abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 1 januari 2010 @ 20:15:16 #201
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_76301306
Ik doe ook al jaren niet meer aan goede voornemens
Bevalt me prima! Gelukkig ben ik inmiddels niet meer zo sjaggo als gisteren en vanmiddag
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
pi_76301339
quote:
Op vrijdag 1 januari 2010 20:15 schreef Murmeli het volgende:
Ik doe ook al jaren niet meer aan goede voornemens
Bevalt me prima! Gelukkig ben ik inmiddels niet meer zo sjaggo als gisteren en vanmiddag
gelukkig nieuw jaar
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
  vrijdag 1 januari 2010 @ 20:35:34 #203
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_76301931
quote:
Op vrijdag 1 januari 2010 20:16 schreef littledrummergirl het volgende:

[..]

gelukkig nieuw jaar
liefje
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
pi_76307812
Happy 2010

Nu eerst hier mijn spullen uitpakken, mijn schoenen uitwassen en dan heerlijk chillen...
Gister wel gezoend
  vrijdag 1 januari 2010 @ 22:48:47 #205
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_76308060
Gelukkig Nieuwjaar!

Gent was tof! Tot 05:00 staan dansen in een homotent . Het was zo leuk .

En ik ben zóóóó brak vandaag .
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  vrijdag 1 januari 2010 @ 23:07:24 #206
152525 Knuffelzacht
Pathologische leugenaar
pi_76308931
quote:
Op vrijdag 1 januari 2010 22:48 schreef XcUZ_Me het volgende:
Gelukkig Nieuwjaar!

Gent was tof! Tot 05:00 staan dansen in een homotent . Het was zo leuk .

En ik ben zóóóó brak vandaag .
en was vriendje lief er ook bij?
Ik ben tenminste niet bang voor broccoli!!
Arrogantie is een ander woord voor zelfkennis
Hoe langer ik Bi ben hoe lesbischer ik word
Life: Highly overrated but you still gotta play the game
  † In Memoriam † vrijdag 1 januari 2010 @ 23:15:05 #207
248016 goldfinger1963
BBQ KIng
pi_76309225
quote:
Op vrijdag 1 januari 2010 20:16 schreef littledrummergirl het volgende:

[..]

gelukkig nieuw jaar
jij ook
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
pi_76316503
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  zaterdag 2 januari 2010 @ 06:17:39 #209
277627 Seven.
We are Borg.
pi_76316506
Resistance is futile.
pi_76316522
Iedereen gelukkig nieuwjaar en zulks!
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  zaterdag 2 januari 2010 @ 06:31:16 #211
277627 Seven.
We are Borg.
pi_76316529
Dank je. Hetzelfde. Ik dacht dat je je kwam melden als zijnde lotgenoot.
Resistance is futile.
pi_76316535
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 06:31 schreef Seven. het volgende:
Dank je. Hetzelfde. Ik dacht dat je je kwam melden als zijnde lotgenoot.
Lotgenoot in wat?
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  zaterdag 2 januari 2010 @ 06:40:57 #213
277627 Seven.
We are Borg.
pi_76316541
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 06:36 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Lotgenoot in wat?
wij, arme bi-people.
Resistance is futile.
  † In Memoriam † zaterdag 2 januari 2010 @ 06:41:17 #214
248016 goldfinger1963
BBQ KIng
pi_76316543
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
  † In Memoriam † zaterdag 2 januari 2010 @ 06:41:54 #215
248016 goldfinger1963
BBQ KIng
pi_76316545
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 06:40 schreef Seven. het volgende:

[..]

wij, arme bi-people.
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
  zaterdag 2 januari 2010 @ 06:43:52 #216
277627 Seven.
We are Borg.
pi_76316548
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 06:41 schreef goldfinger1963 het volgende:

[..]

Was grapje.
Resistance is futile.
  † In Memoriam † zaterdag 2 januari 2010 @ 06:44:32 #217
248016 goldfinger1963
BBQ KIng
pi_76316551
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 06:43 schreef Seven. het volgende:

[..]

Was grapje.
gelukkig
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
pi_76316569
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 06:40 schreef Seven. het volgende:

[..]

wij, arme bi-people.
Ik ben een ontzettend arme hetero.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  † In Memoriam † zaterdag 2 januari 2010 @ 06:58:01 #219
248016 goldfinger1963
BBQ KIng
pi_76316574
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 06:55 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Ik ben een ontzettend arme hetero.

dat arme ben ik niet
maar de rest wel
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
  zaterdag 2 januari 2010 @ 10:36:57 #220
152525 Knuffelzacht
Pathologische leugenaar
pi_76317635
mogguh
Ik ben tenminste niet bang voor broccoli!!
Arrogantie is een ander woord voor zelfkennis
Hoe langer ik Bi ben hoe lesbischer ik word
Life: Highly overrated but you still gotta play the game
pi_76317751
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 06:55 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Ik ben een ontzettend arme hetero.
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_76317766
lo menschen
pi_76317975
moet werken

kon bijna niet wakker worden vanmorgen.. mensen zeggen wel eens dat gemiste slaap inhalen onzin is, maar ik geloof dat het kan
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
  zaterdag 2 januari 2010 @ 11:01:35 #224
155016 Pien85
Manipulatief kutwijf
pi_76318022
Môge
En ze leefde nog lang en... Nou gewoon met ups en downs.
pi_76318032
Hee Pien!

Gelukkig nieuwjaar
compact en kleverig.
  zaterdag 2 januari 2010 @ 11:06:07 #226
155016 Pien85
Manipulatief kutwijf
pi_76318101
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 11:02 schreef JaniesBrownie het volgende:
Hee Pien!

Gelukkig nieuwjaar
Chick! Ik heb nog geprobeerd jullie te bellen, met oud jaar... maar dat lukte niet

Jij ook gelukkig nieuwjaar, en dat al je dromen voor dit jaar uit mogen komen Want ik vind dat je dat verdiend
En ze leefde nog lang en... Nou gewoon met ups en downs.
pi_76318127
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 11:06 schreef Pien85 het volgende:

[..]

Chick! Ik heb nog geprobeerd jullie te bellen, met oud jaar... maar dat lukte niet

Jij ook gelukkig nieuwjaar, en dat al je dromen voor dit jaar uit mogen komen Want ik vind dat je dat verdiend
wat lief

Jullie ook een heel mooi jaar en jij verdient dat ook
Vond het fijn je te zien laatst

Ik moet zelfs mn vader nog bellen btw
compact en kleverig.
  zaterdag 2 januari 2010 @ 11:13:32 #228
155016 Pien85
Manipulatief kutwijf
pi_76318228
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 11:07 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

wat lief

Jullie ook een heel mooi jaar en jij verdient dat ook
Vond het fijn je te zien laatst

Ik moet zelfs mn vader nog bellen btw
Ik moet nog bij m'n moeder langs
Vond het ook leuk om jou/jullie te zien, moeten we in 't nieuwe jaar gauw weer doen Hoe ist verder? Leuke dagen en vakantie gehad?
En ze leefde nog lang en... Nou gewoon met ups en downs.
pi_76318361
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 11:13 schreef Pien85 het volgende:

[..]

Ik moet nog bij m'n moeder langs
Vond het ook leuk om jou/jullie te zien, moeten we in 't nieuwe jaar gauw weer doen Hoe ist verder? Leuke dagen en vakantie gehad?
Ja, druk, maar erg fijn.

En jij?

We gaan ontbijten btw, dus ben weg geloof ik

compact en kleverig.
  zaterdag 2 januari 2010 @ 11:21:22 #230
155016 Pien85
Manipulatief kutwijf
pi_76318393
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 11:19 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

Ja, druk, maar erg fijn.

En jij?

We gaan ontbijten btw, dus ben weg geloof ik

Hehe, eetse Wij hebben gewoon lekker rustig aan gedaan, zoals altijd
En ze leefde nog lang en... Nou gewoon met ups en downs.
pi_76320690
Hey, ga es ontopic ofzo
Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Tamashii het volgende:
Aan Ado vraagt iedereen toestemmming
pi_76320810
Dat zei ik heul niet
compact en kleverig.
  zaterdag 2 januari 2010 @ 12:56:42 #233
155016 Pien85
Manipulatief kutwijf
pi_76321035
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 12:43 schreef Adolecens het volgende:
Hey, ga es ontopic ofzo
Bemoei je dr nie mee
En ze leefde nog lang en... Nou gewoon met ups en downs.
pi_76321096
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 12:56 schreef Pien85 het volgende:

[..]

Bemoei je dr nie mee
Gelukkig nieuwjaar Pien
Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Tamashii het volgende:
Aan Ado vraagt iedereen toestemmming
  zaterdag 2 januari 2010 @ 12:59:07 #235
155016 Pien85
Manipulatief kutwijf
pi_76321119
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 12:58 schreef Adolecens het volgende:

[..]

Gelukkig nieuwjaar Pien
Jij ook Ado
En ze leefde nog lang en... Nou gewoon met ups en downs.
  † In Memoriam † zaterdag 2 januari 2010 @ 13:48:07 #236
248016 goldfinger1963
BBQ KIng
pi_76322732

middag
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
  zaterdag 2 januari 2010 @ 14:02:28 #237
152525 Knuffelzacht
Pathologische leugenaar
pi_76323187
oi
Ik ben tenminste niet bang voor broccoli!!
Arrogantie is een ander woord voor zelfkennis
Hoe langer ik Bi ben hoe lesbischer ik word
Life: Highly overrated but you still gotta play the game
  † In Memoriam † zaterdag 2 januari 2010 @ 14:15:31 #238
248016 goldfinger1963
BBQ KIng
pi_76323523
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 14:02 schreef Knuffelzacht het volgende:
oi
KZ
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
pi_76323586
werken sucked... net 5 kerstbomen op staan ruimen erg uitdagend enzo
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_76323648
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 14:17 schreef littledrummergirl het volgende:
werken sucked... net 5 kerstbomen op staan ruimen erg uitdagend enzo
Preventief? Of waren de kerstbomen ziek?
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_76323679
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 14:20 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Preventief? Of waren de kerstbomen ziek?
ze zijn van plastic... dus ik vrees dat ze volgend jaar weer terugkomen.. ze zijj nogal prorgressief dus
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_76323770
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 14:21 schreef littledrummergirl het volgende:

[..]

ze zijn van plastic... dus ik vrees dat ze volgend jaar weer terugkomen.. ze zijj nogal prorgressief dus
Oh jee. Een progressieve kerstboom. Wat moet ik mij daar bij voorstellen?
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
  zaterdag 2 januari 2010 @ 14:30:51 #243
152525 Knuffelzacht
Pathologische leugenaar
pi_76323935
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 14:15 schreef goldfinger1963 het volgende:

[..]

KZ
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 14:17 schreef littledrummergirl het volgende:
werken sucked... net 5 kerstbomen op staan ruimen erg uitdagend enzo
aahh
Ik ben tenminste niet bang voor broccoli!!
Arrogantie is een ander woord voor zelfkennis
Hoe langer ik Bi ben hoe lesbischer ik word
Life: Highly overrated but you still gotta play the game
  † In Memoriam † zaterdag 2 januari 2010 @ 14:33:44 #244
248016 goldfinger1963
BBQ KIng
pi_76324027
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 14:17 schreef littledrummergirl het volgende:
werken sucked... net 5 kerstbomen op staan ruimen erg uitdagend enzo
je hebt ze opgeruimd in een stoeipakje
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
  zaterdag 2 januari 2010 @ 16:07:41 #245
155016 Pien85
Manipulatief kutwijf
pi_76326979
Zo, stamper gekocht, terrasverwarming, kacheltje voor op zolder, lamp voor op zolder... en maar 100 euro armer
En ze leefde nog lang en... Nou gewoon met ups en downs.
  † In Memoriam † zaterdag 2 januari 2010 @ 16:17:25 #246
248016 goldfinger1963
BBQ KIng
pi_76327270
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 16:07 schreef Pien85 het volgende:
Zo, stamper gekocht, terrasverwarming, kacheltje voor op zolder, lamp voor op zolder... en maar 100 euro armer
dat valt idd mee
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
  zaterdag 2 januari 2010 @ 16:21:35 #247
155016 Pien85
Manipulatief kutwijf
pi_76327400
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 16:17 schreef goldfinger1963 het volgende:

[..]

dat valt idd mee
Jep Makes me happy
En ze leefde nog lang en... Nou gewoon met ups en downs.
  zaterdag 2 januari 2010 @ 16:24:59 #248
152525 Knuffelzacht
Pathologische leugenaar
pi_76327529
verveeeeeel me
Ik ben tenminste niet bang voor broccoli!!
Arrogantie is een ander woord voor zelfkennis
Hoe langer ik Bi ben hoe lesbischer ik word
Life: Highly overrated but you still gotta play the game
  † In Memoriam † zaterdag 2 januari 2010 @ 16:28:57 #249
248016 goldfinger1963
BBQ KIng
pi_76327667
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 16:21 schreef Pien85 het volgende:

[..]

Jep Makes me happy
dat geloof ik graag
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 16:24 schreef Knuffelzacht het volgende:
verveeeeeel me
hoe komt het?
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
  zaterdag 2 januari 2010 @ 16:31:48 #250
155016 Pien85
Manipulatief kutwijf
pi_76327767
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 16:28 schreef goldfinger1963 het volgende:

[..]

dat geloof ik graag
[..]

hoe komt het?
Nu alleen nog vriendje zo ver krijgen dat ie de lamp op zolder ophangt (dan kan ie mooi gelijk dat schilderijtje ook eindelijk eens ophangen )
En ze leefde nog lang en... Nou gewoon met ups en downs.
  † In Memoriam † zaterdag 2 januari 2010 @ 16:33:35 #251
248016 goldfinger1963
BBQ KIng
pi_76327826
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 16:31 schreef Pien85 het volgende:

[..]

Nu alleen nog vriendje zo ver krijgen dat ie de lamp op zolder ophangt (dan kan ie mooi gelijk dat schilderijtje ook eindelijk eens ophangen )
dat kan je toch ook wel zelf doen
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
  zaterdag 2 januari 2010 @ 16:33:48 #252
152525 Knuffelzacht
Pathologische leugenaar
pi_76327832
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 16:28 schreef goldfinger1963 het volgende:

[..]

dat geloof ik graag
[..]

hoe komt het?
Ik mag nog steeds niet praten dus plannen voor vandaag (gezellig met 2 collega's de kroeg in) valt in het water
Ik ben tenminste niet bang voor broccoli!!
Arrogantie is een ander woord voor zelfkennis
Hoe langer ik Bi ben hoe lesbischer ik word
Life: Highly overrated but you still gotta play the game
  † In Memoriam † zaterdag 2 januari 2010 @ 16:36:48 #253
248016 goldfinger1963
BBQ KIng
pi_76327928
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 16:33 schreef Knuffelzacht het volgende:

[..]

Ik mag nog steeds niet praten dus plannen voor vandaag (gezellig met 2 collega's de kroeg in) valt in het water
o ja.
dat is idd klote

wanneer mag je weer praten?
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
  zaterdag 2 januari 2010 @ 16:37:28 #254
155016 Pien85
Manipulatief kutwijf
pi_76327944
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 16:33 schreef goldfinger1963 het volgende:

[..]

dat kan je toch ook wel zelf doen
Nee, dat wilde hij doen
En ze leefde nog lang en... Nou gewoon met ups en downs.
  † In Memoriam † zaterdag 2 januari 2010 @ 16:40:33 #255
248016 goldfinger1963
BBQ KIng
pi_76328042
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 16:37 schreef Pien85 het volgende:

[..]

Nee, dat wilde hij doen
dan moet je idd het werk niet afpakken

gewoon tegen hem zeggen dat je morgen de lamp wil gaan hangen, dan doet hij het wel eerder
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
  zaterdag 2 januari 2010 @ 16:44:26 #256
155016 Pien85
Manipulatief kutwijf
pi_76328170
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 16:40 schreef goldfinger1963 het volgende:

[..]

dan moet je idd het werk niet afpakken

gewoon tegen hem zeggen dat je morgen de lamp wil gaan hangen, dan doet hij het wel eerder
Nee, hij weet dat ik dat niet kan Bovendien hadden we gisteren een gesprekje over dat negatieve stimulans beter werkt bij hem, waardoor ik het eigenlijk zo zou moeten brengen: "nou, op jouw tempo hangt het wel in 2018"
En ze leefde nog lang en... Nou gewoon met ups en downs.
  † In Memoriam † zaterdag 2 januari 2010 @ 16:55:43 #257
248016 goldfinger1963
BBQ KIng
pi_76328544
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 16:44 schreef Pien85 het volgende:

[..]

Nee, hij weet dat ik dat niet kan Bovendien hadden we gisteren een gesprekje over dat negatieve stimulans beter werkt bij hem, waardoor ik het eigenlijk zo zou moeten brengen: "nou, op jouw tempo hangt het wel in 2018"

en dat ga je dus vandaag nog tegen hem zeggen
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
  zaterdag 2 januari 2010 @ 17:01:01 #258
152525 Knuffelzacht
Pathologische leugenaar
pi_76328711
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 16:36 schreef goldfinger1963 het volgende:

[..]

o ja.
dat is idd klote

wanneer mag je weer praten?
dinsdag
Ik ben tenminste niet bang voor broccoli!!
Arrogantie is een ander woord voor zelfkennis
Hoe langer ik Bi ben hoe lesbischer ik word
Life: Highly overrated but you still gotta play the game
  † In Memoriam † zaterdag 2 januari 2010 @ 17:08:50 #259
248016 goldfinger1963
BBQ KIng
pi_76328999
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 17:01 schreef Knuffelzacht het volgende:

[..]

dinsdag

dat duurt nog even
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
  zaterdag 2 januari 2010 @ 17:10:56 #260
155016 Pien85
Manipulatief kutwijf
pi_76329065
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 16:55 schreef goldfinger1963 het volgende:

[..]


en dat ga je dus vandaag nog tegen hem zeggen
Neuh, rustig aan
En ze leefde nog lang en... Nou gewoon met ups en downs.
pi_76329526
Iedereen weer topfit hier?
  † In Memoriam † zaterdag 2 januari 2010 @ 17:49:42 #262
248016 goldfinger1963
BBQ KIng
pi_76330436
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 17:24 schreef Cyntiaa het volgende:
Iedereen weer topfit hier?
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
  zaterdag 2 januari 2010 @ 17:50:11 #263
155016 Pien85
Manipulatief kutwijf
pi_76330456
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 17:24 schreef Cyntiaa het volgende:
Iedereen weer topfit hier?
Redelijk
En ze leefde nog lang en... Nou gewoon met ups en downs.
  † In Memoriam † zaterdag 2 januari 2010 @ 17:50:30 #264
248016 goldfinger1963
BBQ KIng
pi_76330464
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 17:10 schreef Pien85 het volgende:

[..]

Neuh, rustig aan
dan mag je ook niet gaan klagen als de lamp nog steeds niet hangt aan het einde van het jaar
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
pi_76330507
Goedzo, ik ook. Straks even thee doen in Popfront.
Ben helemaal in mijn nopjes, een nieuwe bril uitgezocht vanmiddag. Een soort van groot nerdie monteur
pi_76336476
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 14:33 schreef goldfinger1963 het volgende:

[..]

je hebt ze opgeruimd in een stoeipakje
alsof ik een stoeipakje bezit

ik zie er al geil uit van mezelf
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_76336690
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 20:34 schreef littledrummergirl het volgende:

[..]

alsof ik een stoeipakje bezit

ik zie er al geil uit van mezelf
Oh ja
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
  † In Memoriam † zaterdag 2 januari 2010 @ 21:53:57 #268
248016 goldfinger1963
BBQ KIng
pi_76339008
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 20:34 schreef littledrummergirl het volgende:

[..]

alsof ik een stoeipakje bezit

ik zie er al geil uit van mezelf
bewijzen
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
pi_76339033
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 21:53 schreef goldfinger1963 het volgende:

[..]

bewijzen
Ze heeft een fobo
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
  zondag 3 januari 2010 @ 09:31:42 #270
70514 littledrummergirl
voor uw vrijmibo
pi_76349698
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 21:54 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Ze heeft een fobo
en bedankt tijn

alweer aan het werk
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
  zondag 3 januari 2010 @ 09:35:18 #271
152525 Knuffelzacht
Pathologische leugenaar
pi_76349731
mogguh ldg en de rest
Ik ben tenminste niet bang voor broccoli!!
Arrogantie is een ander woord voor zelfkennis
Hoe langer ik Bi ben hoe lesbischer ik word
Life: Highly overrated but you still gotta play the game
  zondag 3 januari 2010 @ 09:49:49 #272
70514 littledrummergirl
voor uw vrijmibo
pi_76349873
gooooooeeeeiemorgen

vandaag fake ik vrolijkheid en enthousiasme... ben te moe
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
  zondag 3 januari 2010 @ 09:55:19 #273
152525 Knuffelzacht
Pathologische leugenaar
pi_76349932
lol

wat voor werk doe jij dan?? dat je op de zondag de sjaak bent??
Ik ben tenminste niet bang voor broccoli!!
Arrogantie is een ander woord voor zelfkennis
Hoe langer ik Bi ben hoe lesbischer ik word
Life: Highly overrated but you still gotta play the game
  zondag 3 januari 2010 @ 10:04:21 #274
70514 littledrummergirl
voor uw vrijmibo
pi_76350038
quote:
Op zondag 3 januari 2010 09:55 schreef Knuffelzacht het volgende:
lol

wat voor werk doe jij dan?? dat je op de zondag de sjaak bent??
ik pas op josti's Ik werk als bijbaantje als begeleidster in een gezinsvervangend tehuis , en tja, daar horen ook weekend en nachtdiensten bij helaas .
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
  zondag 3 januari 2010 @ 10:10:23 #275
152525 Knuffelzacht
Pathologische leugenaar
pi_76350127
quote:
Op zondag 3 januari 2010 10:04 schreef littledrummergirl het volgende:

[..]

ik pas op josti's fokkers Ik werk als bijbaantje als begeleidster in een gezinsvervangend tehuis , en tja, daar horen ook weekend en nachtdiensten bij helaas .
Ik ben tenminste niet bang voor broccoli!!
Arrogantie is een ander woord voor zelfkennis
Hoe langer ik Bi ben hoe lesbischer ik word
Life: Highly overrated but you still gotta play the game
  zondag 3 januari 2010 @ 10:10:48 #276
152525 Knuffelzacht
Pathologische leugenaar
pi_76350134
nachtdiensten heb ik niet op schiphol want de laatste amerikaan gaat om 14:40 weg
Ik ben tenminste niet bang voor broccoli!!
Arrogantie is een ander woord voor zelfkennis
Hoe langer ik Bi ben hoe lesbischer ik word
Life: Highly overrated but you still gotta play the game
  zondag 3 januari 2010 @ 10:20:32 #277
70514 littledrummergirl
voor uw vrijmibo
pi_76350301
quote:
Op zondag 3 januari 2010 10:10 schreef Knuffelzacht het volgende:

[..]
ja dat ook beetje voeren enzo, af en toe een wijntje erin en ze dan mn bed in sleuren
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
  zondag 3 januari 2010 @ 10:20:50 #278
70514 littledrummergirl
voor uw vrijmibo
pi_76350304
quote:
Op zondag 3 januari 2010 10:10 schreef Knuffelzacht het volgende:
nachtdiensten heb ik niet op schiphol want de laatste amerikaan gaat om 14:40 weg
jij past op amerikanen?
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
  zondag 3 januari 2010 @ 10:24:37 #279
152525 Knuffelzacht
Pathologische leugenaar
pi_76350367
quote:
Op zondag 3 januari 2010 10:20 schreef littledrummergirl het volgende:

[..]

jij past op amerikanen?
ja dat of we laten nigerianen door (overigens hebben mijn collega's compleet volgens procedures gewerkt)
Ik ben tenminste niet bang voor broccoli!!
Arrogantie is een ander woord voor zelfkennis
Hoe langer ik Bi ben hoe lesbischer ik word
Life: Highly overrated but you still gotta play the game
  zondag 3 januari 2010 @ 10:31:47 #280
70514 littledrummergirl
voor uw vrijmibo
pi_76350487
quote:
Op zondag 3 januari 2010 10:24 schreef Knuffelzacht het volgende:

[..]

ja dat of we laten nigerianen door (overigens hebben mijn collega's compleet volgens procedures gewerkt)
dan doen we bijna hetzelfde
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_76350652
quote:
Op zondag 3 januari 2010 10:24 schreef Knuffelzacht het volgende:

[..]

ja dat of we laten nigerianen door (overigens hebben mijn collega's compleet volgens procedures gewerkt)
Die ene met dat rotje
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
  zondag 3 januari 2010 @ 10:48:35 #282
152525 Knuffelzacht
Pathologische leugenaar
pi_76350784
quote:
Op zondag 3 januari 2010 10:31 schreef littledrummergirl het volgende:

[..]

dan doen we bijna hetzelfde
quote:
Op zondag 3 januari 2010 10:41 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Die ene met dat rotje
*mep*
het was alleen maar PETN en geen rotjes
Ik ben tenminste niet bang voor broccoli!!
Arrogantie is een ander woord voor zelfkennis
Hoe langer ik Bi ben hoe lesbischer ik word
Life: Highly overrated but you still gotta play the game
pi_76350883
quote:
Op zondag 3 januari 2010 10:48 schreef Knuffelzacht het volgende:

[..]


[..]

*mep*
het was alleen maar PETN en geen rotjes
Ja en? Als of het gewerkt zou hebben. Die PETN.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
  zondag 3 januari 2010 @ 10:55:58 #284
152525 Knuffelzacht
Pathologische leugenaar
pi_76350922
quote:
Op zondag 3 januari 2010 10:54 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Ja en? Als of het gewerkt zou hebben. Die PETN.
petn heeft wel iets meer kracht dan een rotje.... genoeg kracht om een gat in romp te slaan van vliegtuig waardoor de integriteit iet wat fragiel word en er een mogelijkheid bestaat dat hij breekt door druk verschil.... een rotje heeft dat niet...
Ik ben tenminste niet bang voor broccoli!!
Arrogantie is een ander woord voor zelfkennis
Hoe langer ik Bi ben hoe lesbischer ik word
Life: Highly overrated but you still gotta play the game
pi_76350969
quote:
Op zondag 3 januari 2010 10:55 schreef Knuffelzacht het volgende:

[..]

petn heeft wel iets meer kracht dan een rotje.... genoeg kracht om een gat in romp te slaan van vliegtuig waardoor de integriteit iet wat fragiel word en er een mogelijkheid bestaat dat hij breekt door druk verschil.... een rotje heeft dat niet...
Ja dat klopt. Maar met een gat in de romp kan een vliegtuig nog steeds veilig landen.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
  zondag 3 januari 2010 @ 10:58:31 #286
155016 Pien85
Manipulatief kutwijf
pi_76350979
Goeiemorgen
En ze leefde nog lang en... Nou gewoon met ups en downs.
  zondag 3 januari 2010 @ 11:04:23 #287
152525 Knuffelzacht
Pathologische leugenaar
pi_76351118
quote:
Op zondag 3 januari 2010 10:57 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Ja dat klopt. Maar met een gat in de romp kan een vliegtuig nog steeds veilig landen.
klopt maar er is een grotere kans dat ie dat niet doet omdat de integriteit dus beschadigt is en door druk verschil gat veel groter wordt en er zouden dan zeker doden gevallen zijn
Ik ben tenminste niet bang voor broccoli!!
Arrogantie is een ander woord voor zelfkennis
Hoe langer ik Bi ben hoe lesbischer ik word
Life: Highly overrated but you still gotta play the game
  zondag 3 januari 2010 @ 11:04:35 #288
152525 Knuffelzacht
Pathologische leugenaar
pi_76351123
quote:
Op zondag 3 januari 2010 10:58 schreef Pien85 het volgende:
Goeiemorgen
mogguh pien
Ik ben tenminste niet bang voor broccoli!!
Arrogantie is een ander woord voor zelfkennis
Hoe langer ik Bi ben hoe lesbischer ik word
Life: Highly overrated but you still gotta play the game
pi_76351252
quote:
Op zondag 3 januari 2010 11:04 schreef Knuffelzacht het volgende:

[..]

klopt maar er is een grotere kans dat ie dat niet doet omdat de integriteit dus beschadigt is en door druk verschil gat veel groter wordt en er zouden dan zeker doden gevallen zijn
Dat er doden en gewonden zouden zijn gevallen als die aanslag gelukt zou zijn is logisch. Maar dat het vliegtuig zou zijn neergestoord die kans is vrij klein.

Overigens als Al-Quida echt een aanslag had willen plegen hadden ze wel een trein, bus of metro genomen. Veel makkelijker dan een vliegtuig. Het gaat ze niet om de doden maar om de angst. En helaas geeft men massaal toe aan die angst. De terroristen winnen op deze manier.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
  zondag 3 januari 2010 @ 11:14:52 #290
152525 Knuffelzacht
Pathologische leugenaar
pi_76351383
quote:
Op zondag 3 januari 2010 11:09 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Dat er doden en gewonden zouden zijn gevallen als die aanslag gelukt zou zijn is logisch. Maar dat het vliegtuig zou zijn neergestoord die kans is vrij klein.

Overigens als Al-Quida echt een aanslag had willen plegen hadden ze wel een trein, bus of metro genomen. Veel makkelijker dan een vliegtuig. Het gaat ze niet om de doden maar om de angst. En helaas geeft men massaal toe aan die angst. De terroristen winnen op deze manier.
die angst is er al en nu is de aanslag mislukt, dus sowieso heeft ie zijn zin..... en een vliegtuig is natuurlijk wel een parade paardje, iedereen kan een trein doen maar een vliegtuig niet
Ik ben tenminste niet bang voor broccoli!!
Arrogantie is een ander woord voor zelfkennis
Hoe langer ik Bi ben hoe lesbischer ik word
Life: Highly overrated but you still gotta play the game
  zondag 3 januari 2010 @ 11:19:49 #291
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_76351487
mogge poekies net al een half uur zitten studeren ik ben goeoeoeoeoed!
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
  zondag 3 januari 2010 @ 11:20:13 #292
155016 Pien85
Manipulatief kutwijf
pi_76351494
quote:
Op zondag 3 januari 2010 11:19 schreef Murmeli het volgende:
mogge poekies net al een half uur zitten studeren ik ben goeoeoeoeoed!
Murm! Wanneer gaan we afspreken?
En ze leefde nog lang en... Nou gewoon met ups en downs.
  zondag 3 januari 2010 @ 11:25:29 #293
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_76351619
quote:
Op zondag 3 januari 2010 11:20 schreef Pien85 het volgende:

[..]

Murm! Wanneer gaan we afspreken?
als een van ons bij de ander in de buurt is
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
  zondag 3 januari 2010 @ 11:26:23 #294
155016 Pien85
Manipulatief kutwijf
pi_76351632
quote:
Op zondag 3 januari 2010 11:25 schreef Murmeli het volgende:

[..]

als een van ons bij de ander in de buurt is
Wij kunnen redelijk makkelijk bij jou in de buurt zijn hoor Autootje rijdt wel
En ze leefde nog lang en... Nou gewoon met ups en downs.
  zondag 3 januari 2010 @ 11:28:09 #295
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_76351663
quote:
Op zondag 3 januari 2010 11:26 schreef Pien85 het volgende:

[..]

Wij kunnen redelijk makkelijk bij jou in de buurt zijn hoor Autootje rijdt wel
oh kom dan maar gezelli keertje langs samen keertje weekend ofzo of savonds eten ofzo?
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
  zondag 3 januari 2010 @ 11:31:11 #296
155016 Pien85
Manipulatief kutwijf
pi_76351739
quote:
Op zondag 3 januari 2010 11:28 schreef Murmeli het volgende:

[..]

oh kom dan maar gezelli keertje langs samen keertje weekend ofzo of savonds eten ofzo?
Liever in een weekend, door de week komt ons over het algemeen niet uit
En ze leefde nog lang en... Nou gewoon met ups en downs.
  zondag 3 januari 2010 @ 11:38:14 #297
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_76351895
quote:
Op zondag 3 januari 2010 11:31 schreef Pien85 het volgende:

[..]

Liever in een weekend, door de week komt ons over het algemeen niet uit
sgoe.... wordt wel 2e helft van de maand denk ik. is dat ok?
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
  zondag 3 januari 2010 @ 11:40:47 #298
155016 Pien85
Manipulatief kutwijf
pi_76351955
quote:
Op zondag 3 januari 2010 11:38 schreef Murmeli het volgende:

[..]

sgoe.... wordt wel 2e helft van de maand denk ik. is dat ok?
Nou... ik weet dat vriendje het nu weer heel druk gaat krijgen op werk, en hij dus ook regelmatig in het weekend zal werken, dus misschien wordt het nog wel wat later ook
En ze leefde nog lang en... Nou gewoon met ups en downs.
pi_76352108
quote:
Op zondag 3 januari 2010 11:14 schreef Knuffelzacht het volgende:

[..]

die angst is er al en nu is de aanslag mislukt, dus sowieso heeft ie zijn zin..... en een vliegtuig is natuurlijk wel een parade paardje, iedereen kan een trein doen maar een vliegtuig niet
Helaas wel.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
  zondag 3 januari 2010 @ 11:49:00 #300
152525 Knuffelzacht
Pathologische leugenaar
pi_76352150
quote:
Op zondag 3 januari 2010 11:47 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Helaas wel.
opzich niet erg, mijn bedrijf is nu van zijn personeels overschot af de komende tijd omdat er verscherpte controlles zijn het levert dus werkgelegenheid op.... medaille heeft altijd 2 kanten eh
Ik ben tenminste niet bang voor broccoli!!
Arrogantie is een ander woord voor zelfkennis
Hoe langer ik Bi ben hoe lesbischer ik word
Life: Highly overrated but you still gotta play the game
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')