quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:26 schreef Saffier het volgende:
Oei BEIk ben om 4 uur 's nachts 'begonnen' kon de hele dag niets binnenhouden, overdag op een uurtje na de hele dag in bed gelegen zo beroerd was ik en de volgende ochtend 7 uur bijna fris en fruitig opgestaan, zangerschapstestje gedaan
en toen kreeg Lautie hetzelfde. Testje was overigens negatief bij hem de volgende dag
Ik denk dat je wel wat anders aan je hoofd hadquote:Op dinsdag 29 december 2009 23:07 schreef trui het volgende:
sorry, ik had heel niet in de gaten dat ik 'm sloot.tnx freecell!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ha, kan ik ook eens proberen natuurlijk. Dan hoef ik niet de hele tijd achter me te kijken of ik nog een kind op mijn slee heb, of dat die een paar honderd meter terug ligt...quote:
Hier niet.quote:Op woensdag 30 december 2009 06:53 schreef PM-girl het volgende:
Ligt er sneeuw?! *vlug aankleden en buiten gaan kijken!
Naar de ballenbak van IKEA?quote:Op woensdag 30 december 2009 07:17 schreef MevrouwVanDalen het volgende:
Hier ook niet! Gelukkig!![]()
Wat ga ik in hemelsnaam vandaag dan weer doen met de kinderen?!![]()
Gecondoleerd...quote:Op woensdag 30 december 2009 07:21 schreef MevrouwVanDalen het volgende:
Hehehe. Nee, bedankt.
Ik denk dat we alle duplo, playmobil en zulks uit de kast trekken tot we een enorme speelstadtreinkasteelbaan hebben.
En mijn laptop is overleden.
Heb je geen raam om doorheen te kijken?quote:Op woensdag 30 december 2009 06:53 schreef PM-girl het volgende:
Ligt er sneeuw?! *vlug aankleden en buiten gaan kijken!
Absoluut praktischquote:Op woensdag 30 december 2009 07:41 schreef Kleurdoos het volgende:
ik liep net naar de keuken, hoor ik NAI NAI NAI NAI NAI!!! Staat Elin heftig nee te knikken terwijl haar vingertje naar t tvkabeltje wijst (waar ze vaak met een 'NEE' wordt weggesleept.
Fijn zo'n alarm voordat ze wat uitvreet
je hebt van die mondkapjes..quote:Op woensdag 30 december 2009 08:36 schreef freecell het volgende:
Zo, wij gaan straks eerst even boodschappen doen en daarna even schoonmaken in het nieuwe huis.
En daarna kan alles in de verf
Heb je geen masker oid waarmee je wel kan verven als zwangere?
Ik heb ook met zo'n mondkapje geverfdquote:Op woensdag 30 december 2009 08:45 schreef Vicky het volgende:
[..]
je hebt van die mondkapjes..
Maar verf je op waterbasis of op terpetinebasis?
En de ramen openquote:Op woensdag 30 december 2009 08:47 schreef Groofsken het volgende:
.
[..]
Ik heb ook met zo'n mondkapje geverfd
Terpentinebasis. En we hebben echt heel veel goede verf gekregen, dus hadden daar ook geen keuze inquote:Op woensdag 30 december 2009 08:45 schreef Vicky het volgende:
[..]
je hebt van die mondkapjes..
Maar verf je op waterbasis of op terpetinebasis?
Mijn mondkapje was best wel een heftig professioneel ding hoor, volgens mij hield dat wel alles tegen. Niet zo'n dokterskapje zeg maarquote:Op woensdag 30 december 2009 08:51 schreef freecell het volgende:
[..]
Terpentinebasis. En we hebben echt heel veel goede verf gekregen, dus hadden daar ook geen keuze in
Maar een mondkapje houdt alleen stof tegen, geen oplosmiddelen. Dus verven met een gewoon mondkapje is volstrekt zinloos.
Gasmasker zou werken, maar das ook weer zo wat
roodvonk jeukt niet lees ik net.quote:
klinkt als een allergische reactie idd ..quote:Op woensdag 30 december 2009 10:14 schreef pinquit het volgende:
[..]
roodvonk jeukt niet lees ik net.
misschien is het gewoon netelroos.
*verder gaat met zoeken*
Ik woog gisterenavond 1,5 kilo lichter dan gisterenochtend.quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:43 schreef Stiemie het volgende:
BE veel slapen inderdaad. Ik had het 2e kerstdagWas lijn-technisch gezien wel een goed moment. Ben die dag mooi 300 gram afgevallen i.p.v. anders waarschijnlijk aangekomen
Na zo'n 24 uur was het voorbij!
Zo kom je wel snel van extra kilo's afquote:Op woensdag 30 december 2009 10:39 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik woog gisterenavond 1,5 kilo lichter dan gisterenochtend.![]()
Ik ben helemaal blij wel, zo laag ben ik in tijden niet geweest!
Ik ben 4 kilo kwijt.quote:Op woensdag 30 december 2009 10:39 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Oh echt joh!quote:Op woensdag 30 december 2009 00:01 schreef Vivi het volgende:
Truitje, wat een rotnieuws..bah, het zou niet moeten mogen dit soort dingen. Een dikke kus.
Evenstar, wat een leuk taartje!
Ik ben net uit eten geweest met mijn vriendinnetje en toen ik thuiskwam stond (en staat) mijn ega mijn hele keuken te schrobben met roze handschoentjes aan![]()
.
Oh en BE, Dean had zoiets aparts vandaag! Ik kreeg je uitnodiging voor Sasha's verjaardag en Dean kwam aan met het kaartje en zei : "Mama, heet dat kindje Oscar?" En ik had nog niets gezegd he! Dus ik vertellen dat dat kindje Sasha heet maar zijn broertje idd Oscar. En ik vroeg natuurlijk waarom ie dat dacht, maar dat wist ie niet, zei hij. Gek, vond ik!.
quote:Op woensdag 30 december 2009 10:42 schreef Saffier het volgende:
[..]
Ik ben 4 kilo kwijt.![]()
Ik ben helemaal niet blij, zo laag ben ik in tijden niet geweest en ik zit nog maar een halve kilo van mijn absolute dieptepunt af![]()
quote:Op woensdag 30 december 2009 10:51 schreef Saffier het volgende:
Hé psssst, weet je nog van 'Berlein'?![]()
![]()
![]()
![]()
Nee muppet! Ik doelde alleen op mezelfquote:Op woensdag 30 december 2009 10:55 schreef Brighteyes het volgende:
[..]Heb ik ook een stomme fout gemaakt? Teruglezen gaat....
Bij jou was het wel een indicatie idd!
*pfew* Ik zag al niks.quote:Op woensdag 30 december 2009 10:56 schreef Saffier het volgende:
[..]
Nee muppet! Ik doelde alleen op mezelf
Ik nu ook niet meerquote:Op woensdag 30 december 2009 10:58 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
*pfew* Ik zag al niks.
Maar ja, die berlein zal ik niet snel vergeten nee!
u heeft pmquote:Op woensdag 30 december 2009 12:29 schreef ik80lll het volgende:
Heeft er nog iemand een lekker recept voor groentesoep (nee geen pakje, en graag zonder melk/lactose)
kan door de bomen het bos niet meer zien.
Ik ga met oud en nieuw voor het eten zorgen, vooraf soep, hoofdgerecht plaatpizza's als toetje ijs. Lott? eet vast wel poffertjes hahaha
Verf op waterbasis mag wel hoor!quote:Op woensdag 30 december 2009 08:36 schreef freecell het volgende:
Zo, wij gaan straks eerst even boodschappen doen en daarna even schoonmaken in het nieuwe huis.
En daarna kan alles in de verf
Heb je geen masker oid waarmee je wel kan verven als zwangere?
maar ze hadden verf gekregen...quote:Op woensdag 30 december 2009 13:30 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Verf op waterbasis mag wel hoor!En die droogt ook nog eens veeeeeeeeeeeeel sneller (en dus sneller overschilderbaar)
Ja ik wou al net gaan editten; ik was nog niet bijgelezenquote:Op woensdag 30 december 2009 13:32 schreef Estrys het volgende:
[..]
maar ze hadden verf gekregen...op terpetinebasis
tip voor volgend jaar: vastzetten!quote:Op woensdag 30 december 2009 13:10 schreef _Ingrid_ het volgende:
Evenstar gefeliciteerd met Arwen!
Tyler vond dat de kerstboom wegmoest![]()
Hij trok hem omver.![]()
Arme mooie kerstballen.
quote:Op woensdag 30 december 2009 14:34 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Bij ons liggen in het koekschap bij de C1000 kleine eierkoekjes, per 10 of 12 verplakt
Zal bakken kan wel maar is geloof ik wel een hoop gedoe met veel eieren en ammoniak enzo
Owjee ja, de IKEA met zulke dagen... Die moet je ook vermijdenquote:Op woensdag 30 december 2009 15:56 schreef Oxymoron het volgende:
Ikea overleefd! Dat doen we dus niet meer, in de kerstvakantie,
Wel lekkere perencider gekocht, voor morgen.
En handdoeken, en bakjes, en glazen. En ik mocht geen mooie kast kopen, ''omdat je dan meer verzamelruimte hebt'', volgens mijn moeder. En moeders hebben altijd gelijk
.
Plusmarkt verkoopt ze ookquote:Op woensdag 30 december 2009 15:45 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
C1000 zoeken gaat morgen!Dat wist ik niet!
quote:Op woensdag 30 december 2009 16:16 schreef Asyniur het volgende:
MvD, ben je de dag nog goed doorgekomen?
Het zijn ook altijd van die hangdagen. Ik hoor het van veel meer mensen hoor!quote:Op woensdag 30 december 2009 16:54 schreef MevrouwVanDalen het volgende:
[..]
Lief van je.
Ja, het ging wel. Ik ben niet op m'n best deze dagen.Dadelijk lekker sporten en dan uit eten met een vriendin. Dat zal helpen.
Ik vroeg me toevallig gisteren nog af waar rewimo uit hing!quote:Op woensdag 30 december 2009 16:19 schreef DaviniaHR het volgende:
volgens de ondertitel van rewimo is ze vandaag 10 jaar getrouwd! dusseh, gefeli
Ik wil wel ET, maar ik begrijp niet wat ik moet doen om te stemmen?quote:Op woensdag 30 december 2009 15:24 schreef E.T. het volgende:
[/eenmaligespampost zallut echt nooit meer doen]
Stichting het Merakel is een particulier initiatief waar meervoudig gehandicapte kinderen kunnen logeren om de ouders te ontlasten. Hier in OUD weten we allemaal wel wat een (meervoudig) gehandicapt kind voor invloed op een gezin kan hebben.
Zij willen erg graag aangepast buitenspeelgoed en buitenspeeltoestellen aanschaffen. En ze hebben erg hard een lift nodig.
Helpen jullie mee? Stem dan!
Rewimo is dit jaar getrouwdquote:Op woensdag 30 december 2009 16:19 schreef DaviniaHR het volgende:
tsss er is altijd baas boven baasquote:Op woensdag 30 december 2009 10:39 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
ballen onder het bed swaffelenquote:Op woensdag 30 december 2009 18:38 schreef Vivi het volgende:
Oeh, ik heb zo'n zin om overmorgen de kerstboom eruit te mikken, al die flakkerende takken en ballen en uilen en meuk onder het bed te swaffelen en de ramen open te gooien! Lente FTW!
hahahaha, ik kan daar meestal ook niet mee wachten, maar dit keer geniet ik er nog van zowaarquote:Op woensdag 30 december 2009 18:38 schreef Vivi het volgende:
Oeh, ik heb zo'n zin om overmorgen de kerstboom eruit te mikken, al die flakkerende takken en ballen en uilen en meuk onder het bed te swaffelen en de ramen open te gooien! Lente FTW!
Ehm nee, qltel en ik kennen elkaar vandaag 10 jaarquote:Op woensdag 30 december 2009 16:19 schreef DaviniaHR het volgende:
Dat zei ikquote:Op woensdag 30 december 2009 18:55 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ehm nee, qltel en ik kennen elkaar vandaag 10 jaar![]()
van harte lieverds !! en op naar de 1 jaar getrouwdquote:Op woensdag 30 december 2009 18:55 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ehm nee, qltel en ik kennen elkaar vandaag 10 jaarMaar dank je wel!
![]()
Even een dikke knuffel voor trui en haar dierbaren
En evenstar, van harte gefeliciteerd met je grote dochter!
Jaquote:
geniet lekker meid !quote:Op woensdag 30 december 2009 19:34 schreef Oxymoron het volgende:
Ik ben alleen thuis, vanavond.
Heerlijk!
Ouders zijn naar de bioscoop
Belaan, ik zou wel moeten huilen soms, maar lukt niet altijd (gevoelens opkroppen is my middle namequote:Op woensdag 30 december 2009 19:09 schreef Belana het volgende:
cattie, das sneu voor Fee, beterschap!
Fannie, waarom moet of wil jij huilen? (soory ik lees niet altijd alles)
Rewimo, goed om je even te zien en van harte!
voorzitter en telefoonnummer enzo hoef je allemaal niet in te vullenquote:Op woensdag 30 december 2009 17:05 schreef Belana het volgende:
[..]
Ik wil wel ET, maar ik begrijp niet wat ik moet doen om te stemmen?
ik moet allerlei gegevens in vullen die ik niet weet? beetje onduidelijk.
Fannie, mijn vader zou gisteren jarig zijn, hij is ook 3 jaar geleden gestorvenquote:Op woensdag 30 december 2009 19:49 schreef Fannie het volgende:
Belaan, ik zou wel moeten huilen soms, maar lukt niet altijd (gevoelens opkroppen is my middle name), simpel gezegd verdriet om m'n paps, die morgen jarig zou zijn maar er al 3 jaar niet meer is
![]()
Maar dit typende schieten de tranen alweer in mn ogen, Fok! is goed wat dat betreft![]()
Ik hoop ook op een goede uitslag omtrent je moeder Cattie![]()
En Rewimo heeft mij ook gemist met mn beriggie, 2 x zelfs![]()
![]()
Huil maar lekker uit hoor, dat lucht soms lekker opquote:
Iddquote:Op woensdag 30 december 2009 20:09 schreef Lois het volgende:
Morgen alweer oudejaarsdag.... het vliegt echt voorbij zo'n jaar
quote:Op woensdag 30 december 2009 16:45 schreef Baby_Girl het volgende:
[..]
Plusmarkt verkoopt ze ook![]()
Succes met je zoektocht en alvast van harte gefeliciteerd met Sacha!
whaha nou idd...quote:Op woensdag 30 december 2009 20:25 schreef Brighteyes het volgende:
Hebben jullie trouwens nog op het nieuws gehoord van die 40 (!!!!) twitters die op de dam bij elkaar kwamen om eens aan Bea te laten zien dat virtueel heus niet alleen virtueel hoeft te blijven?
Ik moest lachen... een gemiddelde park-meet van OUD overtreft die 40 al.![]()
da's inderdaad wel een beetje zotquote:Op woensdag 30 december 2009 20:25 schreef Brighteyes het volgende:
Hebben jullie trouwens nog op het nieuws gehoord van die 40 (!!!!) twitters die op de dam bij elkaar kwamen om eens aan Bea te laten zien dat virtueel heus niet alleen virtueel hoeft te blijven?
Ik moest lachen... een gemiddelde park-meet van OUD overtreft die 40 al.![]()
tjongejonge.. best wel triest eigenlijkquote:Op woensdag 30 december 2009 20:29 schreef Brighteyes het volgende:
Het was om 5 uur en om 6 uur op het nieuws op radio 2. Dus het was wel echt ehm... wereldnieuws.
Niks! Ik heb warme regen besteld bij piet paulusma!quote:Op woensdag 30 december 2009 20:13 schreef Lois het volgende:
Iglo is nu tot kniehoogte, morgen gaan ze verder
Een e-mail lijkt me gepaster.quote:Op woensdag 30 december 2009 20:33 schreef Belana het volgende:
zullen we Bea met zijn alleen een brief sturen
Ja, drie jaar alweer, het lijkt veel korter en het gemis wordt zeker niet minder... Zeker rond de feestdagen, in die periode vallen ook allebei onze verjaardagen en dan zijn het wel een heleboel dagen achter elkaar dat je hem extra mist.quote:Op woensdag 30 december 2009 20:33 schreef Belana het volgende:
fannie, nog eenvoor je dan, tis niet niks! rewimo, is dat bij jou ook alweer 3 jaar geleden joh! jeetje zeg... jij ook ff een
daarvoor dan!
Ik stuur der wel een DM'etjequote:Op woensdag 30 december 2009 20:35 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Een e-mail lijkt me gepaster.
Mijn pa en broertje hadden vorige week een iglo gebouwd, ze waren alleen iets te groot begonnen en de iglo werd uiteindelijk 3 meter hoogquote:Op woensdag 30 december 2009 20:13 schreef Lois het volgende:
Iglo is nu tot kniehoogte, morgen gaan ze verder
had je vroeger niet barbara cartland (die overjarige theemuts van die boekjes) die ook zo into roze was?quote:
Meer detective, maar met een goede verhaallijn erin. Echt zo'n pageturner.quote:Op woensdag 30 december 2009 21:29 schreef Fannie het volgende:
Ca.ra, Peter Robinson, is dat die thriller schrijver?
Ow ennuh, offtopic in de slowchat bestaat niet hoor![]()
Alle "eerste keren" zonder iemand zijn moeilijk... later ook wel maar in het eerste jaar heb je veel van die momenten.quote:Op woensdag 30 december 2009 21:57 schreef Belana het volgende:
ach, je doet er uiteindelijk toch niets aan he... het is alleen een gemis dat blijft denk ik en dus ook het verdriet.
Nou ja, het is ook iets moois evengoed, in a way... (*ziet graag de positieve kant van alles in)
Werkenquote:Op woensdag 30 december 2009 22:04 schreef livelink het volgende:
Wat gaan jullie eigenlijk allemaal doen morgen?
ik heb echt geen moeite met een potje huilen..quote:Op woensdag 30 december 2009 22:04 schreef livelink het volgende:
Ik vind het zo bijzonder als mensen kunnen huilen. Ik kan het echt niet. Af en toe staat het huilen me wel nader dan het lachen, maar gewoon echt een potje huilen dat kan ik niet. En het zal best wel opluchten, dat geloof ik wel.
Morgen nog werken en dan Oud en Nieuw. De meest vervelende feestdag die er bestaat (vind ik dan, he). Ik ben altijd zo triestig op die dag en ik vind het echt een opgave om dan tot middernacht op te moeten blijven. Dat had ik als puber al.
voorslapenquote:Op woensdag 30 december 2009 22:04 schreef livelink het volgende:
De mijne ook, dat wordt watquote:Op woensdag 30 december 2009 22:08 schreef Belana het volgende:
daar zeg je wat, hier klappen mijn oogjes standaard rond 10uur dicht
Neuh niet bepaald en ook niet omdat 2009 zo'n rotjaar was of zo, ik heb er gewoon zin in. Heel raarquote:
Yups, daar had ik het vorig jaar ook al over. Dat is een streek/familietraditie met O&N. Het zijn platte koeken uit een wafelijzer. Je kunt ze ook oprollen, maar die vind ik niet zo lekker.quote:Op woensdag 30 december 2009 22:14 schreef livelink het volgende:
Ik krijg een beetje een deja-vu gevoel bij het woord kniepekes![]()
Heb ik vorig jaar niet ook al gevraagd wat dat voor een baksels zijn? Ik weet het antwoord in ieder geval niet meer.
Iedereen doet dus een beetje rustig aan morgen, als ik het zo hoor.
ja dat zal wel ja, kan ik me wel voorstellenquote:Op woensdag 30 december 2009 22:04 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Alle "eerste keren" zonder iemand zijn moeilijk... later ook wel maar in het eerste jaar heb je veel van die momenten.
Slagroom erinquote:Op woensdag 30 december 2009 22:16 schreef cattie het volgende:
Je kunt ze ook oprollen, maar die vind ik niet zo lekker.
Wij gaan alleszins niets speciaals doen. Een garnaal- en kaaskroketje als voorgerecht en dan scampi's. En voor de rest zorgen dat ik niet al te vroeg in slaap valquote:Op woensdag 30 december 2009 22:04 schreef livelink het volgende:
Ik vind het zo bijzonder als mensen kunnen huilen. Ik kan het echt niet. Af en toe staat het huilen me wel nader dan het lachen, maar gewoon echt een potje huilen dat kan ik niet. En het zal best wel opluchten, dat geloof ik wel.
Morgen nog werken en dan Oud en Nieuw. De meest vervelende feestdag die er bestaat (vind ik dan, he). Ik ben altijd zo triestig op die dag en ik vind het echt een opgave om dan tot middernacht op te moeten blijven. Dat had ik als puber al.
ik word ook 30 in 2010. Jeetje 30 alweer.quote:Op woensdag 30 december 2009 22:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ohja en ik wordt 30 (maar of ik daar op zit te wachten![]()
)
Goed gezegd Saffierquote:Op woensdag 30 december 2009 22:37 schreef Saffier het volgende:
Ik heb geleerd lady-wrb dat het bijna niet uitmaakt wát je zegt, áls je maar wat zegt (rotopmerkingen buitengelaten natuurlijk).
Ook zeggen dat je niet weet wat te zeggen maar wel aan mensen denkt is vaak fijn om te horen. Ook al zal dat niet voor iedereen gelden, iedereen gaat er anders mee om natuurlijk.
dat had ik met het magische jaar 2000quote:Op woensdag 30 december 2009 22:45 schreef easy-going het volgende:
Die mensen die volgend jaar 30 worden die zijn dus geboren in 1980
Damn, ik word echt oud![]()
Hoe oud jong ben jij dan?quote:Op woensdag 30 december 2009 22:45 schreef easy-going het volgende:
Ik ga voor het gemak morgenquote:Op woensdag 30 december 2009 22:43 schreef Fannie het volgende:
[..]
Goed gezegd Saffier![]()
Leonieke, klinkt goed, die garnalen kroketjes en scampi's!
Klinkt als een buikkastje van mijn omaquote:Op woensdag 30 december 2009 22:55 schreef Fannie het volgende:
Ik ben van 1965, hoe antiek klinkt dat....![]()
Heel antiekquote:Op woensdag 30 december 2009 22:55 schreef Fannie het volgende:
[..]
Hoe oud jong ben jij dan?![]()
Ik ben van 1965, hoe antiek klinkt dat....![]()
Waar? En hoe is het met jou?quote:
Toch hou ik wel van je hoorquote:Op woensdag 30 december 2009 22:45 schreef easy-going het volgende:
Nou, me s'nachts wakker maken heb ik liever nietquote:Op woensdag 30 december 2009 22:56 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik ga voor het gemak morgenHet was dat of iets halen bij de traiteur (maar daarvoor was ik weer te laat om het te bestellen
)
Bij mijn paps en mamsquote:
quote:Op woensdag 30 december 2009 22:57 schreef Rottdog het volgende:
[..]
Klinkt als een buikkastje van mijn oma
Gezellig.quote:Op woensdag 30 december 2009 23:03 schreef Rottdog het volgende:
[..]
Bij mijn paps en mams![]()
Met mij gaat het eigenlijk wel lekkeralleen de zeehondencreche pieterburen kon wel verhuisd zijn naar ons huis
Optie zou kunnen maar dan is deze fam uitgeroeid voor het bont hoeven ze het niet te doen.quote:Op woensdag 30 december 2009 23:05 schreef m@x het volgende:
Fijn dat het goed met je gaat, alleen jammer van die zeehondjes. Doodknuppelen is zeker geen optie
Herkenbaar. Zo vond ik de laatste paar jaar dat er zo veel nieuwe nummers in de Top 2000 stonden. Totdat ik er achter kwam dat die nieuwe nummers inmiddels ook alweer een jaar of 10 oud warenquote:Op woensdag 30 december 2009 23:05 schreef Rottdog het volgende:
Is dan wel van 10 jaar later maar ook ik heb dat gevoel van antiek hier wel eens![]()
Damn waar blijft de tijd
Elventwintig bedoel jequote:Op woensdag 30 december 2009 23:08 schreef Chell het volgende:
Ik word in 2010 éénendertig. En ik geloof dat ik dat nog erger vind klinken dan dertig
ik word 33quote:Op woensdag 30 december 2009 23:08 schreef Chell het volgende:
Ik word in 2010 éénendertig. En ik geloof dat ik dat nog erger vind klinken dan dertig
nou, wijzer.. dat nooit volgens mijquote:Op woensdag 30 december 2009 23:18 schreef Rottdog het volgende:
Whaaa Mouss heb altijd gedacht dat jij ouder en wijzer was dan moi hier![]()
Hoi LB
Je bent nog altijd mn grote over-drempels-stap-held, de dierentuin was het tochquote:Op woensdag 30 december 2009 23:21 schreef Rottdog het volgende:
Geef ik je een beetje credit, tis ook nooit goed
Als je naast me had gestaan had ik je een dikkequote:Op woensdag 30 december 2009 23:23 schreef moussy het volgende:
[..]
Je bent nog altijd mn grote over-drempels-stap-held, de dierentuin was het toch
Ja, heb me weer redelijk ontdipt en ik stink niet meer. En met jou?quote:Op woensdag 30 december 2009 23:17 schreef Luchtbel het volgende:Die iglo's wauw!
M@x, gaat ie weer?
Ah, en dat nog gewoon op de drempel van dit oude jaar, een twintiger die van me houdtttttquote:Op woensdag 30 december 2009 22:59 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Toch hou ik wel van je hoor
Dat was ook wat ik dachtquote:Op woensdag 30 december 2009 22:45 schreef easy-going het volgende:
McSteamyquote:Op woensdag 30 december 2009 23:37 schreef m@x het volgende:
Ik ga naar bed. Dromen van lieve dokters met zachte handen en sigaretjes die ik niet meer mag
Dat klinkt beide erg goed! Slaap lekker.quote:Op woensdag 30 december 2009 23:31 schreef m@x het volgende:
[..]
Ja, heb me weer redelijk ontdipt en ik stink niet meer. En met jou?
Ja, hee, die stank is net weg. Mijn vader is al helemaal blij dat hij me weer gewoon met de autoraampjes dicht kan rond chauffeuren. Ik heb een zachte heelmeester verdiend. En die McSteamy ken ik niet maar na wat googelen ben ik tot de conclusie gekomen dat die me veels te glad is. Ik wil niet weten waar die met zijn zachte handjes gezeten heeft denk ik.quote:Op woensdag 30 december 2009 23:39 schreef RockabeIIa het volgende:
zachte heelmeesters, stinkende wondjes, m@x
Gedoequote:Op woensdag 30 december 2009 23:40 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Dat klinkt beide erg goed! Slaap lekker.
Boeiuhquote:Op woensdag 30 december 2009 23:44 schreef m@x het volgende:
Ik wil niet weten waar die met zijn zachte handjes gezeten heeft denk ik.
Plat is voor het oude jaar dat is verstreken, opgerold voor het nieuwe jaar dat zich nog niet ontvouwd heeft. Zo heb ik het van mijn oma geleerd. (uit Winterswijk) Ik bak ze morgen ook weer.quote:Op woensdag 30 december 2009 22:16 schreef cattie het volgende:
[..]
Yups, daar had ik het vorig jaar ook al over. Dat is een streek/familietraditie met O&N. Het zijn platte koeken uit een wafelijzer. Je kunt ze ook oprollen, maar die vind ik niet zo lekker.
quote:Op woensdag 30 december 2009 23:56 schreef RockabeIIa het volgende:
Rottdog, zat ie daarin met zijn handjes? Dan heeft die McSteamy best smaak
Wow, wat een prachtig tijdstip van posten!quote:
Dat heb ik met muziek uit die tijd, dan roep ik dat het toch nog wel recent isquote:Op donderdag 31 december 2009 07:21 schreef Rewimo het volgende:
Dat laatste is minder
Ik denk altijd nog dat 1980 een paar jaar geleden isDa's dus 30 jaar geleden!
Dat kan helemaal niet [ afbeelding ]
wat dat betreft begin ik mijn pa steeds meer te begrijpenquote:Op donderdag 31 december 2009 07:41 schreef Muks het volgende:
[..]
Dat heb ik met muziek uit die tijd, dan roep ik dat het toch nog wel recent isBlijkt het meer dan 20 jaar oud te zijn
quote:Op donderdag 31 december 2009 08:38 schreef Estrys het volgende:
En ik maar denken dat OUD voor ouders stond
das ook fijn!!quote:Op donderdag 31 december 2009 08:44 schreef Estrys het volgende:
Mijn M is werken maar wel eerder thuis straks
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |