naja...gewoon een compliment hoor! Hoef je niet gelijk lelijk te gaan doenquote:
Ze had beschaamd en licht betrapt moeten giechelen zoals *hihiihquote:Op maandag 4 januari 2010 18:39 schreef Montelly het volgende:
[..]
naja...gewoon een compliment hoor! Hoef je niet gelijk lelijk te gaan doen
ga nou maar nadia pm'enquote:Op maandag 4 januari 2010 19:06 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ze had beschaamd en licht betrapt moeten giechelen zoals *hihiih* he
quote:
quote:Op maandag 4 januari 2010 21:16 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ze was niet meteen volstrekt negatief tegenover het idee om te trouwen?
Echt lelijk!quote:Op maandag 4 januari 2010 21:44 schreef Sala-adin het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Was vergeten om hoes omheen te doen maar ze ziet er zo schattig uit
Sneeuwquote:Op maandag 4 januari 2010 21:44 schreef Sala-adin het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
600cc en kleiner is voor amateurs...quote:Op maandag 4 januari 2010 21:44 schreef Sala-adin het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Internetheldenquote:Op maandag 4 januari 2010 21:47 schreef Montelly het volgende:
[..]
600cc en kleiner is voor amateurs...
Het is mijn eerste motorquote:Op maandag 4 januari 2010 21:47 schreef Montelly het volgende:
[..]
600cc en kleiner is voor amateurs...
Tsk tsk, heb je niet genoeg tijd om niks te doen gehad tijdens je kerstvakantiequote:Op maandag 4 januari 2010 21:59 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Nee ik ben allemaal afleiding aan t zoeken
Neeeeequote:Op maandag 4 januari 2010 22:01 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Tsk tsk, heb je niet genoeg tijd om niks te doen gehad tijdens je kerstvakantie?
Ik moet morgen voor het eerst in een maand weer om 9 uur beginnen. Dat wordt moe zijn morgen.
Ik waarschijnlijk kwart over 8, al die stomme mensen die naar de uni gaanquote:Op maandag 4 januari 2010 22:02 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Neeeeetuurlijk niet.
Hee niet bitchen..ik moet om kwart over 7 van huis haha
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |