Ja, ik ben nog niet zo up to date met allesquote:Op maandag 4 januari 2010 17:18 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Waarom vraag je dat nou, dat verpest meteen de grap.
Ben je ook al gerecruteerd om te gaan rellenquote:Op maandag 4 januari 2010 17:22 schreef Rookert het volgende:
Culemborg ligt 20 minuten bij mij vandaan, kon me echt niet voorstellen dat in zo'n gat ooit iets zou gebeurenVind het al een wonder dat er een station is
Ik ben geen mocro of molukker, word dus eerder gerekruteerd voor de MEquote:Op maandag 4 januari 2010 17:23 schreef Montelly het volgende:
[..]
Ben je ook al gerecruteerd om te gaan rellen
quote:Op maandag 4 januari 2010 17:25 schreef Mutant01 het volgende:
Zeg, leeft Marokkaanse18 nog? Of heeft Rookert haar in stukjes gesneden?
Nee, vorige vriendin kon het al niet waarderen, dus daar ben ik maar vanaf gestaptquote:Op maandag 4 januari 2010 17:25 schreef Mutant01 het volgende:
Ach, het gaat wel. Ik kende haar niet goed, maar familie is familie. En ik kende haar. Voor mijn ouders is het extra moeilijk natuurlijk. Ik ga, denk ik maar, morgen weer naar Nederland. Heb een alles of niets presentatie die ik moet geven vrijdag, dusja.quote:Op maandag 4 januari 2010 17:23 schreef Rookert het volgende:
[..]
Hey man, alles goed? Door de rouw heen gekomen of is het nog zwaar?
quote:Op maandag 4 januari 2010 17:25 schreef Mutant01 het volgende:
Nee, is er weerquote:Op maandag 4 januari 2010 17:30 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nee, want die is al een tijd gebanned volgens mij.
Lol. Viel wel meequote:Op maandag 4 januari 2010 17:32 schreef Rookert het volgende:
[..]
Hey![]()
Teveel zitten feesten met oud & nieuw zeker?![]()
Glad to have you back
Had je tentamens te leren ofzo?quote:Op maandag 4 januari 2010 17:33 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Lol. Viel wel mee![]()
Gewoon beetje druk gehad..maar nu weer helemaal levensloos
Ja, tuurlijk, blijft natuurlijk klotequote:Op maandag 4 januari 2010 17:27 schreef o.us het volgende:
[..]
Ach, het gaat wel. Ik kende haar niet goed, maar familie is familie. En ik kende haar. Voor mijn ouders is het extra moeilijk natuurlijk. Ik ga, denk ik maar, morgen weer naar Nederland. Heb een alles of niets presentatie die ik moet geven vrijdag, dusja.En tussen rouwende mensen zitten is al helemaal niet leuk natuurlijk.
Ik pas over een week..dus moet morgen echt beginnenquote:Op maandag 4 januari 2010 17:34 schreef Rookert het volgende:
[..]
Had je tentamens te leren ofzo?![]()
Ik heb er morgen 1
Jij hebt nog tenminste nog een beetje druk gehad. Ik had voornemen om in kerstvakantie keihard door te buffelen met afstudeerverslag en een inhaalexamen.quote:Op maandag 4 januari 2010 17:33 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Lol. Viel wel mee![]()
Nou, ik ben blij voor je.quote:Op maandag 4 januari 2010 17:33 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Lol. Viel wel mee![]()
quote:Op maandag 4 januari 2010 17:38 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Ik pas over een week..dus moet morgen echt beginnen![]()
Ik wilde vorige week ergens beginnen..maaruh is er niet van gekomen![]()
Jij succes!
En al aan het huilen?quote:Op maandag 4 januari 2010 17:40 schreef Montelly het volgende:
[..]
Jij hebt nog tenminste nog een beetje druk gehad. Ik had voornemen om in kerstvakantie keihard door te buffelen met afstudeerverslag en een inhaalexamen.
Resultaat, afgelopen 2 weken niks gedaan dan uitstellen en SOG'enom vervolgens vandaag achter te komen dat examen alweer de 20ste is en PVA 15de ingeleverd moet worden...
zucht*
nee, fok!kenquote:
Autistquote:Op maandag 4 januari 2010 17:43 schreef Mutant01 het volgende:
* Mutant01 mompelt wat tegen de mensen hier.
Aldus een fragment uit het leven van een tokkie in wording.quote:Op maandag 4 januari 2010 17:50 schreef Rookert het volgende:
Mijn buurjongen is echt een kutsjonnie aan het worden trouwens, vroeger was ie altijd een leuk jochie, maar sinds ie naar iets onder het VMBO is gegaan komt ie thuis met sjonnies met oorbellen in hun kop en vraagt op z'n hyves wat het beste merk scooters is en luistert ie kutmuziek
Ja, doodzonde, was altijd prima joch, hij is amper 14quote:Op maandag 4 januari 2010 17:50 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Aldus een fragment uit het leven van een tokkie in wording.
Te veel aandacht, tenzij je het over een teveel aan aandacht hebtquote:Op maandag 4 januari 2010 17:54 schreef Mutant01 het volgende:
Weet ik veel, dit soort zaken krijgen echt teveel aandacht.
Ikke niet begrijp.quote:Op maandag 4 januari 2010 17:58 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Te veel aandacht, tenzij je het over een teveel aan aandacht hebt.
Neurootquote:Op maandag 4 januari 2010 17:58 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Te veel aandacht, tenzij je het over een teveel aan aandacht hebt.
Waar haal je die weer vandaanquote:Op maandag 4 januari 2010 18:02 schreef Montelly het volgende:
[stalkmode]
deze hoort gewoon hier.
[ afbeelding ]
Tevens heeft zij echt een hele cute gezichtje...
[/stalkmode]
smooth operatorquote:Op maandag 4 januari 2010 18:06 schreef Rookert het volgende:
[..]
Waar haal je die weer vandaan![]()
Maar zeker knap gezicht ja
Ja meester.quote:Op maandag 4 januari 2010 18:04 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Alleen als er 'een' voor staat schrijf je 'teveel' als één woord.
Ik dacht, een goede tip voor mutant01, straks staat hij voor lul bij zijn werk bij de overheid.quote:
Werk niet meer bij de overheid, wegbezuinigdquote:Op maandag 4 januari 2010 18:11 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik dacht, een goede tip voor mutant01, straks staat hij voor lul bij zijn werk bij de overheid.
Wat, ontslagen?quote:Op maandag 4 januari 2010 18:16 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Werk niet meer bij de overheid, wegbezuinigd
lol watquote:Op maandag 4 januari 2010 18:13 schreef Burakius het volgende:
Ja maar wikwakka2 hoeveel kanstait had gje rodn dan tod?
ཨོ་མན་(سلطنة عُمان)ནི་ཨེ་ཤེ་ཡ་ཡི་རྒྱལ་ཁབ་ཞིག་རེད། དེའི་རྒྱལ་ས་ནི་མི་སི་ཁ་ཁྲི་རེད།
ޢުމާން ، މި ޤައުމަކީ އެހެން ޤައުމު ތަކެކޭ އެއްފަދައިން ފާހަގަ ކޮށްލެވޭ ޤައުމެކެވެ.
quote:Op maandag 4 januari 2010 18:16 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Serieusquote:Op maandag 4 januari 2010 18:16 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik had maar een contract voor bepaalde tijd, maar ze hebben niet de financiele middelen (momenteel) om er onbepaalde tijd van te maken.quote:
Oei, dat is wel balen dan, of was je niet van plan er voor lange(re) tijd te werken?quote:Op maandag 4 januari 2010 18:20 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik had maar een contract voor bepaalde tijd, maar ze hebben niet de financiele middelen (momenteel) om er onbepaalde tijd van te maken.
Ah klote is datquote:Op maandag 4 januari 2010 18:20 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik had maar een contract voor bepaalde tijd, maar ze hebben niet de financiele middelen (momenteel) om er onbepaalde tijd van te maken.
Mooi gezicht.quote:Op maandag 4 januari 2010 18:02 schreef Montelly het volgende:
[stalkmode]
deze hoort gewoon hier.
[ afbeelding ]
[/stalkmode]
Mwah, de advocatuur begint nu wel heel erg aan me te trekken zeg maarquote:Op maandag 4 januari 2010 18:20 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Oei, dat is wel balen dan, of was je niet van plan er voor lange(re) tijd te werken?
t/m december, ik ben nu dus al klaar.quote:Op maandag 4 januari 2010 18:21 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ah klote is datTot wanneer werk je er of ben je nu al klaar?
Ben je nog zoekende, of heb je al iets op het oog?quote:Op maandag 4 januari 2010 18:22 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Mwah, de advocatuur begint nu wel heel erg aan me te trekken zeg maar
Meneer gaat nu keihard cashenquote:Op maandag 4 januari 2010 18:22 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Mwah, de advocatuur begint nu wel heel erg aan me te trekken zeg maar
Aangezien ik nog geen werkervaring heb in de advocatuur, zal ik laag moeten beginnen. Ik heb momenteel al wat op het oog, de afspraak voor een gesprek is gemaakt. Nu is het even afwachten hoe het gaat lopen.quote:Op maandag 4 januari 2010 18:23 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ben je nog zoekende, of heb je al iets op het oog?
Wat een tijdenquote:Op maandag 4 januari 2010 18:24 schreef wikwakka2 het volgende:
Laters mensen, ik moet weer naar de uni om aan een project te werken.
Ach ja, moet iedereen. Komt wel goedquote:Op maandag 4 januari 2010 18:25 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Aangezien ik nog geen werkervaring heb in de advocatuur, zal ik laag moeten beginnen. Ik heb momenteel al wat op het oog, de afspraak voor een gesprek is gemaakt. Nu is het even afwachten hoe het gaat lopen.
quote:Op maandag 4 januari 2010 18:02 schreef Montelly het volgende:
[stalkmode]
deze hoort gewoon hier.
[ afbeelding ]
[/stalkmode]
naja...gewoon een compliment hoor! Hoef je niet gelijk lelijk te gaan doenquote:
Ze had beschaamd en licht betrapt moeten giechelen zoals *hihiihquote:Op maandag 4 januari 2010 18:39 schreef Montelly het volgende:
[..]
naja...gewoon een compliment hoor! Hoef je niet gelijk lelijk te gaan doen
ga nou maar nadia pm'enquote:Op maandag 4 januari 2010 19:06 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ze had beschaamd en licht betrapt moeten giechelen zoals *hihiih* he
quote:
quote:Op maandag 4 januari 2010 21:16 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ze was niet meteen volstrekt negatief tegenover het idee om te trouwen?
Echt lelijk!quote:Op maandag 4 januari 2010 21:44 schreef Sala-adin het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Was vergeten om hoes omheen te doen maar ze ziet er zo schattig uit
Sneeuwquote:Op maandag 4 januari 2010 21:44 schreef Sala-adin het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
600cc en kleiner is voor amateurs...quote:Op maandag 4 januari 2010 21:44 schreef Sala-adin het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Internetheldenquote:Op maandag 4 januari 2010 21:47 schreef Montelly het volgende:
[..]
600cc en kleiner is voor amateurs...
Het is mijn eerste motorquote:Op maandag 4 januari 2010 21:47 schreef Montelly het volgende:
[..]
600cc en kleiner is voor amateurs...
Tsk tsk, heb je niet genoeg tijd om niks te doen gehad tijdens je kerstvakantiequote:Op maandag 4 januari 2010 21:59 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Nee ik ben allemaal afleiding aan t zoeken
Neeeeequote:Op maandag 4 januari 2010 22:01 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Tsk tsk, heb je niet genoeg tijd om niks te doen gehad tijdens je kerstvakantie?
Ik moet morgen voor het eerst in een maand weer om 9 uur beginnen. Dat wordt moe zijn morgen.
Ik waarschijnlijk kwart over 8, al die stomme mensen die naar de uni gaanquote:Op maandag 4 januari 2010 22:02 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Neeeeetuurlijk niet.
Hee niet bitchen..ik moet om kwart over 7 van huis haha
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |