Niet zeuren danquote:Op maandag 4 januari 2010 22:04 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik waarschijnlijk kwart over 8, al die stomme mensen die naar de uni gaan. Van de zomer kon ik nog om 20 voor 9 vertrekken en op tijd zijn, maar nu is het altijd zó ontzettend druk..
Nou ja, dan heb ik tenminste nog tijd om een bak kwaliteitskoffie te gaan halen.
IS het voor morgen? Moet het ingeleverd worden?quote:Op maandag 4 januari 2010 22:07 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Niet zeuren dan![]()
Ik wil geen betoog makeeeeeeeeeeeen
Jij!?quote:Op maandag 4 januari 2010 22:07 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Wie kopt hem in, wie kopt hem in?
Overmorgen..maar je moet er zelfs 2 maken haha 1 als Ovj(=Officier van Justitie..lol) en 1 als advocate dussuquote:Op maandag 4 januari 2010 22:07 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
IS het voor morgen? Moet het ingeleverd worden?
Waar slaat dit op?quote:Op maandag 4 januari 2010 22:17 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Doe eens lief, marokkanen zijn altijd zo negatief
Ik vind Maryam Hassouni mooier/leuker hoor.quote:
Vind ik ook maar ik hou van krullenquote:Op maandag 4 januari 2010 22:23 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik vind Maryam Hassouni mooier/leuker hoor.
Echtquote:Op maandag 4 januari 2010 22:27 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Vind ik ook maar ik hou van krullen
Enne maryam heb ik een paar keer gesproken
Watskeburt?quote:Op maandag 4 januari 2010 22:29 schreef Sjaakz het volgende:
De koffers zijn ingepakt. Culemborg is voor mietjes.
Oh ja, had je gelezen wat ik had gepost over mijn belevenissen met EgyptAirquote:
Hoort erbij mattie. Je hebt luxepaarden en mocro's.quote:Op maandag 4 januari 2010 22:31 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Oh ja, had je gelezen wat ik had gepost over mijn belevenissen met EgyptAir? Nog nooit zo'n slechte landing meegemaakt, iedereen lag met z'n hoofd tegen de stoel voor hem
.
Oh ja, ik was vergeten dat jij als mocro het harde leven van de ghettostraten gewend bentquote:Op maandag 4 januari 2010 22:32 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
Hoort erbij mattie. Je hebt luxepaarden en mocro's.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |