je jong namelijkquote:Op woensdag 30 december 2009 00:14 schreef Min-e het volgende:
[..]
Allemaal dertigers volgens mij.
Ik tel al 6 mensen.
in het begin wist je de leeftijden nietquote:Op woensdag 30 december 2009 00:17 schreef Min-e het volgende:
Trouwens in het begin dat ik hier postte had ik nog niet zo'n last van het leeftijdsverschil hier. Maar de laatste tijd zie ik het.
Of ik ben gegroeid.
Ik stel een nieuwe index voor.quote:Op woensdag 30 december 2009 00:08 schreef Min-e het volgende:
Jeez wat zijn jullie jong.![]()
Sinds we het laatste tijd erover hadden hoe oud/ jong iedereen is, lijkt het me een beter idee om een subturkentopic alleen voor 30plussers te starten.
er komt echt geen subgroepquote:
quote:Op woensdag 30 december 2009 00:20 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik stel een nieuwe index voor.
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 30 december 2009 00:16 schreef Julis het volgende:
[..]
Abi, ik sta in de OPDankjewel ^^
quote:Op woensdag 30 december 2009 00:21 schreef Slayage het volgende:
[..]
er komt echt geen subgroephet is alleen maar een hersenspinsel van mine
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 14% gewijzigd door #ANONIEM op 30-12-2009 00:23:18 ]
Ja, daar heb je wel gelijk in. Ik geloof niet dat ik me nu veel ouder voel dan toen ik 20 was.quote:Op woensdag 30 december 2009 00:18 schreef Slayage het volgende:
[..]
kweet niet of het een goed idee is, als je gaat hangen met jonge mensen blijf je jong namelijk
Ik vind em heel mooi, maar ik wil niet de enige inwoner zijn.quote:Op woensdag 30 december 2009 00:20 schreef zarGon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
Botox is duur hoor.quote:Op woensdag 30 december 2009 00:25 schreef zarGon het volgende:
Zie ik daar nu een rimpel op je voorhoofd, Min-e?
quote:Op woensdag 30 december 2009 00:22 schreef Ayca het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
quote:Op woensdag 30 december 2009 00:27 schreef Slayage het volgende:
[..]
SorrySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
obla-di obla-da life goes on bra!quote:
Gelukkig maarquote:Op woensdag 30 december 2009 00:40 schreef Slayage het volgende:
[..]
obla-di obla-da life goes on bra!
Eentje van deze misschien:quote:Op woensdag 30 december 2009 01:44 schreef ClioSporT het volgende:
Iemand toevallig ooit eens een plaatje kunnen vinden van de FSM brug (bij nacht) in groot formaat, of misschien een tent die zoiets op schilderij of canvas heeft liggen. Wil het aan de muur hebben, horizontaal...!
quote:Op woensdag 30 december 2009 00:04 schreef zarGon het volgende:
Rookert, zou je de OP nogmaals willen plaatsen? Even opnieuw omdat ik even iets hebt geüpdatet.
Even wachten, nog iets updaten.
Ik durf wel te meeten.quote:Op woensdag 30 december 2009 10:15 schreef Emel het volgende:
We kunnen nog altijd meeten he. Grappig dat de meeting nooit gekomen is in al die jaren. Schijterds waren we!
Nope. Tig keer gepland en tig keer niet doorgegaan.quote:Op woensdag 30 december 2009 10:23 schreef wikwakka2 het volgende:
Ik dacht dat er al een turkentopicmeet/ramadanmeet o.i.d. was geweest?
Gezelligquote:
nee, doen we niet. We houden rekening met jequote:Op woensdag 30 december 2009 10:24 schreef Ratelslangetje het volgende:
Moeten jullie niet alleen Turks gaan praten he? Anders moet ik mijn woordenboek meenemen. (Turks voor beginners)
Oh okequote:Op woensdag 30 december 2009 10:26 schreef Emel het volgende:
[..]
Nope. Tig keer gepland en tig keer niet doorgegaan.
Lief.quote:Op woensdag 30 december 2009 10:27 schreef Emel het volgende:
[..]
nee, doen we niet. We houden rekening met je
Ik weet niet waarom het niet doorging, verschillende redenen, denk ik zo. Onder andere: we waren te jong hihi, niet zo goed durven maar ook geen interesse in hebben. Internet is veilig natuurlijk. Real life kan lastig zijn. Je moet praten enzoquote:Op woensdag 30 december 2009 10:30 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Oh oke. Mischien is er dus toch geen animo voor?
Of gewoon een nieuwe ronde, nieuwe kansen.
/quote:Op woensdag 30 december 2009 01:56 schreef zarGon het volgende:
[..]
Eentje van deze misschien:http://static.panoramio.com/photos/original/9574934.jpg, http://static.panoramio.com/photos/original/6123044.jpg, http://lh4.ggpht.com/_Ns5(...)Vh44L8jXI/000006.JPG, http://upload.wikimedia.o(...)f/Fsmatnight0074.JPG, http://static.panoramio.com/photos/original/9570534.jpg, http://i46.tinypic.com/2vaffrb.jpg.
quote:Op woensdag 30 december 2009 11:21 schreef Emel het volgende:
[..]
Ik weet niet waarom het niet doorging, verschillende redenen, denk ik zo. Onder andere: we waren te jong hihi, niet zo goed durven maar ook geen interesse in hebben. Internet is veilig natuurlijk. Real life kan lastig zijn. Je moet praten enzo
En bovenal: je moet naar buiten!!!!quote:Op woensdag 30 december 2009 11:21 schreef Emel het volgende:
[..]
Ik weet niet waarom het niet doorging, verschillende redenen, denk ik zo. Onder andere: we waren te jong hihi, niet zo goed durven maar ook geen interesse in hebben. Internet is veilig natuurlijk. Real life kan lastig zijn. Je moet praten enzo
Het idee om blootgesteld te worden aan lichtquote:Op woensdag 30 december 2009 12:22 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
En bovenal: je moet naar buiten!!!!
quote:Op woensdag 30 december 2009 12:58 schreef Rookert het volgende:
[..]
Over 48 uur ben je alweer in Nederland
Is dat even confronterendquote:
Ik was om 8 uur al wakker maar was pas om 12 uur opgestaan.quote:Op woensdag 30 december 2009 14:07 schreef wikwakka2 het volgende:
Ik sta elke dag om 9 uur op, anders heb ik altijd het gevoel dat ik mijn hele dag heb verspild.
Wauw he, 1 euro?quote:Op woensdag 30 december 2009 14:15 schreef Bortecinem het volgende:
Ik ga dadelijk nog een halve staatslot kopen (heb er al 1).![]()
Als ik miljonair word krijgen jullie allemaal een euro.
Wat doe jij nou eigenlijk zo op een gemiddelde dag? Het lijkt mij eerlijk gezegd best saai worden, een jaar lang niks doenquote:Op woensdag 30 december 2009 14:13 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik was om 8 uur al wakker maar was pas om 12 uur opgestaan.
Ik heb werk gevonden.quote:Op woensdag 30 december 2009 14:21 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Wat doe jij nou eigenlijk zo op een gemiddelde dag? Het lijkt mij eerlijk gezegd best saai worden, een jaar lang niks doen.
Tss.quote:Op woensdag 30 december 2009 14:23 schreef Ayca het volgende:
Ik moet er ook nog 1 kopen
Als ik win krijgen jullie 2 euro!
Niet ik winquote:Op woensdag 30 december 2009 14:25 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Tss.![]()
Ik win de jackpot toch, dussss.
Hoe duur is een 1/5e lot eigenlijk? 6 euro?quote:Op woensdag 30 december 2009 14:27 schreef wikwakka2 het volgende:
Ik wilde eigenlijk wat 1/5e loten kopen, maar blijkbaar kan dat niet via internet.
En 30 euro voor een oudejaarslot![]()
![]()
quote:Op woensdag 30 december 2009 14:01 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Je bent zeker net pas wakker.
Nog even genieten van de vakantie.quote:Op woensdag 30 december 2009 14:01 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Je bent zeker net pas wakker.
Zo iets, ja. Maar ik kom pas de 1e terug, en dan is het natuurlijk al te laatquote:Op woensdag 30 december 2009 14:27 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Hoe duur is een 1/5e lot eigenlijk? 6 euro?
quote:Op woensdag 30 december 2009 14:29 schreef IHVK het volgende:
[..]
[..]
Nog even genieten van de vakantie.![]()
Ik hen een groot probleem trouwens, ik heb net graantappel gegegeten(gezond jeweet) maar nu plakt mijn vinger aan mijn touchpad.
Hoe kan ik dit oplossen met zo min mogelijk beweging?
Iets met spuugquote:Op woensdag 30 december 2009 14:29 schreef IHVK het volgende:
[..]
[..]
Nog even genieten van de vakantie.![]()
Ik hen een groot probleem trouwens, ik heb net graantappel gegegeten(gezond jeweet) maar nu plakt mijn vinger aan mijn touchpad.
Hoe kan ik dit oplossen met zo min mogelijk beweging?
Kan dat ook?quote:Op woensdag 30 december 2009 14:27 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Hoe duur is een 1/5e lot eigenlijk?
Ik denk dat dat de enige oplossing is ja.quote:Op woensdag 30 december 2009 14:30 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
![]()
Nolcak halimiz.
Je handen schoonlikken?
Hmm.. Misschien koop ik wel een 1/5e lot ipv een halve.quote:Op woensdag 30 december 2009 14:29 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Zo iets, ja. Maar ik kom pas de 1e terug, en dan is het natuurlijk al te laat.
Vorig jaar een paar honderd euro gewonnenquote:Op woensdag 30 december 2009 14:30 schreef IHVK het volgende:
Geldverspilling en je wint toch nooit wat.
Dat zeg ik toch?quote:Op woensdag 30 december 2009 14:30 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Iets met spuug. En het zijn granaatappels, geen graanappels
.
Tja, wij winnen meestal het aankoopbedrag terug.quote:Op woensdag 30 december 2009 14:30 schreef Min-e het volgende:
[..]
Kan dat ook?
Ik vind loterijen geldverspilling, maar ik wil niet buitengesloten worden.![]()
En ik hoor net dat mijn pc nog niet gemaakt is, dus heb een nieuwe nodig.
Met of zonder jackpot?quote:Op woensdag 30 december 2009 14:30 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Hmm.. Misschien koop ik wel een 1/5e lot ipv een halve.
Niet huilen. Ik ga toch winnen dus.
Echt? *Jaloers*quote:Op woensdag 30 december 2009 14:31 schreef Ayca het volgende:
[..]
Vorig jaar een paar honderd euro gewonnen
Mijn vader speelt al járen mee, nog nooit meer dan 50 euro gewonnenquote:Op woensdag 30 december 2009 14:31 schreef Ayca het volgende:
[..]
Vorig jaar een paar honderd euro gewonnen
Precies, mijn vader heeft ook nooit meer dan dat gewonnen.quote:Op woensdag 30 december 2009 14:32 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Mijn vader speelt al járen mee, nog nooit meer dan 50 euro gewonnen.
Haram voor gelovigen ja, meer kans voor mijquote:Op woensdag 30 december 2009 14:32 schreef IHVK het volgende:
En het is haram. Haha ik zei haram, discussie.
quote:Op woensdag 30 december 2009 14:32 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Echt? *Jaloers*
Wij winnen nooit hoger dan het aankoopbedrag.
Ja, je betaalt jackpottoeslag (quote:Op woensdag 30 december 2009 14:33 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Is die duurder? Dit is pas de eerste keer dat ik zelf een lot koop.
quote:Op woensdag 30 december 2009 14:32 schreef IHVK het volgende:
En het is haram. Haha ik zei haram, discussie.
De staatsloterij wil jou niet bestelen omdat ze toch weten dat ik ga winnen.quote:Op woensdag 30 december 2009 14:34 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ja, je betaalt jackpottoeslag (), maar met de oudejaarsloterij gaat het wat anders, volgens mij. Waarom kan ik nou geen 1/5e loten kopen
.
Het is dan ook gewoon naaierij, al helemaal omdat de jackpot (vroeger ?) ook op niet verkochte loten kon vallenquote:Op woensdag 30 december 2009 14:33 schreef IHVK het volgende:
[..]
Precies, mijn vader heeft ook nooit meer dan dat gewonnen.
Ik kende iemand wiens opa de grote hoofdprijs ooit heeft gewonnen en toen het allemaal heeft verbrasd. Maar daarna heeft ie blijkbaar nog een keer een groot bedrag gewonnen. Sindsdien koop ik zo af en toe weleens een lot, stel dat het mijn beurt is.quote:Op woensdag 30 december 2009 14:32 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Mijn vader speelt al járen mee, nog nooit meer dan 50 euro gewonnen.
Dat denkt iedereen nou, en daarom verdient de staatsloterij zo veel geldquote:Op woensdag 30 december 2009 14:36 schreef Min-e het volgende:
[..]
Ik kende iemand wiens opa de grote hoofdprijs ooit heeft gewonnen en toen het allemaal heeft verbrasd. Maar daarna heeft ie blijkbaar nog een keer een groot bedrag gewonnen. Sindsdien koop ik zo af en toe weleens een lot, stel dat het mijn beurt is.
De hoofdprijs is vaak echt miljoenen euro's? Hoe kun je zoiets verbrassen.quote:Op woensdag 30 december 2009 14:36 schreef Min-e het volgende:
[..]
Ik kende iemand wiens opa de grote hoofdprijs ooit heeft gewonnen en toen het allemaal heeft verbrasd. Maar daarna heeft ie blijkbaar nog een keer een groot bedrag gewonnen. Sindsdien koop ik zo af en toe weleens een lot, stel dat het mijn beurt is.
Dat is het ook.quote:Op woensdag 30 december 2009 14:36 schreef IHVK het volgende:
Sommige mensen noemen de staatsloterij belasting op IQ.
Mensenquote:Op woensdag 30 december 2009 14:37 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dat denkt iedereen nou, en daarom verdient de staatsloterij zo veel geld.
Bij ons koopt ook alleen mijn vader staatsloten, en dit jaar ik ookquote:Op woensdag 30 december 2009 14:39 schreef wikwakka2 het volgende:
Waarom koopt iedereens vader hier staatloten? Of is het een mannelijk iets
?
Weet niet of het toen ook al miljoenen waren, was best al een tijd geleden volgens die persoon. En je kunt alles verbrassen. Domme investeringen doen, de situatie te rooskleurig inzien, roekeloos zijn.quote:Op woensdag 30 december 2009 14:37 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
De hoofdprijs is vaak echt miljoenen euro's? Hoe kun je zoiets verbrassen.
In Turkije is het wel een gebruik dat vaders oudejaarsloten kopen ja.quote:Op woensdag 30 december 2009 14:39 schreef wikwakka2 het volgende:
Waarom koopt iedereens vader hier staatsloten? Of is het een mannelijk iets
?
Ja dat klopt maar het is wel heel dom. Ik zou gewoon veel huizen kopen zodat ik niet alles zou kunnen verbrassen.quote:Op woensdag 30 december 2009 14:40 schreef Min-e het volgende:
[..]
Weet niet of het toen ook al miljoenen waren, was best al een tijd geleden volgens die persoon. En je kunt alles verbrassen. Domme investeringen doen, de situatie te rooskleurig inzien, roekeloos zijn.
Ik vind het ook erg leuk, ben ik nu ook een man?quote:Op woensdag 30 december 2009 14:40 schreef IHVK het volgende:
[..]
In Turkije is het wel een gebruik dat vaders oudejaarsloten kopen ja.
Milli Piyango.
Sowieso lijkt het meer meer iets mannelijks.
Mijn vader zegt altijd als we in de stad zijn in Turkije en zo'n piyangoman tegenkomen 'Hadi, sen de çek bir tane', wat ik vervolgens niet doe (omdat ik er pertinent op tegen ben)...quote:Op woensdag 30 december 2009 14:40 schreef IHVK het volgende:
[..]
In Turkije is het wel een gebruik dat vaders oudejaarsloten kopen ja.
Milli Piyango.
Doet je vader ook mee aan de Turkse? Huh?quote:Op woensdag 30 december 2009 14:42 schreef IHVK het volgende:
Hij neemt deze en de Nederlandse.
Kansen spreiden enzo.![]()
[ afbeelding ]
Ja,quote:Op woensdag 30 december 2009 14:42 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik vind het ook erg leuk, ben ik nu ook een man?
Jup. Wat is daar raar aan?quote:Op woensdag 30 december 2009 14:42 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Doet je vader ook mee aan de Turkse? Huh?
Ik zelf begrijp dat niet echt, maar mischien worden mensen die plotseling rijk worden paranoide of zo, dat ze denken dat iedereen hun geld wil hebbenquote:Op woensdag 30 december 2009 14:43 schreef IHVK het volgende:
Het loopt toch vaak slecht af met de winnaars? Depressies, zelfmoord, armoede door roekeloosheid etc.
Niet altijd. Laatst was er een aflevering over loterij winnaars op Nederland 1. Bij sommigen is het mis gegaan (alles opgemaakt aan onnozele dingen, geen zelfmoord ofzo) maar bij veel ook niet. Maar als het goed is krijg je ook begeleiding als je zoveel geld wint.quote:Op woensdag 30 december 2009 14:43 schreef IHVK het volgende:
Het loopt toch vaak slecht af met de winnaars? Depressies, zelfmoord, armoede door roekeloosheid etc.
Dat is ook zoquote:Op woensdag 30 december 2009 14:44 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik zelf begrijp dat niet echt, maar mischien worden mensen die plotseling rijk worden paranoide of zo, dat ze denken dat iedereen hun geld wil hebben.
quote:Op woensdag 30 december 2009 14:42 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Mijn vader zegt altijd als we in de stad zijn in Turkije en zo'n piyangoman tegenkomen 'Hadi, sen de çek bir tane', wat ik vervolgens niet doe (omdat ik er pertinent op tegen ben)...![]()
Hm.quote:Op woensdag 30 december 2009 14:45 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Niet altijd. Laatst was er een aflevering over loterij winnaars op Nederland 1. Bij sommigen is het mis gegaan (alles opgemaakt aan onnozele dingen, geen zelfmoord ofzo) maar bij veel ook niet. Maar als het goed is krijg je ook begeleiding als je zoveel geld wint.
Je kunt toch familie in Turkije voor je laten kopen? Zo doet mijn pa 't in ieder geval.quote:Op woensdag 30 december 2009 14:45 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik wist niet dat dat kon als je in Nederland woont?
Waaat? Ontken je ons liefde op het eerste gezicht moment???????quote:Op woensdag 30 december 2009 13:50 schreef Min-e het volgende:
[..]
Nope, hem zie ik denk ik pas op onze bruiloft.
Vooral in een land als Turkije.quote:Op woensdag 30 december 2009 14:46 schreef Bortecinem het volgende:
Wat ik niet snap is waarom ze de prijs niet verdelen over verschillende winnaars? Ik bedoel 27 miljoen, kom op, dat is echt mega. Je kunt toch beter 27 mensen 1 miljoen euro geven?
1 miljoen is zo opquote:Op woensdag 30 december 2009 14:46 schreef Bortecinem het volgende:
Wat ik niet snap is waarom ze de prijs niet verdelen over verschillende winnaars? Ik bedoel 27 miljoen, kom op, dat is echt mega. Je kunt toch beter 27 mensen 1 miljoen euro geven?
Ze keren die 27 miljoen toch niet echt uit per se?quote:Op woensdag 30 december 2009 14:46 schreef Bortecinem het volgende:
Oh, zoveel moeite gaat mijn vader echt niet doen.quote:Op woensdag 30 december 2009 14:46 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Je kunt toch familie in Turkije voor je laten kopen? Zo doet mijn pa 't in ieder geval.
dat mag dus niet meer ofzo.. Prijs moet eruit.quote:Op woensdag 30 december 2009 14:47 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ze keren die 27 miljoen toch niet echt uit per se?
Als het op 1/5 lot valt dan keren ze maar 1/5 uit dacht ik. Er waren geen 5, 1/5 loten. Weet niet of dit waar is/nog steeds zo is .
Tja, alsnog is de kans groot dat het op een heel lot valt.quote:Op woensdag 30 december 2009 14:47 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ze keren die 27 miljoen toch niet echt uit per se?
Als het op 1/5 lot valt dan keren ze maar 1/5 uit dacht ik. Er waren geen 5, 1/5 loten. Weet niet of dit waar is/nog steeds zo is .
Ontken het absoluut niet.quote:Op woensdag 30 december 2009 14:46 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Waaat? Ontken je ons liefde op het eerste gezicht moment???????
Wat is het dan?quote:Op woensdag 30 december 2009 14:49 schreef IHVK het volgende:
Maar goed, veel mensen zien staatsloten niet echt als gokken.
Haha nee, ik heb het gewoon aan niemand verteldquote:Op woensdag 30 december 2009 14:50 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Voelde jij je ook zo toen je die paar honderd euro won?
Nou, ik wel dus. Ik zou ook niet weten wat ik er mee zou moeten, mocht er iets op ons lot vallen, want uiteindelijk is het gewoon 'haram' geld, hoezeer sommigen het ook recht proberen te lullen.quote:Op woensdag 30 december 2009 14:49 schreef IHVK het volgende:
Maar goed, veel mensen zien staatsloten niet echt als gokken.
Een meneer bij het postkantoor zei mij juist ooit eens dat er vaker prijzen vallen in het oosten van het land, in die streken waar er 3 mensen wonen per km. Denk juist dat je wel in Limboland moet kopen.quote:Op woensdag 30 december 2009 14:52 schreef Bortecinem het volgende:
Kan iemand een lot voor mij kopen? Dadelijk zitten er Limbo haters bij de staatsloterij en win ik niets.
Jawelquote:Op woensdag 30 december 2009 14:54 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Hahaha.
Had jij je ouders niet verteld dat je paar honder euro had gewonnen?
Oh, maar dan. Jes.quote:Op woensdag 30 december 2009 14:54 schreef Min-e het volgende:
[..]
Een meneer bij het postkantoor zei mij juist ooit eens dat er vaker prijzen vallen in het oosten van het land, in die streken waar er 3 mensen wonen per km. Denk juist dat je wel in Limboland moet kopen.
Go Bortecinem
Oh zo.quote:Op woensdag 30 december 2009 14:55 schreef Ayca het volgende:
[..]
Jawel![]()
Maar niet aan klasgenoten ofzo
Het is dan ook niet de bedoeling dat je 'koseyi gaat donmek'. Maar als je hier en in Turkije en huis koopt dan houd je aardig wat over, sowieso heb je dan veel minder maandlasten (geen hypotheek en dat soort dingen), een huisje in het buitenland, gewoon rahat hayat zeg maar.quote:Op woensdag 30 december 2009 14:55 schreef Ayca het volgende:
Maar ff serieus als je hier een huis koopt, en in Turkije wat dan blijft er vrij weinig over hoor
Hmm ok maar ik zou toch moeten werkenquote:Op woensdag 30 december 2009 14:57 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Het is dan ook niet de bedoeling dat je 'koseyi gaat donmek'. Maar als je hier en in Turkije en huis koopt dan houd je aardig wat over, sowieso heb je dan veel minder maandlasten (geen hypotheek en dat soort dingen), een huisje in het buitenland, gewoon rahat hayat zeg maar.
Je zou moeten werken idd, maar misschien parttime. Het is gewoon om je leven te vermakkelijken, dan draai je ook minder snel door en zit er dadelijk geen wereld van verschil tussen jou en je omgeving.quote:Op woensdag 30 december 2009 15:00 schreef Ayca het volgende:
[..]
Hmm ok maar ik zou toch moeten werkenDenk dat je dan toch een miljoen of 5 nodig hebt..
Met 1 miljoen ben ik ook tevreden hoor
Zenginin parası...quote:Op woensdag 30 december 2009 15:13 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Je zou moeten werken idd, maar misschien parttime. Het is gewoon om je leven te vermakkelijken, dan draai je ook minder snel door en zit er dadelijk geen wereld van verschil tussen jou en je omgeving.
Damn, kijk ons serieus doen. Sanki para yendikte.![]()
Dat is ook zo. Ik moet me niet aanstellen.quote:
Te fanatiek geweest op de sportschool?quote:Op woensdag 30 december 2009 16:13 schreef Emel het volgende:
Hallo mensen. Ik sterf bijna van spierpijn
w0000000t!!!!!quote:Op woensdag 30 december 2009 14:22 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik heb werk gevonden.Tot januari/februari ga ik denk ik fulltime werken, en daarna school.
Ik was een actieve sporter maar was 3 maanden gestopt. Deze week weer begonnen. Pijnlijk!!!quote:Op woensdag 30 december 2009 16:26 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Te fanatiek geweest op de sportschool?
Whoa, drie maanden is wel een hele lange pauze, ja. Een paar maanden geleden was ik ook gestopt, maar dan voor enkele weken i.v.m. tentamens. Ik dacht dat ik dood ging toen ik weer begon.quote:Op woensdag 30 december 2009 16:30 schreef Emel het volgende:
[..]
Ik was een actieve sporter maar was 3 maanden gestopt. Deze week weer begonnen. Pijnlijk!!!
Versneld SPW, geloof ik.quote:Op woensdag 30 december 2009 16:30 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
En welke/wat voor studie?
In die 3 maanden, huis gekocht en begonnen met een studie. En verhuisd. Nu moet ik weer gaan opbouwen.quote:Op woensdag 30 december 2009 16:36 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Whoa, drie maanden is wel een hele lange pauze, ja. Een paar maanden geleden was ik ook gestopt, maar dan voor enkele weken i.v.m. tentamens. Ik dacht dat ik dood ging toen ik weer begon.
Dan geloof ik best dat je daar je handen aan vol hebt.quote:Op woensdag 30 december 2009 16:40 schreef Emel het volgende:
[..]
In die 3 maanden, huis gekocht en begonnen met een studie. En verhuisd. Nu moet ik weer gaan opbouwen.
Ik ben psychologe en nu bezig met een post-master studie. Hopelijk gaat het opbouwen snelquote:Op woensdag 30 december 2009 16:47 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Dan geloof ik best dat je daar je handen aan vol hebt.Wat voor studie doe je?
Het opbouwen gaat vrij snel, geloof ik. Na een paar sessies zal je het wel weer opgepakt hebben.
Het is zeker heerlijk! Ik voelde me echt dik (terwijl ik niet aangekomen ben) en verder weinig energie.quote:Op woensdag 30 december 2009 16:58 schreef wikwakka2 het volgende:
Ach, volgens mij pik je dat sporten snel genoeg weer op. Ik heb van de zomer ook een paar maanden niks gedaan, maar als je eenmaal weer begonnen bent is dat toch wel heerlijk.
Overdreven inderdaad. Zie het ook in mijn omgeving, iedereen die opeens een staatslot koopt. Ik heb er nog nooit één in mijn leven gekocht en dat gaat ook niet gebeuren. Bovendien zou ik nooit in mijn leven ''onverdiend'' geld accepteren.quote:Op woensdag 30 december 2009 14:39 schreef wikwakka2 het volgende:
Waarom koopt iedereens vader hier staatsloten? Of is het een mannelijk iets
?
Het werkt bij mij ook wel een beetje psychologisch denk ik, ik voel me na gesport te hebben ook fitter, beter en rustiger,quote:Op woensdag 30 december 2009 17:04 schreef Emel het volgende:
[..]
Het is zeker heerlijk! Ik voelde me echt dik (terwijl ik niet aangekomen ben) en verder weinig energie.
Maar eigenlijk heb je het staatslot wel met je eigen zuurverdiende geld gekocht.quote:Op woensdag 30 december 2009 17:05 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Overdreven inderdaad. Zie het ook in mijn omgeving, iedereen die opeens een staatslot koopt. Ik heb er nog nooit één in mijn leven gekocht en dat gaat ook niet gebeuren. Bovendien zou ik nooit in mijn leven ''onverdiend'' geld accepteren.
Dat had ik al meegekregen, ja.quote:Op woensdag 30 december 2009 16:52 schreef Emel het volgende:
[..]
Ik ben psychologe en nu bezig met een post-master studie. Hopelijk gaat het opbouwen snelbeetje zonde van mijn investering van afgelopen jaar. Ik was heel fanatiek. Jij bent een student?
Maar het geld wat je ervoor terugkrijgt niet.quote:Op woensdag 30 december 2009 17:08 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Maar eigenlijk heb je het staatslot wel met je eigen zuurverdiende geld gekocht.
Dat is zo.quote:Op woensdag 30 december 2009 17:11 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Maar het geld wat je ervoor terugkrijgt niet.
Soms zou ik toch echt denken dat je Moslim bentquote:Op woensdag 30 december 2009 17:05 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Overdreven inderdaad. Zie het ook in mijn omgeving, iedereen die opeens een staatslot koopt. Ik heb er nog nooit één in mijn leven gekocht en dat gaat ook niet gebeuren. Bovendien zou ik nooit in mijn leven ''onverdiend'' geld accepteren.
quote:Op woensdag 30 december 2009 17:28 schreef Burakius het volgende:
[..]
Soms zou ik toch echt denken dat je Moslim bent
Ik weet niet wie je bent, maar ik hou nu al van je !quote:Op woensdag 30 december 2009 17:30 schreef griskay het volgende:
[..]
diep van binnen is iedereen een moslim
ik ben een moslim, ik houd ook van jouwquote:Op woensdag 30 december 2009 17:31 schreef Burakius het volgende:
[..]
Ik weet niet wie je bent, maar ik hou nu al van je !
quote:Op woensdag 30 december 2009 17:30 schreef griskay het volgende:
[..]
diep van binnen is iedereen een moslim
Want dergelijke principes vind je alleen in de islam terug?quote:Op woensdag 30 december 2009 17:28 schreef Burakius het volgende:
[..]
Soms zou ik toch echt denken dat je Moslim bent
Gelukkig heeft Allah iedereen de potentie te geven om zulke principes te hanteren. Gelukkig heb jij een goede Abrahamistische cultuur weten op te snuiven, waardoor je zulke principes hanteert! De atheïst zou (zoals Dostojevski ook zegt) deze principe in theorie niet kunnen hanteren. De slimmere dan....quote:Op woensdag 30 december 2009 17:35 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Want dergelijke principes vind je alleen in de islam terug?
Daar zijn andere topics voorquote:Op woensdag 30 december 2009 17:37 schreef griskay het volgende:
aryamehr, misschien wil je hier je verhaal kwijt en helpen we je met islam. We zullen heel lief zijn!
Maar goed dat het Zoroastrisme een voorloper van de Abrahamistische godsdiensten is.quote:Op woensdag 30 december 2009 17:37 schreef Burakius het volgende:
[..]
Gelukkig heeft Allah iedereen de potentie te geven om zulke principes te hanteren. Gelukkig heb jij een goede Abrahamistische cultuur weten op te snuiven, waardoor je zulke principes hanteert! De atheïst zou (zoals Dostojevski ook zegt) deze principe in theorie niet kunnen hanteren. De slimmere dan....
Maar goed dat Allah ook zegt dat er voor elk volk en elke tijd een profeet is gestuurd, waardoor het makkelijk is te verklaren waarom er zoiets is als een afkaatsing (Zoroastrisme, Hindoeisme, Boedhisme etc.) van dezelfde principes van Abrahamistische geloven vóór het Jodendom.quote:Op woensdag 30 december 2009 17:40 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Maar goed dat het Zoroastrisme een voorloper van de Abrahamistische godsdiensten is.
De wereld mag vergaan, maar ik zal nooit en te nimmer dat Arabische geloof accepteren.quote:Op woensdag 30 december 2009 17:37 schreef griskay het volgende:
aryamehr, misschien wil je hier je verhaal kwijt en helpen we je met islam. We zullen heel lief zijn!
Islam is niet voorbehouden aan Arabieren. Sterker nog, Arabieren vormen niet eens de meerderheid!quote:Op woensdag 30 december 2009 17:41 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
De wereld mag vergaan, maar ik zal nooit en te nimmer dat Arabische geloof accepteren.
Heel makkelijk. Om achteraf claimen dat elke profeet in de naam van ''allah'' opereerde.quote:Op woensdag 30 december 2009 17:40 schreef Burakius het volgende:
[..]
Maar goed dat Allah ook zegt dat er voor elk volk en elke tijd een profeet is gestuurd, waardoor het makkelijk is te verklaren waarom er zoiets is als een afkaatsing (Zoroastrisme, Hindoeisme, Boedhisme etc.) van dezelfde principes van Abrahamistische geloven vóór het Jodendom.
Maar je ouders zijn toch moslims, heb je niks meegekregen van thuis?quote:Op woensdag 30 december 2009 17:41 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
De wereld mag vergaan, maar ik zal nooit en te nimmer dat Arabische geloof accepteren.
Waarom afdoen ? Het is gewoon zo. De profeten hebben steeds "A" gezegd. Na verloop van tijd hebben mensen dat veranderd in "B" en "C". Vandaar dat je in elk geloof op de wereld nog wel een stukje terugvindt van wat de Islam nu is.quote:Op woensdag 30 december 2009 17:42 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Heel makkelijk. Om achteraf claimen dat elke profeet in de naam van ''Allah'' opereerde.
Het is ook psychologischquote:Op woensdag 30 december 2009 17:06 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Het werkt bij mij ook wel een beetje psychologisch denk ik, ik voel me na gesport te hebben ook fitter, beter en rustiger,.
Nee, juist het tegenovergestelde. De islam heeft zowat alles gestolen uit andere religiën. Zelfs uit de Mesopotamische polytheïstische godsdiensten.quote:Op woensdag 30 december 2009 17:43 schreef Burakius het volgende:
[..]
Waarom afdoen ? Het is gewoon zo. De profeten hebben steeds "A" gezegd. Na verloop van tijd hebben mensen dat veranderd in "B" en "C". Vandaar dat je in elk geloof op de wereld nog wel een stukje terugvindt van wat de Islam nu is.
Verklaar je nader.quote:Op woensdag 30 december 2009 17:43 schreef Burakius het volgende:
[..]
Waarom afdoen ? Het is gewoon zo. De profeten hebben steeds "A" gezegd. Na verloop van tijd hebben mensen dat veranderd in "B" en "C". Vandaar dat je in elk geloof op de wereld nog wel een stukje terugvindt van wat de Islam nu is.
Neequote:Op woensdag 30 december 2009 17:44 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Nee, juist het tegenovergestelde. De islam heeft zowat alles gestolen uit andere religiën. Zelfs uit de Mesopotamische polytheïstische godsdiensten.
Denk dat het duidelijk genoeg is?quote:
stoere bink. Gelukkig bepaal jij niet voor de rest van ons of iets onverdiend is of niet.quote:Op woensdag 30 december 2009 17:05 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Pure onzin. Gepropageerd door die achterlijke Arabische hordes van een paar eeuwen geleden. Bovendien verwoordde de brief van de Perzische koning Yazdgerd precies mijn mening over de islam.quote:Op woensdag 30 december 2009 17:46 schreef Burakius het volgende:
[..]
Nee. Islam is de vervolmaking van het geloof op de aarde.
Een niet-Moslim die geen lottogeld wilt, en een Moslim die wel lotto-geld wilt. SubhanAllah . .. wat een omgekeerde wereld.quote:Op woensdag 30 december 2009 17:47 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
stoere bink. Gelukkig bepaal jij niet voor de rest van ons of iets onverdiend is of niet.
stoere bink
YAzgertje heeft zoveel fouten in die brief gezet. Wat een debiel moet dat zijn geweest. Goed dat die barbaar veroverd is.quote:Op woensdag 30 december 2009 17:47 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Pure onzin. Gepropageerd door die achterlijke Arabische hordes van een paar eeuwen geleden. Bovendien verwoordde de brief van de Perzische koning Yazdgerd precies mijn mening over de islam.
Geen PhD, een extra master. Zeg maar verdieping in de psychologie. Oeh literatuurwetenschappen. Bevalt het? kan momenteel niet uitgebreid typen (zit op mobiel)quote:Op woensdag 30 december 2009 17:09 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Dat had ik al meegekregen, ja.Een zielenknijper in ons midden! Post-master is toch PhD?
Ik doe Literatuurwetenschap, tweedejaars.
Lees dan ook goed, stumpert. Ik vind het onverdiend geld. Wat jij ervan vindt, interesseert mij niet!quote:Op woensdag 30 december 2009 17:47 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
stoere bink. Gelukkig bepaal jij niet voor de rest van ons of iets onverdiend is of niet.
stoere bink
Ik zie niet in hoe dat mogelijk is. Er zullen toch geheid religies zijn die totaal geen affiniteiten hebben met de Islam.quote:Op woensdag 30 december 2009 17:47 schreef Burakius het volgende:
[..]
Denk dat het duidelijk genoeg is?
Je bedoelt? Wat slecht dat die intellectuele en beschaafde man veroverd werd door een paar barbaren die geen enkel kennis bezaten?quote:Op woensdag 30 december 2009 17:49 schreef Burakius het volgende:
[..]
YAzgertje heeft zoveel fouten in die brief gezet. Wat een debiel moet dat zijn geweest. Goed dat die barbaar veroverd is.
Ik zeg elementen van Abrahamistische geloven. In elke geloof zie je dat terug.quote:Op woensdag 30 december 2009 17:50 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Ik zie niet in hoe dat mogelijk is. Er zullen toch geheid religies zijn die totaal geen affiniteiten hebben met de Islam.
Asljeblieft man, die Perzen zaten alleen maar te spelen in hun zandbak en deden niets stelletje vieze barbaren dat het waren. Gelukkig heeft de Islam ze tot het mooiste volk gemaakt in de middeleeuwen en ervoor.quote:Op woensdag 30 december 2009 17:50 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Je bedoelt? Wat slecht dat die intellectuele en beschaafde man veroverd door een paar barbaren die geen enkel kennis bezaten?
En wat vind je ervan dat jullie profeet een relatie met een minderjarige had?quote:Op woensdag 30 december 2009 17:51 schreef griskay het volgende:
weet je, ik ben een echt gelovige maar er zijn echt dingen in islam wat ik gewoon niet accepteren. Zoals POLYGAMIE, daar heb ik echt zo zwaar hekel aan en snap neit dat onze profeet dat goedgekeurd heeft majaa.
Dat is waar ook. Het interesseert jou totaal niet wat andere mensen denken of zeggen en het interesseert jou ook totaal niet wat andere mensen vinden je.quote:Op woensdag 30 december 2009 17:49 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Lees dan ook goed, stumpert. Ik vind het onverdiend geld. Wat jij ervan vindt, interesseert mij niet!
De islam heeft enkel achteruitgang gebracht. In elke regio overigens, behalve aan de Melkkannen die nog achterlijker waren. Het Zoroastrisme is zoveel beschaafder en mooier dan de islam!quote:Op woensdag 30 december 2009 17:52 schreef Burakius het volgende:
[..]
Asljeblieft man, die Perzen zaten alleen maar te spelen in hun zandbak en deden niets stelletje vieze barbaren dat het waren. Gelukkig heeft de Islam ze tot het mooiste volk gemaakt in de middeleeuwen en ervoor.
1) andere tijdquote:Op woensdag 30 december 2009 17:52 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
En wat vind je ervan dat jullie profeet een relatie met een minderjarige had?
Dan moet je toch echt een keer boeken gaan lezen van wat en waarom. De meeste vrouwen waarmee onze PProfeet (vzmh) getrouwd was, waren al eerder getrouwd geweest en waren nu weduwe. Uit becherming heeft de profeet (vzmh) ze gehuwd.quote:Op woensdag 30 december 2009 17:51 schreef griskay het volgende:
weet je, ik ben een echt gelovige maar er zijn echt dingen in islam wat ik gewoon niet accepteren. Zoals POLYGAMIE, daar heb ik echt zo zwaar hekel aan en snap neit dat onze profeet dat goedgekeurd heeft majaa.
Ze was niet minderjarig.quote:Op woensdag 30 december 2009 17:53 schreef griskay het volgende:
[..]
1) andere tijd
2) niemand had er commentaar op in die tijd, ik heb nergens gelezen waar anderen kritiek hadden op zijn huwelijk met aisha dus ga ik vanuit dat het normaal was toen.
quote:Op woensdag 30 december 2009 17:53 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
De islam heeft enkel achteruitgang gebracht. In elke regio overigens, behalve aan de Melkkannen die nog achterlijker waren. Het Zoroastrisme is zoveel beschaafder en mooier dan de islam!
Het was niet helemaal ''normaal'' toen. De Grieken vertoonden wellicht trekjes van pedofilie, maar de Perzen bijvoorbeeld niet.quote:Op woensdag 30 december 2009 17:53 schreef griskay het volgende:
[..]
1) andere tijd
2) niemand had er commentaar op in die tijd, ik heb nergens gelezen waar anderen kritiek hadden op zijn huwelijk met aisha dus ga ik vanuit dat het normaal was toen.
Hij brengt tenminste betere argumenten hier in dit topic dan jouw onnozele uitspraken.quote:Op woensdag 30 december 2009 17:52 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Dat is waar ook. Het interesseert jou totaal niet wat andere mensen denken of zeggen en het interesseert jou ook totaal niet wat andere mensen vinden je.
Dan vraag ik mij toch af waarom je niet een kilometer of 4000 opflikkert naar iran met je onnozele discussies en persoonlijke aanvallen hier??
Waarom? Heb jij je ooit verdiept in het Zoroastrisme?quote:Op woensdag 30 december 2009 17:54 schreef Burakius het volgende:
[..]oke dude, nu zet je jezelf toch echt voor schut
Nee dat de Islam achteruitgang heeft betekent voor de Perzen. Zoek even op wiki Islamitische wetenschap Perzen opquote:Op woensdag 30 december 2009 17:55 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Waarom? Heb jij je ooit verdiept in het Zoroastrisme?
Laten we eerlijk zijn burak, nergens is er vermeld dat je een goede reden moet hebben om een tweede vrouw te nemen. dat profeet Mohammed dat wel had, is heel goed en hij heeft er geen gebruik van gemaakt dat weet ik maar alle manne maken er gebruik van. Ik ken geen een geval waar het wel begrijpelijk is. ten tweede, ik vind het wreed dat je zonder toestemming van je eerste vrouw gewoon een tweede vrouw mag nemen. Het is gewoon gevoelloos klaar.quote:Op woensdag 30 december 2009 17:54 schreef Burakius het volgende:
[..]
Dan moet je toch echt een keer boeken gaan lezen van wat en waarom. De meeste vrouwen waarmee onze PProfeet (vzmh) getrouwd was, waren al eerder getrouwd geweest en waren nu weduwe. Uit becherming heeft de profeet (vzmh) ze gehuwd.
Ten tweede is het huwen van 4 vrouwen sterk afgeraden in de Islam. Het is eigenlijk alleen iets wat je kunt doen tijden soorlogen etc. om de vrouwen bescherming, onderdak etc. te bieden. In het licht van deze huidige tijd, kunnen de vrouwen het als weduwe bijzonder goed af, waardoor het onnodig is geworden om met 4 vrouwen te kunnen huwen.
Ja, de Perzen stonden aan de basis van de islamitische wetenschap, maar hadden ook daarvoor grote dingen voor de wetenschap verricht. Dat kunnen we vandaag de dag helaas niet meer aanschouwen, aangezien Alexander de Grote alle geschriften van de Perzen in Persepolis verbrandde. Maar zoek eens op wat de Sassaniden voor de wetenschap betekent hebben. De horoscoop hebben we bijvoorbeeld aan de Perzen te danken.quote:Op woensdag 30 december 2009 17:56 schreef Burakius het volgende:
[..]
Nee dat de Islam achteruitgang heeft betekent voor de Perzen. Zoek even op wiki Islamitische wetenschap Perzen op. Zoroastrisme heb ik een beetje uitgezocht (een lange tijd geleden). Was het niet iets met een pauw en weet ik veel wat.
Op die fiets. Awesome.quote:Op woensdag 30 december 2009 17:49 schreef Emel het volgende:
[..]
Geen PhD, een extra master. Zeg maar verdieping in de psychologie. Oeh literatuurwetenschappen. Bevalt het? kan momenteel niet uitgebreid typen (zit op mobiel)
Ik weet niet of ik dat wel geloof.quote:Op woensdag 30 december 2009 17:51 schreef Burakius het volgende:
[..]
Ik zeg elementen van Abrahamistische geloven. In elke geloof zie je dat terug.
heb je het over 2de vrouw? Dat vind ik dus ook zo raar he, als je elke vrouw in deze hele aardbol vraagt of ze het goed zou vinden als haar man tweede vrouw nemen dan zou elke vrouw zeggen: nee. Maar wat doet profeet Mohammed, hij laat het gewoon toe. Ik vind het hartstikke vrouwonvriendelijk.quote:Op woensdag 30 december 2009 18:00 schreef Emel het volgende:
ik zou het in ieder geval nooit accepteren. Not done!
Alsjeblieftquote:Op woensdag 30 december 2009 17:58 schreef griskay het volgende:
[..]
Laten we eerlijk zijn burak, nergens is er vermeld dat je een goede reden moet hebben om een tweede vrouw te nemen. dat profeet Mohammed dat wel had, is heel goed en hij heeft er geen gebruik van gemaakt dat weet ik maar alle manne maken er gebruik van. Ik ken geen een geval waar het wel begrijpelijk is. ten tweede, ik vind het wreed dat je zonder toestemming van je eerste vrouw gewoon een tweede vrouw mag nemen. Het is gewoon gevoelloos klaar.
Noem voor de gein eens een geloof.quote:Op woensdag 30 december 2009 18:02 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik dat wel geloof.
Tussen Alexander en Islam zit een time-gap. Wat hebben ze gedaan in de tussentijd die Perzen van je..quote:Op woensdag 30 december 2009 18:00 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Ja, de Perzen stonden aan de basis van de islamitische wetenschap, maar hadden ook daarvoor grote dingen voor de wetenschap verricht. Dat kunnen we vandaag de dag helaas niet meer aanschouwen, aangezien Alexander de Grote alle geschriften van de Perzen in Persepolis verbrandde. Maar zoek eens op wat de Sassaniden voor de wetenschap betekent hebben. De horoscoop hebben we bijvoorbeeld aan de Perzen te danken.
Nee een profeet die ooit gestuurd is naar het Perzische gebied heeft toen gezegd dat je vijf keer per dag moet bidden, net zoals alle profeten dat duizenden jaren hebben verkondigd.quote:Op woensdag 30 december 2009 18:04 schreef AryaMehr het volgende:
Het is gewoon pure onzin. De islam heeft zowat alles uit andere religiën gestolen. Mohammed was zelfs als handelaar enorm beïnvloed doordat hij in contact kwam met andere volkeren/religiën tijdens zijn werk. Het vijf keer bidden per dag is bijvoorbeeld van het Zoroastrisme ''gestolen''.
Diegene die hard werkt beloont zichzelf.quote:Op woensdag 30 december 2009 18:05 schreef Burakius het volgende:
[..]
Tussen Alexander en Islam zit een time-gap. Wat hebben ze gedaan in de tussentijd die Perzen van je..
Maar goed Arya kijk: Degene die hard werkt, die krijgt beloning van Allah (op deze wereld), ook de niet-gelovigen.
eten drinken werk slapen, eten drink werk slapen, alle dagen lijken zo op elkaarquote:Op woensdag 30 december 2009 00:56 schreef Ayca het volgende:
[..]
Gelukkig maar![]()
Nog iets leuks gedaan vandaag?
is nog steeds mijn reactie niet mee behandeld. Ik ken deze vers al.quote:Op woensdag 30 december 2009 18:03 schreef Burakius het volgende:
[..]
Alsjeblieft, de Qu'ran:
Surah 4. Ayet 3: If ye fear that ye shall not be able to deal justly with the orphans, Marry women of your choice, Two or three or four; but if ye fear that ye shall not be able to deal justly (with them), then only one, or (a captive) that your right hands possess, that will be more suitable, to prevent you from doing injustice.
Verder zijn er hadiths te vinden.
Zonder dat Allah het wilt, beweegt er geen één atoom.quote:Op woensdag 30 december 2009 18:06 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Diegene die hard werkt beloont zichzelf.
Jij kunt geen Engels lezen??quote:Op woensdag 30 december 2009 18:06 schreef griskay het volgende:
[..]
is nog steeds mijn reactie niet mee behandeld. Ik ken deze vers al.
http://en.wikipedia.org/wiki/Science_and_technology_in_Iranquote:Op woensdag 30 december 2009 18:05 schreef Burakius het volgende:
[..]
Tussen Alexander en Islam zit een time-gap. Wat hebben ze gedaan in de tussentijd die Perzen van je..
Maar goed Arya kijk: Degene die hard werkt, die krijgt beloning van Allah (op deze wereld), ook de niet-gelovigen.
radiohead, tori amos, regina spektor, blof van alles eigenlijkquote:Op woensdag 30 december 2009 01:38 schreef RoW_0 het volgende:
Wat luisteren jullie Turken zoal?
Kom nou niet met youtube filmpjes, ik wil alleen tekst zien.
quote:Op woensdag 30 december 2009 10:15 schreef Emel het volgende:
We kunnen nog altijd meeten he. Grappig dat de meeting nooit gekomen is in al die jaren. Schijterds waren zijn we!
Scientology.quote:Op woensdag 30 december 2009 18:04 schreef Burakius het volgende:
[..]
Noem voor de gein eens een geloof.
Hehe, welke studies? verkeerde keuzes?quote:Op woensdag 30 december 2009 18:00 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Op die fiets. Awesome.
Ik ben heel tevreden met m'n studie, ja. Dat mag ook best. Ik heb hiervoor twee opleidingen gedaan waarbij ik niet verder ben gekomen dan de propedeuse.
Eerst Communicatie, dat was niks. Daarna Vergelijkende Taalwetenschappen. Dat was wel leuk eigenlijk, maar toen bedacht ik me dat ik veel liever iets met literatuur zou willen doen.quote:Op woensdag 30 december 2009 18:32 schreef Emel het volgende:
[..]
Hehe, welke studies? verkeerde keuzes?
quote:
quote:Op woensdag 30 december 2009 18:42 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
![]()
Ik ga Parmakliklar Ardinda kijken.Dag, kinderen.
Whehe, volgens mij is communicatie écht zo´n studie voor mensen die niet weten wat ze willenquote:Op woensdag 30 december 2009 18:42 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Eerst Communicatie, dat was niks. Daarna Vergelijkende Taalwetenschappen. Dat was wel leuk eigenlijk, maar toen bedacht ik me dat ik veel liever iets met literatuur zou willen doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |