quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:26 schreef Saffier het volgende:
Oei BEIk ben om 4 uur 's nachts 'begonnen' kon de hele dag niets binnenhouden, overdag op een uurtje na de hele dag in bed gelegen zo beroerd was ik en de volgende ochtend 7 uur bijna fris en fruitig opgestaan, zangerschapstestje gedaan
en toen kreeg Lautie hetzelfde. Testje was overigens negatief bij hem de volgende dag
Ik denk dat je wel wat anders aan je hoofd hadquote:Op dinsdag 29 december 2009 23:07 schreef trui het volgende:
sorry, ik had heel niet in de gaten dat ik 'm sloot.tnx freecell!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ha, kan ik ook eens proberen natuurlijk. Dan hoef ik niet de hele tijd achter me te kijken of ik nog een kind op mijn slee heb, of dat die een paar honderd meter terug ligt...quote:
Hier niet.quote:Op woensdag 30 december 2009 06:53 schreef PM-girl het volgende:
Ligt er sneeuw?! *vlug aankleden en buiten gaan kijken!
Naar de ballenbak van IKEA?quote:Op woensdag 30 december 2009 07:17 schreef MevrouwVanDalen het volgende:
Hier ook niet! Gelukkig!![]()
Wat ga ik in hemelsnaam vandaag dan weer doen met de kinderen?!![]()
Gecondoleerd...quote:Op woensdag 30 december 2009 07:21 schreef MevrouwVanDalen het volgende:
Hehehe. Nee, bedankt.
Ik denk dat we alle duplo, playmobil en zulks uit de kast trekken tot we een enorme speelstadtreinkasteelbaan hebben.
En mijn laptop is overleden.
Heb je geen raam om doorheen te kijken?quote:Op woensdag 30 december 2009 06:53 schreef PM-girl het volgende:
Ligt er sneeuw?! *vlug aankleden en buiten gaan kijken!
Absoluut praktischquote:Op woensdag 30 december 2009 07:41 schreef Kleurdoos het volgende:
ik liep net naar de keuken, hoor ik NAI NAI NAI NAI NAI!!! Staat Elin heftig nee te knikken terwijl haar vingertje naar t tvkabeltje wijst (waar ze vaak met een 'NEE' wordt weggesleept.
Fijn zo'n alarm voordat ze wat uitvreet
je hebt van die mondkapjes..quote:Op woensdag 30 december 2009 08:36 schreef freecell het volgende:
Zo, wij gaan straks eerst even boodschappen doen en daarna even schoonmaken in het nieuwe huis.
En daarna kan alles in de verf
Heb je geen masker oid waarmee je wel kan verven als zwangere?
Ik heb ook met zo'n mondkapje geverfdquote:Op woensdag 30 december 2009 08:45 schreef Vicky het volgende:
[..]
je hebt van die mondkapjes..
Maar verf je op waterbasis of op terpetinebasis?
En de ramen openquote:Op woensdag 30 december 2009 08:47 schreef Groofsken het volgende:
.
[..]
Ik heb ook met zo'n mondkapje geverfd
Terpentinebasis. En we hebben echt heel veel goede verf gekregen, dus hadden daar ook geen keuze inquote:Op woensdag 30 december 2009 08:45 schreef Vicky het volgende:
[..]
je hebt van die mondkapjes..
Maar verf je op waterbasis of op terpetinebasis?
Mijn mondkapje was best wel een heftig professioneel ding hoor, volgens mij hield dat wel alles tegen. Niet zo'n dokterskapje zeg maarquote:Op woensdag 30 december 2009 08:51 schreef freecell het volgende:
[..]
Terpentinebasis. En we hebben echt heel veel goede verf gekregen, dus hadden daar ook geen keuze in
Maar een mondkapje houdt alleen stof tegen, geen oplosmiddelen. Dus verven met een gewoon mondkapje is volstrekt zinloos.
Gasmasker zou werken, maar das ook weer zo wat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |