Is dit nou weer voor opm.?quote:Op woensdag 30 december 2009 01:04 schreef Poeke het volgende:
weer een skattebaut topic..... geloof er geen fuck van
tafelquote:Op woensdag 30 december 2009 00:32 schreef Salvad0R het volgende:
Pics?
750 Euro.quote:Op woensdag 30 december 2009 01:12 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Massief vurenhout is ook massief hout natuurlijk...
Wat was de prijs als ik vragen mag?
En nu?quote:Op woensdag 30 december 2009 01:04 schreef Poeke het volgende:
weer een skattebaut topic..... geloof er geen fuck van
Voor alleen die tafel of die twee tafels en vier stoelen zoals in de OP beschreven staat?quote:Op woensdag 30 december 2009 01:31 schreef skattebaut het volgende:
[..]
750 Euro.
Daarvoor wil ik toch echt een acacia tafel.
quote:Op woensdag 30 december 2009 00:41 schreef Cahir het volgende:
tvp
Voor de grote tafel 750quote:Op woensdag 30 december 2009 01:37 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Voor alleen die tafel of die twee tafels en vier stoelen zoals in de OP beschreven staat?
Tja, je hebt altijd baas boven baas qua inkomen...quote:Op woensdag 30 december 2009 01:36 schreef klusfoobje het volgende:
nah, ik weet het nie hoor, maar 750 vind ik niet echt spectaculair veel voor een tafel hoor.
Ik heb hier een Jatoba eettafel staan, volgens mij een exclusievere ( als dat wat uitmaakt) houtsoort dan dat accia . Die tafel koste toch echt 3 keer zoveel. en yep, dit is 100% massief... Daar kwam ik laatst achter toen ik de tafel ff teveel tegen een flink hete radiator had staan.![]()
Maar goed, als ze het verkopen als massief dan moet het massief zijn. Dat het toch massief van hout is is dan een flut verdediging. Heb je niet zo'n stage pipo als verkoper gehad ? De hebben geen idee en roepen dan gewoon wat de klant wil horen...
Wel wat anders, volgens mij moet je echt wel kunnen zien of iets van fineer of massief is. Ik zie het iig wel.
En zijn deze allemaal fineer denk je? Of moet je daar nog gaten voor boren?quote:Op woensdag 30 december 2009 01:57 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Voor de grote tafel 750
Voor de kleine 350 (van de foto)
Voor de stoelen 480
Ze zijn wel aangesloten bij de CBW, wat dan dan ook mogen heten. http://www.cbw-erkend.nl/quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:18 schreef HarryP het volgende:
TVP. En volgens mij kun je gewoon de koop laten ontbinden.. Dus jij je geld terug zij een tafel die niet is wat ze verkochten.
1e jaar volledige garantiequote:Op woensdag 30 december 2009 02:05 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
En zijn deze allemaal fineer denk je? Of moet je daar nog gaten voor boren?
Hoewel het natuurlijk niet heel duur is, mag je voor deze bedragen wel iets meer verwachten dan fineer lijkt me.
Hoeveel jaar garantie zat er op de meubelen?
Is het dan nu bedrog om iemand in woorden een massief acacia tafel te leveren terwijl het eigenlijk een vuren tafel betreft?quote:Op woensdag 30 december 2009 02:10 schreef GimmeGore het volgende:
art 3:44 lid 3 BW je koopovereenkomst is vernietigbaar
Bedrog is aanwezig, wanneer iemand een ander tot het verrichten van een bepaalde rechtshandeling beweegt door enige opzettelijk daartoe gedane onjuiste mededeling, door het opzettelijk daartoe verzwijgen van enig feit dat de verzwijger verplicht was mede te delen, of door een andere kunstgreep. Aanprijzingen in algemene bewoordingen, ook al zijn ze onwaar, leveren op zichzelf geen bedrog op.
Ja, en dan?quote:Op woensdag 30 december 2009 02:41 schreef SolidasRock het volgende:
Heb je je al eens afgevraagd of de winkel ook erin is getuind? Dat ze in de veronderstelling waren een echte acacia tafel te verkopen?
Nou, ik vroeg me af of een zaak die beweert een tafel van bepaalde houtsoort te verkopen vroeg of laat wel door de mand valt, waarom ze zo een risico nemen? Misschien weten zij er zelf ook niks van en is het de leverancier van hun die zit te liegen.quote:
Ik heb hem nooit hoeven tillen omdat ie hier is neergezet door een transportbedrijf.quote:Op woensdag 30 december 2009 02:34 schreef Cracka-ass het volgende:
Vond je de tafel ook niet erg licht?
Vuren is niet bepaald zwaar hout te noemen.
Zou kunnen, dat is dan echter niet mijn probleem.quote:Op woensdag 30 december 2009 02:41 schreef SolidasRock het volgende:
Heb je je al eens afgevraagd of de winkel ook erin is getuind? Dat ze in de veronderstelling waren een echte acacia tafel te verkopen?
Een gewone man kan ook wel een tafel kopen hoor.quote:Op woensdag 30 december 2009 02:46 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
Kwil ook een rijke man die ene dure tafel voor mij koopt...Huillieeeee![]()
Ik hou wel van snel..maar goed.quote:Op woensdag 30 december 2009 03:01 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Een gewone man kan ook wel een tafel kopen hoor.
Alleen even sparen.
Of goed zoeken naar een rijke vent.
Zolang het fineer niet los komt vallen ze niet door de mand...quote:Op woensdag 30 december 2009 02:53 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Nou, ik vroeg me af of een zaak die beweert een tafel van bepaalde houtsoort te verkopen vroeg of laat wel door de mand valt, waarom ze zo een risico nemen? Misschien weten zij er zelf ook niks van en is het de leverancier van hun die zit te liegen.
Maar uiteraard heeft TS recht op compensatie (geld terug of een andere tafel).
Wie schrijft die blijft. Dus mocht het gesprek niet bevredigend zijn dan even een brief opstellen.quote:Op woensdag 30 december 2009 03:03 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Zolang het fineer niet los komt vallen ze niet door de mand...
Totdat TS per ongeluk met een schoen zachtjes tegen de tafel strijkt.
Dan vallen ze er wel door.
Ik ga voor niets minder dan geld terug.
Maar dat klopt dan toch? Door de leugen dat het massief acacia was, heeft ie de tafel gekocht, wat hij anders niet gedaan zou hebben...quote:Op woensdag 30 december 2009 02:10 schreef GimmeGore het volgende:
art 3:44 lid 3 BW je koopovereenkomst is vernietigbaar
Bedrog is aanwezig, wanneer iemand een ander tot het verrichten van een bepaalde rechtshandeling beweegt door enige opzettelijk daartoe gedane onjuiste mededeling, door het opzettelijk daartoe verzwijgen van enig feit dat de verzwijger verplicht was mede te delen, of door een andere kunstgreep. Aanprijzingen in algemene bewoordingen, ook al zijn ze onwaar, leveren op zichzelf geen bedrog op.
Dan moet TS dus bewijzen dat er sprake is van opzet. Jij beschrijft een beroep op dwaling. Persoonlijk zou ik primair voor non-conformiteit gaan en subsidiair dwaling.quote:Op woensdag 30 december 2009 03:08 schreef wonderer het volgende:
[..]
Maar dat klopt dan toch? Door de leugen dat het massief acacia was, heeft ie de tafel gekocht, wat hij anders niet gedaan zou hebben...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |