Ja, ik ben nog niet zo up to date met allesquote:Op maandag 4 januari 2010 17:18 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Waarom vraag je dat nou, dat verpest meteen de grap.
Ben je ook al gerecruteerd om te gaan rellenquote:Op maandag 4 januari 2010 17:22 schreef Rookert het volgende:
Culemborg ligt 20 minuten bij mij vandaan, kon me echt niet voorstellen dat in zo'n gat ooit iets zou gebeurenVind het al een wonder dat er een station is
Ik ben geen mocro of molukker, word dus eerder gerekruteerd voor de MEquote:Op maandag 4 januari 2010 17:23 schreef Montelly het volgende:
[..]
Ben je ook al gerecruteerd om te gaan rellen
quote:Op maandag 4 januari 2010 17:25 schreef Mutant01 het volgende:
Zeg, leeft Marokkaanse18 nog? Of heeft Rookert haar in stukjes gesneden?
Nee, vorige vriendin kon het al niet waarderen, dus daar ben ik maar vanaf gestaptquote:Op maandag 4 januari 2010 17:25 schreef Mutant01 het volgende:
Ach, het gaat wel. Ik kende haar niet goed, maar familie is familie. En ik kende haar. Voor mijn ouders is het extra moeilijk natuurlijk. Ik ga, denk ik maar, morgen weer naar Nederland. Heb een alles of niets presentatie die ik moet geven vrijdag, dusja.quote:Op maandag 4 januari 2010 17:23 schreef Rookert het volgende:
[..]
Hey man, alles goed? Door de rouw heen gekomen of is het nog zwaar?
quote:Op maandag 4 januari 2010 17:25 schreef Mutant01 het volgende:
Nee, is er weerquote:Op maandag 4 januari 2010 17:30 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nee, want die is al een tijd gebanned volgens mij.
Lol. Viel wel meequote:Op maandag 4 januari 2010 17:32 schreef Rookert het volgende:
[..]
Hey![]()
Teveel zitten feesten met oud & nieuw zeker?![]()
Glad to have you back
Had je tentamens te leren ofzo?quote:Op maandag 4 januari 2010 17:33 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Lol. Viel wel mee![]()
Gewoon beetje druk gehad..maar nu weer helemaal levensloos
Ja, tuurlijk, blijft natuurlijk klotequote:Op maandag 4 januari 2010 17:27 schreef o.us het volgende:
[..]
Ach, het gaat wel. Ik kende haar niet goed, maar familie is familie. En ik kende haar. Voor mijn ouders is het extra moeilijk natuurlijk. Ik ga, denk ik maar, morgen weer naar Nederland. Heb een alles of niets presentatie die ik moet geven vrijdag, dusja.En tussen rouwende mensen zitten is al helemaal niet leuk natuurlijk.
Ik pas over een week..dus moet morgen echt beginnenquote:Op maandag 4 januari 2010 17:34 schreef Rookert het volgende:
[..]
Had je tentamens te leren ofzo?![]()
Ik heb er morgen 1
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |