quote:- En iedere vatandas die ik vergeten ben,.
Dat zou heel goed het geval kunnen zijn, ja.quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:44 schreef Ayca het volgende:
[..]
![]()
Neu maar ik denk dat als ik jullie zie dat ik dan ook anders ga posten ofzo
quote:
goede vraagquote:
quote:Op woensdag 30 december 2009 00:00 schreef Julis het volgende:
Nog precies 2 dagen en dan is het Nieuwjaar
en dan je naam schrijven in de luchtquote:
Ik ga zo tukkenquote:Op woensdag 30 december 2009 00:04 schreef zarGon het volgende:
Rookert, zou je de OP nogmaals willen plaatsen? Even opnieuw omdat ik even iets hebt geüpdatet.
Even wachten, nog iets updaten.
Ja, gangstaahquote:Op woensdag 30 december 2009 00:07 schreef Slayage het volgende:
[..]
en dan je naam schrijven in de lucht
wordt een klein clubje, jij, ik, Emelquote:Op woensdag 30 december 2009 00:08 schreef Min-e het volgende:
Jeez wat zijn jullie jong.![]()
Sinds we het laatste tijd erover hadden hoe oud/ jong iedereen is, lijkt het me een beter idee om een subturkentopic alleen voor 30plussers te starten.
quote:Op woensdag 30 december 2009 00:07 schreef Slayage het volgende:
[..]
en dan je naam schrijven in de lucht
act-f, siddha, en over een tijdje clioquote:Op woensdag 30 december 2009 00:10 schreef Slayage het volgende:
[..]
wordt een klein clubje, jij, ik, Emel![]()
nieuwe avas iigquote:Op woensdag 30 december 2009 00:11 schreef Rookert het volgende:
OP geëdit, zie niet zo snel het nieuwe, maar goed, ik ga slapen mensen, trusten en later
siddha idd 40 plus toch dat actf al zo oud was wist ik nietquote:Op woensdag 30 december 2009 00:11 schreef Min-e het volgende:
[..]
act-f, siddha, en over een tijdje clio
dat is en blijft leukquote:
Allemaal dertigers volgens mij.quote:Op woensdag 30 december 2009 00:13 schreef Slayage het volgende:
[..]
siddha idd 40 plus toch dat actf al zo oud was wist ik niet
Abi, ik sta in de OPquote:Op woensdag 30 december 2009 00:09 schreef zarGon het volgende:
[..]
Nu even opnieuw de OP plaatsen, graag.
kweet niet of het een goed idee is, als je gaat hangen met jonge mensen blijf je jong namelijkquote:Op woensdag 30 december 2009 00:14 schreef Min-e het volgende:
[..]
Allemaal dertigers volgens mij.
Ik tel al 6 mensen.
in het begin wist je de leeftijden nietquote:Op woensdag 30 december 2009 00:17 schreef Min-e het volgende:
Trouwens in het begin dat ik hier postte had ik nog niet zo'n last van het leeftijdsverschil hier. Maar de laatste tijd zie ik het.
Of ik ben gegroeid.
Ik stel een nieuwe index voor.quote:Op woensdag 30 december 2009 00:08 schreef Min-e het volgende:
Jeez wat zijn jullie jong.![]()
Sinds we het laatste tijd erover hadden hoe oud/ jong iedereen is, lijkt het me een beter idee om een subturkentopic alleen voor 30plussers te starten.
er komt echt geen subgroepquote:
quote:Op woensdag 30 december 2009 00:20 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik stel een nieuwe index voor.
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 30 december 2009 00:16 schreef Julis het volgende:
[..]
Abi, ik sta in de OPDankjewel ^^
quote:Op woensdag 30 december 2009 00:21 schreef Slayage het volgende:
[..]
er komt echt geen subgroephet is alleen maar een hersenspinsel van mine
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 14% gewijzigd door #ANONIEM op 30-12-2009 00:23:18 ]
Ja, daar heb je wel gelijk in. Ik geloof niet dat ik me nu veel ouder voel dan toen ik 20 was.quote:Op woensdag 30 december 2009 00:18 schreef Slayage het volgende:
[..]
kweet niet of het een goed idee is, als je gaat hangen met jonge mensen blijf je jong namelijk
Ik vind em heel mooi, maar ik wil niet de enige inwoner zijn.quote:Op woensdag 30 december 2009 00:20 schreef zarGon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
Botox is duur hoor.quote:Op woensdag 30 december 2009 00:25 schreef zarGon het volgende:
Zie ik daar nu een rimpel op je voorhoofd, Min-e?
quote:Op woensdag 30 december 2009 00:22 schreef Ayca het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
quote:Op woensdag 30 december 2009 00:27 schreef Slayage het volgende:
[..]
SorrySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
obla-di obla-da life goes on bra!quote:
Gelukkig maarquote:Op woensdag 30 december 2009 00:40 schreef Slayage het volgende:
[..]
obla-di obla-da life goes on bra!
Eentje van deze misschien:quote:Op woensdag 30 december 2009 01:44 schreef ClioSporT het volgende:
Iemand toevallig ooit eens een plaatje kunnen vinden van de FSM brug (bij nacht) in groot formaat, of misschien een tent die zoiets op schilderij of canvas heeft liggen. Wil het aan de muur hebben, horizontaal...!
quote:Op woensdag 30 december 2009 00:04 schreef zarGon het volgende:
Rookert, zou je de OP nogmaals willen plaatsen? Even opnieuw omdat ik even iets hebt geüpdatet.
Even wachten, nog iets updaten.
Ik durf wel te meeten.quote:Op woensdag 30 december 2009 10:15 schreef Emel het volgende:
We kunnen nog altijd meeten he. Grappig dat de meeting nooit gekomen is in al die jaren. Schijterds waren we!
Nope. Tig keer gepland en tig keer niet doorgegaan.quote:Op woensdag 30 december 2009 10:23 schreef wikwakka2 het volgende:
Ik dacht dat er al een turkentopicmeet/ramadanmeet o.i.d. was geweest?
Gezelligquote:
nee, doen we niet. We houden rekening met jequote:Op woensdag 30 december 2009 10:24 schreef Ratelslangetje het volgende:
Moeten jullie niet alleen Turks gaan praten he? Anders moet ik mijn woordenboek meenemen. (Turks voor beginners)
Oh okequote:Op woensdag 30 december 2009 10:26 schreef Emel het volgende:
[..]
Nope. Tig keer gepland en tig keer niet doorgegaan.
Lief.quote:Op woensdag 30 december 2009 10:27 schreef Emel het volgende:
[..]
nee, doen we niet. We houden rekening met je
Ik weet niet waarom het niet doorging, verschillende redenen, denk ik zo. Onder andere: we waren te jong hihi, niet zo goed durven maar ook geen interesse in hebben. Internet is veilig natuurlijk. Real life kan lastig zijn. Je moet praten enzoquote:Op woensdag 30 december 2009 10:30 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Oh oke. Mischien is er dus toch geen animo voor?
Of gewoon een nieuwe ronde, nieuwe kansen.
/quote:Op woensdag 30 december 2009 01:56 schreef zarGon het volgende:
[..]
Eentje van deze misschien:http://static.panoramio.com/photos/original/9574934.jpg, http://static.panoramio.com/photos/original/6123044.jpg, http://lh4.ggpht.com/_Ns5(...)Vh44L8jXI/000006.JPG, http://upload.wikimedia.o(...)f/Fsmatnight0074.JPG, http://static.panoramio.com/photos/original/9570534.jpg, http://i46.tinypic.com/2vaffrb.jpg.
quote:Op woensdag 30 december 2009 11:21 schreef Emel het volgende:
[..]
Ik weet niet waarom het niet doorging, verschillende redenen, denk ik zo. Onder andere: we waren te jong hihi, niet zo goed durven maar ook geen interesse in hebben. Internet is veilig natuurlijk. Real life kan lastig zijn. Je moet praten enzo
En bovenal: je moet naar buiten!!!!quote:Op woensdag 30 december 2009 11:21 schreef Emel het volgende:
[..]
Ik weet niet waarom het niet doorging, verschillende redenen, denk ik zo. Onder andere: we waren te jong hihi, niet zo goed durven maar ook geen interesse in hebben. Internet is veilig natuurlijk. Real life kan lastig zijn. Je moet praten enzo
Het idee om blootgesteld te worden aan lichtquote:Op woensdag 30 december 2009 12:22 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
En bovenal: je moet naar buiten!!!!
quote:Op woensdag 30 december 2009 12:58 schreef Rookert het volgende:
[..]
Over 48 uur ben je alweer in Nederland
Is dat even confronterendquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |